Musiikkipulina
schnii

Viestimäärä: 1590
Deanna

Viestimäärä: 2261
Haha, oon mäki ollu jossai Idols-keikal joskus pienempänä :P

Miaci

Viestimäärä: 1868
Deanna

Sipulu

Viestimäärä: 16096
Eli nähty on
Bruce Springsteen x 2
Guns N' Roses
Alice Cooper x 2
Hanoi Rocks x 11
W.A.S.P.
Judas Priest
Scorpions
New York Dolls
Dio
Uriah Heep x 2
Asia
Mark Knopfler
The Darkness
Popeda x 2
In Flames
The 69 Eyes
The Ark
Dingo
Michael Monroe Band
Amorphis x 2
+ monia vähemmän mielenkiintoisia ja sellaisia ohimennen nähtyjä.
Tulossa on
Alice Cooper kolmannen kerran
Iron Maiden
Mötley Crüe
Anthrax
The 69 Eyes toisen kerran
Iggy Pop
Roger Waters (Pink Floyd)
ja tietty Volbeat, Slayer ja tämmösiä, mutta ne ei hetkauta mua juur mihkään suuntaan .__.
(Oon varma, että unohdin jonkun jostain! :DD)
Miaci

Deanna

Miaci

Sipulu

1. Bruce Springsteen @ Helsinki 11.7.2008
2. Bruce Springsten @ Tampere 2.6.2009
3. Guns N' Roses @ Helsinki 5.6.2010
4. Alice Cooper @ Espoo 11.12.2009
5. Scorpions @ Tuuri 14.7.2007
Oh, noihin (ja toki muihinkin hyviin keikka)päiviin kun saisi palata <3
Miaci

What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?
Sipulu

Mua myös ärsyttää se, että se ns. oikea punk ja Green Day sekoitetaan toisiinsa :( Mä kun en laske siihen kuuluvaksi muita kuin Pistolsin, Ramonesin, X-Ray Spexin, UK Subsin, the Vibratorsin, 999:n, Buzzcocksin ja jossain määrin vielä Johnny Thundersin sekä muut noiden kaltaiset sieltä ihanaiselta 70-luvulta. Suurin osa nykyään toimivista "punk"-bändeistä, eli Green Day ja kumppanit, menee mun mielestä kyllä niin heittämällä rockin puolelle. Vaikken mikään genrefanaatikko olekaan, mutta tätä mieltä olen. Olkoon vaikka kuinka sekainen tukka ja hakaneuloja takissa.
Kennedy

Viestimäärä: 1808
Näitä nykyisiä punkbändejä sanon punkiksi ehkä lähinnä hmmm asenteen perusteella. Esim. joku Bad Religion, ei se ehkä sovi sellaiseen "vanhan kunnon punkin" määritelmään, mutta sanon sitä punkiksi, koska mielestäni siinä on sen verta asennetta. (Tai sitten kutsun musiikkia vaan "asennemusiikiksi", jos pelkään saavani kaikkien vihat päälleni.)
Yleisesti ottaen genreuskovaisuus on hiukan outoa. Ja pelottavaa, koska en minä osaa mitään genrejä! 8((( Tosi kiva kun erehtyy sanomaan, että "oi kun kivaa musaa, mä tykkäänkin just tällasesta rockista!" niin tullaan sylki vaahdoten päälle, että "Ei tämä ole mitään rockia, tämä on kevyttä popvaikutteista triangelivetoista heviä akustisena!!!!!!11"
Siinä sitä sitten pyytelee anteeksi, kun on erehtynyt laittamaan jonkun lempparinbändin väärään ja "häpeälliseen" genreen. :c
Mulle genrejä on vaan muutama, ja mun rokkiin kuuluu toooosi iso joukko artisteja ja bändejä. Jotkut aina tulee pätemään, että "no tuo on kyllä poprockia ja tuo punkrockia ja tämä alternativee... Että et sä kyllä kaikkee voi vaan rockiksi sanoa..." mutta aivan sama. Minä puhun niin, että itse ymmärrän puhumani!
Kaikenmaailman alalajit menee multa niin yli ymmärryksen, että huhhuh. Saan tietää ne lähinnä tsekkaamalla bändin wikipediasta, oma musiikkitietämykseni ei niitä nimittäin kerro. :D Ymmärrän toki, että kaikenlainen jaottelu helpottaa ihmisten ajattelua, mutta itse en vain sitä osaa. Ja jos teen todennäköisesti asiat väärin, niin parempi pysyä varmalla maaperällä ja sanoa vaan jotain siihen suuntaan.
Tulipas sekavaa, ajatuskin katkesi nyt ihan tyystin.

Loppuun vielä keikkalistaa.
- Pikkuruisena pääsin kattoon Fröbelin Palikoita (!!!!) ja Kengurumeininkiä.
- Yläasteen alussa kävin kattoon Uniklubia! Siellä oli varmaan kaikki meidän luokan tytöt ja seuraavana päivänä kaikilla oli samanlaiset Uniklubi-paidat päällä! :D
- Yläasteella täällä järjestettiin musiikkitapahtuma, jossa esiintyi Popeda. Pakkohan se oli mennä kattomaan! (Ja vielä hieman pröystäilen, että meidän isipapan bändi soitti lämppärinä. ;) Joten tosiaan pakko oli siellä olla. :D:D Jotain kamojakin taisin kannella...)
- Maata Näkyvissä -festareilla oon ollu varmaan kolmesti, enkä ees muista kaikkia mitä oon siellä livenä nähny! Mut Juha Tapio on ihana, samoin Olli Helenius & L60. n___n Ja Frailista tykkäsin muinoin livenä kovin, harmi kun eivät enää niin aktiivisia ole. :(
Hiukka enempi aloin keikkailla oikeestaan vasta joskus lukioikäisenä. Ja nyt on sitten tullut nähtyä
- Haloo Helsinki
- Jack Addict
- KidMan x2
- HB x3-4? (Hyvä kun ei itekää muista... :DDD)
- Aiden
- Kill Hannah x2
- My Passion
- 30 Seconds To Mars x2
- Street Drum Corps
- Green Day (+ The Hives! <3 ja Joan Jett & The Blackhearts)
- New Deadline
- Tracy Gang Pussy
- Samuli Putro
- Poets of the Fall
- Verjnuarmu
Eipä noita sinänsä paljon ole, kun miettii minne kaikkialle olisin halunnut. :DDD Mutta raha on aina vähän este, kun keikkaliput maksaa ja etenkin matkat. D: Nyt tämän kuun lopussa meen kattoon New Deadlinea uudestaan jos vaan kaveri lähtis messiin. :)
riiT

Viestimäärä: 700
Kennedy kirjoitti:
Yleisesti ottaen genreuskovaisuus on hiukan outoa. Ja pelottavaa, koska en minä osaa mitään genrejä! 8((( Tosi kiva kun erehtyy sanomaan, että "oi kun kivaa musaa, mä tykkäänkin just tällasesta rockista!" niin tullaan sylki vaahdoten päälle, että "Ei tämä ole mitään rockia, tämä on kevyttä popvaikutteista triangelivetoista heviä akustisena!!!!!!11"
Siinä sitä sitten pyytelee anteeksi, kun on erehtynyt laittamaan jonkun lempparinbändin väärään ja "häpeälliseen" genreen. :c
Mulle genrejä on vaan muutama, ja mun rokkiin kuuluu toooosi iso joukko artisteja ja bändejä. Jotkut aina tulee pätemään, että "no tuo on kyllä poprockia ja tuo punkrockia ja tämä alternativee... Että et sä kyllä kaikkee voi vaan rockiksi sanoa..." mutta aivan sama. Minä puhun niin, että itse ymmärrän puhumani!
Kaikenmaailman alalajit menee multa niin yli ymmärryksen, että huhhuh. Saan tietää ne lähinnä tsekkaamalla bändin wikipediasta, oma musiikkitietämykseni ei niitä nimittäin kerro. :D Ymmärrän toki, että kaikenlainen jaottelu helpottaa ihmisten ajattelua, mutta itse en vain sitä osaa. Ja jos teen todennäköisesti asiat väärin, niin parempi pysyä varmalla maaperällä ja sanoa vaan jotain siihen suuntaan.
Tulipas sekavaa, ajatuskin katkesi nyt ihan tyystin.Taidan postata tämän silti! :DD
jjjoo ihan ko mun suusta : D en mä osaa mitää genrejä tai jos tiiänki jotai ni emmä osaa luokitella mikä on mitä... :d enkä mä haluu ees listata mun musamakuu genreittäin, ennemminki mä oon nii biisi-ihminen et joltai bändiltä/artistilta voi olla joku hyvä biisi, josta tykkäään mut sit en välttis välitä siitä bändistä. tai sillee, jos mä nyt sain sanomani selväks : DD on harvoja bändejä/artisteja, joist voin sanoo ite tykkäääväni. mut en jaksa nyt kyl ladella niitä.
jos mäki sit jonkunnäköstä "keikkalistaa" ku muutki, mut se on varmaa aika nolon lyhyt :D en mä ees varmaan muista kaikkia.
bullet for my valentine<3
stam1na
rammstein
uniklubi
killer
öööenmuista :D
sit ainaki niit mitä mä oon kuullu ku olin provinssis mut en nähny;
PMMP
sonata arctica
jenni vartianen
disco ensemble
petri nygård
cypress hill (en osaa kirjottaa)
lapko
chisu
sit oli joku ai nii crystal castles
ja jotai mitä en nyt kyllä muista :D oikosulkuu ei jaksa ajatellaa
silkkiterrieri n 05/07
silkkiterrieri 03/15
cockerspanieli 10/16
Miaci

What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?
Jaymay

Viestimäärä: 646
placebo 2x
crystal castles
pendulum
lapko 8x
kuolleet intiaanit 7x
mew 2x
lady gaga
maj karma 2x
zen café
good charlotte
the blood brothers
my passion 3x
kill hannah 5x
aiden 3x
disco ensemble 6x
expatriate
herra ylppö & ihmiset
asa
the ark
the sounds
moto boy 2x
green day
joan jett and the blackhearts
villa nah
samuli putro
taxi taxi!
regina 2x
i was a teenage satan worshipper
30 seconds to mars
jenny wilson
tulossa vielä:
blonde redhead
beach house
the xx
jónsi
air
the drums
miike snow
broken bells
sleigh bells
caribou
kiki pau
the gaslight anthem
ja tämän elämän aikana pitää päästä näkemään vielä ainakin:
tegan and sara
the cure
Sipulu

runopoika

Viestimäärä: 1126
Kennedy kirjoitti:
Tosi kiva kun erehtyy sanomaan, että "oi kun kivaa musaa, mä tykkäänkin just tällasesta rockista!" niin tullaan sylki vaahdoten päälle, että "Ei tämä ole mitään rockia, tämä on kevyttä popvaikutteista triangelivetoista heviä akustisena!!!!!!11"
hitto ku repesin :D
suhvelipuhveli

Viestimäärä: 184
Mut noista keikoista nii ite oon nähny nää: good charlotte, metro station, muse, 30 seconds to mars, green day + noiden lämppärit eli so called plan, pete parkkonen(::_D<3), carpark north, joan jett& blackhearts ja sit the hives. Ja sit lisäks haloo helsingin näin jossain parkkihallissa pari vuotta sitten :DD Ja antti tuiskunkin keikalla kävin joskus 10 vuotiaana hehe. Mut green day on kyllä ihan ylivoimasesti paras keikka millä oon ikinä ollu ja varmaa millä tuun ikinä olemaa! :D
Ja tulossa on tässä alle parin viikon päästä (!!) Muse + Manna & White lies :--) Lady Gagaki ois jepa mut ei taida olla rahaa eikä kyllä seuraakaa, nii kattoo nyt :--D Kävisin muuten varmaa vielä enemmänki keikoil, (taino en tiiä, käyn mä nytki melkei kaikilla millä haluun :D<3) mutku tosiaan aina sen keikkalipun hinnan lisäks tulee vielä reilu 60e matkakulut, nii ei oo kiva. :(
Wallen

Viestimäärä: 9188
pipefest x1 (en kehtaa luetella ketä siellä esiintyi, kaikki kuitenkin tuli katsottua!)
cheek x2 + pipefest
pyhimys + pipefest
katri ylander
tulossa:
olli-pa
laineen kasper
julma-henri
en oo tosiaankaan mikään keikkaihminen. ja harvemmin kajaaniin tulee edes mitään kunnon juttua. ja kaikki missä oon ollu, niin on festareita ja monen esiintyjän keikkoja :D
nanika

Viestimäärä: 4211
Bass'n Helenin oon nähnyt jotain vajaat kymmenen kertaa. Menny jossain vaiheessa laskut sekasin :D Se on sellanen bändi, mitä mä oon kuunnellu koko elämäni ajan (ja nähny ekan kerran kolme vuotiaana ja sain sillon niitten nimmarit! :-D) ja se vaan kulkee mukana.
Lännen-Jukkaa (J.Karjalainen, mutta esittäny Amerikansuomalaisia kansanlauluja) oon ollu kattomassa kahesti ja se on kans ihan huippu!
Siinä oli kaikki itelle tärkeimmät, mutta sitte nää perus Apulanta, Irina, Tiktak, Stalingrad Cowgirls, Kari Tapio, Antti Tuisku, Koop Arponen ymsyms on tullu bongailtua mutta ei oo juurikaan jääny mieleen :D
Kennedy, Haa sinä se olitki jonka kans oon puhunu The Frailista! Muakin harmittaa hirveesti kun niistä ei oo kuulunu enää mitään :( Se Pieces of silence on tosi hyvä levy ja kuulisin niitä mieluusti vielä livenäkin. Ei riitä se yks kerta!
Olli Helenius on kans yks mun suosikeista. L60 on hyvä, mutta tykkään enemmän Olli Heleniuksesta yksistään! Tykkään siitä enemmän suomenkielisenä. Mulla on se Ollin Kulkea kuin vapaa levy ja se on kyllä aivan mahtava!
KESKUSTELUN TILASTOJA: | Kpl: |
Rekisteröityneitä käyttäjiä | 28951 |
Moderaattoreita | 16 |
Viestiketjuja yhteensä | 7363 |
Viestejä yhteensä | 548690 |
Uudet käyttäjät tänään | 1 |
Viestiketjuja aloitettu tänään | 1 |
Viestejä kirjoitettu tänään | 1 |
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkki | Sipulu |
Peukkuja ylös | 266248 |
(Tilastot päivitetty viimeksi 21.04.2025 klo 05:00) |