Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 15:05

Mikä surettaa tai/ja suututtaa?

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 11

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Sunnuntaina, 10.10.2010 klo 17:39  
+
0
ahistaa et oon nii saamaton koulujutuis, tiistain pitää palauttaa äikän henkilökuva eikä siinä mitää mut en tiiä pitääks mun lukee se kirja uusiks ku luin sen joku kuukaus sitte enkä muista mitää :x
+ huomenna alotetaa liikas harjotelee ysien tanssei, johon mä en oo menos ku meen leirille mut silti pitää harjotella nii ei mitää hajuu kenen kaa tanssin, ärsyttää ku 2 kaverii tanssii varmaa toistensa kaa sit mä saan jonkun ällötyksen

buika

buika
Viestimäärä: 52

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Sunnuntaina, 10.10.2010 klo 19:25  
+
0
minulla taas kamala ikävä :< ihan kamala. ööäääö.
run away.

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Maanantaina, 11.10.2010 klo 13:57  
+
0
surettaa, ihan kamalasti.. kun ajattelen monien ihmisten tulevaisuutta.
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Maanantaina, 11.10.2010 klo 15:43  
+
0
mua surkuttaa tä mun onneton parisuhdetilanne. ja se etten mä osaa olla sinkku varmaan pieneen hetkeen. täytyy totutella si.

buika

buika
Viestimäärä: 52

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Sunnuntaina, 17.10.2010 klo 14:11  
+
0
voi hlvetti minkä vtutuksen saitte taas aikaan voisittkeko olla hiljaa joskus kiitoooos.
run away.

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Sunnuntaina, 17.10.2010 klo 18:49  
+
0
mä oon nii tyhmä tyhmä tyhmä tyhmä aakajsdshdjsfhjshfsjdhsdsssss ärr miksen vaa voi olla sellane millane haluisin olla mikä xxx mättää nyt taas
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Perjantaina, 29.10.2010 klo 20:43  
+
0
Suututtaa pikkupenikat jotka luulee omistavansa koko maailman vaan koska niiden porukat on jotai miljonäärejä. Luulee voivansa kävellä vaa kaikkien yli noin vaan.
Sanompa vaa et törkeempää jätkää en oo eläissäni nähny. Kehtaaki tehä noin, ihanku ei olis jo tehny muutenki tarpeeks.
Sanon vaan et kiitos nyt viel tästäki, mut kiitos riittää jo, jätä mut jo kusipää rauhaan, hanki elämä, kato ku et voi ostaa sitä faijas rahoilla
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

beata

beata
Viestimäärä: 151

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Perjantaina, 29.10.2010 klo 20:48  
+
0
en uskalla tehdä mitään mun ja S:n hyväksi. tou.
s ei uskalla tehdä mitään sen ja mun hyväksi. doubletou.

+
rakkaan siskon kanssa välit olleet poikki jo kaksi viikkoa. kokonaan. :< not the best week of my life.
no shit sherlock.

Mardi

Mardi
Viestimäärä: 401

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Perjantaina, 29.10.2010 klo 22:13  
+
0
hartiat kippeet
nälkä
kaveri lähti fb kattoo bb
ei oo ruokaa
liikaa kokeita
sisko on tyhmä
en tiiä missä veli on
vielä pitäis jaksaa tehä kaikkee
mut väsyttää
en saa yhtä kaveria kiinni
ja koska en saa sitä kiinni niin en vois suunnitella muita juttuja
miehet

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Tiistaina, 02.11.2010 klo 13:01  
+
0
Mul on maha-ahdistus u_______u
Varjo 12/2010 ♥

Varjonkukka

Varjonkukka
Viestimäärä: 158

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Tiistaina, 02.11.2010 klo 16:14  
+
0
Suututtaa hillittömästi, toki surettaakin, että olen kestänyt viiden vuoden aikaiselta parhaalta ystävältäni niin paljon enemmän, kuin ystävältä kuuluisi kestää, ja nyt hänen elämässään ei vissiin sitten ole riittävästi draamaa, kun olen nähtävästi vaihteeksi tehnyt jotain väärää, mistä itse en ole tietoinen, ja jota ei tietenkään voi suoraan mulle kertoa. Päätin kuitenkin tossa, että tällä kertaa en alennu pyytelemään anteeksi tekemättömiä asioita (en käsitä miten joskus olenkin siihen ryhtynyt), se on sitten aivan oma ongelmansa, jos haluaa näinkin pitkän ystävyyssuhteen pilata tollasella turhalla kiukuttelullaan. Valitettavasti vaan tuskin kukaan tulee noin hankalaa ja itsekeskeistä ihmistä jaksamaan näinkään kauaa, mikä on sääli, sillä en sille mitään pahaa halua, tai ole koskaan halunnutkaan.

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Tiistaina, 09.11.2010 klo 17:03  
+
0
Ärsyttää ku oltiin vähän sovittu että kaveri ois tullu tänää meille yöks ja huomenna mentäs yhes kouluu ja tällee, mut mä en yksinkertasesti sanottuna jaksa, koska ensinnäki menis niin myöhään kun mulla loppuu treenit puol 8, eli oon kotona 8 jälkeen ja pitää käydä suihkus, käyttää koira ja koska huomenna oon lähössä leirille mun pitää illal pakata ja laittaa niiku kaikki kamat ja tiedän että tuun olemaa aika stressaantunu ku etin kaikkia kamoja ja kaveri olis vaan ihan turhaan siinä vieressä. Niin ja haluisin kans lukee huomiseen matskun & ruotsin sanakokeesee rauhas, ja tehä läksyt ja vielä ehtii suht ajois (enne 11) nukkumaan. Niin ku sanoin että ei oikeen ehittäs tekee mitää nii ei oo kauheesti järkee et se tulee, niin se suuttu.

Mardi

Mardi
Viestimäärä: 401

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Tiistaina, 09.11.2010 klo 17:58  
+
0
väsyttää nii ei saa mittää aikaseks

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Tiistaina, 09.11.2010 klo 18:01  
+
0
Tekis ihan sikana mieli tehdä kaikkea, mut ei vaan jaksa kipeänä. Eikä nukutakaan, joten makaan sit sängyssä ja dataa. Lihaksia särkee ja tää perhanan kurkku tappaa mut! Ikänä ollu näin kipeä kurkku ja pelkään, et mul on mononukleoosi tms. ja se pelottaa ;_____;

Kaiken lisäks mun lenkki-into palasi ja arvatkaas oonko nyt sit urheilukiellossa tän takia, murrrur. Hyvä juttu on se, ettei tosiaankaan tule ahmittua ko ei tee mieli syödä, mut sit taas huono on se ettei tee mieli syödä mitään ja jos jotain yritän, niin yritykset kariutuu siihen et nieleminen on tuskaa.
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu tiistaina, 09.11.2010 klo 18:02)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Tiistaina, 09.11.2010 klo 23:19  
+
0
no et oon tämmönen saamaton laiska ihminen!
ja et mun syöminen on tämmöstä, tiiän et tää ei oo terveellistä tai johda mihinkään mut en osaa lopettaa tai muuttaa mun tapoja. mul menee nyt _yleisesti_ ottaen näin mun arkipäivät et aamulla en syö mitään, en syö koulupäivän aikana mitään, koulun jälkeen aika usein nään kavereita jolloin käyn ehkä ostamassa kinder maxin kaupasta ja syön sen, tuun kotiin 18-20 aikaan jollon syön lämpösen ruuan ja illalla saatan vetästä jonku daneten vielä nassuun. sit viikonloppuna dokaan ja vedän kaikkee rasvapaskaa. mut en osaa alkaa syömään säännöllisesti. mulle tulee huono omatunto kaikesta muusta paitsi lämpösestä ruuasta ja hedelmistä. eilenki kaduin ihan hirveesti kahta ruisnäkkäriä (ihan terveellisiä!?!) mitkä söin aamupäivällä koska ne oli periaatteessa ihan turhia ku lankesin ostaa kinder maxin vielä! kamala tuska jostain tollasesta. muutenki mun ruokavalio on hirveen ykstoikkonen.
never regret something that once made you smile

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Keskiviikkona, 10.11.2010 klo 00:26  
+
0
Mun maha. Ja kyljet............ Mun lempifarkut alkaa käydä ahtaaks. Onneks sain nyt alotettuu tän kuurin, toivottavasti nyt kans pysyn siinä... Viikonloppuu pelkään, koska kumminki juon ja sit alkaa kaduttaa ne kalorit ja ja ja. Mulki kauheen huono omatunto kaikest mitä syön ja vahtaan mitä syön ja aaaaaaa äskenki kelasin et huomen en syö mitää paitsi vähä ehk hedelmii ja koulus ehk yhen tai kaks näkkärii. Siis ihan hyvä sillee, tulee tuloksii, mut ei tietenkää terveellistä tiiän joten älkää kukaa nyt sanoko mitää :D
Ysin lopussa olin samanlaisella kuurilla ku nyt minkä alotin ja laihuin iha sikana ja oo haluun takas niihi mittoihin!! No ehkä kuukauden päästä vois odottaa näkevän jo tuloksii. Kunhan nyt pysyn tässä urheilun maussa, se on tärkeintä. amen

ainii ja toine juttu et en tee mitää koulujuttui enää ikin ja ei oo ees huono omatunto siit........... voe minnuu
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

buika

buika
Viestimäärä: 52

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Maanantaina, 15.11.2010 klo 15:07  
+
0
-huaaa ei näin.
-ikävä jälleen
-huomen saan ihan mukavat huudot koulusta, tänään mutsilta
-hankkikaa elämä.
-^voisin toki itekki hankkia..
run away.

jenniköpi

jenniköpi
Viestimäärä: 288

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Maanantaina, 15.11.2010 klo 15:24  
+
0

sipulu kirjoitti:

Suututtaa se miten itsekkäitä ihmiset voi olla. Tästä esimerkkinä äitini ja pikkusiskoni. Miten voi olla niin, ettei pystytä ajattelemaan sitä omaa napaansa pidemmälle ja ottaa muita huomioon? Mua suututti niin monasti se kun äiti ja isä oli vielä yhdessä ja isä katsoi telkkaria ja äiti oli koneella. Äiti sitten huomasi, että sieltä tuli joku ohjelma jonka se tahtoi nähdä joten se ajoi isän pois ja isä meni koneelle. Ohjelma sitten loppui ja äiti tuli ilmoittamaan, että tulee kohta koneelle.


Meillä on äiti just tommonen, ku sehän kato e käy paljoakaa koneella nii sitte ku se käy nii sen pitäs heti päästä.....
Apku Duke -10
Apku Vety -13

Muistoissa Köpi <3

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Torstaina, 18.11.2010 klo 23:36  
+
0
se et toistan virheitäni uudestaan ja uudestaan, rupee todella kyllästyttää tää touhu
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu torstaina, 18.11.2010 klo 23:37)

Mardi

Mardi
Viestimäärä: 401

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Perjantaina, 19.11.2010 klo 12:55  
+
0
ens viikolla alkaa tetit eikä siin mitää mut ei nää kavereita :(

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 11
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28156
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6320
Viestejä yhteensä545639
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265818
(Tilastot päivitetty viimeksi 16.04.2024 klo 08:00)