Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 04.06.2010 klo 20:27

Nykymaailma

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: NYKYMAAILMA - Tiistaina, 13.07.2010 klo 19:53  
+
0
Ilmeisesti minäkin. Kuitenkaan päivääkään en ole katunut, kun menetin sen ihmiselle, jonka kanssa haluan loppuelämäni viettää. :)
En tahtonut muuta kuin kaiken.

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: NYKYMAAILMA - Tiistaina, 13.07.2010 klo 19:53  
+
0

MAD kirjoitti:

No mä oon sit nolo :D Mut mua ärsyttää just sellanen leijuminen ja lesoominen. Se tekee muitten olon vaan vaivaantuneeks jos joku avautuu ku viimistä päivää jostain seksielämästään.

Sä et olekaan leijunu siitä ja sulla on semmonen poikaystäväkin kenen kanssa et ole seurustellu vaan paria päivää ja menettäny heti neitsyyttä ;)

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: NYKYMAAILMA - Tiistaina, 13.07.2010 klo 19:55  
+
0
Lisätään tähän niin ei tule epäselvyyksiä. Semmoset ketkä vaan haluaa leijua sillä että on menettäny neitsyytensä nii on lähinnä noloa ja outoa jos se on pitäny vaan päästä menettämään äkkiä jonkun kanssa vaan nuorena.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: NYKYMAAILMA - Tiistaina, 13.07.2010 klo 19:55  
+
0
Olin 14 ja sillosen poikaystävän kanssa. Nykyään parhaita kavereita. Ja ennen Nikkeä viel toisenki poikakaverin kanssa. Ja ollaan kans tosi hyviä kavereita. Ja sit Nikke. Mut juu, empä sillä oo leijunu ku eipä siinä mitään leijumista edes ole. Jokasen yksityinen asia. :d

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: NYKYMAAILMA - Tiistaina, 13.07.2010 klo 20:00  
+
0

MAD kirjoitti:

Olin 14 ja sillosen poikaystävän kanssa. Nykyään parhaita kavereita. Ja ennen Nikkeä viel toisenki poikakaverin kanssa. Ja ollaan kans tosi hyviä kavereita. Ja sit Nikke. Mut juu, empä sillä oo leijunu ku eipä siinä mitään leijumista edes ole. Jokasen yksityinen asia. :d

Niin ja tuskin olet halunnu menettää sitä vaan siks että se ois coolia ja vois leijua.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: NYKYMAAILMA - Tiistaina, 13.07.2010 klo 20:02  
+
0
True. En mä oo ikinä mitään sellasta tehny jotta voisin kertoa muille kuin cool olen.

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: NYKYMAAILMA - Tiistaina, 13.07.2010 klo 20:04  
+
0

MAD kirjoitti:

True. En mä oo ikinä mitään sellasta tehny jotta voisin kertoa muille kuin cool olen.

Se on tosiaankin niin ärsyttävää ja naurettavan lapsellista touhua, ja se kyllä oikein näkyy läpi kun kerrotaan jotai vaan siks että vois olla cool.

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: NYKYMAAILMA - Tiistaina, 13.07.2010 klo 20:06  
+
0
^^ Kuulostaa ihan kamalalta tuollanen! Itselle ei tulisi edes mieleen kertoilla "vähän ympäripyöreästi", että tulipa tehtyä nyt tällästä toissapäivänä 'Antin' kanssa. Itestä tuollaset asiat on niin yksityisiä, kuin voi vain olla.

Tein siis vaan kantani selväksi, sattui vaan Kiepsun viesti hyvään paikkaan. : D

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: NYKYMAAILMA - Tiistaina, 13.07.2010 klo 20:09  
+
0
Niin ja siis kun on seurustelukumppani mihin luottaa ja mikä luottaa suhun niin aika törkeetä sitä kohtaan jos kertoilee tollasia asoita kavereille, vaikka olis miten hyviä kavereita? :d ei mulla ainakaan oo mitään intoa kuulla sen tarkemmin kavereiden touhuja eikä kertoilla omia.
Veljet nyt on eriasia, tai no eipä Nikokaan avaudu sen ja Monnan jutuista mulle mut Teemu sinkkuilee ja kyllä se sit mulle kertoo jos on ollu viikonloppuna jotain :D eikä siinä oo mitään pahaa koska ne jutut jää mun ja Teemun välisiks.

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: NYKYMAAILMA - Tiistaina, 13.07.2010 klo 20:10  
+
0

Natskuu kirjoitti:



Tein siis vaan kantani selväksi, sattui vaan Kiepsun viesti hyvään paikkaan. : D

Kuinka niin? ;D tuota ei ollut siis kenellekään tarkotettu vaan ihan sanoin oman mielipiteeni, vai mitä sä tarkotit? MADin viestin kopsasin lisätäkseni siihen vaan että mun mielestä se on tosiaankin typerää, samaa mieltä MADin kanssa.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: NYKYMAAILMA - Tiistaina, 13.07.2010 klo 20:14  
+
0
Mä olin myös 16-vuotias kun neitsyyteni menetin, mutta eipä sillä tullut leijuttua vaikka kiva kokemus olikin :>
Varjo 12/2010 ♥

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: NYKYMAAILMA - Tiistaina, 13.07.2010 klo 22:23  
+
0
Niii no siis en nyt sanois et se on noloa jos sen neitsyyden on menettäny sillon 15-vuotiaana, mut meinasin vaan sitä et se ei myöskään ole noloa vaikka sitä ei olis menettäny 18-vuotiaana :D Mut siis pointti oli justiin se et ei kenenkään tarvii kiirehtiä, eikä sen kanssa tarvii leijua missään tuolla kylillä ;)
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: NYKYMAAILMA - Tiistaina, 13.07.2010 klo 22:25  
+
0
Me seurusteltiin N:n kanssa kuukauden päivät ennen kuin olin valmis moiseen aktiin. Ja ihan suoraan sanoin, että en sitten tee mitään mihin en ole valmis ja ukkeli ymmärsi :P
Varjo 12/2010 ♥

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: NYKYMAAILMA - Tiistaina, 13.07.2010 klo 23:11  
+
0

MAD kirjoitti:

Niin ja siis kun on seurustelukumppani mihin luottaa ja mikä luottaa suhun niin aika törkeetä sitä kohtaan jos kertoilee tollasia asoita kavereille, vaikka olis miten hyviä kavereita? :d


mut Teemu sinkkuilee ja kyllä se sit mulle kertoo jos on ollu viikonloppuna jotain :D eikä siinä oo mitään pahaa koska ne jutut jää mun ja Teemun välisiks.


Eikö nuo ole hieman ristiriidassa? Miksi sinä ja Teemu saatte puhua Teemun seksielämästä, mutta muut ei saa puhua omastaan?

Enkä kyllä ymmärrä sitäkään miksi seksijutuista puhuminen olisi törkeää seurustelukumppania kohtaan. Asia on tietenkin eri, jos pitkin kyliä huutelee että ei jeesus kun Jarpilla lerpahti lauantaina eikä se saanut sitä enää seisomaan. Kyllä mulla tulee kavereiden kanssa juteltua yksityisimmästäkin asioista. Ihan normaalia, että seksi kuuluu nuorten aikuisten elämään, ja musta on hyvä että siitä voi puhua avoimesti sekä kavereiden että oman puolison kanssa. Kunhan kuitenkin huolehtii siitä, että kaverillekin on ok, että näistä asioista puhutaan eikä kuvaile innoissaan likaisia yksityiskohtia toisen nieleskellessä oksennusta.

//Me harrastettiin seksiä ennen kuin oltiin edes sovittu että seurustellaan. Tavallaan oltiin jo yhdessä, mutta ei oltu käyty vielä sitä "ollaanxxx?" -keskustelua. Mikäs siinä. Meikän eka ja ainut seksikumppani tuo oma mieheke. Monet jaksaa muuten ihmetellä tuota, mikä on musta kummallista.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more
(Viestiä on muokattu tiistaina, 13.07.2010 klo 23:13)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: NYKYMAAILMA - Tiistaina, 13.07.2010 klo 23:16  
+
0
Mun eka ja tälläkin hetkellä ainut seksikumppani on ollut N, jonka kanssa seurustelin kolme vuotta ja ero koitti puoli vuotta sitten. Olen kyllä saanut kuulla sitä, että miten kestän ilman seksiä nyt, mutta mikäs tässä. Mainiosti on mennyt :D Ja ei, en ole selibaatissa vaikkei kiinnostakaan hypätä jonkun baariukkelin sänkyyn heti ekan jutustelukerran jälkeen :D

Ihmiset on hassuja.
Varjo 12/2010 ♥

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: NYKYMAAILMA - Keskiviikkona, 14.07.2010 klo 09:56  
+
0

Eikö nuo ole hieman ristiriidassa? Miksi sinä ja Teemu saatte puhua Teemun seksielämästä, mutta muut ei saa puhua omastaan?



Koska Teemulla ei oo ketään vakituista kumppania mitä loukkais se et Teemu kertoo mulle jos mä kysyn. Mä sit taas kunnioitan Nikkeä niin paljon etten kerro meijän kahden välisiä asioita muille ja se on mun päätös. En mä halua et Nikken kaveritkaan tietää meijän seksielämästä niin miksikäs mä sitä omille kavereille sit kertoisin.

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: NYKYMAAILMA - Keskiviikkona, 14.07.2010 klo 11:44  
+
0

MAD kirjoitti:

Koska Teemulla ei oo ketään vakituista kumppania mitä loukkais se et Teemu kertoo mulle jos mä kysyn. Mä sit taas kunnioitan Nikkeä niin paljon etten kerro meijän kahden välisiä asioita muille ja se on mun päätös. En mä halua et Nikken kaveritkaan tietää meijän seksielämästä niin miksikäs mä sitä omille kavereille sit kertoisin.


Ai vakiutumattomuus tekee Teemun seksikumppaneista sellaisia, ettei niiden tunteita tarvitse ajatella? Ihan samanlaisia tuntevia tyttöjä nekin on.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: NYKYMAAILMA - Keskiviikkona, 14.07.2010 klo 11:49  
+
0
No joo mutta silti se on mun mielestä eri asia. Jos kysyn Teemulta et miten meni viikonloppu ja se vastaa et oli yks kiva hoito ni sehän ei loukkaa kenenkään tunteita koska mä en tiedä kyseisen tytön nimeä, kotikaupunkia enkä mitään muutakaan siitä :D Sit taas on Nikkeä kohtaan loukkaavaa jos mä Teemulle joka kerta kerron mitä tehtiin ja millon ja missä.

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: NYKYMAAILMA - Keskiviikkona, 14.07.2010 klo 12:00  
+
0

MAD kirjoitti:

No joo mutta silti se on mun mielestä eri asia. Jos kysyn Teemulta et miten meni viikonloppu ja se vastaa et oli yks kiva hoito ni sehän ei loukkaa kenenkään tunteita koska mä en tiedä kyseisen tytön nimeä, kotikaupunkia enkä mitään muutakaan siitä :D Sit taas on Nikkeä kohtaan loukkaavaa jos mä Teemulle joka kerta kerron mitä tehtiin ja millon ja missä.


Tuossahan on kyseessä aivan kaksi erilaista vastausta. Ei se sitä tyttöä voi mitenkään loukata, jos Teemu noin vähän itse hommasta kertoo. Silloin se olisi tyttöä kohtaan loukkaavaa, jos Teemu kertoisi kamalasti yksityiskohtia. Eikä muuten pitäisi haitata Nikkeäkään, jos Teemu kysyy että miten menee nykyään Niken kanssa ja vastaat, että tosi hyvin, on vähän kevättä rinnassa kun haluttaa koko ajan.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: NYKYMAAILMA - Keskiviikkona, 14.07.2010 klo 12:09  
+
0
Mm, mut lähinnä main point oli se et mun mielestä törkeetä olis jos kauheesti kavereille juoruu yksityiskohtia etc. Ei sellanen kevyt heitto mitään, mut jos alkaa selittää ummet ja lammet että millasta oli ja mitä se toinen teki niin se menee jo törkeäksi kumppania kohtaan. Mun mielestä.

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28162
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6321
Viestejä yhteensä545651
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265826
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 06:45)