Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 02:01

Musiikkipulina

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 40

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: MUSIIKKIPULINA - Maanantaina, 05.07.2010 klo 21:48  
+
0
Mä kävin ekalla keikalla 11-vuotiaana, jos ei lasketa sitä, että olen "keikkaillut" itse 8-vuotiaasta lähtien.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: MUSIIKKIPULINA - Maanantaina, 05.07.2010 klo 21:52  
+
0
Noh, jos se tulis ni se tulis Hesaan varmasti, ja en tiiä sit miten sinne pääsisin koska asutaan sinänsä aika kaukana siitä. Ja muutenkin äiti haluis varmasti tietää sillee et kenen keikalle menisin ja sit jos se kattois vaik googlesta Mansonin kuvia niin ömm.. luulen et se ei oikee tykkäis :-D

Haha, oon mäki ollu jossai Idols-keikal joskus pienempänä :P
(Viestiä on muokattu maanantaina, 05.07.2010 klo 21:54)

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: MUSIIKKIPULINA - Maanantaina, 05.07.2010 klo 21:55  
+
0
^Eiksun äitis tiedä, että sä tykkäät siitä?
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: MUSIIKKIPULINA - Maanantaina, 05.07.2010 klo 21:57  
+
0
Noei, eikä se varmaa oo koskaa kuullukkaa koko hepusta, vaik sil kertoisinki :D

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MUSIIKKIPULINA - Maanantaina, 05.07.2010 klo 21:58  
+
0
Teki nyt sit kuitenkin mieli listata, kun oon listaustuulella :D
Eli nähty on
Bruce Springsteen x 2
Guns N' Roses
Alice Cooper x 2
Hanoi Rocks x 11
W.A.S.P.
Judas Priest
Scorpions
New York Dolls
Dio
Uriah Heep x 2
Asia
Mark Knopfler
The Darkness
Popeda x 2
In Flames
The 69 Eyes
The Ark
Dingo
Michael Monroe Band
Amorphis x 2

+ monia vähemmän mielenkiintoisia ja sellaisia ohimennen nähtyjä.

Tulossa on
Alice Cooper kolmannen kerran
Iron Maiden
Mötley Crüe
Anthrax
The 69 Eyes toisen kerran
Iggy Pop
Roger Waters (Pink Floyd)

ja tietty Volbeat, Slayer ja tämmösiä, mutta ne ei hetkauta mua juur mihkään suuntaan .__.

(Oon varma, että unohdin jonkun jostain! :DD)
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu maanantaina, 05.07.2010 klo 22:12)

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: MUSIIKKIPULINA - Maanantaina, 05.07.2010 klo 22:01  
+
0
^Kuka on ollut paras/mikä on ollut paras keikka?
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: MUSIIKKIPULINA - Maanantaina, 05.07.2010 klo 22:03  
+
0
^^In Flames!! Nojoo, reilua :-D

^Voisin veikata jotakin Brucen keikkaa ;P

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: MUSIIKKIPULINA - Maanantaina, 05.07.2010 klo 22:05  
+
0
^Mäkin veikkaan, kohta tulee varmaan vastaus...
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MUSIIKKIPULINA - Maanantaina, 05.07.2010 klo 22:11  
+
0
Top-5 on ehdottomasti
1. Bruce Springsteen @ Helsinki 11.7.2008
2. Bruce Springsten @ Tampere 2.6.2009
3. Guns N' Roses @ Helsinki 5.6.2010
4. Alice Cooper @ Espoo 11.12.2009
5. Scorpions @ Tuuri 14.7.2007

Oh, noihin (ja toki muihinkin hyviin keikka)päiviin kun saisi palata <3
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu maanantaina, 05.07.2010 klo 22:13)

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: MUSIIKKIPULINA - Maanantaina, 05.07.2010 klo 22:16  
+
0
Suosikin lukuvuosikalenterissa sanottiin punkista, että huono soittotaito on vielä plussaa... Hah!
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MUSIIKKIPULINA - Maanantaina, 05.07.2010 klo 22:23  
+
0
Mua ärsyttää se, että punkista sanotaan aina, ettei siinä tarvitse osata soittaa, joten yksikään punkkari ei sitten osaa soittaa. Punkin idea oli alunperin se, että soitetaan yksinkertaisia riffejä ja biisit tehdään muutamalla soinnulla, toisin kuin progebändit, jotka siihen aikaan oli pinnalla. Progessahan tärkeää on 10 minuuttiset taiteilusoolot sun muut hienoudet. Sex Pistolsin kitaristi Steve Jones ja rumpali Paul Cook oli yhtiä Lontoon arvostetuimpia soittajia ug-piireissä, mutta tuo "ei tarvitse osata soittaa" -juttu on ihan niiden progekannattajien suusta, joka sitten on jäänyt elämään kuvauksena punkista.

Mua myös ärsyttää se, että se ns. oikea punk ja Green Day sekoitetaan toisiinsa :( Mä kun en laske siihen kuuluvaksi muita kuin Pistolsin, Ramonesin, X-Ray Spexin, UK Subsin, the Vibratorsin, 999:n, Buzzcocksin ja jossain määrin vielä Johnny Thundersin sekä muut noiden kaltaiset sieltä ihanaiselta 70-luvulta. Suurin osa nykyään toimivista "punk"-bändeistä, eli Green Day ja kumppanit, menee mun mielestä kyllä niin heittämällä rockin puolelle. Vaikken mikään genrefanaatikko olekaan, mutta tätä mieltä olen. Olkoon vaikka kuinka sekainen tukka ja hakaneuloja takissa.
Varjo 12/2010 ♥

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: MUSIIKKIPULINA - Maanantaina, 05.07.2010 klo 22:56  
+
0
Minäkin yleensä ajattelen punkin niin, että se on sitä "vanhaa punkia". Muuten syttyy sota juurikin esmes aiheesta onko Green Day tai vastaava punkia vai ei. Enkä jaksa kinastella mistään genreistä, sellaset supergenrettäjät on pelottavia. :D:D Mutta jotain Ramonesia ja Sex Pistolsia kaikki pitää punkina, joten minäkin uskallan niin sanoa!

Näitä nykyisiä punkbändejä sanon punkiksi ehkä lähinnä hmmm asenteen perusteella. Esim. joku Bad Religion, ei se ehkä sovi sellaiseen "vanhan kunnon punkin" määritelmään, mutta sanon sitä punkiksi, koska mielestäni siinä on sen verta asennetta. (Tai sitten kutsun musiikkia vaan "asennemusiikiksi", jos pelkään saavani kaikkien vihat päälleni.)

Yleisesti ottaen genreuskovaisuus on hiukan outoa. Ja pelottavaa, koska en minä osaa mitään genrejä! 8((( Tosi kiva kun erehtyy sanomaan, että "oi kun kivaa musaa, mä tykkäänkin just tällasesta rockista!" niin tullaan sylki vaahdoten päälle, että "Ei tämä ole mitään rockia, tämä on kevyttä popvaikutteista triangelivetoista heviä akustisena!!!!!!11"
Siinä sitä sitten pyytelee anteeksi, kun on erehtynyt laittamaan jonkun lempparinbändin väärään ja "häpeälliseen" genreen. :c

Mulle genrejä on vaan muutama, ja mun rokkiin kuuluu toooosi iso joukko artisteja ja bändejä. Jotkut aina tulee pätemään, että "no tuo on kyllä poprockia ja tuo punkrockia ja tämä alternativee... Että et sä kyllä kaikkee voi vaan rockiksi sanoa..." mutta aivan sama. Minä puhun niin, että itse ymmärrän puhumani!
Kaikenmaailman alalajit menee multa niin yli ymmärryksen, että huhhuh. Saan tietää ne lähinnä tsekkaamalla bändin wikipediasta, oma musiikkitietämykseni ei niitä nimittäin kerro. :D Ymmärrän toki, että kaikenlainen jaottelu helpottaa ihmisten ajattelua, mutta itse en vain sitä osaa. Ja jos teen todennäköisesti asiat väärin, niin parempi pysyä varmalla maaperällä ja sanoa vaan jotain siihen suuntaan.

Tulipas sekavaa, ajatuskin katkesi nyt ihan tyystin. :mietiskel: Taidan postata tämän silti! :DD

Loppuun vielä keikkalistaa.

- Pikkuruisena pääsin kattoon Fröbelin Palikoita (!!!!) ja Kengurumeininkiä.
- Yläasteen alussa kävin kattoon Uniklubia! Siellä oli varmaan kaikki meidän luokan tytöt ja seuraavana päivänä kaikilla oli samanlaiset Uniklubi-paidat päällä! :D
- Yläasteella täällä järjestettiin musiikkitapahtuma, jossa esiintyi Popeda. Pakkohan se oli mennä kattomaan! (Ja vielä hieman pröystäilen, että meidän isipapan bändi soitti lämppärinä. ;) Joten tosiaan pakko oli siellä olla. :D:D Jotain kamojakin taisin kannella...)
- Maata Näkyvissä -festareilla oon ollu varmaan kolmesti, enkä ees muista kaikkia mitä oon siellä livenä nähny! Mut Juha Tapio on ihana, samoin Olli Helenius & L60. n___n Ja Frailista tykkäsin muinoin livenä kovin, harmi kun eivät enää niin aktiivisia ole. :(

Hiukka enempi aloin keikkailla oikeestaan vasta joskus lukioikäisenä. Ja nyt on sitten tullut nähtyä
- Haloo Helsinki
- Jack Addict
- KidMan x2
- HB x3-4? (Hyvä kun ei itekää muista... :DDD)
- Aiden
- Kill Hannah x2
- My Passion
- 30 Seconds To Mars x2
- Street Drum Corps
- Green Day (+ The Hives! <3 ja Joan Jett & The Blackhearts)
- New Deadline
- Tracy Gang Pussy
- Samuli Putro
- Poets of the Fall
- Verjnuarmu

Eipä noita sinänsä paljon ole, kun miettii minne kaikkialle olisin halunnut. :DDD Mutta raha on aina vähän este, kun keikkaliput maksaa ja etenkin matkat. D: Nyt tämän kuun lopussa meen kattoon New Deadlinea uudestaan jos vaan kaveri lähtis messiin. :)
And this devilishly handsome sponge is your waiter?
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 07.07.2010 klo 20:33)

riiT

riiT
Viestimäärä: 700

VS: MUSIIKKIPULINA - Tiistaina, 06.07.2010 klo 10:08  
+
0

Kennedy kirjoitti:

Yleisesti ottaen genreuskovaisuus on hiukan outoa. Ja pelottavaa, koska en minä osaa mitään genrejä! 8((( Tosi kiva kun erehtyy sanomaan, että "oi kun kivaa musaa, mä tykkäänkin just tällasesta rockista!" niin tullaan sylki vaahdoten päälle, että "Ei tämä ole mitään rockia, tämä on kevyttä popvaikutteista triangelivetoista heviä akustisena!!!!!!11"
Siinä sitä sitten pyytelee anteeksi, kun on erehtynyt laittamaan jonkun lempparinbändin väärään ja "häpeälliseen" genreen. :c

Mulle genrejä on vaan muutama, ja mun rokkiin kuuluu toooosi iso joukko artisteja ja bändejä. Jotkut aina tulee pätemään, että "no tuo on kyllä poprockia ja tuo punkrockia ja tämä alternativee... Että et sä kyllä kaikkee voi vaan rockiksi sanoa..." mutta aivan sama. Minä puhun niin, että itse ymmärrän puhumani!
Kaikenmaailman alalajit menee multa niin yli ymmärryksen, että huhhuh. Saan tietää ne lähinnä tsekkaamalla bändin wikipediasta, oma musiikkitietämykseni ei niitä nimittäin kerro. :D Ymmärrän toki, että kaikenlainen jaottelu helpottaa ihmisten ajattelua, mutta itse en vain sitä osaa. Ja jos teen todennäköisesti asiat väärin, niin parempi pysyä varmalla maaperällä ja sanoa vaan jotain siihen suuntaan.

Tulipas sekavaa, ajatuskin katkesi nyt ihan tyystin. :mietiskel: Taidan postata tämän silti! :DD



jjjoo ihan ko mun suusta : D en mä osaa mitää genrejä tai jos tiiänki jotai ni emmä osaa luokitella mikä on mitä... :d enkä mä haluu ees listata mun musamakuu genreittäin, ennemminki mä oon nii biisi-ihminen et joltai bändiltä/artistilta voi olla joku hyvä biisi, josta tykkäään mut sit en välttis välitä siitä bändistä. tai sillee, jos mä nyt sain sanomani selväks : DD on harvoja bändejä/artisteja, joist voin sanoo ite tykkäääväni. mut en jaksa nyt kyl ladella niitä.

jos mäki sit jonkunnäköstä "keikkalistaa" ku muutki, mut se on varmaa aika nolon lyhyt :D en mä ees varmaan muista kaikkia.

bullet for my valentine<3
stam1na
rammstein
uniklubi
killer

öööenmuista :D
sit ainaki niit mitä mä oon kuullu ku olin provinssis mut en nähny;
PMMP
sonata arctica
jenni vartianen
disco ensemble
petri nygård
cypress hill (en osaa kirjottaa)
lapko
chisu
sit oli joku ai nii crystal castles
ja jotai mitä en nyt kyllä muista :D oikosulkuu ei jaksa ajatellaa
There's one heart beating and that heart beats for you.

silkkiterrieri n 05/07
silkkiterrieri 03/15
cockerspanieli 10/16

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: MUSIIKKIPULINA - Tiistaina, 06.07.2010 klo 13:36  
+
0
Minunkaan mielestä Green Day ei ole punkkia, jotain punkrockia/uuspunkkia tai rockia, jossa on vaikutteita punkista, koska on siinä jotain punkkimaista. Sex pistols ja Ramones esim. ovat kyllä ihan punkkia ja löydään Green Daysta ja edellä mainituista bändeistä samaa. Mutta on se Green Day aika paljolti rockia, muttei ihan tavallista.
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

Jaymay

Jaymay
Viestimäärä: 646

VS: MUSIIKKIPULINA - Tiistaina, 06.07.2010 klo 16:52  
+
0
hmm keikkalistaa... ihan mielenkiinnosta voisin listata omatkin nähtävyydet, kun en oikein muista edes kaikkea, mut muistan nyt ainaskin:

placebo 2x
crystal castles
pendulum
lapko 8x
kuolleet intiaanit 7x
mew 2x
lady gaga
maj karma 2x
zen café
good charlotte
the blood brothers
my passion 3x
kill hannah 5x
aiden 3x
disco ensemble 6x
expatriate
herra ylppö & ihmiset
asa
the ark
the sounds
moto boy 2x
green day
joan jett and the blackhearts
villa nah
samuli putro
taxi taxi!
regina 2x
i was a teenage satan worshipper
30 seconds to mars
jenny wilson

tulossa vielä:
blonde redhead
beach house
the xx
jónsi
air
the drums
miike snow
broken bells
sleigh bells
caribou
kiki pau
the gaslight anthem

ja tämän elämän aikana pitää päästä näkemään vielä ainakin:

tegan and sara
the cure
winter brings the spring again

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MUSIIKKIPULINA - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 01:03  
+
0
Pengoin laatikoita ja löysin Johnny Ramonen (Ramonesin kitaristi) plektran. Keksin sille vihdoin arvoisensa paikan ja nyt se roikkuu tuossa niin, että näen sen aina. Hassua ajatella, että mun niin kovasti ihailemani mies (koko tuotanto löytyy levyhyllystä) on joskus ihan oikeasti soittanut tuolla.
Varjo 12/2010 ♥

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: MUSIIKKIPULINA - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 01:15  
+
0

Kennedy kirjoitti:

Tosi kiva kun erehtyy sanomaan, että "oi kun kivaa musaa, mä tykkäänkin just tällasesta rockista!" niin tullaan sylki vaahdoten päälle, että "Ei tämä ole mitään rockia, tämä on kevyttä popvaikutteista triangelivetoista heviä akustisena!!!!!!11"
Siinä sitä sitten pyytelee anteeksi, kun on erehtynyt laittamaan jonkun lempparinbändin väärään ja "häpeälliseen" genreen. :c



hitto ku repesin :D

suhvelipuhveli

suhvelipuhveli
Viestimäärä: 184

VS: MUSIIKKIPULINA - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:57  
+
0
Mä en tajuu sitä et netis etenki tosi monet suuttuu jos esim greendayta sanoo punkiks! Siis joo kyllä mäki sen enemmi lasken rockiks mut hei ihan oikeesti whatever :DD Esim jossain ii2 kun on punk keskustelu alue ja sinne oli joku tehny joskus green day keskustelun niin arvatkaa vaan mitä joku about 99% sen keskustelun viesteistä käsitteli...

Mut noista keikoista nii ite oon nähny nää: good charlotte, metro station, muse, 30 seconds to mars, green day + noiden lämppärit eli so called plan, pete parkkonen(::_D<3), carpark north, joan jett& blackhearts ja sit the hives. Ja sit lisäks haloo helsingin näin jossain parkkihallissa pari vuotta sitten :DD Ja antti tuiskunkin keikalla kävin joskus 10 vuotiaana hehe. Mut green day on kyllä ihan ylivoimasesti paras keikka millä oon ikinä ollu ja varmaa millä tuun ikinä olemaa! :D

Ja tulossa on tässä alle parin viikon päästä (!!) Muse + Manna & White lies :--) Lady Gagaki ois jepa mut ei taida olla rahaa eikä kyllä seuraakaa, nii kattoo nyt :--D Kävisin muuten varmaa vielä enemmänki keikoil, (taino en tiiä, käyn mä nytki melkei kaikilla millä haluun :D<3) mutku tosiaan aina sen keikkalipun hinnan lisäks tulee vielä reilu 60e matkakulut, nii ei oo kiva. :(
We can live forever if you've got the time

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: MUSIIKKIPULINA - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 14:20  
+
0
äää mäki haluan lisätä mun säälittävän listan!
pipefest x1 (en kehtaa luetella ketä siellä esiintyi, kaikki kuitenkin tuli katsottua!)
cheek x2 + pipefest
pyhimys + pipefest
katri ylander

tulossa:
olli-pa
laineen kasper
julma-henri

en oo tosiaankaan mikään keikkaihminen. ja harvemmin kajaaniin tulee edes mitään kunnon juttua. ja kaikki missä oon ollu, niin on festareita ja monen esiintyjän keikkoja :D
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: MUSIIKKIPULINA - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 14:29  
+
0
Juha Tapiota oon ollu kuuntelemassa kymmenisen kertaa. Yleensä sillä on ollu bändi mukana, mutta se on ehdottomasti parhaimmillaan akustisena ja pienessä tilassa.

Bass'n Helenin oon nähnyt jotain vajaat kymmenen kertaa. Menny jossain vaiheessa laskut sekasin :D Se on sellanen bändi, mitä mä oon kuunnellu koko elämäni ajan (ja nähny ekan kerran kolme vuotiaana ja sain sillon niitten nimmarit! :-D) ja se vaan kulkee mukana.

Lännen-Jukkaa (J.Karjalainen, mutta esittäny Amerikansuomalaisia kansanlauluja) oon ollu kattomassa kahesti ja se on kans ihan huippu!

Siinä oli kaikki itelle tärkeimmät, mutta sitte nää perus Apulanta, Irina, Tiktak, Stalingrad Cowgirls, Kari Tapio, Antti Tuisku, Koop Arponen ymsyms on tullu bongailtua mutta ei oo juurikaan jääny mieleen :D

Kennedy, Haa sinä se olitki jonka kans oon puhunu The Frailista! Muakin harmittaa hirveesti kun niistä ei oo kuulunu enää mitään :( Se Pieces of silence on tosi hyvä levy ja kuulisin niitä mieluusti vielä livenäkin. Ei riitä se yks kerta!

Olli Helenius on kans yks mun suosikeista. L60 on hyvä, mutta tykkään enemmän Olli Heleniuksesta yksistään! Tykkään siitä enemmän suomenkielisenä. Mulla on se Ollin Kulkea kuin vapaa levy ja se on kyllä aivan mahtava!
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 07.07.2010 klo 15:12)

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 40
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28161
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6321
Viestejä yhteensä545651
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265826
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 05:15)