Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 15:05

Mikä surettaa tai/ja suututtaa?

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11

himmel

himmel
Viestimäärä: 13

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Sunnuntaina, 27.07.2014 klo 22:22  
+
0
^Meille tuntuu olevan kaikki samallalailla...

Ärsyttää, kun aikuset ei älyä mitä MUN päässä liikkuu ja miltä MUSTA tuntuu. En pysty sanomaan niille mikä mättää koska se tuottais tavalla tai toisella vaan enemmän tuskaa. Tää tuska jossa nyt elän riittää ihan tarpeeks hyvin... Kyse on siitä ettei ne anna mun tavata yhtä ihmistä johon olen enemmän tai vähemmän tykästynyt. Oon tuntenut sen jo vuoden mut ei niin ei... Parhaalle kaverille voin toki puhua mutta eipä se paljoa lohduta kuitenkaan. Entinen besu nyt ei älyäis vaikka selittäisin....
Iloista koirakesää kaikille! x3
Toivovat: pikku-himmel, Onnuska ja Laikkuihme

http://www.koirat.com/blogit/oman+arkensa+sankarit Blogi-Oman arkensa sankarit

Remmin toisessa päässä kiskoo:
-Sekarotuinen Onni (uros, 4 vuotta)
-Jackrusselinterrieri Jaakko (uros, 1 vuosi)

kostajapingviini

kostajapingviini
Viestimäärä: 173

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Sunnuntaina, 27.07.2014 klo 23:03  
+
0
^^ ja ^ yksi kohtalotoveri ilmoittautuu vielä :heiluti:

musta tuntuu ettei mulla ole väliä eikä vanhemmat ymmärrä yhtään miltä musta tuntuu eikä edes yritä kuunnella mua. Sit ne vielä ihmettelee että miks nukun päivisin kolmeen ja valvon illat/yöt ja muutenkin olen ennemmin omassa huoneessa kuin perheen kanssa. Mua ahdistaa melkein koko ajan kun oon perheen kanssa.

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Maanantaina, 28.07.2014 klo 20:25  
+
0

himmel kirjoitti:



Ärsyttää, kun aikuset ei älyä mitä MUN päässä liikkuu ja miltä MUSTA tuntuu. En pysty sanomaan niille mikä mättää koska se tuottais tavalla tai toisella vaan enemmän tuskaa. Tää tuska jossa nyt elän riittää ihan tarpeeks hyvin...



Tää vois olla ihan mun suusta...

kostajapingviini kirjoitti:

Musta tuntuu ettei mulla ole väliä eikä vanhemmat ymmärrä yhtään miltä musta tuntuu eikä edes yritä kuunnella mua.

Mua ahdistaa melkein koko ajan kun oon perheen kanssa.



Kuten myös tämä...

Voimia teille teidän tilanteisiin!

Ja mä oon huomannu, että meille tulee suht paljon riitoja ja yhteinen kommunikaatiokanava ikäänkuin puuttuu. Pienistä, ystävällisistä eleistä ja ehdotuksistakin tulee monesti riitoja jne. Ja kaiken kukkuraks mun tilanne on maailmalla kauheen ruusuinen, eihän tämmösellä pikkutarkalla ja orjallisesti sääntöjä noudattavalla vois olla mitään ongelmia :suru:.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

kostajapingviini

kostajapingviini
Viestimäärä: 173

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Tiistaina, 29.07.2014 klo 00:58  
+
0
^ Voimia myös sulle :paijata: Ei varmasti ole kiva tilanne sulla.

mua ärsyttää myös mun sisko ja veljet. Mulle tulee niiden kanssa riitaa kolme kertaa helpommin kuin vanhempien kanssa, ja tuntuu ettei vanhempia kiinnosta yhtään. Tai oikeestaan lähinnä siskon kanssa. Ja ärsyttää kanssa se, ettei sisko vie koiraa ulos vaikka ollaan sovittu että sen pitäisi viedä. Myöskään kukaan muu ei vie sitä eli mä olen ainut joka sitä hoitaa. Jes. Ei sillä, ihan mielelläni mä tuota lenkitän ja ruokin jne mutta vois se sisko viedä sen ulos edes aamuisin kun mä nukun. Sekin on näköjään liian vaikeeta.

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Tiistaina, 19.08.2014 klo 22:58  
+
0
Suututtaa...

Lemmikkieläintarvikekauppojen maksukäytäntö. Miksei postiennakko ole enää vaihtoehto? Se olis olllu vaan niin paljon helpompaa...
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Keskiviikkona, 10.09.2014 klo 21:49  
+
0
Mistään ei löydy minkäänlaisia suojakuoria/pussukkaa tms kivalla kuosilla ja kohtuullisella hinnalla :mad:
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

bzzt

bzzt
Viestimäärä: 285

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Torstaina, 11.09.2014 klo 21:26  
+
0
^ Ebay, miniinthebox ja muut?

--

Hnngh, kaikki on taas niin raskasta. Huonoille päiville ei näy loppua.
dku Redi 2012-2018
cavspan Judi 2007-2015

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Lauantaina, 13.09.2014 klo 23:19  
+
0
^ Netistä tilaaminen ei onnistu.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

Kiviröykkiö

Kiviröykkiö
Viestimäärä: 43

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Keskiviikkona, 08.07.2015 klo 21:49  
+
0
Se ku monet nuoret ei ajattele koirakoita (on toki fiksujakin jotka väistää), joissa koiran omistaja on alaikäinen. Tuli tässä äsken mieleen ku käytin Topia ulkona ja vierestä meni 4 mua pari vuotta vanhempaa yläastelaista pyörällä ohi. Topi villiinty ja käskin sen maahan ku oli herkkuja mukana ja menin sen eteen kyykkyyn ja ajattelin että ne väistäis. No eipä väistäny vaan yks poika meni pyörällä hirveetä vauhtia n. 10cm päässä musta ja Topista vaikka ois ollu tilaa vaikka kuin paljo väistää:mad::mad: Ja sitte ne vaa alko nauraa ja yks tyttö sano sille jotai että et ois voinu mennä lähempää ja nauro. Ja sitten toinen tapaus ku olin treenaamassa yhellä kentällä ja kaks yläastelaista poikaameni ohi ni toinen sano mulle että on kumma ku muka tullaan kouluttaan koiria vaikka oikeesti tullaan vaan näyttään muille että on oma koira tai jotai tällasta. Siis ihan oikeesti, oon kouluttanu Topin ihan kokonaan ja koulutan sitä vieläkin melkeen joka päivä ja hoijan sen ite melkeen kokonaan. Mutta tällasta tää näköjään on jos on oma koira tosi nuorena ku kaikki olettaa että on halunnu koiran että pääsis näyttään kaikille että mullapa on koira mut sullapa ei.:mad:
♥Topi cairnterrieri s.8.10.13♥
♥Isla cairnterrieri 10.4.16♥

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28173
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6327
Viestejä yhteensä545676
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265831
(Tilastot päivitetty viimeksi 23.04.2024 klo 11:15)