Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Tiistaina, 04.12.2012 klo 09:29

Missä junnut luuraavat?

Siirry sivulle: 1 2

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

MISSä JUNNUT LUURAAVAT? - Tiistaina, 04.12.2012 klo 09:29  
+
0
Junnupalsta on hiljentynyt.

Kertokaahan missä nykyisin luuraatte ja miten teidät saisi houkuteltua takaisin palstalle? :hymy: Mulla on ikävä!

Itsellä tulee pyörittyä nykyään aika paljon aikuisissa. Käyn seuraamassa junnuja, mutta ei tule kommentoitua oikein mitään, koska kommentoitavaa ei ole. Lisäksi koulu ja oma sosiaalinen elämä rajoittaa datailua melko tehokkaasti.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: MISSä JUNNUT LUURAAVAT? - Tiistaina, 04.12.2012 klo 12:33  
+
0
ite ainakin vietän tosi paljon aikaa kavereitten kanssa vapaa-ajalla ja koulukin toki vie aikaa ja ylppäreihin pitäis kohta taas aloittaa lukemaan :D mut tosiaan kyllä mä lähes joka ilta istun koneen ääressä ja automaattisesti myös tuun tännekin ja mulla on aina kc tuolla välilehdessä auki, mutta täällä tosiaankin on niin hiljaista nykyään et ei tuu sitten ite myöskään kommentoitua mitään mihinkään, luen vaan ne vähäiset jutut läpi mitä tänne on tullut ja that's it :D
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: MISSä JUNNUT LUURAAVAT? - Tiistaina, 04.12.2012 klo 14:53  
+
0
aikuisten puolella luuraan! täänne ei oikein ole vain asiaa suuremmin :neutral:

mutta muuten aika menee valmentaessa, koulussa ja poikaystävän kanssa. ja tottakai kavereiden. ja oon nyt tehny paljon paljon muutakin, kuin koneella oleillut. joka päivä täällä kuitenkin pyörin ja luen palstaa paljonkin, mutta ei ole oikein mitään asiaa.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: MISSä JUNNUT LUURAAVAT? - Tiistaina, 04.12.2012 klo 15:11  
+
0
39 kurkkaajaa.

Paljastakaa itsenne!
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: MISSä JUNNUT LUURAAVAT? - Tiistaina, 04.12.2012 klo 15:39  
+
0
Hengaan muilla foorumeilla ja yhdellä olen modekin. Petän teitä :(
this parrot is no more!

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: MISSä JUNNUT LUURAAVAT? - Tiistaina, 04.12.2012 klo 15:41  
+
0
Aikuisissa pyörin enemmän lueskelemassa ja myös tuo 1-vuotias tytöntyllerö vaatii oman osansa ajasta :) Ei oo tänne tullu paljoo kirjoteltua, ku ei kukaan muukaan kirjoittele.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: MISSä JUNNUT LUURAAVAT? - Tiistaina, 04.12.2012 klo 18:32  
+
0
Te olette kyllä helposti ohjailtavissa olevaa sakkia. :suru:

Mitä jos mää alan kirjoittelemaan? Kirjoittelisitteko silloin?
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: MISSä JUNNUT LUURAAVAT? - Tiistaina, 04.12.2012 klo 18:53  
+
0
Kc on auttamatta nähnyt jo parhaat päivänsä, pelkään :suru:
this parrot is no more!

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: MISSä JUNNUT LUURAAVAT? - Tiistaina, 04.12.2012 klo 20:05  
+
0
Tuntuu et suurin osa vakikävijöistä on jo niin vanhoja et on siirtyny tonne aikusten puolelle! Ja tosiaan niinku muutki sano et jos tänne ei kukaan muu kirjota nii ei sitä tuu itekään kirjotettua.
Ja mulla ainaki vaikuttaa seki et oon ruvennu pelkäämään et joku tunnistaa mut täältä... Senpä takia tulee kirjotettua lähinnä lj:hin!

appenzelli

appenzelli
Viestimäärä: 277

VS: MISSä JUNNUT LUURAAVAT? - Tiistaina, 04.12.2012 klo 21:24  
+
0
Mä en ikinä jotenki päässy tähän uudistukseen mukaan. Silloin vanhoina hyvinä aikoina kun oli vielä Vihreä Palsta ja elämässä auringonpaistetta, kirjoittelin paljonkin. Ja tiesin kaikesta kaiken, ainakin omasta mielestäni. Mutta nyt ei jotenkin innosta enää, tiedä siitä sitten että miksi näin. Mitä me nyt tehdään, yksi iso aikuisjunnukeskusteluosio? Kyllä mä aikuisten palstaa luen, siellä tapahtuu.

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: MISSä JUNNUT LUURAAVAT? - Tiistaina, 04.12.2012 klo 23:10  
+
0
Mä luen monta tuntia päivässä junnupalstaa ja aikuisten palstaa, tuntuu vaan ettei mihinkään oo mitään asiaa :nauru:
Do or do not. There is no try.

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: MISSä JUNNUT LUURAAVAT? - Keskiviikkona, 05.12.2012 klo 12:42  
+
0
mä en osaa siirtyä tonne aikuisten puolelle, käyn lukemassa täällä muutaman topicin ehkä pari kertaa viikkoon. koulua nyt ei oo sinäänsä ollu hirveesti et en voi käyttää sitä tekosyynä hiljaiseloon mut poikaystävän kanssa tulee kyhnättyä aika paljon, että netin käyttö on lähinnä facebookin ja sähköpostien tarkastelua tai koulu- ja työjuttujen tekoa.

luulin otsikon perusteella et tää on semmonen "missä opiskelet, työskentelet ja asut tällähetkellä, oletko muuttamassa johonki lähiaikoina" ym palsta mut eipäs ollutkaan :D

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: MISSä JUNNUT LUURAAVAT? - Keskiviikkona, 05.12.2012 klo 14:21  
+
0

Arcturus kirjoitti:

Mä luen monta tuntia päivässä junnupalstaa ja aikuisten palstaa, tuntuu vaan ettei mihinkään oo mitään asiaa :nauru:

Mä kans. Aikusiin kirjottelen enemmän, mut täällä on niin hiljasta ettei sit itekään tuu sanottua mitään :(
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MISSä JUNNUT LUURAAVAT? - Keskiviikkona, 05.12.2012 klo 22:44  
+
0

Arcturus kirjoitti:

Mä luen monta tuntia päivässä junnupalstaa ja aikuisten palstaa, tuntuu vaan ettei mihinkään oo mitään asiaa :nauru:

Tismalleen sama!
Varjo 12/2010 ♥

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: MISSä JUNNUT LUURAAVAT? - Perjantaina, 07.12.2012 klo 16:38  
+
0
Aattelin nyt jos yrittäiski tehrä tällasen comebackin ku mua suruttaa et junnupalsta on ihan kuollu. :( oon varmaan joskus kesäkuussa(?) viimeks kirjotellu ja jotenki kokonaan loppu ihan koko käyminenki ku seinään pariks kuukaudeks, mut nyt sit sen jälkeen oon vaan seuraillu sivusta jonku verran. Ja en kyl olis lopettanu kirjottelua alkuunsakaan ellei ois hyvää syytä. Mut yritetääs ny sit kuitenki taas. Ite en oikeen tonne aikuisiin osaa vieläkää sopeuttaa itteeni, mut täytyy myöntää et jotain keskusteluja tulee sieltäki luettua. Tää palsta kyl on semipahasti kuollu ku pulkkuunki kirjoteltiin jossai vaiheessa yli viikon välein? :D mutsiis joo vissiin vois itekki yrittää mikälisikäli tää aktivoituu tästä. :)
I am what I am today because of the choices I made yesterday

Fowy

Fowy
Viestimäärä: 1055

VS: MISSä JUNNUT LUURAAVAT? - Sunnuntaina, 09.12.2012 klo 19:09  
+
0
Sama kun Aimeella! Kun kaikki muu pettää niin aina voi palata Koirat.comin Junnupalstalle, nyt vaan on kyllä surku kun täällä onkin ihan hiljaista! D: Oon kyllä aina ollut vähän satunnainen kävijä mutta täällä on silti aina ollut kaikki vanhat tutut. Tosi sääli jos koko paikka pikkuhiljaa hiljenee kokonaan! D:
life is too short to live without poetry

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: MISSä JUNNUT LUURAAVAT? - Maanantaina, 10.12.2012 klo 09:50  
+
0
Mä oikeesti käyn junnupalstalla vieläkin jokaikinen päivä, mutta ei tuu kirjotettua mitään kun ei kukaan muukaan kirjoita :D

Aikuisiin en osaa mennä, kun koen vieläkin kuuluvani visusti junnupalstalle!
(Viestiä on muokattu maanantaina, 10.12.2012 klo 09:50)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: MISSä JUNNUT LUURAAVAT? - Maanantaina, 10.12.2012 klo 18:33  
+
0
joo, itekin kyl pyörin ahkerasti täällä mutta oon hiljaa koska muutkin :ylpea:
never regret something that once made you smile

Destroyer

Destroyer
Viestimäärä: 2016

VS: MISSä JUNNUT LUURAAVAT? - Keskiviikkona, 12.12.2012 klo 16:23  
+
0
Mä voin ainakin tunnustaa että käyn junnupalstalla ehkä kerran kahessa viikossa... :suru:
Aikuisten puolella tulee käytyä enemmän.. Pitäisköhän meidän ryhistäytyä ja alkaa taas kirjottelemaan tänne! Ja musta on aika huolestuttavaa, että eikö kukaan tosiaan ottanut junnulan joulukalenteria hoitaakseen?? Nyt me ollaan vajottu aika alas.
Pitkätukkaiset Belgianpaimenkoirat Veikka, Yatsi ja Riia - Blogi

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: MISSä JUNNUT LUURAAVAT? - Maanantaina, 24.12.2012 klo 02:58  
+
0
Elämä on vienyt mukanaan pois täältä :eek:
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

  Siirry sivulle: 1 2
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28180
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6329
Viestejä yhteensä545679
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265837
(Tilastot päivitetty viimeksi 24.04.2024 klo 10:45)