Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 02.06.2010 klo 15:05

Mikä surettaa tai/ja suututtaa?

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 11

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Sunnuntaina, 27.02.2011 klo 21:51  
+
0
^^ Voi ei, paljon voimia sinulle! :(
Saanko udella, että minkälaisessa onnettomuudessa koira kuoli ja minkälaisia käytösongelmia hänellä oli? Jos haluat vastata, niin heitä vaikka yksärillä.

Hoshii

Hoshii
Viestimäärä: 21

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Sunnuntaina, 27.02.2011 klo 22:03  
+
0
No voin sen tähänkin kirjottaa samantien. Eli siis olivat koirien kanssa hiihtolenkillä, ja mun koirani sitten kaatui oksan päälle hangessa juostessaan, keppi lävisti sen rinnan. Menehtyi matkalla eläinlääkäriin. :(

Ongelmina koiralla oli siis toisille koirille rähjääminen, kaupunkialueella lenkkeily oli mahdotonta. Käytiin parillakin ongelmakoirakouluttajalla, jälkimmäisen kanssa saatiin hyviä tuloksia aikaan. Tilanne kuitenkin pahentui sitten taas talvella kun oli pakko lenkkeillä tässä lähistöllä. Vuoden kun kamppaili näiden ongelmien kanssa, oli voimat niin vähissä että perheen kanssa todettiin, että koiralla on parempi olla paikassa missä sille on kunnolla aikaa ja ongelmia työstettäis.
Pääsi sitten maalle kolmen koiran kaveriksi, alku hankaluuksien jälkeen koirat tuli keskenään tosi hyvin juttuun ja munkin koira oppi sitten elämään laumassa.
Eli ihan normaalia elämää, ja koirien kanssa meni hyvin. Nyt sitten vedettiin matto jalkojen alta... Varsinkin kun varmasti oli tuskainen kuolema :((
Belgianpaimenkoira tervueren, "Taika" 04/2011

critter

critter
Viestimäärä: 49

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Sunnuntaina, 27.02.2011 klo 22:10  
+
0
Ikävöin.

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Sunnuntaina, 27.02.2011 klo 22:11  
+
0
^^ Ihan hirveetä, voimia vielä toistamiseen rutkasti! :(

/ critter pomppasi eteen
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 27.02.2011 klo 22:12)

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Sunnuntaina, 27.02.2011 klo 22:13  
+
0
Voi Hoshii. :( <3 Ei tuohon oikein mitään muuta osaa sanoa, kuin sen, että muistot ei koskaan katoa. Ne kaikki kauniit hetket säilyy ikuisesti. Vaali niitä. Itke kun itkettää. Jos tuntuu, että haluat puhua, niin täällä takuulla kuunnellaan!

Todella paljon voimia ja haleja sinne. :paijata: <3
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Hoshii

Hoshii
Viestimäärä: 21

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Sunnuntaina, 27.02.2011 klo 22:35  
+
0
Kiitos kaikille! <3

Oon vieläkin luonnollisesti ihan shokissa, mutta huomenna tulee kaveri käymään ja illalla pääsee poikaystävän luo. Onneksi tähän saa paljon tukea.. En vieläkään oikein tajua että se oli nyt sitten tässä. Muistot sentään on jäljellä, ja niitä pitää kyllä vaalia.
Belgianpaimenkoira tervueren, "Taika" 04/2011

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Maanantaina, 28.02.2011 klo 14:44  
+
0
Suututtaa kyl niin ylikaiken se ku ihmiset soittaa että "nähääks nyt" NYT! Tarviin oikeesti vähintään 2h varotusajan! Mut kukaan ei tunnu ymmärtävän etten valmiiks herää sen näkösenä minkä näkösenä ihmisten ilmoille voi mennä..! Sit alkaa se vinkuminen ja sit siinä vaiheessa mua alkaa ärsyttää. Sama ku soitetaan joskus 23-24 et lähe sittenki baariin! Joo....... alanpa nyt valmistautuu niin tuun sit valomerkin aikaan käväsee!!!1???
Tää ongelma on kyl vaan miesten kanssa koska ne on niin tolloja tai sit niiden muut kaverit on luonnokauniita, en tiedä. Kaikilleki oon sanonu et ilmottakaa ens kerralla aikasemmin niin silti ne joka hiton kerta tekee ton saman, mitä kohtaa ne ei ymmärrä?! Sit viel se et aina joka kerta ne jaksaa hämmästyy et mitäää miksen muka olis jossain 5 minuutis valmis jos makaan likasis hiuksis yöpaidas kotona sohvalla :O???!!! Vetää niin sanattomaks siin vaihees :(
never regret something that once made you smile

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Maanantaina, 07.03.2011 klo 16:34  
+
0
eile kisat meni ihan päin _jotain_, la meni hyvin ja olin iha toiveikas et huomen sit vois onnistuu kans, mut eipä tietenkää ja nyt saan sitte jännittää mahunks sm-vestijoukkueesee vttu

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Sunnuntaina, 27.03.2011 klo 19:25  
+
0
aaaaaa mä vihaan meiän koulun VIHAAAN !! joka kerta tulee vaan uus ja uus syy vihata.
1. tiedottaminen on pskaa, raahaudun korvesta asti ensin koululle, sit veinaillaan siellä tunti ja mennää kysyy et missä meiän ope "NO SE ON KIPEENÄ, ELI TEILLÄ ON VAPAAPÄIVÄ!" kaikki muut suunnilleen hurraa mut mites, mulla menee yks linkku päivässä kotiinpäin<333 eli ootan n. 6 tuntia linkkua ja sitte matkassa menee n. 2 tuntia. SIINÄ MENI SE VAPAAPÄIVÄ.
2. jotkut opet on vaan niiiiiin xxxxxx. siis oikeesti iha XXXXXX! joko ne valittaa mun LUVALLISISTA poissaoloista tai siitäku oon myöhässä ja sitteku joku toinen tulee vielä myöhemmin nii sille sanotaan vaan "ole hyvä, istu!" MULLE HUUDETAAN PÄIN NÄKÖÖ ET SATTUUKO NEITI TIETÄMÄÄN PALJON KELLO ON? sitteku kysytään et "no miks et tolta kysyny!!??" nii ollaan iha turpa kiinni vaan siellä edessä. xxxx ammattitaitoset opettajat muka. haistakoot xxxxxxxxx!!!!!
3. tämä hemmetin TASA-ARVOSUUS? AINIIN eihä meiän koulu semmosta sanaa ees TUNNE. nytki sain selville et jotkut tekee työssäoppimisesssa KAKS tuntia lyhempää päivää ku MINÄ. voi XXXXXX minä siellä xxxxx sairaana oon xxxxx sen 8 tuntia ku muut on vaan KUUS!!! siis EI MITÄÄN JÄRKEE! ja sitäpaitsi minä OLIN alussa vaan 6½ tuntia mutta sitten ohjaava opettaja soitti että SINUN PITÄÄ TEHÄ PITEMPÄÄ PÄIVÄÄ KU MUUTKI TEKEE. aijaa. no tehään sitten. NOH KETKÄS MUUT SITÄ NYT SITTE TEKEE?? ja mulla vielä PAHENI tää sairaus taas näitten XXXXXX pitkien päivien TAKIA!! ETTÄ REPIKÄÄ SIITÄ OPETTAJAT. kerkes seki olla rauhallisena jo MUUTAMAN KUUKAUDEN. voi xxxxxxxx

EN VOIS ONNELLISEMPI OLLA KU VALMISTUN(TOIVOTTAVASTI) TOUKOKUUSSA!!!

pakko purkaa herrajestas. sori tätä ääretöntä caps lockin käyttöö mut mä oon oikeesti vihanen.

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Maanantaina, 25.04.2011 klo 14:02  
+
0
:))))))))))))

Ei riitä se, että jouduin pyhänä töihin, vielä pitää olla kotona tuollanen automaattivalittaja.

Erehdyin sanomaan isälle, että perheen koneessa ei toimi muistikortinlukija eikä usb-lukijat. Vastaus oli, että "kyllä mulla ainakin on aina toiminut!!!1" ja hirvittävä valitus, että varmaan olen itse sotkenut koko homman, kun en ole katsonut onko isän puolella päällä joku ohjelma.

Joo, joku ohjelma varmasti estääkin lukemasta esim. muistikorttia tai katkaisee yhtäkkiä yhteyden usb-tikkuun. :D Tuo ongelma ei olekaan ollut kuin muutaman vuoden, mutta niin kauan kuin isä itse ei sitä joudu kokemaan, niin ongelma ei häntä koske, vaan on vähintäänkin minun omaa syytäni tai keksintöäni. Onneksi ei tartte tuota perheen konetta säännöllisesti käyttää!

Menin sitten omalle koneelle siirtämään kuvia isän kamerasta (...) kun ei alakerrassa onnistunut. Huomasinpas sitten, että minulla ei ole yhtään usb-johtoa (ja isommalle kortille ei ole lukijaa tässä läppärissä), joten lähdin hakemaan alhaalta.
Itsehän omistan 3-5 usb-johtoa. Niistä yksi on tallessa, mutta se on töissä. Muut on isän jäljillä, hän kun on niitä lainaillut. Menin sitten hakemaan alhaalta johdon, joka kuuluu navigaattoriin, ja pyysin samalla isää palauttamaan lainaamansa johdot, kun minulla ei niitä ole enää yhtään.
Vastaukseksi sain vain huutoa siitä, että "en varmasti ole mitään lainaillut, minulla on omat johdot!!!!11"

Oikeesti voi angst tuota käytöstä. Voiko oikeesti olla äärettömän vaikeaa palauttaa jotain, mitä on lainannut?
Ja jos on sen hukannut, niin antaisi tilalle edes jonkun noista omista johdoistaan, kun kerran niitä niin paljon omistaa. -__- (Tosin epäilen, että joku johto saattaa hyvinkin olla peräisin täältä mun huoneesta...)

/// Edit. Keksin lisää valittamista!


Selkä on taas niin kipee, että koskee koko ajan. Turha siis unelmoida esim. hyvistä yöunista. Istuminen sattuu, käveleminen sattuu, makaaminen sattuu. Hulluksi tulen.


Toinen juttu on se, että mulla taitaa mennä välit ihmiseen, jota joskus oon pitänyt parhaana ystävänäni.

Se tekee nykyään todella outoja ratkaisuja, sellaisia, joita mä en voi kunnioittaa. Koska se on kuitenkin mun ystävä, oon yrittäny sopeutua ja olla halveksimatta niitä asioita, vaikka mun arvomaailmassa sellaset teot on anteeksiantamattomia.

Joka tapauksessa. Nykyään se ei enää kerro mulle mitään, eikä pidä juurikaan yhteyttä. Lähettää ehkä muutaman tekstarin viikossa, vaikka ennen tekstailtiin päivittäin ja nähtiin hurjan usein. Mun viesteihin se ei vastaa, koska se ei kuulema saa niitä.
Sekin hieman ihmetyttää, että eikö mun viestit todella tule perille, vaikka laittaisin niitä tekstarilla, mesessä, facebookissa... :D Aina sama, että "Aijaa, en mä vaan oo sellasta viestiä saanu! :O" Joo-o...

Mun seurakaan ei enää tunnu kelpaavan sille. Paitsi jos lähdettäis juomaan, koska se haluais kuulema nähdä mut kännissä. Hieno juttu, mä kun vaan en juo enkä voi juoda. :D
Esmes viimeksi meidän piti lähteä baariin, mutta jouduin perumaan, koska en yksinkertaisesti jaksanut pitkän muuttopäivän jälkeen lähteä enää.

Kysyin kuitenkin, josko se tulisi "mun luo" (olin koiravahtina sen lähellä) ja katottais vaikka leffoja. Eka se sano, että "pitää kattoo jos jaksaa". Myöhemmin kuitenkin törmäsin siihen lenkillä, ja kysyin sitä uudelleen tulemaan.
Sillon se sano, että ei pääse, kun on jo menossa toisen kaverinsa luo. :)) Sanoi vaan, että "harmi kun kerkesin jo sopia T:n kanssa"...
Koska minäkin tunnen tyypin, kysyin eikö ne molemmat tulis viettämään leffailtaa. Vastaus oli, että "no en mä tiiä jaksetaanko me kävellä sinne".
Siis WOOOOT. Kyseessä on 10-5 minuutin kävelymatka!! Kai kaksi urheilullista ihmistä sen verran jaksaa... Sanoin sitten, että onhan mulla auto, ja voisin hakee ne. Kaveri vaan sano, että "Nii, harmi ettei tajuttu aiemmin", ja lähti tämän meidän yhteisen tutun luo.

Oikeesti mitä ihmettä. En arvosta yhtään tuollasta. Vois sanoa edes päin naamaa, että eipä nyt kiinnosta tulla, eikä kierrellä, että "pitää kattoo jaksanko", jos kerran jonnekin muualle jaksaa aivan hyvin mennä. :roll:

Ja kun se ei kerro enää mitään, niin sitte oon aina ihan pihalla sen jutuista. Jos kysyn, että mistä se puhuu, niin "Ai niin, enkö oo kertonu sulle hehehe!" Joo no etpä ole...

Nyt en oo jaksanu pitää yhteyttä kunnolla koko ihmiseen. Siinähän on. Jos ei kerro mulle mitään, eikä mun asiat tai seura kiinnosta, niin olkoon. Raivostuttaa vaan se, että pitää lähestulkoon valehdella. Ja sitten jäädä siitä vielä kiinni... :D
And this devilishly handsome sponge is your waiter?
(Viestiä on muokattu maanantaina, 25.04.2011 klo 14:25)

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Maanantaina, 25.04.2011 klo 18:39  
+
0
Ärsyttää ku tää pääsiäinen on ollu nii kiva. :< Siis kuulostaa hullulta mut joo... Meidän muuttoon on 35 päivää enkä tiedä näänkö noita enää ikinä. Ärsyttää ku ny talven/kevään aikana on ollu koko ajan sellane oli että pääsis jo muuttamaan ja täällä ei oo mitään minkä takia haluaisin jäädä! Ja ny sitte oon ollu noitten poikien kans nii paljo tekemisis ja on ollu aivan yli mukavaa ja kaikkee. Ja siis se ny on ihan selvää etten voi tänne jäädä noiden takia (mulla ei olisi kämppää, työtä, koulua, yms..), mut silti harmittaa.
Ja vappuna luultavasti taas mennään yhdes johonki(noi tulee ehkä meille) ja sitte on taas tosi kivaa ja mua jälkeen päin harmittaa. Tiedän että ny pitäis nauttia vielä ku voi mut... Toisaalta toivon että täs kuukauden aikana tapahtuis jotain että en olisi enää noitten kans tekemisis nii muuttaminenki olis helpompaa.
Miks pitää olla näin vaikeeta? Ja ku tiedän aivan hyvin että mun pitää miettiä ny vähä pitemmälleki ku vaan tätä kevättä/kesää. En saisi täältä töitä ja ku oon jo nii kauan halunnu muuttaa täältä pois nii katuisin sitä varmaan loppu elämäni jos en ny muuttaisi. Ja ku tosiaan välit noiden kans voi muuttua tosi nopeestiki ja mitäs mä sitte teen ku oon täällä yksin ilman kavereita, perhettä ja töitä?
En kyl tajua mihin mun innostus muuttoa kohtaan on kadonnu? Tai ku vielä pari viikkoa sitte olin aivan onnes täältä lähtemäs ja tuntu että eteläs tulee olemaan asiat niiii paljo paremmin yms. Kai tää on ihan normaalia ennen tollasta isoa muuttoa, että tuleeki toisiin ajatuksiin? Mut tätä ei voi enää perua ja piste!

Ellumaria

Ellumaria
Viestimäärä: 17

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Tiistaina, 26.04.2011 klo 12:17  
+
0
Mulla on suuri suru kun jouduttiin vähän yli kaksi viikkoa sitten lopettamaan meidän koiramme. Se oli ensimmäinen "ihan oma" koirani, 7-vuotias sekarotuinen uros. Aivan mielettömän rauhallinen, ystävällinen ja ihana, ei ikinä ollut vihainen yhdellekään koiralle. Ihmisiä se rakasti, varsinkin lapsia. Sillä on aina ollut purentavika, mutta se ei ole haitannut sitä ennen kuin vasta nyt. Kävimme eläinlääkärillä, ja tämä sanoi että tilanne on paha. Yläkulmahampaiden vieressä olevat hampaat olivat alkaneet "syövyttämään" alakulmureita. Molemmista näkyi melkein ydin. Suu oli kipeä, koira ei syönyt eikä halunnut oikein tehdä mitään muutakaan. Hampaiden korjaileminen olisi ollut kallista, ja kun kyseessä oli jo 7- vuotias suurikokoinen koira, päätimme päästää sen pois. Sen kultainen sydän hiljeni 7. huhtikuuta. Ikävä on suuri, mutta onneksi sitä lievittävät ihanat muistot ja kaksi muuta koiraani, jotka lohduttavat minua. :love:

muoks. muutama kirjoitusvirhe.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 26.04.2011 klo 12:17)

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Tiistaina, 26.04.2011 klo 16:35  
+
0
Tämä ero.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Tiistaina, 26.04.2011 klo 16:51  
+
0
PURRRRKAUDUN!

mua niin raivostuttaa, että en saa tuloksia aikaan vaikka kuinka yritän. ekat seittemän kiloa lähti nopeasti, vaivattomasti ja mukavasti. nyt tuntuu että pitää urheilla koko ajan ja pitää nälkälakkoa että mitään tapahtuu D: äiti ja iskä oikein varotteli että "kohta se alkaa junnimaan paikallaan ja ei enää tipu, se paino" ja iskä kuittailee koko ajan. jumaliste kun yritän, mutta ei onnistu. masentavaa tässä on se, että italian matka lähestyy koko ajan ja haluaisin näyttää siellä hyvältä, mutta ei niin ei. pakko se on pinnistää vielä reipas kuukausi, mutta tuntuu että ei tapahdu mitään, ei yhtään mitään >:(((( ja koko ajan pitää olla juhlia niin siellä on herkkuja, EIH. ja se että koulua on koko ajan = lenkkeihin ei riitä aika. pitää vissiin lähtä aina ysiltä yöllä lenkille, kun muullon ei kerkiä!

sdoghidgnig!!!!!!111 :pyssyt:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Tiistaina, 26.04.2011 klo 16:56  
+
0

Hakataru kirjoitti:

Suututtaa kyl niin ylikaiken se ku ihmiset soittaa että "nähääks nyt" NYT! Tarviin oikeesti vähintään 2h varotusajan! Mut kukaan ei tunnu ymmärtävän etten valmiiks herää sen näkösenä minkä näkösenä ihmisten ilmoille voi mennä..! Sit alkaa se vinkuminen ja sit siinä vaiheessa mua alkaa ärsyttää. Sama ku soitetaan joskus 23-24 et lähe sittenki baariin! Joo....... alanpa nyt valmistautuu niin tuun sit valomerkin aikaan käväsee!!!1???
Tää ongelma on kyl vaan miesten kanssa koska ne on niin tolloja tai sit niiden muut kaverit on luonnokauniita, en tiedä. Kaikilleki oon sanonu et ilmottakaa ens kerralla aikasemmin niin silti ne joka hiton kerta tekee ton saman, mitä kohtaa ne ei ymmärrä?! Sit viel se et aina joka kerta ne jaksaa hämmästyy et mitäää miksen muka olis jossain 5 minuutis valmis jos makaan likasis hiuksis yöpaidas kotona sohvalla :O???!!! Vetää niin sanattomaks siin vaihees :(



!! mä niin allekirjotan tän! kuinka tyhymiä ihimiset oikeesti on!
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Keskiviikkona, 27.04.2011 klo 18:22  
+
0
Uah. Mua suututtaavtuttaa minä ja porukat. Grooh en jaksa. Mutsin kanssa kommunikoidaan enää riitelemällä ja valittamalla. Tai se valittaa, mä olen hiljaa. Mä en vastaa sille enää suunnilleen mitään kun en tiedä mitä sille pitäis ees vastata :D Vastaan mitä vaan niin ei oo oikea vastaus ja valittamista löytyy, oon sitten hiljaa niin lopettaa ees nopeemmin (tää johtaa siihen että se valittaa yleisesti mun elämästä ja mollaa siinä minkä kerkee. No...... se on niin väärässä kyllä välillä). Mua ei kiinnosta puhua sille mistään mun asioista. Tiiän, että se valittaa ja marmattaa osaks sen takia kun se ei tiedä mistään mitään. Mut siis se ajaa mut vaan kyllä kauemmas sen asenteella :D Ja kun se ei tajua ite, että toi sen asenne on niin..... en mä halua puhua ihmisille jolla on tollanen asenne mua kohtaan. Sisko onneks ymmärtää just mistä puhun. Sen tarvii olla täällä 2 päivää niin se valittaa samasta kun minä. Pakko vaan muuttaa oikeesti pois, haluisin nyt samantien tosta ovesta ulos ja omaan kämppään. Mutta etin nyt duunin, teen hetken sitä, hoidan autokoulun viimein pois alta ja jos tossa syksyllä pääsis täältä pois. Välimatka tekis hyvää. Mulle etenkin. Kun oon yksin kotona niin kaikki toimii, mut heti kun mutsi tulee paikalle niin poks. Faijan kans menee ihan hyvin kyl. // Nytkin kyllä vaan en sano mitään noista töistä mutsille vaikka tiiän että se tietää että oon hakenut kun sisko meni sanomaan. Oikeen huomaan että se koko aika oottaa että kertoisin. Lopettais ton vitun valittamisen ja mollaamisen, palkkioks voisin kertookin vähän mitä sun tyttäres elämään kuuluu...... ohhoijaa.
En kyllä tajuu miten kestän nyt tän ajan kesäkuuhun asti täällä.... täst viikosta selvitään, mut ens viikko oikeesti tulee olee niin tappopaska et ei tuu mitään. Mä niin toivon et tulee hyvä vappu ja hyvä sitä seuraavana viikonloppu... ja että saisin nopsasti jotain vastauksia noista töistä. Kyl se sitten menee ihan hyvin! Mut jos en saa vastauksia ja nää viikonloput menee ihan vituiks niin ei luoja auttakaa mua... >:(
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 27.04.2011 klo 21:06)

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Keskiviikkona, 27.04.2011 klo 19:51  
+
0
VAPPU! >:( Piti lähteä kaverin kans juomaan, mut sen pitääki ostaa uudet kesärenkaat JUST NYT, joten heihei rahat! Ärrr pitää kattoa jos jotain muuta keksiis mut ärsyttää ku ei olla pitkään aikaan juotu YHDES(aina toinen on ollu kuskina tms.).

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Torstaina, 12.05.2011 klo 10:16  
+
0
pakko tulla ragee täst NILKASTA. ku mua vituttaa edelleen niin paljon ettei riitä sanat. JA mähän meen vittu baariin viikonloppuna jos vaan pystyn kävelee ja laitan korot!!! tungen tämmösen vammailu siteen tohon ja se on siinä. no ei oo järkevää..... mut oikeesti argh miksiiiiiii nyt miksi miksi miksi. mitä paskaaa! milllon tahansa muulloin ois ollu parempi. tää on just samanlail menny ku sillo kerran vappuna tosin sillon se oli viel pahempi nyt tää on ihan sillee... no... ei ihan niin paha :DDD sillon en pystyny astuu ollenkaa nyt kyl pystyn. mut sattuuhan se. voi luoja. mua ihan hävettää se mun kaatuminenki.... kävelin nopee (tuhdissa humalassa) kaverin perään röökikoppiin sit en tajunnu et siin on askelma alaspäin ja se pudotus tuli ihan puuntakaa sit mul oli aika ohuet korot kengissä ja vähän luisu ja sit meitsi jo onki siin joidenki jätkien pöydän edes rähmällää. nousen vaan nopee sillee "hehhehe joo....kaikki hyvin!!" ketää ees kiinnostanu. sit vaan livahdin häpee sinne röökikoppiin ja mietin et vittu nilkka meni taas......... saaaatana! ilman tota viikonloppuu ois ihan sama oikeestaan mut vittuvituuvittu haluun mennä! ja sovin jo kaikkee ja äääh mullois ois ollu kivat vaatteetki JA SIIS argh. tänäänki mun piti mennä kauppaan messiin koska tarvin meikkei mut en haluu rasittaa tätä nyt jos se vaik sit parantuis nopee.................. huoh :(((( :suru: muutenki miks join noin paljon, olin ihan liekeis voi luoojaaa. no oli kyl hauskaa eipä sillä mut joo. kiva. ja haluun hampparin! mut saan varmaan pizzan. oon pettynyt.

mut mä nyt uskon siihen ihmeparannukseen, pliispliispliispliiis :enkeli:
never regret something that once made you smile

Haaveilija

Haaveilija
Viestimäärä: 225

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Lauantaina, 14.05.2011 klo 12:24  
+
0
Se ku en tiiä mitä ite haluun...Esim. et miks haluun isomna tulla jne..Emmä jaksa selittää mut melkee kaikki..esim se ku tuntuu et ei nonnistu missää..:((
Maatiaskissa Luna -10
Maatiaskissa Viiri -06

Muistoissa
Perhoskoira "Bella" s.2002 k.2012
Monirotuinen Tuisku -11


Älä unohda haaveita - kun lakkaat pyydystämästä niitä, ne tulevat luoksesi.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 14.05.2011 klo 12:25)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: MIKä SURETTAA TAI/JA SUUTUTTAA? - Lauantaina, 14.05.2011 klo 12:40  
+
0
se että mun miestä yritetään viedä multa. mä itkin eilen ja tänään vaan suututtaa kuin törkeitä jotkut osaakin olla. se nainen tietää et allu on varattu mut silti se yrittää _ihan_ koko ajan saada tota niille "jatkoille". tekis mieli soittaa sille ja sanoa pari valittua sanaa.

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 11
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28173
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6327
Viestejä yhteensä545676
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265831
(Tilastot päivitetty viimeksi 23.04.2024 klo 11:15)