Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 02:01

Musiikkipulina

Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 40

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: MUSIIKKIPULINA - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 23:23  
+
0
Tarkoitin, että en kommentissani tarkoittanut esim. ettei siitä saisi tykätä yms.. En oikein ymmärrä mitä väärää kommentissani oli?
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MUSIIKKIPULINA - Keskiviikkona, 30.06.2010 klo 23:43  
+
0
Mun mielestä ei ole kovinkaan hyvätapaista sanoa jotakin tyyppiä fanittavalle ihmiselle, että sen fanituksen kohde on hirveä ja huono ja tällaista. Tässä pätee siis vähän sama juttu kuin, ettet sä mene uuden ja ihanan mekon ostaneelle tytölle sanomaan, että ostitpas ruman rytkyn, vaikket itse pitäis siitä yhtään. Ihan siis yleisten käytöntapojen mukaista toimintaa tässä siis haen. Toki mielipiteitä saa ja pitääkin olla, mutta eri asia on miten sen tuo esille ja kenelle.
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 30.06.2010 klo 23:44)

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: MUSIIKKIPULINA - Torstaina, 01.07.2010 klo 10:28  
+
0
Itte pidän mieluisampana tapana sitä et sanoo vaikka "Se ei oo oikeen mun makuun/mieleen" tai "Mä en tykkää siitä pahemmin" :roll:

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: MUSIIKKIPULINA - Torstaina, 01.07.2010 klo 11:16  
+
0
Mä en edes tunne tollaista 'se on ihan kauhee' käsitettä musiikissa. Mikä siinä on niin kauheata? Siis totta kai ymmärrän, että jokainen tykkää omanlaisesta musiikistaan, mutta mun mielestä ei saisi noin jyrkästi sanoa mitään musiikkia vastaan, ja toiseksi se petri nygårdin diggailija voi loukkaantua siitä.

Mä olen kulkemassa koko ajan huonompaan suuntaan, nyt on meneillään semmonen iloinen, mitätön poppivaihe kun koko tämä mun oma musiikkiurani on kaatumassa omaan mahdottomuuteensa.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: MUSIIKKIPULINA - Torstaina, 01.07.2010 klo 11:51  
+
0
Okei, sanoin sen vähän liian töykeesti, anteeksi. Tarkoitukseni oli sanoa, jotain että en tykkää siitä, mutta ei varmaan olisi tarvinnut sanoa mitään. Eiköhän jatketa yleistä keskustelua musiikista. Varmaan saanut tuo kommenttini ihan tarpeeksi monta vastalausetta.
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: MUSIIKKIPULINA - Torstaina, 01.07.2010 klo 16:16  
+
0
en mä kyllä tajuu et mikä siinä on niin loukkaavaa jos sanoo jotain bändiä/artistia kauheeksi? tai en ite ainakaan osaa loukkaantua siitä jos joku sanoo esim jotain mun lempibändiä kauheeksi :D eihän sillä oo mitään väliä, kunhan ite tykkää. ja jos jonkun lempibändi on mun mielestä kauhee nii kyllä mä saatan sanoo sen ääneenki. yleensä en kyllä jaksa vaivautua.

mutta tarkotus oli tulla kertoon että pariisin kevät on ihana

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MUSIIKKIPULINA - Torstaina, 01.07.2010 klo 16:21  
+
0
Mä en ainakaan tykkäisi jos joku sanoisi mulle, että Bruce on hirveä. Tai että Gunnarit on paskaa musiikkia. Toki sitä mieltä voi itse olla, mutta mä pidän tuon samanlaisena juttuja kuin että mun vanhempia tai parasta ystävää haukuttaisiin mulle. Ja jos toisen vaatteiden mollaaminen päin naamaa on törkeää, niin miksei tämä olisi? Mun mielestä se vaan on hurjan epäkohteliasta.

Kyllä mä ymmärrän, jos joku sanoo mulle ettei pidä Brucen musiikista ja että se ei siihen kolahda, mutta että sitä sanottaisiin kauheaksi, niin se nostattaa mulla karvat pystyyn, koska se kuitenkin on mulle hurjan tärkeä asia.
Varjo 12/2010 ♥

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: MUSIIKKIPULINA - Torstaina, 01.07.2010 klo 16:27  
+
0
mustakin pariisin kevät on ihana <3
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: MUSIIKKIPULINA - Torstaina, 01.07.2010 klo 16:42  
+
0
joo mä en vaa jaksa antaa muiden ihmisten mielipiteiden vaikuttaa tässä asiassa ku ite tiiän kuuntelevani parasta musiikkia. sitä ei vaa aina ajattele et muut ihmiset voi herkempiä

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: MUSIIKKIPULINA - Torstaina, 01.07.2010 klo 20:10  
+
0
Samaa mieltä runopojan kanssa, mutta ei pidä sitten sanoa siten miten sanoin silloin, kun muut ovat kerta herkempia.

//Tai voivat olla.
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?
(Viestiä on muokattu torstaina, 01.07.2010 klo 20:11)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MUSIIKKIPULINA - Torstaina, 01.07.2010 klo 20:19  
+
0

runopoika kirjoitti:

joo mä en vaa jaksa antaa muiden ihmisten mielipiteiden vaikuttaa tässä asiassa ku ite tiiän kuuntelevani parasta musiikkia.

Ei mullakaan ihmisten mielipiteet vaikuta mitenkään siihen mitä kuuntelen. Myöskin mä tiedostan, että mun musiikkimakuni on täydellinen, eikä sitä kenenkään haukut muuta mihinkään. En siltikään pidä kovin kohteliaana, että toisen lemppareita haukutaan suoraan sille joka niistä tykkää. Oli se toinen herkkä tai ei. Mutta nyt alkaa menee sellaseks jankkaamiseks, että parempi lopettaa hyvän sään aikana. Varsinkin jos sulla tekee tänään mieli inttää ja aukoa päätäs :D

Brucen Live in Hyde Park dvd-soittimessa ja ai vitsi. Itkettää edelleen. Tää on mahtavaa. Sitten GN'R:n the Ritz vuodelta -88 ja sit mietin, että minkä keikon kattois. Varmaan Illusionit tai Chicagon. <3
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu torstaina, 01.07.2010 klo 20:21)

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: MUSIIKKIPULINA - Torstaina, 01.07.2010 klo 20:25  
+
0
^Yhtenä aamuna herätessäni päässäni soi täydellinen popriffi, ajattelin että olen vihdoinkin luonut maailmaa mullistavan kappaleen ja. Kun sitten aloin kirjoittamaan sitä ylös, tajusin että se on eräs brucen rockrenkutus, eli se siitä ilosta.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MUSIIKKIPULINA - Torstaina, 01.07.2010 klo 20:35  
+
0
^ Voi ei :D Mikä biisi oli kyseessä?
Varjo 12/2010 ♥

runopoika

runopoika
Viestimäärä: 1126

VS: MUSIIKKIPULINA - Torstaina, 01.07.2010 klo 20:35  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Mutta nyt alkaa menee sellaseks jankkaamiseks, että parempi lopettaa hyvän sään aikana. Varsinkin jos sulla tekee tänään mieli inttää ja aukoa päätäs :D



:D:D siis joo oikeesti tiiän täysin mitä tarkotat ja oon (ainaki osittain) samaa mieltä, mut mullon ollu tänää semmone lapsellisuuspäivä.

Annaronja

Annaronja
Viestimäärä: 203

VS: MUSIIKKIPULINA - Torstaina, 01.07.2010 klo 21:06  
+
0
mitä kivaa seuraavaks kirjottaisin ni saatas kunnon häly :DDD

ei siis mua haittaa pätkän vertaa mitä joku muu aattelee siitä musiikista mistä ite diggailen, ja olen itsekkin semmoonen ihminen että täräytän päin pläsiä mitä ajattelen mistäkin asiasta.
mutta PETRI ON PARAS.
FI CH Jellonaaman Cool`N Sexy 5/06
Jellonaaman Jokeri 3/08

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: MUSIIKKIPULINA - Torstaina, 01.07.2010 klo 21:09  
+
0
:P Aattelinkin, että itse et kommentoinut sanomaani mitenkään...
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

Annaronja

Annaronja
Viestimäärä: 203

VS: MUSIIKKIPULINA - Torstaina, 01.07.2010 klo 21:11  
+
0
en oo päässy koneelle koko päivänä nääs.
FI CH Jellonaaman Cool`N Sexy 5/06
Jellonaaman Jokeri 3/08

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: MUSIIKKIPULINA - Torstaina, 01.07.2010 klo 21:40  
+
0
Kyseessä oli 'Livin in the future' (tai joku sen tapainen nimi). Jotenkin aina vaan onnistun keksimään biisejä uudelleen, tänäänkin aloin tapailemaan kitaralla sointuja ja sain aikaan erään chisun kappaleen soinnut. Tuntuu etten saa mitään aikaan kun onnistun itse niin harvoin kirjoittamaan kokonaan itse keksityn kappaleen, joka kuulostaa järkevältä mun korviin.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: MUSIIKKIPULINA - Torstaina, 01.07.2010 klo 21:46  
+
0
runopojan kanssa täysin samaa mieltä: pariisin kevät :love:

en mä itse kehtaa sanoa suoraan mitä ajattelen jostain musiikista. ehkä juuri ja juuri kaverille, joka on löytänyt esim jonkun uuden tanssibiisin, että "eehei ootsä tosissas?" tai jotain muuta, mutta en mä kehtaa suoraan mennä haukkumaan lyttyyn ja en tykkää että muutkaan tulee sanoo mulle.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: MUSIIKKIPULINA - Torstaina, 01.07.2010 klo 21:46  
+
0
Aa, Livin' in the Future on yks Magicin parhaita biisejä <3
Varjo 12/2010 ♥


  Siirry sivulle: 1 ... 7 8 9 ... 40
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545431
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.03.2024 klo 07:45)