JUNNUPALSTA - Lauantaina, 10.04.2010 klo 02:01
Musiikkipulina
schnii

Viestimäärä: 1590
Todellakin parhaita, ainakin se jäi mun mieleen hyvin kun kuuntelin sen levyn kerran joskus puoli vuotta sitten.
Mua jotenkin ärsyttää nykyinen musiikkiteollisuus, siis että laulajan/bändin solistin ulkonäkö ja persoona on nykyään tosi tärkeä jos meinaa lyödä itsensä leiville. Itse musiikilla ei ole enään mitään väliä, listapoppi kun on nykyään yhtä ja samaa mössöä ja sointukulkua. Rumat saavat siis pysytellä tuottajana tai ei ollenkaan musiikkialalla.
Mua jotenkin ärsyttää nykyinen musiikkiteollisuus, siis että laulajan/bändin solistin ulkonäkö ja persoona on nykyään tosi tärkeä jos meinaa lyödä itsensä leiville. Itse musiikilla ei ole enään mitään väliä, listapoppi kun on nykyään yhtä ja samaa mössöä ja sointukulkua. Rumat saavat siis pysytellä tuottajana tai ei ollenkaan musiikkialalla.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010
Miaci

Viestimäärä: 1868
Mun mielestä laulajan ja koko bändin persoona on tärkee juttu. En nimittäin pystyisi fanittamaan ketään musiikin takia, jos tyyppi on aivan erilainen kuin minä tai ajatusmaailma ihan eri yms..
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?
You're the pretender
Miaci

Miaci

Kuuntelin äsken Marilyn Mansonia ekaa kertaa. Se on aikas hyvä, mutta jotenkin niin pelottava!!!
You're the pretender
You're the pretender
Deanna

Viestimäärä: 2261
Miaci

Niin jotenkin se on semmoista ainut laatuista ja äänikin on hyvä.
//Onko Manson siis sun lemppari?
//Onko Manson siis sun lemppari?
You're the pretender
You're the pretender
(Viestiä on muokattu lauantaina, 03.07.2010 klo 21:39)
Deanna

Miaci

Ärsyttää, kun Green Day oli suomessa 8.6 ja mä en silloin vielä tykännyt siitä erityisemmin!!! Mitä jos ne ei tuukkaan enää suomeen!!!
You're the pretender
You're the pretender
tuleaari

Viestimäärä: 4478
MAD

Viestimäärä: 6504
asa & jätkät on mun rakkaus <3
mäki olen sillon joskus puolvuot sitte ku ne täälläpäin oli ni moikkasin ja jutskasin jotain :)
mäki olen sillon joskus puolvuot sitte ku ne täälläpäin oli ni moikkasin ja jutskasin jotain :)
tuleaari

Viestimäärä: 4478
nanika

Viestimäärä: 4211
Mulle on hirveen tärkeetä, että mun lempilevyjen lehtisissä lukee "Kaikki sävellykset ja sanoitukset Juha Tapio".
Kaunis ihminen on ehkä täydellisin albumi mitä mä oon kuullu ikinä. Sitä jaksaa vaan kuunnella raidasta yksi raitaan kolmetoista uudelleen ja uudelleen. :D
15.päivä katsomaan ja kuuntelemaan JT:tä taasen :)
Kaunis ihminen on ehkä täydellisin albumi mitä mä oon kuullu ikinä. Sitä jaksaa vaan kuunnella raidasta yksi raitaan kolmetoista uudelleen ja uudelleen. :D
15.päivä katsomaan ja kuuntelemaan JT:tä taasen :)
Miaci

Saatan olla vähän tyhmä, mutta mikskä niitä sanotaan, kun aina joissain levyissä on sellaisia biisejä, jotka ovat pitkiä ja ne on jaettu lukuihin (tai joihinkin sellaisiin), esim I, II, III...
You're the pretender
You're the pretender
Sipulu

Viestimäärä: 16096
Natskuu

Viestimäärä: 1768
Miaci kirjoitti:
Ärsyttää, kun Green Day oli suomessa 8.6 ja mä en silloin vielä tykännyt siitä erityisemmin!!! Mitä jos ne ei tuukkaan enää suomeen!!!
Eiköhän ne ehdi vielä täällä käymään. : )
Linkin Park olis huippuhieno nähdä livenä. Ihanan 'voimallisia' ne biisit.
Sipulu

Kyllä mäkin uskon, että Green Day tulee takas ihan muutaman vuoden sisään. Edellinen keikka ennen viimeisintä ei ollut mikään kovin suuri menestys, joten ei koettu tarpeelliseksi tuoda bändiä takaisin, koska se ei tuottaisi tarpeeksi. Nyt kuitenkin American Idiotin jälkeen kun lähti Suomessakin kunnon fanitus käyntiin ja Green Day'n tämän kesäinen keikka myytiin lähes loppuun, näkee promoottoritkin Green Day'n tuottavana bändinä myös Suomessa joten eiköhän sitä jo viimeistänä ensi talvena aleta bookkailemaan, jollekin kesä- tahi syksykeikalle :)
Varjo 12/2010 ♥
Miaci

^No toivotaan ja sit pitää pitää huoli, että pääsen sinne :P Olen aivan varma, että tämä on ikuista!
You're the pretender
You're the pretender
Deanna

Sipulu

Dee, miks vasta silloin? :o Vai sanooko vanhemmat vastaan? :<
Mä olin ekan kerran keikalla 13-vuotiaana. Ah, Judas Priest <3 Sen jälkeen oonkin sitten ollut aina menossa jollekin keikalle ja nyt kun rupean miettimään, että mitä bändejä oon nähnyt livenä, niin tulee sellanen olo, että sitä vois vaikka nyt kuolla niin kuolis tyytyväisenä. Paitsi ei sittenkään; Iron Maiden, Iggy Pop, Anthrax ja Mötley Crüe on vielä näkemättä, mutta ne kaikki näen onneksi ens kuussa <3
Mä olin ekan kerran keikalla 13-vuotiaana. Ah, Judas Priest <3 Sen jälkeen oonkin sitten ollut aina menossa jollekin keikalle ja nyt kun rupean miettimään, että mitä bändejä oon nähnyt livenä, niin tulee sellanen olo, että sitä vois vaikka nyt kuolla niin kuolis tyytyväisenä. Paitsi ei sittenkään; Iron Maiden, Iggy Pop, Anthrax ja Mötley Crüe on vielä näkemättä, mutta ne kaikki näen onneksi ens kuussa <3
Varjo 12/2010 ♥
Miaci

Mä en varmaan pääsis keikalle ihan lähiaikoina... No iskä sano, että kyllä mä pääsen kun jos se tulee mukaan, jei... Olen oikeesti ollut van yhdellä keikalla ja se oli Katri Ylanderin ilmaiskeikka Lahden torilla, jei jei...
You're the pretender
You're the pretender
KESKUSTELUN TILASTOJA: | Kpl: |
Rekisteröityneitä käyttäjiä | 28951 |
Moderaattoreita | 16 |
Viestiketjuja yhteensä | 7363 |
Viestejä yhteensä | 548690 |
Uudet käyttäjät tänään | 1 |
Viestiketjuja aloitettu tänään | 1 |
Viestejä kirjoitettu tänään | 1 |
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkki | Sipulu |
Peukkuja ylös | 266248 |