JUNNUPALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 02:01
Musiikkipulina
Deanna

Viestimäärä: 2261
Arcturus

Viestimäärä: 1864
No ainakin Red Hot Chili Peppers on tosi kivaa kuunneltavaa, niiden biisi Make You Feel Better saa meikäläiselle AINA hymyn huulille.
Myös Jukka Poika/Kapteeni Ä-ni/Soul Captain Band on leppoisaa, hymyilyttävää ja sanalla sanoen KIVAA musiikkia.
Ja sit mun uudet murut, Jenni Vartiainen ja Chisu <3____<3
Myös Jukka Poika/Kapteeni Ä-ni/Soul Captain Band on leppoisaa, hymyilyttävää ja sanalla sanoen KIVAA musiikkia.
Ja sit mun uudet murut, Jenni Vartiainen ja Chisu <3____<3
Do or do not. There is no try.
Kennedy

Viestimäärä: 1808
Aina kun mulla on vähän huono mieli, kaipaan piristystä tai haluan muuten vaan rentoilla oikein kunnolla, mulla on kaksi luottoystävää: The Academy Is... ja Jason Mraz. ^____^ Ihan mielettömän piristäviä biisejä molemmilla!
And this devilishly handsome sponge is your waiter?
Stu
moderaattori

Viestimäärä: 2198
Jenni Vartiainen on kyl! <3 oijoi. MIKA on kanssa sellaista hmmm... sielukasta poppia? :D sekä haikeankauniita että kunnon ilottelubiisejä löytyy.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."
- Mahatma Gandhi
Wandering & Wondering Down Under
- Mahatma Gandhi
Wandering & Wondering Down Under
nanika

Viestimäärä: 4211
Hooveri

Viestimäärä: 1828
Michael Jackson ! ♥ Kannattaa kuunnella, kaikki tosiaan varmasti onkin kuullut billie jeanin, thrillerin, beat itin jne. nää yleisimmät, mut kannattaa tutustua MJn muuhunkin tuotantoon, niitä hyviä biisejä on niin monta ( henk. koht. tykkään kyllä jokaisesta biisistä omalla tavallaan ) :)
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109
Sipulu

Viestimäärä: 16096
Käytiin iskän kanssa tossa meidän kerholaisen pitämässä antikvariitissa ja löysin sieltä Tom Petty and Heartbreakersin Hard Promises-LP:n ja Billy Idolin kokis-LP:n! Ja sit vielä Iron Maidenin Piece of Mind c-kassun <3
Sain vielä 40% alennukset, koska kuulun kerhoon :D
Sain vielä 40% alennukset, koska kuulun kerhoon :D
Varjo 12/2010 ♥
(Viestiä on muokattu tiistaina, 15.06.2010 klo 17:57)
Gerberos

Viestimäärä: 1049
piti päästä edes yksille festareille tänä kesänä, joten valittiin siskon ja kahden kaverin kanssa provinssirockin perjantaipäivä, mewin, herra ylpön ja ihmisten ja 30 seconds to marsin takia. torstaina lähtee juna kohti seinäjokea ♥
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?
Wallen

Viestimäärä: 9188
Sarvikas

Viestimäärä: 1579
Vaikka minulla olikin epäilyksia Metsatöllin uusimman levyn suhteen, se osoittautuikin oikein mukavaksi ainakin tähän iltaan! Basso ei jotenkin kumise sillälailla ikävästi niinkuin joissain vanhemmissa kappaleissa, niissä oli se huonona puolena.
Yleensä pidän artistien ja bändien vanhaa tuotantoa parempana (tämä ei ole mikään periaate vaan ihan havaittu juttu) mutta poikkeukset ovat tietysti hyvästä.
Yleensä pidän artistien ja bändien vanhaa tuotantoa parempana (tämä ei ole mikään periaate vaan ihan havaittu juttu) mutta poikkeukset ovat tietysti hyvästä.
come on night, take me home
Wallen

Viestimäärä: 9188
Noniiiin Pipefest '10 skipataan ja J'n kanssa mennään Qstockiin aitojen ulkopuolelle lööbailemaan ja sitten 29e hintainen 2pvä lippu tonne Oulu 187 festareille! :-) Ajattelin että paipit tulee niin törkeen kalliiksi kun 55e lippu, yöpaikat, ruuat, kuljetukset ja telttaalueen liput etc. Niin pääsyttiin halvempaan ja ehkä miellyttävempäänki vaihtoehtoon nyt sitten :-)
Mutta siis tällä tytyllä ois tiedossa
Oulu 187 16-18.7
Qstock (aitojen ulkopuolelta) 30-31.7
Mutta siis tällä tytyllä ois tiedossa
Oulu 187 16-18.7
Qstock (aitojen ulkopuolelta) 30-31.7
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
Hakataru

Viestimäärä: 10899
Sipulu

Miaci

Viestimäärä: 1868
Musiikki on siis niin ihana asia. Tajusin sen tässä vastikää. Varsinkin sellaisina angsti (miiten toi kirjotetaan) päivinä musiikki tulee tarpeeseen. Varsinkin jos en saisi kuunnella Musea ja Nirvanaa niin voi, voi

What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?
Kilppari

Viestimäärä: 802
Sipulu

Kennedy

Voi että, Cristal Snow'n uusin vaan paranee mitä enempi sitä kuuntelee! n___n Eka se ei niinkään säväyttäny, mut nyt kun sitä on enempi kuunnellu niin johan iskee! Aijai. <3
Lisäksi on viime päivinä tullut kuunneltua Nephew'tä. Mikähän siinä on, että Tanskasta tulee niin hyvää musiikkia? Kiva aina ennen työpäivää kuunnella joku hyvä biisi, niin se soi sitten koko päivän päässä! :D
Uusin innostukseni on Adam Lambert. 8) Tykkäilen kovasti ja tälläkin hetkellä kuuntelen! Oikein on hyvä levy. :3
Lisäksi on viime päivinä tullut kuunneltua Nephew'tä. Mikähän siinä on, että Tanskasta tulee niin hyvää musiikkia? Kiva aina ennen työpäivää kuunnella joku hyvä biisi, niin se soi sitten koko päivän päässä! :D
Uusin innostukseni on Adam Lambert. 8) Tykkäilen kovasti ja tälläkin hetkellä kuuntelen! Oikein on hyvä levy. :3
Deanna

Viestimäärä: 2261
Cristal Snow on oikeestaan ainut tällanen radios renkutettava, mitä kuuntelen sillon tällön, ja yhes vaihees aika paljonki kuuntelin. :D
Suhteellisen tavallisii mut tarttuvii ja hyvii kappalei on tehny mun uus tuttavuus Thousand Foot Krutch :) Etenki sen Everyone Like Me ja Hurt ♥
Suhteellisen tavallisii mut tarttuvii ja hyvii kappalei on tehny mun uus tuttavuus Thousand Foot Krutch :) Etenki sen Everyone Like Me ja Hurt ♥

(Viestiä on muokattu perjantaina, 18.06.2010 klo 21:29)
Hakataru

Viestimäärä: 10899
Okei, oon kuullu ne radion puhki kuluneet biisit caan mut Adam Lambertissa ei oikeesti oo mitään vikaa :DDKennedy kirjoitti:
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu perjantaina, 18.06.2010 klo 21:31)
Kennedy

Mä oon aikamoinen Cristal-fanityttö... :DDD Oon parilla keikalla ollu ja nimmaritilaisuudessa ja... Niin, tykkään! n____n
Thousand Foot Krutchia muuten minäkin jossain vaiheessa pari biisiä kokeilin, kun kaveri sitä suositteli, mut en sitte enempi jääny kuunteleen. :> Ja sen jälkeen oon vaan törmäilly siihen muiden kristillisten bändien kautta, tuntuu melkeen että pitäis vielä uusiks sitä kuunnella kun se nimi aina jossain tuntuu vilahtelevan! :D
Mutta TFK:sta tuli yhtäkkiä mieleen, että voisi kuunnella joku ilta pitkästä aikaa Staindia ja Breaking Benjaminia!
Thousand Foot Krutchia muuten minäkin jossain vaiheessa pari biisiä kokeilin, kun kaveri sitä suositteli, mut en sitte enempi jääny kuunteleen. :> Ja sen jälkeen oon vaan törmäilly siihen muiden kristillisten bändien kautta, tuntuu melkeen että pitäis vielä uusiks sitä kuunnella kun se nimi aina jossain tuntuu vilahtelevan! :D
Mutta TFK:sta tuli yhtäkkiä mieleen, että voisi kuunnella joku ilta pitkästä aikaa Staindia ja Breaking Benjaminia!
KESKUSTELUN TILASTOJA: | Kpl: |
Rekisteröityneitä käyttäjiä | 28951 |
Moderaattoreita | 16 |
Viestiketjuja yhteensä | 7363 |
Viestejä yhteensä | 548690 |
Uudet käyttäjät tänään | 1 |
Viestiketjuja aloitettu tänään | 1 |
Viestejä kirjoitettu tänään | 1 |
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkki | Sipulu |
Peukkuja ylös | 266248 |
(Tilastot päivitetty viimeksi 21.04.2025 klo 04:15) |