Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 15:05

Mikä surettaa tai/ja suututtaa?

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 11

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Perjantaina, 14.01.2011 klo 17:15  
+
0

Tapire kirjoitti:

Muistan kummisetäni ihme lausahduksen 18v synttäreilläni kuinka hän ei tiedä mitään kauheampaa kuin kahden miehen suutelevan.. öh itse en näe kyseistä tapahtuvan kovinkaan usein, joten mitäh ei luulisi olevan niin kauheata välttää jos se on niin maata järisyttävää...
Ne oli mun synttärit, mutta yhtäkkiä se muuttu sen luolamiehen ällötykset top-10 keskusteluksi HUOH.



Joo, meillä tällasta saattaa tapahtua millon vaan, jos isä oikein innostuu. :))) Etenkin tämän taannoisen "homokohun" aikaan sain harva se ilta kuulla juuri kaikkea, miten homot on ällöttäviä ja "kyllä jos mulle joku tulis ehottelemaan niin..." -__-
Sitten jos suutuin tai sanoin, että sen käytös ja puheet loukkaa mua, niin se nauroi päin naamaa. :D:DDD Ihastuttavaa. Ja isä kuitenkin tietää, että mullakin on ystäväpiirissä seksuaalivähemmistöihin kuuluvia ystäviä, ja etten ihan oikeasti jaksa kuunnella tuollasta pilkkaa. Mutta se vaan yltyi lisää, jos väitin vastaan.
Nykyään sitten lähdenkin vaan kotoa pois tuollaisen keskustelun alkaessa ja/tai ignooraan koko ihmisen hetkeksi aikaa. :))
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Perjantaina, 14.01.2011 klo 17:31  
+
0
tekis mieli itkeä ja huutaa ja raivota ja sit kadota maan alle, joku oli käyny murtautuu mun säpöön koulun koneilla, lukenu kaikki viestit ja jättäny ikkunan auki niin et kaikki ohikulkevatkin voi vilkasta.

hei hei mun, alexin, teemun, nikon, isin, äitin ja parin kaverin yksityisyys :):)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Perjantaina, 14.01.2011 klo 18:59  
+
0

MAD kirjoitti:


hei hei mun, alexin, teemun, nikon, isin, äitin ja parin kaverin yksityisyys :):)


Tuli ihan tästä mieleen, et jonkun ei tarttis ko tulla koirat.comiin ja se tietäis aika paljon sun perheestä, kavereista ja Alexista.

Mut kurja juttu silti tuo murtautuminen. Miten joku sinne pääsi, tietkö yhtään? :o
Varjo 12/2010 ♥

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Perjantaina, 14.01.2011 klo 19:04  
+
0
no en mä täällä puhu mistään yksityisasiosta. siis en mä täällä kerro mitään sellasta mikä loukkais niitten yksityisyyttä kuitenkaan. tuolla nyt sattu olemaan kuitenki iha eritason juttuja kun mitä täällä puhun.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Perjantaina, 14.01.2011 klo 19:11  
+
0
^ Joo, luin pulkun vasta tän jälkeen.
Varjo 12/2010 ♥

Mardi

Mardi
Viestimäärä: 401

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Sunnuntaina, 16.01.2011 klo 10:44  
+
0
en tajua matikkaaa!
rahan puute
ja ulkona on liian kylmä:<

Agitem

Agitem
Viestimäärä: 1072

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Sunnuntaina, 16.01.2011 klo 12:10  
+
0
Hei kiitos teille miaci, kennedy, räyhis, uskomatonta miten helpottaa että tietää että joku kuuntelee (=lukee) mun purkauksia ja tajuaa edes vähän jotain!

mä aion Kennedy lähettää sulle nyt vähän yksäriä, vaikka ootte kaikki ihania niin jotenkin tuntuu että olen nimenomaan sun kanssa eniten samalla aaltopituudella tässä asiassa ... en osaa selittää. mutta kiitos.
no you don't know what it's like
welcome to my life

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Sunnuntaina, 16.01.2011 klo 18:56  
+
0
Ärsyttää se, että oon liian pinnallinen, mut toisaalta tällä kertaa se taitaa koitua mun pelastukseksi.....

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Sunnuntaina, 16.01.2011 klo 19:01  
+
0
Se kun lupauksia ei pidetä. Oli kyse sitten ihan pienestä ja mitättömästä jutusta, mutta mulle lupaus on lupaus ja vielä enempi surettaa, ettei sitä tajuta sitten edes pyytää anteeksi. Ja jos sitten itse sanon, että sä lupasit niin todetaan "aijaa, anteeks" tarkoittamatta sitä.... :(
Varjo 12/2010 ♥

welmuli

welmuli
Viestimäärä: 289

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Sunnuntaina, 16.01.2011 klo 20:04  
+
0
Mummo. Mä en vaan kestä nähdä miten se aina pahottaa äidin mieltä joka kerta kun se täällä pyörähtää valittamassa ja haukkumassa ja väittämässä kaikkea pskaa jostakusta meistä. Mulla ärsyttää sen itsekkyys, ja se että sillä ei edes juuri kiinnostanut se kun pappa sai sydänkohtauksen ja joutui sairaalaan muutamaksi päiväksi jossa sille tehtiin pallolaajennuskin. Mulla ärsyttää se ettei se kuuntele toisten ihmisten ajatuksia ja toiveita ikinä tosissaan, mulla ärsytää se kun se paasaa j-a-t-k-u-v-a-s-t-i omista (olemattomista) vaivoistaan ja miten se sekottaa mun pikkusiskon päätä ja yrittää jatkuvasti jotenkin saada sitä omalle puolelleen puhumaan meistä pskaa. Mummo myös sai sen järkytettyä jollain ihme puheillaan siitä miten se muka kuolee jne.
Äidillä ja sillä ei ole ikinä ollu hyvät välit ja se ei kyllä ole äidin vika. Mummo valittaa kolmenkymmenen vuoden takaisista ostoksista joita sen on pitänyt äidille ostaa (esim. joku mekko joka on ollut sen mielestä kallis), siitä miten äidillä on muka ollu hirveästi poikakavereita ja se on koko ajan luuhannut jossain (lue: huorannut) ja sai sillä loukattua äitiä pahasti, sillä se ei todellakaan ole ollut tuommonen. Lyhyesti: se ei välitä oikeasti muista kuin itsestään.

Lisäksi mulla ärsyttää koko nykyaika. Esimekkinä kaikki facebookit sun muut yhtä turhat jonkun idiootin, jolla ei ole oikeasti muuta elämää kun keksiä turhia asioita, keksinnöt, joita ilmankin on pärjätty.
Toisena esimerkkinä nää saamarin 'kindlet' vai mitä onkaan.. Siis eikö sais enää lukea oikeita kirjojakaan?? Asdghjgghjghjääääääääääärggghhhh! Ja postikin(kirjeet) pitäisi lukea kohta netistä ??
Jos mietitään millainen maailma tämä on esim. sadan vuoden kuluttua (luojan kiitos en enää ole täällä silloin..). Ihmisillä ei ole varmaan enää autojakaan, kun kaikki hoidetaan jollain vtun supertietokoneilla. Ulkonakaan eivät enää käy lenkkeilemässä kuin ne harvat jotka ovat juuttuneet mennisyyteen. Kirjoja ei ole, ne on korvattu netistä luettavilla versioilla. Kouluissa opettavat varmaan jotkut robotit, jotka eivät tee niitä virheitä mitä ihmiset tekisivät.

Nykyajan nuoret ketuttaa myös. 85%:lla nuorista ei näytä olevan omia aivoja. Kaikilla on samanlaiset vaatteet ja tukat yms. Ryyppääminen aloitetaan suurinpiirtein 14-vuotiaina, kuin myös tupakointi. Sitten notkutaan kaupungilla ringissä ja pidetään mekkalaa ja räitään pitkin katuja.
Alaikäiset tytöt hankkii viinaa tuntemattomien miesten avulla maksamalla näille sitten s*ihinotoilla. (vasta kuulin tämmöisen tapauksen..)

Kiitos ja anteeksi. Suljen nyt suuni.
spn Aireddan Warja ♥

Wenn ist das Nürnstuck git und Slotermeyer? Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Maanantaina, 17.01.2011 klo 00:45  
+
0

welmuli kirjoitti:

Alaikäiset tytöt hankkii viinaa tuntemattomien miesten avulla maksamalla näille sitten s*ihinotoilla. (vasta kuulin tämmöisen tapauksen..)

What? Miten alas ihmiset vajoo. Oikeestaan viel vähän karumpaa toi on niiden miesten osalta et ne osallistuu tollaseen mutta no... surprise.
Olin kyl aika järkyttyny sillonkin kun joskus oli juttua siitä kampissa (mun mielest ainaki?) kukoistavasta TEINIEN huoraamis jutusta, jotain et nää kamppihengarit huoraa että saa ostettua niitä lacosten kenkiä sitte? Voi jumala :D Onks niitä välttämätöntä käyttää jos toi on se hinta... :roll: Kyllähän näit jakiksii nyt on löytyny aina, mut en mä tollon ollu tietonen et jotku teinitkin huoraa jollai isommalla mittakaavalla.. sad.

Saa kyl kattoa tarkkaan mihin piireihin oma lapsi sit tulevaisuudessa ajautuu.. :/ Pelottaa jo valmiiks jos siitä tulee samanlainen kun musta joka just ja just pysyy jotenki onnen kautta vääristä asioista ja suuremmista ongelmista aina loppujen lopuks poissa. Äitivietti herää jo pelkäst ajatuksesta :D
never regret something that once made you smile

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Perjantaina, 11.02.2011 klo 13:03  
+
0
Tällä hetkellä ärsyttää kaikki tyhmät ihmiset, niitä on ihan jokapuolella!!
Esimerkiksi nyt J&J (mä käytän noista nyt vaikka tollasta nimitystä) eli kaksi ihunaa lissupissistä jotka ovat aina olleet samassa koulussa kanssani. Joskus olen jopa kaveerannut toisen kanssa kun asuin samassa rivitalossa. Oikeesti apua, kaksi niin ärsyttävää ihmistä! Nyt ne on ottaneet mut silmätikuksi... Yksi syy siihen on ainakin se kun olen yhden kiusatun kanssa. Kerran kun oltiin jonossa odottamassa että pääsisimme tetteriin sisälle (koulun kanssa mentiin siis) toinen niistä katsoi mua halveksuen ja supatti sitten vähän niinkuin päälissulle jotain. Sitten tämä päälissu katsoi mua ja huusi aika kovaa YÄK!. Todellakaan kiinnosta mitä noi ajattelee musta, mutta sitten tuli vaan sellanen fiiilis, että näytänkö jotenkin tyhmältä tai kun minulla oli nuha, että valuuko tyyliin räkä :D:D:: Nyt ärsyttää ihan hirveästi, koska tiesin tasan tarkaan mitä olisi pitänyt sanoa, kerrankin vielä tapahtuma hetkellä, mutta en sitten kuitenkaan kerennyt... Arrgh, haluaisin eroon noista, en vaan kestä katella niiden rumia naamoja... No nyt ei olla onneksi enää samalla luokalla.
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

Kilppari

Kilppari
Viestimäärä: 802

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Sunnuntaina, 13.02.2011 klo 19:57  
+
0
hittokun meni hyvät pippalot pieleen kun pari vanhempaa kaveria rupes tappelee ja siit synty sit isompi tappelu ja sit tuli poliisit, mahtavat synttäribileet mulla ja kaverilla...

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Tiistaina, 22.02.2011 klo 16:52  
+
0
Harmittaa, kun kaveri muutti hurjan kauas. :<

Ennen nähtiin tyyliin joka viikko ja nyt nähään seuraavan kerran ehkä vasta kesällä. ;__; Se on mulle aika huippu ystävä, ainoo jonka kans voi tietyllä tavalla sekoilla ja heittää kaikkee kummaa. Ja ainoo, joka jaksaa bailata baarissa pilkkuun saakka ja sen jälkeen lähtee vielä pitsalle! Ainoo jonka luo voi vaan mennä istumaan ja olemaan hiljaa, eikä sitä kummastella yhtään.

Ja nyt se on poissa. :< Tosi surku, kun ei nää sitä ja pääse sen luo. Vaikka tiiän että sillä tulee oleen niin huippua ja ihanaa nyt uudessa paikassa, se on unelmoinu siitä niin kauan! Enkä viiti julistaa sille ikävääni koko ajan, niin valitan sitte täällä. :D

Ei mut jos hyvin käy, niin nään sitä ehkä jo ens kuussa. :> Ja sitte kesällä yritän nähä kans.

Se vaan on oikeestaan mun ainoo lukiokaveri, joka mulla täällä enää oli. Yks mun parhaista ystävistä. Eikä me oikeen niin syvällisiä puhella teknologian välityksellä. Ikävä on kova, vaikka se vasta viime viikolla muutti.
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Tiistaina, 22.02.2011 klo 17:02  
+
0
^Mä varmaan itkisin vaik kui kauan alkuun, jos mun joku hyvä kaveri muuttais pois. Tulis kokoajan mieleen se, et ei voi nähä heti ku haluais. Mut luultavasti tää sama tulee viel eteen ysiluokan jälkeen, onneks siihen on viel aikaa. Ja (erittäin) hyvällä tuurilla ne ei muutakaan..

En pysty enkä halua ajatella koko asiaa :(
(Viestiä on muokattu tiistaina, 22.02.2011 klo 17:03)

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Tiistaina, 22.02.2011 klo 19:19  
+
0
en nää tän vuoden Oscar-gaalaa, koska se kestää koko yön ja aamulla pitäis mennä hissankokeeseen. en tasan pysty valvomaan tai koko hissa kusee. ois ollu niin parhaat juontajatki, voi hitto :pyssyt:
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Keskiviikkona, 23.02.2011 klo 20:31  
+
0

Deanna kirjoitti:

^Mä varmaan itkisin vaik kui kauan alkuun, jos mun joku hyvä kaveri muuttais pois. Tulis kokoajan mieleen se, et ei voi nähä heti ku haluais. Mut luultavasti tää sama tulee viel eteen ysiluokan jälkeen, onneks siihen on viel aikaa. Ja (erittäin) hyvällä tuurilla ne ei muutakaan..



Mä oon jo vähä niinko tottunu tähän. Tää oli ainoo näistä tyypeistä, joka enää asu täällä päin. Nyt on kaikki ympäri Suomea - Joensuussa, Hesassa, Tampereella. Eipä täältä ihan niin vaan lähdetä ketään tervehtimään.

Oonhan mä kyllä ollu aika kärttyisä nyt viime päivät, kun oon vähän surku, mut yritän olla ilonen tän ystävän puolesta, kun se pääsi toteuttamaan unelmiaan. :) Jos se on ilonen, niin mäkin olen.

Ja ensi viikolla näen kaveria, jota en ole nähnyt yli puoleen vuoteen, koska hää asuu myös kauempana. On kuulkaa ihanaa! Ainoo mikä nyt ärsyttää, on se, että aika tuntuu kuluvan ihan liian hitaasti. ♥
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Sunnuntaina, 27.02.2011 klo 16:36  
+
0
Nyt lähtee tuttu koira piikille. :< Alkoi itkettää kaverin ja perheen puolesta, kyseessä on perheen ensimmäinen ja todella rakas koira. Raskaan päätöksen tekivät, vaikkakin varmasti oikean.
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Hoshii

Hoshii
Viestimäärä: 21

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Sunnuntaina, 27.02.2011 klo 20:54  
+
0
Mun koira menehty tänään onnettomuudessa. Tosin koira oli saanut jo uuden kodin joulukuun alussa, käytösongelmien takia. Pitkä tarina.

En kestä tätä :( Tuntuu kun koko maailma ois romahtanu alta, oli vielä suunnitelmissa mennä katsomaan koiraa pääsiäisenä. :( Kerkesi asua meillä n. 1,5v. Mun koira. RIP <3 :'(
Belgianpaimenkoira tervueren, "Taika" 04/2011

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Sunnuntaina, 27.02.2011 klo 20:57  
+
0
^ :paijata:
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 11
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28157
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6320
Viestejä yhteensä545645
Uudet käyttäjät tänään3
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään8
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265818
(Tilastot päivitetty viimeksi 16.04.2024 klo 11:15)