Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 04.06.2010 klo 20:27

Nykymaailma

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: NYKYMAAILMA - Keskiviikkona, 14.07.2010 klo 12:16  
+
0

Kieputin kirjoitti:

Kuinka niin? ;D tuota ei ollut siis kenellekään tarkotettu vaan ihan sanoin oman mielipiteeni, vai mitä sä tarkotit? MADin viestin kopsasin lisätäkseni siihen vaan että mun mielestä se on tosiaankin typerää, samaa mieltä MADin kanssa.



Ei kun sitä just meinasin, että kun aiemmin kommentoit MADin viestiin siitä "hehkuttelusta", niin kommentoin vain siihen, että miten omasta mielestäni on järkkyä kertoa ihan yleisesti ja fiilistellen omista kokemuksistaan suurelle porukalle tai ylipäätään kellekään. Toivottavasti sait selvää. Eli no problem, samoilla linjoilla siis mennään. : )
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 14.07.2010 klo 12:19)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: NYKYMAAILMA - Keskiviikkona, 14.07.2010 klo 12:17  
+
0
^^Sekin riippuu kumppanista. :

//Miksi Suomessa muuten ollaan kamalan tiukkoja seksijuttujen puimisen suhteen? Jossain Ranskassahan on ihan yleistä kysyä hyvänpäivän tutulta, että kuinka rakkauselämä sujuu. Tuntuu, että suomalaiset puhuu noista jutuista joko hillittömässä humalassa tai sitten vaan parhaimmalle kaverille tai psykologille. :D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 14.07.2010 klo 12:19)

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: NYKYMAAILMA - Keskiviikkona, 14.07.2010 klo 12:19  
+
0
^ Taidetaan suurin osa olla niin siveliäitä. : D

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: NYKYMAAILMA - Keskiviikkona, 14.07.2010 klo 12:19  
+
0
Totta. Mä en ole mitenkää Nikkeltä kysyny olisko se hänestä törkeetä mut ku mietin siltä kannalta et mitä jos se kertoilis omille kavereilleen meistä kaikkea ja ei tunnu kivalta > en kerro myöskään omille kavereille. Toisaalta mulla ei oo mitään tarvetta tai hinkua edes kertoa.
Ssit taas puolet kaveriporukasta kertoilee kaikkia juttujansa ihan yleisesti, sama Niko ja Teemukin tekee sitä välillä. Itse en syyllisty moiseen :D

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: NYKYMAAILMA - Keskiviikkona, 14.07.2010 klo 15:28  
+
0
Mä en sit taida olla kovin siveliäs suomalainen :DD Seksikeskusteluissa ei oo mitää vikaa ;p
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: NYKYMAAILMA - Keskiviikkona, 14.07.2010 klo 15:34  
+
0
^ Siveliäisyyteen kuuluu myös se, ettei pukeuduta paljastavasti ja sitä rataa, jota sä taas muutama sivu takaperin ihmettelit ala-asteelaisten kohdalla tuubitoppien ja shortsien muodossa :P

Mä myös voin puhua seksistä avoimesti, mutten silti huutele julkisilla paikoilla kaverille, että arvaappa mihin koloon se ukko mua eilen lykki?! Voin siis sanoa, että nyt tekis mieli tai nyt menee sillä saralla kehnommin tai jotain tällaista. Yksityiskohtiin en juuri mene, enkä usko että ketään kiinnostaisikaan :D
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 14.07.2010 klo 16:19)

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: NYKYMAAILMA - Keskiviikkona, 14.07.2010 klo 15:37  
+
0
Joo no okei tarkotin siveliäs sillä tavalla et voi puhua kyllä seksistä :p
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: NYKYMAAILMA - Keskiviikkona, 14.07.2010 klo 16:11  
+
0
Mä en käsitä mitä kamalaa siinä on, että ruotii jonku kanssa seksielämäänsä tai minkä takia seksi ylipäätään on joku hemmetin tabu. :roll: Seksi on parasta ja se on mahtava puheenaihe, joten mitäpä sitä salailemaan.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: NYKYMAAILMA - Torstaina, 15.07.2010 klo 12:02  
+
0
Mullekkaan seksi ei oo mikään tabu missään nimessä, pystyn siitä puhumaan mut yksityiskohtiin en mee.
Oikeestaan meijän perheessä se ei oo koskaan ollu mikään tabu. Tai siis ei me nyt keittiönpöydän ääressä istuta koko perhe jakaen kokemuksia mut siis veljien kanssa pystyn puhumaan asiasta ja jos vanhemmat jotain tulis kysymään niin ei mulla olis mitään ongelmaa vastata. Jotkut ihmettelee miten pystyn niin avoimesti puhumaan just Teemun ja Nikon kanssa aiheesta mut nehän on just kaks ihmistä kenet mä tunnen parhaiten täs maailmassa ja luotan ihan 100%. Miks siinä pitäis olla joku ongelma :d

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: NYKYMAAILMA - Torstaina, 15.07.2010 klo 22:59  
+
0
Siinä vaiheessa alkaa olla kiusallista kun vähemmän läheiset ihmiset alkavat avautua seksikokemuksistaan, kerran istuin koulututun kanssa bussissa kotimatkalla ja tämä alkoi selittää, kuinka paksu hänen edellisen seksikumppaninsa vehje oli ja miltä se oli tuntunut...:roll:
come on night, take me home

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: NYKYMAAILMA - Perjantaina, 16.07.2010 klo 21:11  
+
0
^tollanen munkin mielestä tuntuis tosi höperöltä. itekkin luokittelisin seksi-elämän kuulumiset ei-joka-ihmiselle-kerrottavaksi.
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: NYKYMAAILMA - Perjantaina, 16.07.2010 klo 23:49  
+
0
Ite mä voin jutella kavereitten kanssa seksistä ihan hyvin. Vanhempien kanssa se ei oo mikään tabu, mutta ei siitä kuitenkaan puhuta mitenkään suuresti. Muutenkin puran aina sydäntä parille tärkeälle kaverille mun ja j'n joistain ongelmista, mutta jos en vois puhua, niin ois avrma että pää räjähtäis.. J ei varmaankaan puhu meidän asioista kavereilleen, mutta kyllä se ymmärtää että mä haluan purkaa sydäntä ja päästellä höyryjä kavereille. :-)
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: NYKYMAAILMA - Sunnuntaina, 18.07.2010 klo 01:25  
+
0
Mulle seksistä puhuminen ei oo mikään tabu tai mitään, mut oon vähä semmonen ihminen etten tykkää muutenkaan avautuu hirveesti mun omista henk. kohtasista asioista ja tykkään pitää tietyt asiat ja jutut omana tietona tai sillee en tunne tarvetta alkaa avautuu niistä. Mikä on joskus huonokin homma, mut no riippuu ihan asiasta ja tilanteesta ja kaikesta. Kyl me nyt aina välil jutellaan esim seksiin liittyvist asioista eikä se oo mikään ongelma, mut pärjäisin ihan ilmankin niit keskusteluita enkä ite esim yleensä alota niitä. Ja mun mielestä se on tosi ärsyttävää jos jotkut ei ymmärrä sitä et jotku ihmiset ei oo vaan sellasia et ne alkaa avautuu samantien asioistaan, mullaki on niin miljoonii eri asioita ja ongelmia mist ei tiedä tyyliin kukaan tai tietää vaan osan tai jonku tietyn puolen asiasta. Meninks mä jo vähän sivuraiteille.. mut anyway! Ei oo tabu :D
never regret something that once made you smile

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: NYKYMAAILMA - Sunnuntaina, 18.07.2010 klo 12:54  
+
0
jos joku vaa juttelis mun kanssa nii mä voin jutella IHAN mistä vaan :DD
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28182
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6329
Viestejä yhteensä545679
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265838
(Tilastot päivitetty viimeksi 24.04.2024 klo 17:30)