JUNNUPALSTA - Perjantaina, 16.04.2010 klo 12:15
Mitä mielesi halajaa tällä hetkellä?
Wallen

Viestimäärä: 9188
Churri

Viestimäärä: 229
Kuvailemaan omia koiria Suomeen, ei enää isäntäperheen haukut tahdo riiittää! Plus tietenkin kesän, ja etenkin juhannuksen, jolloin puppy kotiutuu.

My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.
Pites

Viestimäärä: 883
Sarvikas

Viestimäärä: 1579
Reepo

Viestimäärä: 903
Trix

Viestimäärä: 1018
että joku peruis ja pääsisin tonne leirille isoseks :<<<
tai jos se ei tapahu, niin et pääsisin hesaan frendin luo sillon sit <3
tai ees jonnekkin etelään jonku muun ripari kaverin luo <3
tai jos se ei tapahu, niin et pääsisin hesaan frendin luo sillon sit <3
tai ees jonnekkin etelään jonku muun ripari kaverin luo <3
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky
I'll do what it takes till I touch the sky
Sipulu

Viestimäärä: 16096
Mulla tekee mieli tortillaa ja nyt kyllä meen sellaisen tekemään aamupalaksi! Aah <3
Mulla tekee myös hurjasti mieli karkkia, mut muistin just että mulla on 5e irtokarkkisäkki keittiön kaapissa. En ole edes vilkaissut sitä sen jälkeen ko ostin sen pari päivää sitten. It's a miracle..
Mulla tekee myös hurjasti mieli karkkia, mut muistin just että mulla on 5e irtokarkkisäkki keittiön kaapissa. En ole edes vilkaissut sitä sen jälkeen ko ostin sen pari päivää sitten. It's a miracle..
Varjo 12/2010 ♥
GliZ

Viestimäärä: 6
Surkuli

Viestimäärä: 376
Mun tekisi nyt hirveästi mieli limsaa. Ihan sama mitä limsaa, kunhan se vain olisi jääkaappikylmää.
Welsh corgi pembroke Miss Lobelia "Nala"
Pites

Viestimäärä: 883
Räyhähenki

Viestimäärä: 1116
indaworld

Viestimäärä: 30
Omaa koiraa. Jos ette oo vielä tienny, niin en omista koiraa, paitsi 9-vuotiaan juuri ja juuri käyttäytyvän mäyrökoiranartun, joka on otettu mun ollessa pieni, ja jonka kanssa ei hirveästi voi harrastaa, tai muutenkaan tehdä niitä juttuja, joita koiralta odottaisin. Esim. ei osaa kulkea vapaana, koska ei ole opetettu ja metsästysviettiäkin on ihan kiitettävästi. Koko rotu on mulle muutenkin ihan väärä, koska en sitä ole valinnut, eikä asiaa auta se, että isosisko, iskä & äitee oo sitä millään tapaa kouluttanu. Mä oon ollu 5, mikä ei tietenkää estä mua kouluttamasta nyt, mutta ei hirveesti huvita lähtee 9-vuotiasta kokematonta mäyristä lähtee agikentälle kiskomaan, vielä kun mäyräkoirille ei agility edes niiden selän vuoksi sovi. Haluaisin siis ikioman koiran mun äiteen luo, kun siis iskä ja äiti on nyt jo eronnu, jonka koulutukseen kukaan muu ei puuttuis.
Sitten pienempiin toiveisiin, uus puhelin olis jees. Ihan vaan, koska toi on aika huonossa kunnossa, enkä muutenkaan siitä enää tykkää. Mutta tiiän että en uutta puhelinta saa, enkä kehtaa edes pyytää, koska toihan nyt menee vielä ihan mukavasti, niin kauan, ku ny vaa suinki toimii.
Shoppaileminenkaan ei ois pahitteeksi..
Sitten pienempiin toiveisiin, uus puhelin olis jees. Ihan vaan, koska toi on aika huonossa kunnossa, enkä muutenkaan siitä enää tykkää. Mutta tiiän että en uutta puhelinta saa, enkä kehtaa edes pyytää, koska toihan nyt menee vielä ihan mukavasti, niin kauan, ku ny vaa suinki toimii.
Shoppaileminenkaan ei ois pahitteeksi..
schnii

Viestimäärä: 1590
MAD

Viestimäärä: 6504
olisin halunnu summer uppiin ihan hirveesti. kiitos kuumeen, istun kotona :--( kaiken lisäks täällä on tosi hiljasta.
Deanna

Viestimäärä: 2261
Räyhähenki

Viestimäärä: 1116
äipältä vähän lisää rahaa, että pääsis vähän lisää shoppailemaan, ja lisäks ois ihan mukavaa jos koocee toimis moitteettomasti :[
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."
Christopher Paolini ~ Eragon
ex. Sippuland
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."
Christopher Paolini ~ Eragon