Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 15:05

Mikä surettaa tai/ja suututtaa?

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 11

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Torstaina, 09.12.2010 klo 22:04  
+
0
Tää naama ja oikeestaan kädetkin ku nyt mietin. Hiuksetkin on ihan syvältä perseestä. Ja kynnetkin ärsyttää kun ne ei kasva, ei näihin viitti rakennekynsiäkään ihan heti tässä laittaa kun nää on ihan kuolleet. Ja mua veeiuttaa nyt ihan törkeenä kun mun nenän vierustaa kutittaa mutta sattuu jos rapsuttaa, kui paljo voi vtuttaa tommonen? Ja mua vähän ärsyttää kun kaikki menee päällekkäin aina. Ja mua ärsyttää missata asioita.. Ja mua vtuttaa hyvin moni muu asia mut en jaksa ees listata kun ne on sellaset kestovtutukset. Aa joo pitää varata hammaslääkäri! Ja pitäis mennä lääkäriin. Joo vtttttuuu, tykkään (y)
never regret something that once made you smile

reaver

reaver
Viestimäärä: 46

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Perjantaina, 17.12.2010 klo 19:15  
+
0
eiköhä tuoki tullu jo selväks. myöntäisit sinäki sen etkä esittäis hymy perseessä, mä olen kusenut kaiken. turha esittää kilttiä.

Mardi

Mardi
Viestimäärä: 401

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Sunnuntaina, 19.12.2010 klo 16:46  
+
0
ei vaan onnistu nyt mikään

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Sunnuntaina, 19.12.2010 klo 17:03  
+
0
tajuttoman sairaat ihmiset. siis voi helvetin kuustoista. miten voi olla päästään niin pipi et pitää koiria tollasissa oloissa ja tappeluttaa koiria huvikseen, jonka seurauksena toinen koirista kuolee. mistä kirosanasta noita sekopäitä sikiää.
this parrot is no more!

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Sunnuntaina, 19.12.2010 klo 18:12  
+
0

tehtailija kirjoitti:

tajuttoman sairaat ihmiset. siis voi helvetin kuustoista. miten voi olla päästään niin pipi et pitää koiria tollasissa oloissa ja tappeluttaa koiria huvikseen, jonka seurauksena toinen koirista kuolee. mistä kirosanasta noita sekopäitä sikiää.


Olin tulossa samasta asiasta avautumaan. Ihan tajuttoman sairasta.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Tiistaina, 21.12.2010 klo 21:38  
+
0
joululoman jälkeen enää muutama päivä koulua ja sit kaikki lähtee työssäoppimaan, iha kamalaa, ei nää taas kaikkia KOLMEEN KUUKAUTEEN! vaikka kuinka luvattais että nähään ja nähään harjottelun aikana nii aina se kumminki jää.. harjottelun jälkeen taas ei oo koulua yhtään eli nähään sitte kevätjuhlissa ja siellä sitte pillitetään! :((

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Torstaina, 23.12.2010 klo 11:32  
+
0
Muutto Jurvasta pois, vähä meinas poru tulla ku tyhjäsin kämppää, on se ny kumminki 3,5 vuotta ollu mun eka oma koti ja se kämppä on nähny ja kestäny vaikka mitä. Kamalaaaaaaaaaaaaa!
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Mardi

Mardi
Viestimäärä: 401

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Lauantaina, 25.12.2010 klo 10:12  
+
0
kauhea ikävä on muutamia ihmisiä:(

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Sunnuntaina, 09.01.2011 klo 22:26  
+
0
mistä sitä ees alottaisi. mun koko elämä on sekaisin ja perseestä ja multa on menossa kontrolli ihan kokonaan, kaikki vaan jotenkin liusuu mun hallinasta enkä mä pysty tekemään enää yhtään mitään. ensin ne kaikki pienet murheet, semmonen hirveen rajoitettu ja vangittu olo, kaikki pahat sanat musta, se ettei kukaan ymmärrä mua ollenkaan, se ettei kukaan tule mun kanssa toimeen, se että kaikki laitetaan mun syyksi. ja nyt sitten tämä viimeisin, ihminen jota mä oon rakastanut on yhtäkkii syyllinen tähän mun olotilaan ja kaikkeen semmoseen tosi kamalaan ajatteluun ja kipuun mitä oon viimeaikoina harrastanut.

tätä on jotenkin tosi vaikea edes selittää. on tasan 2 ihmistä joiden kanssa mä ylipäätään voin olla ja kutsuu kaveriksi, mistä toinen on mulle ihan äärettömän rakas. sitä vastoin on miljoona ihmistä jotka vihaavat mua - täysin minusta riippumattomista syistä - ja muutama ihminen joka ihan tosissaan tekee kaikkensa vahingoittaakseen mua. kotona mulla on tasan yhtä paskaa aina, kaikkeen mitä mä teen puututaan negatiivisella tavalla ja aina musta keksitään jotain paskaa sanottavaa. koulussa mulla on paskaa, mä tiedän mitä musta selän takana puhutaan ja mitä kaikkea ne musta luulee ja se sattuu tosi paljon. (mä osoitan mun rakkautta mun bestikselle välillä semmosella tavalla et se varmaan herättää ihmetystä, mut se että mä en saa keneltäkään muulta tarpeeks hellyyttä ja sen takia kai haen sitä tältä kaverilta halailemalla ym ei tarkota että mä oisin lesbo/bi eikä musta tarvi _kenenkään semmosta epäillä tai puhua).

ja nyt tää mitä viimeiseksi kuulin, nää mun kaksi viimestä kaveria muuttaa samana kesänä (ens kesänä) pois ja vaihtaa koulua. eli mä jään ihan yksin. mä en pysty edes kuvailemaan mitä toi musta tuntuu, voisin itkeä ja raivota mutta jotenkin oon jo onnistunut ensijärkytykseltä kanavoimaan sen surun vihaksi tota toista (tärkeempää), s:ssää kohtaan, MITEN SE KEHTAA?! se mitä se mulle selittää saa mut oikeesti niin hirveeseen olotilaan, "mulla ei oo täällä enää yhtään mitään, toivon enemmän kuin mitään muuta että muutettais hesaan". se on aina väittänyt mulle että oon sille äärettömän tärkeä ja luvannut ettei koskaan jätä mua, nyt yhtäkkiä se mielummin vaihtaa kaupunkia ja hankkii uudet kaverit kun on mun kanssa? se järjestelee mua jo vaihtamaan luokkaa jonkun toisen "kivan" ihmisen luo, valittaa omista pikku murheistaan ja kertoo kuin ihanaa on et pääsee pois, EIKÖ SE TAJUA YHTÄÄN MITÄ TOI MULLE AIHEUTTAA? mä en oikeesti enää jaksa. mä en jaksa että kaikki kaikkoaa mun ympäriltä ja jättää mut ja ettei kehenkään voi luottaa ja että mun elämä on vaan näin vaikeaa. se on ainoa ihminen joka ymmärtää mua, ja se tekee mulle näin. se ei koskaan oo välittänyt musta paskaakaan ja se minkä takia mua itkettää on se, että mä tosissani LUULIN voivani luottaa siihen ja siihen et se on mun rinnalla. tilanteessa kuin tilanteessa.

ja tää s muuten käy kc:ssa ja mä tavallaan jopa toivon että se näkee tän ja tunnistaa itsensä. koska en oo pystynyt sille face to face kertomaan kuinka paha mulla on olla. ja kun sanoin hänelle että mä kuolen jos se lähtee, mä oon ihan tosissani. mä en jaksa enää kuunnella kun kaikki mun läheiset vaan puhuu musta paskaa ja häipyy aikanaan enkä mä jaksa enää sitä ettei kukaan koskaan puhu mulle totta. enkä mä jaksa enää itseenikään. joten näiltä näkymin mä tässä lähiaikoina ihan oikeasti menen ja hyppään ton lähikerrostalon katolta, oli se itsekästä tai ei. koska mulla on tasan kaksi vaihtoehtoa, jatkaa tätä paskaa elämääni tai lopettaa se tähän. mä oon niin kyllästynyt kaikkeen tähän paskaan enkä tunne enää hitustakaan arvostusta mitään tai ketään kohtaan (tota koiraa lukuunottamatta). mä haluan vain ja ainoastaan eroon tästä paskasta, hinnalla millä hyvänsä.

tulipa sanottua.
no you don't know what it's like
welcome to my life

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Sunnuntaina, 09.01.2011 klo 23:27  
+
0
mmmmhhh toi vois sekoilla ennemmin mun kanssa nyt kun noiden kavereiden... olisin vähän tervehenkisempää seuraa ehkä kuitenkin. yyyh en jaksais olla huolestunu mut en maha mitää et vähä oon :/
never regret something that once made you smile

Mandy

Mandy
Viestimäärä: 162

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Sunnuntaina, 09.01.2011 klo 23:44  
+
0
Kaksinaamaiset ihmiset, tällähetkellä suututtaa!
Pieni, mutta niin suuri rakkaus. ♥

http://formspring.me/jonnttu saa kysellä ihan vapaasti. :)

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Keskiviikkona, 12.01.2011 klo 16:41  
+
0
^^^:paijata: Voi vitsi, hirveesti voimia :( En nyt tiedä miten voisin auttaa tai jotain, mutta ainakin minä jäisin täältä kaipaamaan sua. Kyllä varmasti joku pystyis sua auttamaan. Jotenkin mä osaan kuvitella sun tilanteen ja tiedän tavallaan ton tunteen, vaikkei itselläni ole mitään noin hirveetä ollut, joten mä kyllä ymmärrän ettei sulla meinaa välttämättä usko riittää siihen paskaan johon sä olet valitettavasti törmännyt.
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 12.01.2011 klo 16:42)

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Keskiviikkona, 12.01.2011 klo 17:51  
+
0
voi että, hirveesti voimia täältäkin agitemille!
sen verta mitä mä tota tilannetta osaan kuvitella, niin se tuntuu varmasti ihan kuollettavalta.
tosi paljon jaksuja sulle, mä olen kauhean huono lohduttamaan tai mitään mutta jos sä jollekkin haluut jatkossa purkaa niin mä kyllä mielelläni kuuntelen ja vastailen sen mukaan mitä osaan.
mun elämän synkimpinä aikoina mua on tuettu senverran paljon, että mä haluan edes yrittää auttaa jotakuta.
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Keskiviikkona, 12.01.2011 klo 23:55  
+
0
Agitem, tännekin saa heittää yksää, jos kaipaa juttukaveria. :) Sulla on tosi kurja tilanne, etenkin sen suhteen, että kaikilla on jotain sua vastaa. :( Sitä suuremmalla syyllä sun pitää nyt löytää jotain uusia tyyppejä joille puhua - vaikka sitten me koiratytöt.
Mä olin aikoinani melko huonossa jamassa, mutta sitten ystävystyin Swin kanssa täällä kc:ssa. Voin rehellisesti sanoa, että se on varmasti yksi hienoimpia asioita, mitä mulle on tapahtunut, koska ihan jo se, että joku kuunteli ja jonkun kanssa pystyi keskustelemaan, auttoi paljon. :)
Itekin tulen pieneltä paikkakunnalta, ja tiedän millasta on, kun kaikki käyttäytyy inhottavasti. Olin aikoinani yläasteella ihmisten silmätikkuna ihan käsittämättömistä syistä, mutta selvisinpäs siitä, ja pääsin eteenpäin. Sain uusia (parempia) ystäviä, jotka oikeasti välitti ja välittää miten mulla menee ja mitä mulle kuuluu.
Sulle voi ihan takuulla käydä samoin. Nyt voi tuntua siltä, ettei mikään onnaa ja kaikki on huonosti, mutta usko pois, sieltä alhaalta käy tie vaan ylöspäin. Yksää saa tosiaan heittää, jos haluat juttuseuraa. Ei kannata jäädä murheiden kanssa yksin, me kyllä kuunnellaan ja välitetään. :)<3
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Torstaina, 13.01.2011 klo 11:46  
+
0
VIHAAN niin paljon ihmisiä jotka ei osaa puhuu suoraan! en tajuu mikä siinä on niin VAIKEETA? kauheeta asian kiertelyy ja kaarteluu, parhaassa tapauksessa jopa välttelyä. jos ihmiset aattelee että toinen loukkaantuis asian sanomisesta niin ite ainakin loukkaannun enemmän siitä kun EI sanota suoraan. jeesus. raivostuttavaa!
never regret something that once made you smile

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Torstaina, 13.01.2011 klo 17:33  
+
0
Ääh, kaikki on ihan hirveän kapeakatseisia eikä hyväksy muita kuin "normaaleja" ja ... no esim tässätapauksessa heteroja. Yhtä meidän luokkalaista kiusataan ja mä en vaan kertakaikkiaan ymmärrä miksi. Tai no tiedän tavallaan mutta en tajua millaiset ihmiset voivat syrjiä ja haukkua toista ulkonäön takia! Meidänkin luokalla kyllä aika pinnallista porukkaa... Ja sitten esim yksi luokkalaiseni huutaa joka toinen tunti että HYI NE ON JOTAIN LESBOJA SAATANA, HYI VITTU! Ja tolla tarkotetaan yleensä yhtä N:ää ja yhtä toista N:ää, jotka näyttävät sitä paitsi omasta mielestäni ihan vain kavereilta. Mutta vaikka ne olisivatkin yhdessä, se ei oikeastaan kiinnosta minua hirveästi. En tajua miten voisin olla ikinä noiden yhtien seurassa avoimesti mikään muu kuin hetero.

Sitten H:kin vaan sanoi yhdestä parista, ettei itse kehtaisi edes olla sen pojan kanssa, koska se on ruma ja outo (gootti).

Kaikki on kauhean konservatiivisiä, vois vähän avartaa katseitaan, eikä kannata pelästyä jos löytyykin vähän jotain "outoa" ja erilaista...
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

Tapire

Tapire
Viestimäärä: 236

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Torstaina, 13.01.2011 klo 19:22  
+
0
Phw eikö nykynuorten pitäisi nimenomaan olla paljon avarakatseisempia? He kun eivät eläneet sitä aikaa jolloin ihmisten päähän tungettiin niitä ajatuksia että homoseksuaalisuus on pahasta, kukaan ei synny sellaiseksi ja se tarttuu ja niillä kaikilla on HIV!!11 Jolloin oli lähes pakko olla kaapissa ja tuntea pahaa oloa, koska ei voi tunteilleen mitään.
Mutta ei ilmeisesti. Olen 19, joten peruskouluvuosistani ei ole kauaa. Tiedän kyllä että suureen porukkaan on helpompi jäädä kiusaamaan erilaisempia ja yksinäisiä. Ikävää olla potkittu juuri silloin kun on murrosikä ja tarvitsee ihmisiä ympärilleen. Kaikki haluaa loppujen lopuksi olla vain oma itsensä ja saada hyväksyntää..
Yksi päivä joku ehkä 15 poitsu kerskaili kuinka hän ei ollut koulussa koska se on ilmeisesti "homojen hommaa" ja "mitä hän siellä tekisi", voi pyhä.. pyörittelin silmiäni niin kovaa että varmaan kuulu ääni ja vei kaikki voimat kertoa tälle ihmiselle mitä se siellä koulussa voisi mahdollisesti tehdä.. vaikka nykyään sieltä pääseekin helposti ulos, opettajat eivät jaksa laiskoja ja huonosti käyttäytyviä pelleilijöitä, eikä ihme. Missä on vanhemmat kasvattamassa näitä ihanuuksiaan ?
Jep en ymmärrä kyllä minkään ikäluokan suvaitsemattomuutta tässä asiassa. Miten se heidän elämäänsä vaikutta nyt oikein sitten? Muistan kummisetäni ihme lausahduksen 18v synttäreilläni kuinka hän ei tiedä mitään kauheampaa kuin kahden miehen suutelevan.. öh itse en näe kyseistä tapahtuvan kovinkaan usein, joten mitäh ei luulisi olevan niin kauheata välttää jos se on niin maata järisyttävää... itse katselen mielelläni, muistinkin vain ajattelevani kuinka taivaassa olisin nyt pienestä gayactionistä :D:D:D Ne oli mun synttärit, mutta yhtäkkiä se muuttu sen luolamiehen ällötykset top-10 keskusteluksi HUOH. En sanonut mitään, koska niiltä sai hyvin rahaa.. ainut syy miksi ikinä niistä pidin.
Lopputulos: Ehkä olen ihan kamala rahan ja homojenrakastaja vaan, me pilataan maailma ;).

Ja sitten minua ärsyttää aivan hemmetisti kaikki typerät tekstarit joita ihmiset jättävät UUSIMAAHAN.. luen siitä joka päivä vaan ne ja ne kaikki tarvii jotain muuta tekemistä. Ja siis nythän on valitettu kovasti aurauksista... joo etenkin Porvoon, jotka on mielestäni olleet hyvin hoidettu täällä ja minä tiedän, kävelen täällä ympäriinsä lenkillä, eikä tulisi mieleenkään mankua asiasta. Koko viime kesän ne inisi siitä kuinka koiria päästetään terassille ja ne saa siellä oikeen vettäkin OH MY GOD ja tottakai kaikilla porvoolaisilla meni koko maailma ihan sekasin siis koiria terassille kuvitelkaa nyt........ siis nehän on koiria.. siis miten koiria voi ikinä päästää niiden kaljamahaisten luolamiesten(tää on mun lempisana) joukkoon jotka örveltää kännissä ja oksentelee ja kuolaa ja on ihania.
Lopputulos: Mutta luonnollisesti olen puolueellinen ja juuri näin ilkeä, koska rakastan koiria.

AAAAAH ja miten minusta on alkanut tuntumaan siltä, että tässä pitäisi olla jotenkin hirveän pahoillaan siitä, että olen nainen joka ei todellakaan halua lapsia? Ihan kamala lausehirviö..
Mutta mä vaan sillä että kun ne lapset on tämän yhteiskunnan tulevaisuus ja kaikkien naisten pitäis saada niitä paikoistaan ulos 2,5 tai jotain, koska tietysti taas luonnollisesti homot pilaa tämän yhteiskunnan koska ne ei voi yhdessä niitä lapsia tehdä, ihan himmee kriisi taas jollekin........... :D Mutta siis pointti..
En halua lapsia, ja tiedän olen vielä nuori, mutta olen sanonut tätä vuosia, en oikeasti halua niitä, en pidä myöskään vihjailuista siihen suuntaan.
Mutta koska pilaan tämän yhteiskunnan olemalla haluamatta lapsia, näin ollen koska en niitä halua, väestömme ei kasva tasaiseen tahtiin, joten ilmeisesti niitä jonkun mielestä mun olisi tehtävä vaiken niitä todellakaan halua. Muistan sitten syyttää lapsiani elämäni pilaamisesti lopun elämän, enkä jaksa niitä kasvattaakaan oikein. Toivottavasti oli kiva kun toin tähän maailmaan pari huostaanottotapausta taas. Lapsia pitää haluta!! HALUTA. Ja vaikka mun siskokin oli varmaan vahinko sillon 30 vuotta sitten, niin se haluttiin tähän maailmaan. En ymmärrä miten kaikkien vaan pitäisi haluta tehdä niitä, vissiin samat ihmiset asialla jotka uskoo et homous on sairaus LOL.
Lopputulos: Kuolleen ruumiini yli haha.

Pitää vielä mainita kuinka meitä kirkosta eronneita yritetään rivien välistä syyllistää. Luen paljon yleisökirjotuksia ja ilmeisesti olen vain kylmäsydäminen, yhteisvastuuton ateisti!!!1 Kyllähän minä olenkin.. Mutta olen myös juurivalmistunut työtön, joka etsii epätoivoisesti työtä ja odottelee kunnes avustukset alkaa tulemaan joskus ehkä, minulla ei ole varaa heitellä rahaa muille ihmisille ihan tosi. Muttajeeh me nuoret ollaan vaan niin kamalia............

Kyllä mä ajattelin kirjoittaa kirjan kaikesta mikä muo ärsyttää vielä. Koska mä olen just sellanen.
Liinu jenkki, 11.5.2003 - 25.11.2011 ♥

http://minja.kuvat.fi/kuvat/
(Viestiä on muokattu torstaina, 13.01.2011 klo 19:24)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Torstaina, 13.01.2011 klo 19:30  
+
0
^Siinähän tuli kunnon purkaus. Suu auki, niin törkkään sinne keksin palkaksi ahkeruudesta!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Torstaina, 13.01.2011 klo 22:09  
+
0
Muakin pännii noi homojutut tällä hetkellä.... oli muutenkin tosi surkea fiilis ja paljon oikeitakin huolia kun olin koulussa tänään. Sit jotenkin vahingossa heitin kaverilleni jonkun läpän sähkökaapista, jonka edessä me istuttiin välkällä, ja eikös eräs toinen idiootti luokkatoverini vääntänyt siitä jonkun "homokaappi"-vitsin, josta mä sitten sainkin kuulla koko loppupäivän. Ei jotenkin innostaisi yhtään käydä koulua noin lapsellisten ihmisten kanssa. Mä niin vihaan teinejä! Huomennakin varmaan istun yksin käytävillä kaikki välkät, koska kaikki pitävät mua outona eikä kukaan puhu mulle koskaan normaalisti, aina vaan jotenkin alentavasti tai halveksuvasti jolloin mulla alkaa aika nopeasti keittää ja harkitsen häipyväni koko paikasta sillä sekunnilla. Mulla jää varmaan tuleva äikän ryhmätyöesitelmäkin väliin, koska alustavan "gallupin" perusteella kukaan ei halua ottaa mua ryhmäänsä, eikä mulla ole pokkaa alkaa tekemään ryhmätyötä yksin. Oi ihana elämä.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Tapire

Tapire
Viestimäärä: 236

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Torstaina, 13.01.2011 klo 23:47  
+
0
^^Kiitos. Tuntui hyvältä! En ole kirjoittanut minnekään noin pitkää raivoomista sitten sen kun asuin aika karmivassa paikassa ja poliisit oli piirittäny meidän pihan haha.

Mun piti myös lisätä tohon kuinka muo ärsyttää tämä koneen hitaus, se johtuu varmaan vistasta..... se on ihan kamala.
Liinu jenkki, 11.5.2003 - 25.11.2011 ♥

http://minja.kuvat.fi/kuvat/
(Viestiä on muokattu torstaina, 13.01.2011 klo 23:48)

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 11
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6330
Viestejä yhteensä545685
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään5
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265839
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 13:15)