Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 02:01

Musiikkipulina

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 40

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

MUSIIKKIPULINA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 02:01  
+
0
Täällä olisi tarkoitus hölistä kaikenlaista mikä liittyy musiikkiin! Myös festari/keikkapulina sallittu :viheltel:

Meen kaisaniemeen ja lontooseen tsekkaamaan musen nyt tänä vuonna ja kesällä tietty ruissi! <3

Ja no siis kuuntelen kaikenlaista musiikkia, mutta jos nyt mainitsen joitakin bändejä/artisteja niin: muse, bruce springsteen, flogging molly, the killers, the kinks, simon & garfunkel, johnny cash, LMFAO, asa, eput, jimmy buffett the sounds, the kooks, MGMT, willie nelson.............. :D kaikenlaista
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Churri

Churri
Viestimäärä: 229

VS: MUSIIKKIPULINA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 08:43  
+
0
Omia suosikkeja ovat mm. Bon Jovi, Bryan Adams, Robbie Williams, Coldplay, Guns N' Roses, Happoradio, Kaija Koo (rakastan noin 99% prosenttia kaikista biiseistä ♥), Maija Vilkkumaa, Nightwish (ainakin hieman vanhemmat biisit), Paramore, Muse, PMMP, Poets of the Fall, Red Hot Chili Peppers, Taylor Swift, Toto, Zen Café, Apulanta (mmh, hoidin joskus aikoinani Katja Ståhlin hevosta ja hää aivopesi mut koko bändin puolelle), The Crash ja monia muita satunnaisia bändejä/artisteja!

Saatan mennä melko helposti radiohittejen mukana, eli mikä korvaa miellyttää kerran, nousee usein suosikkilistalle melko äkkiä. Myös suosikkileffojeni soundtrackit olen ladannut iTunesista iPodelleni ja kerta kaikkiaan rakastan muutamia kipaleita sieltä joukosta (kuten monet kappaleet Ameliesta, Spiritistä, TSH:sta ja muutamasta muusta).
My goal in life is to be as good of a person as my dog already thinks I am.

Dairin

Dairin
Viestimäärä: 39

VS: MUSIIKKIPULINA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 11:27  
+
0
Yleensä kovin monipuolinen valikoima mutta nyt ihan viime aikoina on noussut pintaan hardstyle, lempibändejä tästä esimerkkinä Headhunterz, D Block & Stefan, Brennan Heart ja niin edespäin... Onko kehenkään muuhun tarttunut tietty musiikki tai onko edes joku kuullut ns. hardstylestä? Ihan viime aikoina oon kuullut tästä x3 Seuraillut että paljon noita suuria tapahtumia Belgiassa mutta eihän sinne nyt tietenkään mitenkään pääsis kun vanhemmat tollasia nipoja :/
Suurissa asioissa ei pidä ottaa pieniä askelia.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: MUSIIKKIPULINA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 11:28  
+
0
kertokaa jotain kivoja kesäbiisejä :-3
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: MUSIIKKIPULINA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 11:36  
+
0
^^Ah, löytys joku hardstylefani :D Itte latailen tuolta yheltä sivulta hardstyle-nettiradioita. Ja mainitsemas Brennan Heart on juu munkin suosikkeja :) Itte oon katellut ja kuunnellu noita tapahtumia youtubesta, mm. Sensation Black.

Voisin varmaan täs muutamia muitakin yhtyeitä, mitä kuuntelen. Mulla on sekalainen musamaku, eli kuuntelen esim. power metalia, rockia, heviä mut sit kuitenkin just hardstyle ja techno on myös "lähellä mun sydäntä" :D Ykkösiin kuitenkin kuuluu mm. Marilyn Manson, In Flames, Rhapsody, Blind Guardian, Hollywood Undead..

Kyllä mä joskus kuuntelen jotain poppiakin, mut suurin osa tähän genreen kuuluvista kappaleista on liian tavallisia mulle ;P Eli haen yleensä vähän 'omaperäisempää' musiikkia, jos näin voi sanoa.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.04.2010 klo 11:43)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: MUSIIKKIPULINA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 12:18  
+
0
mä voisin ehkä jopa mennä kesällä summer uppiiin :--)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MUSIIKKIPULINA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 13:50  
+
0
Bruce Springsteen on ehdoton ykkönen.

Musiikki on siis mulle koko elämä ja koko elämä on musiikkia. Ja kuten varmaan fiksuimmat teistä on varmaan huomannutkin, niin Rock N' Roll on sydäntä lähellä. Keikoilla käynti vie mut vararikkoon, mutta se on sen arvoista sillä sitä tunnetta ei voi saada mistään muualta. Sitä tunnetta kun jonotat 27h vieraassa kaupungissa, vieraiden mutta kuitenkin tuttujen ihmisten keskellä (tuttujen siksi, koska jaetaan sama rakkauden kohde), minuutit matelee, nukut välillä asfaltilla huppari tyynynä ja lopulta ilmoitetaan, että portit aukeaa. Ne aukeaa ja sä pääset sisälle, pääset eturiviin ja parin tunnin odotuksen jälkeen siinä koko maailma räjähtää kun lavalle astelee Max Weinberg, sitten Danny Federicin korvaava mies, Patti Scialfa ja Soozie Tyrell, Roy Bittan, Steven Van Zandt, Clarence "Big Man" Clemons ja viimeisenä Bruce Springsteen. Herra ylijumala, herra täydellinen. Ja kun ensimmäiset riffit kitarasta täyttää koko stadionin, sä täriset kauttaaltas etkä voi muuta tehdä kuin itkeä. Siinä on mies joka kirjaimellisesti pelasti sun elämäs. Joka musiikillaan toi oikeasti pelastuksen ja uskon parempaan. Joka iski niin syvälle 15-vuotiaan tytön tajuntaan ja nosti pois kaikesta paskasta, jossa silloin tuli tarvottua. Se hetki tuntuu täydelliseltä ja sä olet onnellisempi kuin ikinä. Se tunne on jotain niin sanoin kuvaamattoman upeaa ja täydellistä. Bruce oli oikeasti mun syy elää ja jatkaa eteenpäin, on se sitä edelleen, mutta sen avulla mä olen löytänyt paljon muitakin syitä. Mä en ole ikinä rakastanut edes poikaystävääni niin paljon miten tuon herran musiikkia. Siitä on kohta neljä vuotta kun mun elämäni muuttui täysin. 3.7.2006 pistin Brucen Greatest Hitsin soimaan ja se muutti kaiken. Ihan kaiken. Tiesin heti, ettei tästä pääse kuin ylöspäin ja tässä sitä ollaan. Selvinneenä vaikka mistä kurasta ja loasta. Mun elämä on lähestulkoon täydellistä nyt. Ja kiitoksena tästä kaikesta tatskasin Brucen skitan sekä tekstin "Reason to Believe" olkavarteeni viime syksynä. Koska sitä Bruce on mulle aina ollut. Syy uskoa. Ja puhun täysin totta kun sanon, että ilman Brucea mua tuskin olisi enää olemassa. Siitä on jäänyt niin ulkoiset kuin sisäisetkin arvet, mutta tämä musiikki pelasti mut ja ensimmäistä kertaa musta tuntui, että joku oikeasti ymmärtäisi ja ajattelisi niinkuin minä. Huoh, mua itkettää kun kirjoitan tätä. Mutta mitä sitten, mä rakastan Bruce Springsteenin musiikkia. Enemmän kuin mitään muuta ikinä.

Lähestulkoon samanlaisen fiiliksen tuo Guns N' Roses, jota aloin toden teolla kuuntelemaan kun erosin poikaystäväni. Ainahan se on ollut sellaisena taustabändinä jota on kiva kuunnella joskus, mutta viime joulukuussa se kolahti niin, että sydämeen sattui. Ja ilman Guns N' Rosesia olisin tuskin selvinnyt erosta näin hyvin miten nyt selvisin. Siinä missä Bruce laulaa elämän muista asioista, niin Guns N' Roses käsittelee sitä miten ihanaa voi olla yksin ja ennen kaikkea "I'm much too young to let love break my heart". Musta tuntuu, että niin kauan kuin Bruce Springsteenin ja Guns N' Rosesin musiikki elää, niin mä selviän kaikesta.

Sitten toki kuuntelen muitakin bändejä ja rakastan niitä ihan tajuttomasti, mutta eivät ne silti yllä samalla viivalle näiden kahden kanssa. Heitetään tähän nyt joitain tärkeimpiä; Alice Cooper, Poison, Skid Row, Iron Maiden, Simon and Garfunkel, Cat Stevens, Shakin' Stevens, Warrant, Led Zeppelin, Black Sabbath, W.A.S.P, Hanoi Rocks, The Clash, Juliet Jonesin Sydän, Scorpions, White Lion, Ramones, Sex Pistols, Tom Petty and the Heartbreakers, Popeda, Tommi Läntinen, Uriah Heep, Bob Dylan, Bon Jovi, Dire Straits, Dingo, Hector, KISS, Iggy Pop, jne... jne...

Huh, nyt mun pitää koota itteni ennenkuin pystyn kirjoittamaan keikoista sen enempää. Tuli nääs pienoinen romaani...
Varjo 12/2010 ♥

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: MUSIIKKIPULINA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 14:22  
+
0
Mä kuuntelen hyvin monenlaista musiikkia ja yleensä meillä soi aina musiikkia, koska hiljaisuus on todella rasittavaa. Ei voi siivota, datailla ja hengailla ilman musiikkia.

Kun nyt vilkuilen Winampin listaa, sieltä pomppaa esiin mm. seuraavanlaisia bändejä ja artisteja: AFI, Apulanta, Green Day, Muse, Nirvana, PMMP, The Ark, The Used, Yö, Bonnie Tyler, Avril Lavigne, ABBA, John Fogerty.. Listaa voisi jatkaa vielä enemmänkin, mutta tuossa ehkä ne tärkeimmät.
Hyvin monet noista ovat tulleet suosikeiksi veljen kautta. En joskus lapsena voinut sietää Apulantaa ja Nirvanaa, koska veli kuunteli niitä, mutta sit mut aivopestiin tykkäämään niistä ajan saatossa :D Green Day tuli myös veljen kautta tutuksi, mutta sitä en ole koskaan vihannut. John Fogerty ja Bonnie Tyler ovat tarttuneet iskältä ja Yö äipältä.

Tykkään kuunnella musiikkia kotona ja autossa yms., mutta keikoille en haaveile pääseväni tai lähteväni. Vaikka niin Green Day kuin Musekin on tulossa Suomeen, ei mulla ole innostusta lähteä keikoille, koska en tykkää hirmuisista ihmismassoista. Tyydyn fanittamaan suosikkejani muilla tavoin :) En ole ollut koskaan kunnon festareilla ja baarikeikatkin ovat olleet lähinnä ahdistavia kokemuksia.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: MUSIIKKIPULINA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 17:03  
+
0
Mun musiikkimaku on tosi laaja suomi-iskelmästä heviin. Joku poikapoppi ei uppoa ollenkaan ja se onkin varmaan ainut, mitä en kuuntele. :-D Muutenkin musiikkimaku vaihtelee aika fiiliksen ja tilanteen mukaan; joskus yläasteella kuuntelin lähinnä raskasta rockia/heviä, kun taas nytten enimmäkseen tanssittavaa musiikkia (johtuu varmaan pitkälti siitä, että rakastan tanssia baareissa ja sen takia baareissa usein soivat biisitkin muuttuu heti lemppareiksi :-D). Mulla ei muutenkaan ole mitään suosikkibändiä/-artisteja, vaan tykkään lähinnä yksittäisistä biiseistä. Mut nyt jos jotain pitää mainita niin hyviä kappaleita ovat tehneet mm. Pitbull, LMFAO, Soilwork, In flames, Soil, Pain, Iyaz, Akon, Metallica, PMMP, David Guetta, Muse, Fintelligens, Dream Theater, Three days grace, Flo Rida, Gunnarit ja lista jatkuis varmaan loputtomiin.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.04.2010 klo 17:04)

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: MUSIIKKIPULINA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 17:05  
+
0
^In Flames :peukku:

Soiliakin kuuntelin joskus, ja Three Days Gracea, niihin oikeastaan kyllästyin :D
(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.04.2010 klo 17:07)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: MUSIIKKIPULINA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 21:36  
+
0
Mulla on ollut kaksi syvää ihastusta musiikin suhteen. Apulanta ja Cheek. Vaikka viimeisimpää en myöntäisi enää ääneen missään. Apulantaa kuuntelin aktiivisesti ja koko_ajan kuutosluokalta kahdeksannelle. Multa löytyy kaikki levyt, monta kymmentä julistetta ja bändipaita. Oon aina tykänny hirmusena Wirtasen biisestä, niissä on jotain niin hirmu merkityksellistä ja sellasta syvää.

Cheek taas oli mitä oli.. Räppi vaihe puski päälle, Apulannasta luovuin (MIKSI???). Oon nähny Cheekin ja Herrasmiesliigan kolmesti livenä. En unohda varmaan koskaan niitä kertoja, mutta en mä niitä enää paljon muistele suuremmin.

NYT tässä hetkessä. Mun musiikkimaku on muuttunut tosi radikaalisti! Cheekit on naulattu ullakolle, Apulantaa en onneksi<3 Oon löytäny ihan hurjana kaikkia hyviä bändejä viimeisen vuoden aikana. Oon monipuolistanu omaa musiikkimakuani hirmuisesti. Ja nyt menee mikä vain heviörinän ja rokin lisäksi. (: Parhaimpana mainittakoon The Crash, Pariisin Kevät, Apulanta, Huge l, Nopsajalka, Olli-Pa, Egotrippi, Zen Cafe! Ja kaikki muut niin uskomattoman ihanat artistit mitä tulee kuunneltua vähän vähemmän, tai sitten enemmän. Riippuu päivästä. ;-)

Mutta nyt jaarittelu seis. :-D Ah, taisin löytää oikeesti tän Apulannan uudestaan<3
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: MUSIIKKIPULINA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 23:14  
+
0
Jos teillä on Spotify, niin tässä olis mun playlist :D siel on ny biisit mitä oon kuunnellu, osa huonompii ja osa parempia ja viimesimmät varmaa on tällähetkellä parhaimpia biisejä (toki ei mee missään järjestykses et on siel keskelki hyvii).

Niin ja en tosiaan oo käyny millään keikoilla enkä muutenkaan fanita mitään tiettyä bändiä tai artistia vaan ihan satunnaisia kuuntelen.

(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.04.2010 klo 23:28)

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: MUSIIKKIPULINA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 23:26  
+
0
Musiikinkuuntelijana suurkuluttaja täälläkin.

Itselle iskee kaikkein parhaiten rock ja alternative eri variaatioineen, toki myös paljon muitakin genrejä kuuntelen. Mainitsemisen arvoisia bändejä ovat mm. Poets Of The Fall, (jotain parhainta ikinä ♥) Red Hot Chili Peppers, Muse, Rammstein, Korn, Three Days Grace, Marilyn Manson, Coldplay, The Offspring, Placebo, Neljä Ruusua, Finger Eleven, Incubus, Apulanta, Billy Talent, Happoradio, Snow Patrol, Celldweller, Staind, Disco Ensemble... näitä riittää.

Muutamilla keikoilla on tullut käytyä. Poetsien keikka koettu kolmeen kertaan ja Disco Ensemblen kertaalleen. Tulevaisuudessa lisää... :)
En tahtonut muuta kuin kaiken.

robsu

robsu
Viestimäärä: 304

VS: MUSIIKKIPULINA - Sunnuntaina, 11.04.2010 klo 10:44  
+
0
popitus ja suomiräp uaa pitbull, basshunter jnejne ♥
life is no nintendo game

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: MUSIIKKIPULINA - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 23:11  
+
0
En oikeastaan hardstylestä niin välitä, mutta hardcore eri muodoissaan, aggrotech ja psytrance uppoavat tänne kyllä! :heiluti:

Jos ajatellaan ihan kokonaisuudessaan musiikkia enemmänkin kulttuurina ja tunteina, kallistun enemmän tuonne (black) metallin puoleen. Parhaimmillaan sieltä löytyy aivan uusia, erilaisia maailmoita ja vaikka monen mielestä se olisi tylsää pörinää, tarkemmin kuunnellessa vivahteita ja alagenrejäkin on vaikka kuinka ja ilmaisu voi olla todella herkkääkin. Yleisesti ottaen pidän melko "abstraktista" ja hypnoottisesta musiikista, se minua konemusiikissakin viehättää. BM ja konemusiikki edustavat minulle paljolti samaa asiaa vain eri muodossaan - molemmat ovat tavallaan ääripäitä tavalliselle ja "inhimillisemmälle" musiikille - toisessa orgaanisuus sumuisine soundeineen on äärimmäistä, toisessa taas nimenomaan koneellisuus, keinotekoisuus, muovisuus. Akustinen neofolk ja free folk toimii myös hyvin, suomalaisista mainittavina Islaja ja Tenhi. Klassistakin tulee kuunneltua silloin tällöin.

Jos radiota taas pitää kuunnella niin sitten soi NRJ. :cool:
Oikeastaan lähes kaikki muu musiikki menee enemmän tai vähemmän paitsi latinomusiikki (sellainnen, mikä soi joissain ravintoloissa esim.), iskelmä ja (suomi)rock/hevi.
come on night, take me home

saussie

saussie
Viestimäärä: 414

VS: MUSIIKKIPULINA - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 23:34  
+
0
all time favourite: in flames

kolme kertaa livenä ja ainoastaan ruissin keikka oli vähän pettymys, mut esim. joulukuussa helsingissä oli niin törkeen upee keikka, että awww. parasta.

kuuntelen enimmäkseen metallia, mutta nykyään oon alkanut kuunnella enemmän myös kaikkee muuta. eli kuuntelen aika laidasta laitaan; in flames, five finger death punch, slipknot, biffy clyro, herrä ylppö & ihmiset, disturbed, dead by april, raised fist, muse, sonic syndicate, stone sour, the sounds, atreyu, rhcp, three days grace plus sikana kaikkee muuta, emmä jaksa niitä tähän listata, ko ei tätä jaksais kukaan ees lukee lol. :-D

mut löytää last.fm:stä nimimerkillä ppandax
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 14.04.2010 klo 23:38)

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: MUSIIKKIPULINA - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 23:36  
+
0
Konemusiikin ystäville <3
come on night, take me home

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: MUSIIKKIPULINA - Torstaina, 15.04.2010 klo 10:43  
+
0
MIKA @Circus, Helsinki 30.7.2010 !:jjei:
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Myykin

Myykin
Viestimäärä: 272

VS: MUSIIKKIPULINA - Torstaina, 15.04.2010 klo 11:21  
+
0
Ketäpä tulossa Green Dayn keikalle Helsinkiin??? :O Itse menossa!!!!

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MUSIIKKIPULINA - Torstaina, 15.04.2010 klo 12:08  
+
0
Minä tuun ainakin ulkopuolelle :)

Kesäkuun kaksi ekaa viikkoa onkin aika historialliset mulla, kun on AC/DC, Guns N' Roses, Green Day ja KISS niin lähekkäin <3
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu torstaina, 15.04.2010 klo 12:15)

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 40
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6329
Viestejä yhteensä545679
Uudet käyttäjät tänään7
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265838
(Tilastot päivitetty viimeksi 24.04.2024 klo 18:15)