Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 09.04.2010 klo 20:15

Ohjelmat & elokuvat

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 67

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 16:59  
+
0
vastustan!
this parrot is no more!

robsu

robsu
Viestimäärä: 304

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 16:59  
+
0
yää :___________( et sä voi vastustaa!
life is no nintendo game

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 17:23  
+
0
Ruma Betty on ihana sarja <33 Musta toi sarja on tosi katottava, enkä varmaa kyllästy siihe ikinä :D Se on tollanen sopivan ällö, mut siin on surullisiiki juttuja. Marc ja Amanda vaan kuuluis yhteen :lallati:

Täydelliset naisetki on jotain niin parasta... :peukku:
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 17:32  
+
0
Täydelliset naiset on kans yks mun lempisarjoista :) Harmi vaan kun taas taukoilee ( tai no näyttää niit vanhoi jaksoi ), mut eiks ne parin viikon jälkeen ala taas ?

Mut Pako on ehdottomasti mun lemppariohjelma :) Eka tuotantokausi kyl ehdottomasti noist paras, mut kyl nää muutki hyvii on.
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 17:35  
+
0
Juu , mun mielestä jatkuilee aika pian noi uudet jaksot. Mulle tulee aina kauheeh paha mieli ku joku sarja loppuu :( Esimerkiks Serranon perheen loppuminen oli oikeesti mulle suuri järkytys. vikassa jaksosssa itken vaan ku joku hullu :D Se oli/on maailma ihanin ja paras sarja... :ylpea: En tajuu miks kaikki hyvät loppuu ennen aikojaan--
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 17:39  
+
0
Joo muaki harmittaa nyt toi Paon loppuminen ja ärsyttää iha hirveesti ku tiiän mitä siin lopus tapahtuu :( Paitsi et se näytetään kai vast sellases extra jaksos mut silti rupeen varmaa tyylii itkee ku nään sen :D
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 17:40  
+
0
Tai yhyhyyyy missä on Pieni talo preerialla? Se oli vast ihana ohjelma <3
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 17:52  
+
0
mä en oo koskaan kattonu täydellisiä naisia, sinkkuelämää, frendejä, pakoa, lostia, oc'tä tai gossip girliä.... :-Den siis tosiaankaan ees yhtään minuuttia. mun sivistyksessä on kuulema aika iso aukko. eh :-D

toki sitte kaikki salkkarit ja muut yhtä tyhmät jutut menee!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 14.04.2010 klo 17:52)

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 18:07  
+
0
Ainii frendit ! Se on kans yks parhaist sarjoist ikinä :) Oon vaa nähny kaikki jaksot vähintäänki kymmenen kertaa ja muistan ne jo ulkoo, mut ne on silti aina yhtä hyviä :D Kannattaa kattoo, niihi jää koukkuun oikeesti !
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 18:22  
+
0
Must tuntuu et katon ihan sikan telkkarii... Täykkärit, Frendit (joo katon näit vaa uudestaa ja uudestaa), Pako, Gossip Girl, Greyn Anatomia, House, sitte kaikki Huippikset jne. + sarjat mitä en ees tunnusta kattovani esim. Päivien viemää (ok en kyl seuraa vaan katon satunnaisesti!). Joka ilta 20-22 menee yleensä telkkarii kattoes! Salkkareit en yleensä ehi kattoo ku treenit menee päällekkäi =(
Ja sitte jotai loppuneit sarjoi mitä seurasin nii ainaki O.C ja Serranot ofc, Mentalist, Life...
Tietääks joku millo Gossip Girl jatkuu?
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 14.04.2010 klo 18:23)

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 18:26  
+
0
Mulki menee yleensä koko ilta telkkarin ääressä siit 19.30 eteenpäin :D vaik sielt ei tuliskaan mitään katottavaa...
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Keskiviikkona, 14.04.2010 klo 18:29  
+
0
Onko kukaan kattonu McLeodin tyttäriä? Mä olin melkeen kaks viikkoa sairaana, niin katoin sen joka päivä ku aamulla telkkarista ei tuu mitään järkevää. :D Jäinki siihen sitte koukkuun. Se on hyvä !

4i32U8

4i32U8
Viestimäärä: 1199

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Torstaina, 15.04.2010 klo 12:09  
+
0
Tilailimpa tuossa vähän leffoja äxästä; Pulp Fictionin, Inglourious Basterdsin, Slumdog Millionairen jota en ole edes nähnyt ja Trainspottingin kirjasta inspiroituneena!

Olisin tilannu myös Shutter Islandin mutta se näköjään julkastaan vasta kesäkuussa. Se on kyllä Leonardo DiCapriostakin huolimatta yks kattomisen arvonen leffa, mä oon nähny kaks viimestä yötä sen katottuani todella häiriintyneitä unia :mietiskel:
(Viestiä on muokattu torstaina, 15.04.2010 klo 12:10)

Prilla

Prilla
Viestimäärä: 255

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Torstaina, 15.04.2010 klo 15:21  
+
0
Tyhmää, kun Täydellisistä naisista näytetään niitä vanhoja jaksoja :-( .

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Torstaina, 15.04.2010 klo 15:22  
+
0
Eikös ketään oo seurannu Heroesia? :D Ihana sarja, ite oon jo kyllä volume kutosessa <3 Suomi vissiin vasta kylläkin 3. kaudessa.. :P

Siinä on kaiken lisäks vielä kaikki näyttelijät niin parhaita <3
(Viestiä on muokattu torstaina, 15.04.2010 klo 15:24)

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Torstaina, 15.04.2010 klo 15:36  
+
0

mä en oo koskaan kattonu täydellisiä naisia, sinkkuelämää, frendejä, pakoa, lostia, oc'tä tai gossip girliä.... :-Den siis tosiaankaan ees yhtään minuuttia. mun sivistyksessä on kuulema aika iso aukko. eh :-D

Mitä hittoa... Okei, mitään Frendejä ei tarvi kattoa koska se on ehkä yks huonoimmista sarjoista ikinä. Mut Sex and the City, Desperate Housewives ja Prison Break on semmosia että niitä PITÄÄ kattoa!! :D

Gossip Girl on mun "uus" lemppari, alotin se kattomisen viime jouluna ja Amerikan tahtiin katon sitä nyt, niinku kaikkia muitaki. SATC, Desperate Housewives, Gossip Girl ja 90210 on mun superlemppareita :love: JA SALKKARIT. Ja 2005 ku löysin Prison Breakin, niin olin varmaan kaks vuotta ihan hulluna siihen... Niinku ihan oikeesti aivan riippuvainen. Sama oli Lostin kans, mutta nykyään oon niin pihalla siitä ja se menee niin yli. :D

Heroesiaki katoin ykkös- ja kakkoskaudella, mut sekin alko mennä niin överiksi että lopetin. Niin ja yks hyvä on True Blood, katoin sen molemmat kaudet jossain muutamassa päivässä ja nyt joutuu odotella kesään asti, et se jatkuu. :(

Niin ja tv:stä pitää Salkkareiden lisäks kattoa tietysti Helppo elämä ja Suomen huippumalli hausssa. :)
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Torstaina, 15.04.2010 klo 17:37  
+
0
Mä katoin Heroesia ekan tuotantokauden verran. Nyt en oo ekan jälkeen kattonu yhtään ku ne on niin uuuuffoja juttuja ja mulla menee iihan ohi.

Mä katon oikeestaan tosi vähän telkkaria, tai ohjelmia mitä oikeesti seuraan. Salkkarit on pakko nähdä, House on kans hyvä, Suomen huippis tottakai ja CSM Miam niin usein kun näkee vaan. Muuten sit katon mitä sattuu näkemään, riippuu ihan päivästä ja näin mitä kiinnostaa katella :-D
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Prilla

Prilla
Viestimäärä: 255

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Torstaina, 15.04.2010 klo 17:57  
+
0
Ihanaa! Kaukovaarat lähtee pois!

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Torstaina, 15.04.2010 klo 17:59  
+
0
OON IHAN PIHALLA SALKKAREISTA en tiiä kuka on elsa tai mmitää :D:D tää on nii hassuu ku ennen katoin aina salkkarit ja kaikkeee ja nyt en oo kattonu varmaa 2kk
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Prilla

Prilla
Viestimäärä: 255

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Torstaina, 15.04.2010 klo 18:01  
+
0
Elsa oli yks vanha myyjä yhessä kaupassa ja Elsasta ja Ismosta tuli ystäviä, ku Ismo oli Talotaikureissa ja kävi siellä tekemässä jotain työjuttuja. Ne oli menossa Karjalaan lomalle Elsan kotiseudulle, mutta Elsa kerkes kuolla sydänkohtaukseen jne.

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 67
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6330
Viestejä yhteensä545682
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265839
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 08:45)