Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 04.06.2010 klo 20:27

Nykymaailma

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 5

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: NYKYMAAILMA - Maanantaina, 07.06.2010 klo 13:00  
+
0
Nii ja se, ku oltii kerhon kaa yötä seurakuntatalolla, nii alle kouluikänen poika, olis halunnu yhen tytön oman makuupussinsa sisää. Ei se onneks menny, ja oltas kyl revitty se sieltä pois, mut sit ne alko yhtäkkii pussailee siinä. Toine kerhonohjaaja anto niille äkkiä muuta tekemistä : D mut oikeesti!!! Se tyttö on eskaris ekä se poika viel ees siellä
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky
(Viestiä on muokattu maanantaina, 07.06.2010 klo 13:01)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: NYKYMAAILMA - Tiistaina, 08.06.2010 klo 09:35  
+
0
^No en mä usko että ne oli ihan oikeasti mitään seksiä harrastamassa. Luultavasti vaan jotain "lääkärileikkejä", mitä on varmasti kaikki lapset leikkineet vuosikymmenestä riippumatta.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: NYKYMAAILMA - Tiistaina, 08.06.2010 klo 10:51  
+
0
joo no en mäkää sellasta aatellu mut silti : D
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: NYKYMAAILMA - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 12:20  
+
0
Mua häiritsee muutenkin tää nykymaailman lapsista huolehtiminenkin esimerkiksi. Musta lapsia ei nykyään varmaa voi edes vahtia liikaa (tai no joo, kyllä voi mut..) On kaiken maailman namu-setiä puskissa odottelemassa, netissä on ties mitä ahdistelijoita, vanhemmat ei välttämättä niin katso missä lapset menevät ja kenen kanssa. -.- Telkkarissa pyörii Madonnat ja Britneyt puolalastomina, jotka ketkuttaa ruskettunutta ja timmiä kroppaansa jotain miestä vasten. Ei näissä muuten mitään, ihan hyvää musiikkia ja näin, mut sit ihmetellään mistä ne lapset saa nämä kuvat päähänsä, mikä on hienoa ja ihailtavaa? Totta kai jokainen haluaisi itsekkin sellasen Britney-vartalon, mut en nyt sit tiiä onko oikein että 7-10v. lapset jo alkaa sellasesta haaveileen.. :roll:
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 09.06.2010 klo 12:21)

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: NYKYMAAILMA - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 12:20  
+
0
tuplat
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 09.06.2010 klo 12:20)

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: NYKYMAAILMA - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 13:12  
+
0
Nykyään joo tuntuu et tosi nuoret meikkaa (hah mä ja mun kaveri vedellään ylävitosia välillä kun ollaan ainoita meiän luokalta ketkä ei meikkaa.. :D) ja yrittää esittää jotain kovista ynm. Totta kai mäkin nyt vähän katon esim. että miltä vaatteet näyttää päällä ettei nyt hirveän näkösiä ole mutta en mä ainakaan mitään olkaimettomia tuubitoppeja ynm. pystyis/osais vielä käyttää. Just sain täs myöskin muutamia viikkoja sitten nähdä kuinka kakkosluokkalainen tuli korkokenkäsaappaat jalas kouluun. Enkä ymmärrä sitäkään miks halutaan tupakkaa tai alkoholia kun vaan mahollista, vaan siks että yrittää olla kovis. Tai että ostetaan alkoholitonta siideriä kaupasta ja sitte ollaan olevinaan melkein kun juomassa alkoholia. Kai sitä limuakin voi ihan hyvin ostaa..? Tai no ite en ees kehtais ostaa mitää alkoholitonta siideriä :D

Mutta en myöskään täysin tajua sitä, että heti kun siirtyy yläasteelle niin on vapaa meikkaamaan. Mutta ei aikasemmin. Tai että ala-astelaisten kiroilu on kauheaa, mutta yläasteella kiroilu taas ei. Tai siihen ei ainakaan kiinnitetä niin paljoa huomiota.

Ja meikkaamisesta sekin vielä että meiän luokalla (kaks poikaa, heh) sanoo et niiden mielestä on aika turhaa ja pelleä meikata tän ikäsenä.

Täytyy nyt myöntää että mä kiroilen turhan paljon, mutta se on jostakin vaan tullut ja ihan hyvin kyllä pärjäisin ilman niitä voimasanojakin. x_x

(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 09.06.2010 klo 13:13)

Kilppari

Kilppari
Viestimäärä: 802

VS: NYKYMAAILMA - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 14:42  
+
0
Mä alotin kiroilemisen kolmannella luokalla :shifty:

Meikkaamiseen mä perehdyin kunnolla vasta seiskan loppupuolella vaikka joskus ala-asteella jo kokeilinkin meikkaamista. Ei se kuitenkaan mikään jokapäiväinen tarve ollut. Tupakanpoltto alkoi seiskaluokan talvena ja se oli ihan turha ees koskaan alottaa. Kunnon kännit join seiskaluokan keväällä discossa kun join kaverin isoveljen juomat. Krapulaa ei oo kyllä koskaan tullu :jjei:

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: NYKYMAAILMA - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 15:04  
+
0
Meikkaaminen kauhistuttaa muakin. Jo 2. luokalla tytöt alkavat meikkaamaan, pikkusiskoni 8-v:kin tuli yhtenä päivänä kotiin ripsarit ja huulikiillot naamassa. Ja hyi että miten kamalalta se näytti, äiti oli aika raivona sille ja nyt mun sisko taitaa olla varmaan ainut luokaltaan joka ei vielä saa meikata ;/ Aika ihmeellistä kun ajattelee, että mäkin vielä 10-vuotiaanakin leikin barbeilla. Ja mun äiti kertoi, että se lopetti barbileikit vasta lukioon mennessään^^
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: NYKYMAAILMA - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 15:35  
+
0
Mä oon tyylin kans kiroillu aina, jostain neloselta ehkä. Mut en kyl sillee et joka väliin olis vittuu tai hittoa tunkemas. Joskus oli kausii et kiroili tosi vähän ja sit välil paljo enemmän, niin ku tos yhes vaihees seiskaa (koska kaikki omat jutut, ja nekin mitkä liitty kaikkiin muihin meni oikeesti päin mäntyjä..) mut se alko jotenki kuulostaa omassakin korvis tosi tyhmältä, niin nykyään en pahemmin enää kiroile joskus lipsuu kyllä kun kaikki hyypät oikein tympii.
Ja toi on kyl aika järkkyy kun aina kun vähänkin liikkuu jossain niin tulee vastaan tommosia ihmeen kovis penskoja jotka leikkii niin muodikkaita ja siistei. Sillon viel kun kavereineni (mitä joskus oli huomattavast enemmän kun nyt) ala-asteel ni siel me vaan kuutosel hypittiin naruu ja hilluttiin porukas jossain ja tyyliin pällisteltiin kaikkii vastaan tulevii hämiksii, hypittiin keinuist ja kaikkee vastaavaa.
Mut tyyliin koulusta oltiinkin ainoo porukka jotka viel oikeesti teki jotain. Jotain kakkosii ehkä näky hyppiin naruu tai jotain mut tyyliin kaikki muut vaan seisoo epä määräses ringis jossain. Ja meist kun kukaan meikannu ala-asteel tai mit.
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

Luftbahn

Luftbahn
Viestimäärä: 214

VS: NYKYMAAILMA - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 19:16  
+
0
Musta on ihan järjetöntä miten paljon lasten elämää nykyään rajotetaan. Miten ne ikinä oppii itsenäisiks jos mitään ei saa tehä ja KAIKKI ON VAARALLISTA!!11

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: NYKYMAAILMA - Keskiviikkona, 09.06.2010 klo 20:12  
+
0
Hahaha mä muistan ku ala-asteella, varmaan just joskus viidennellä luokalla, kaikki tytöt jäi liikuntatunnin jälkee sinne pukkarin yhden ainoon peilin etee jotai "MEIKKAA". Olin kyl tosi out sillo tost jutusta ja en tuntenu yhtää et mun pitäis tai haluisin meikata. Mä muistan ku katoin niit vaa sillai daa-aa. Ja muutenki oli aika nättejä ne niiden pakkelit ja huulikiillot ♥
/hmm nii miten tä taas liitty aiheeseen...
I am what I am today because of the choices I made yesterday
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 09.06.2010 klo 20:13)

indaworld

indaworld
Viestimäärä: 30

VS: NYKYMAAILMA - Perjantaina, 09.07.2010 klo 17:21  
+
0
Musta ehkä hirveintä on just, jos ala-astelaiset polttaa! Siis ei oikeesti. Tiedän vanhasta koulustani, taino siis ala-asteelta monia jotka polttaa, siis ei oikeesti. Eieieiei hyvä.

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: NYKYMAAILMA - Lauantaina, 10.07.2010 klo 11:22  
+
0
mua raivostuttaa nyky-äidit. osa niistä ei huolehdi lapsistaa, ja osa huolehtii liikaa.
ne kuvittelee, että "joo kyllä toi jussi osaa itestään huoletia, kun jo seiskalla on", eikä sen tähden kiinnitä tämän "jussin" puuhiin millään tavalla huomiota.
eihän se jussi tietenkään osaa itestään huolehtia. jussi alkaa ryyppää, polttaa ynm, eikä armas mamma huomaa mitään. toki, jussihan se itse keksi alkaa tekemään tällaisia "tuhmuuksia", eihän se sinänsä ole äidin vika, mutta mun mielestä äidin kuuluisi huomata että jussilla ei oo kaikki mallillaan, ja pistää sen ryyppäämiseen ynnämuihin kapulaa rattaisiin.
sitten. pikkukersoista huolehditaan aivan liikaa. eihän ne pysty pian mitään tekemään, kun niille laitetaan niin paljon rajoja. ne ei saa tehdä sellasia kivoja muksujen juttuja, kuten hyppiä lätäköihin, koska kuten äidit sanoo, "vaatteet siinä vaan likasiks menee".
sellaisia jotkut(ettei vain kuulostaisi siltä että tahtoisin yleistää) nyky-mammat on.
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: NYKYMAAILMA - Lauantaina, 10.07.2010 klo 11:44  
+
0
Onhan se ehkä vähän hassua jos joku 5lk. lähtee kaupungille minisortseissa ja tuubitopissa, mut en nyt nää siinä kyllä mitään pahaakaan nää jos vaikka 7lk.--->käyttää tuollasia vaatteita. Kumminkin nytkin esimerkiks kesällä, nojoo on kuuma. Eikä välttämättä halua rajoja/haluaa ruskettua mahollisimman paljon, nii nuohan on just ihanteelliset kesävaatteet :D
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: NYKYMAAILMA - Lauantaina, 10.07.2010 klo 16:02  
+
0
Miksi tuubitoppi on paljon pahempi kuin normaaliolkaimilla varustettu toppi? :D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more
(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.07.2010 klo 16:02)

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: NYKYMAAILMA - Lauantaina, 10.07.2010 klo 22:33  
+
0
niiii no en mäkäää sitä ihan tajua :DD Ehkä se vaa näyttää sopivan paremmin isommille emminätiiä D:
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: NYKYMAAILMA - Sunnuntaina, 11.07.2010 klo 11:33  
+
0
^^ Minusta esim. juuri 5. luokkalaisen on ihan hyvä pitää olkaimellista toppia, että se varmasti pysyy hyvin ylhäällä... Itse olen nimittäin nähnyt että pari 4. luokkalaista (?) tyttöä oli kaupungilla tuubitopit päällä, ja kauhea nyhtäminen aina ylös päin. :roll: Tulee myötähäpeä noita tyttöjä kohtaan, kun nyt muistelin tuota 'tapausta'.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 11.07.2010 klo 11:35)

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: NYKYMAAILMA - Sunnuntaina, 11.07.2010 klo 12:54  
+
0
^ eihä sellasilla vielä mitää rintoja oo niitä pitämäs ylhäällä : DD ei oikeesti vois vähä ajatella mitä pukee..
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: NYKYMAAILMA - Sunnuntaina, 11.07.2010 klo 13:01  
+
0
kyllä mulla on ollu tuubitoppeja ihan varmaan ekaluokasta lähtien. en mä nyt ymmärrä miten ne olkaimet tekis topista jotenkin siveellisemmän? :D kyllä mä vaan oon sitä mieltä et tuubitoppeja voi käyttää kuka vaan, ei niissä sen enempää vilku mikään ku tavallisissakaan topeissa.

ps. tissit ei pidä niitä toppeja ylhäällä vaan se resori / kuminauha ;)

Riikks

Riikks
Viestimäärä: 202

VS: NYKYMAAILMA - Sunnuntaina, 11.07.2010 klo 13:24  
+
0

MAD kirjoitti:

kyllä mulla on ollu tuubitoppeja ihan varmaan ekaluokasta lähtien. en mä nyt ymmärrä miten ne olkaimet tekis topista jotenkin siveellisemmän? :D kyllä mä vaan oon sitä mieltä et tuubitoppeja voi käyttää kuka vaan, ei niissä sen enempää vilku mikään ku tavallisissakaan topeissa.

ps. tissit ei pidä niitä toppeja ylhäällä vaan se resori / kuminauha ;)


ajattelin just samaa ja kyllä viidesluokklaisillakin voi olla jo rinnat kun joku sitäkin tuolla sanoi ja ei välttämättä niillä yhtään isoimmillakaan ole sen isomipia tissejä kuin joillakin viidesluokkalisilla(eehheh kokemust on) jos tuubi toppien käyttäminen sitä katsoo; ))

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 5
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28165
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6323
Viestejä yhteensä545659
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään8
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 20:30)