Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 09.04.2010 klo 20:15

Ohjelmat & elokuvat

Siirry sivulle: 1 ... 65 66 67

mysterious

mysterious
Viestimäärä: 843

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Sunnuntaina, 18.03.2012 klo 19:54  
+
0
kyllä! en viittiny vaa töksäyttää et jee mennää yhes et jos sul ois ollu jo seura valittu. mut nyt sit lukkoo lyöty.
the past should be left in the past, otherwise it can destroy your future.
live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Perjantaina, 23.03.2012 klo 15:15  
+
0
Tää Viidakon tähtöset on just niin kamala ku ajattelinkin, mutta just siks niin huippu! :D

Mutta on nää tyypit vähän erilaisia mitä ajattelin. Sieppihän on ton perusteella ihan kiva!
Tuo Maisa....... Eh.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Perjantaina, 23.03.2012 klo 16:13  
+
0
viidakon tähtöset on lupaava! kattelen kaikkee mahollista roskaa mitä tv tarjoo ja toi täyttää kriteerit.

ja jee sillekin et jersey shoresta taas uus kausi!
never regret something that once made you smile

jacknasty

jacknasty
Viestimäärä: 396

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Sunnuntaina, 25.03.2012 klo 01:47  
+
0
Hunger Games upposi! ♥ Ensi-illan kanssayleisö ei, teinityttöset huokaili kovaan ääneen "awww" herkissä kohtauksissa ja se lähti leviämään.... eka kerta oli ihan hupaisa, kuudes kerta ei enää niinkään.

Mut leffa!!! Oijjoi. Isukki osti kirjankin mulle, palan halusta lukea. n__n
welsh corgi pembroke Watson // s. 26.3.2014

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Maanantaina, 16.04.2012 klo 08:34  
+
0
Blair Witch Project -leffan katsojat jakautuvat pääosin kahteen ryhmään; niihin jotka pitävät leffaa upeana kulttiteoksena ja niihin, jotka turhautuvat ja tulevat vihaisiksi. Minä turhauduin ja tulin vihaiseksi. :( Olisin niin halunnut tykätä.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Tiistaina, 24.04.2012 klo 20:09  
+
0
Soramonttuprinsessat<3

Ihanaa ja rehellistä jokkisdraamaa. Eka katoin sitä ihan käsittämättömällä raivolla, mutta se aitous ja rehellisyys viehättää :D

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Torstaina, 26.04.2012 klo 22:10  
+
0

nanika kirjoitti:

Soramonttuprinsessat<3

Ihanaa ja rehellistä jokkisdraamaa. Eka katoin sitä ihan käsittämättömällä raivolla, mutta se aitous ja rehellisyys viehättää :D

eih! justiinsa kysyynki sulta pulkus et katotko tätä! :---D

mä niiiin vihaan niitä urpoja! en oikeesti käsitä miten voi olla niin tyhmiä ihimisiä.... mutta kaikista kivointa on kattua tätä anoppilas. sielon koko tupa täynnä raivomiältä niitten urpojen takia ku ne antaa jokkiksesta niiiiiiiiiin hyvän kuvan ja eikö ny yhtää tervepäisempiä ois löytäny siihen ohjelmahan jne. voi huoh :D
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Perjantaina, 27.04.2012 klo 22:35  
+
0
^ :DDDDDDDDDDD
Okei, niitä tyttöjä ei tosiaan pidä sekottaa oikeisiin jokkiskuskeihin.. Se ohjelma antais paljon enemmän katsojille, jos se niitten ajaminen ei ois sellasta "no kun ei siinä vaan menny kakkonen päälle" "se vaan jäi siihen viivalle" "emmä uskalla ajaa kovempaa".
Mutta kuitenki se aitous viehättää. Ja se että ne tytöt ei kyllä hienostele yhtään :D:D Eikä pahemmin kaunistele asioita.

Kipa

moderaattori
Kipa
Viestimäärä: 135

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Torstaina, 21.02.2013 klo 15:00  
+
0
Katsooko kukaan Adventure timea? ^_____^ Mä juuri alotin ja oon ihan myyty. Mathematical!

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Torstaina, 21.02.2013 klo 20:07  
+
0
Seuraako joku muu Pretty Litlle Liarsia tai Once Upon a Time -sarjoja usan mukaan?: ) Oon ihan koukussa molempiin!
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

kostajapingviini

kostajapingviini
Viestimäärä: 173

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Tiistaina, 25.06.2013 klo 08:59  
+
0
Vuonna 2008 BBC teki dokumentin sairaiksi jalostetuista koiraroduista. Ohjelma aiheutti suuren hälyn ja vuonna 2011 BBC teki uuden dokumentin ja lähti selvittämään onko mitään muuttunut. Tänään yle TV1 kanavalta klo 23.00 tulee vuonna 2011 valmistunut dokumentti nimeltään Sairaaksi jalostettu paras ystävä?

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Keskiviikkona, 07.08.2013 klo 17:36  
+
0
Piru kun kaikki hyvät sarjat on tauolla! (Noin 10 sarjaa mitä katon aktiivisesti) Nyt kesän mittaan on tullut kokeiltua muutamia monien kehumia sarjoja, esim. just True Blood, Gossip Girl, mutta ei vaan nappaa! Just kahlasin 30 sivua tätäkin topickia läpitte mutta eipä oikeen tarttunut mitään uutta sarjaa katottavaks. :neutral: Wää!
En tahtonut muuta kuin kaiken.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Torstaina, 08.08.2013 klo 16:23  
+
0
^ Breaking Bad !!!!!!! Maailman paras!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Lauantaina, 17.08.2013 klo 13:41  
+
0
^Mä järjestelmällisesti inhoon leffoja/sarjoja missä on jotain huumejuttuja, en tiiä. Ukko ainakin sano heti että epäilee et mä tykkäisin, itse katsoo.
En tahtonut muuta kuin kaiken.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Perjantaina, 23.08.2013 klo 01:28  
+
0
true bloood :love:

mulla alkaa iskeä proplematiikki, kun true blood on katottu.. en siis tosissaan lataa mitään mistään, vaan se mitä katson, niin pitää löytyä omana. kallista, mutta kyllä noi mun kokoelmat tuntuu aika meheviltä.

sinkkuelämää 1, 2, 3, 4, 5
täykkäreitä kaikki
greyn anatomiaa kaikki
true bloodia 1, 2, 3, 4
supernaturalia 1, 2, 3
how i met your motheria 1, 2, 3, 4, 5, 6
frendejä 4, 8, 9, 10
housea 1, 2
madventureseja 1, 2
helsingin herra
(walking deadit kans, mutta koneelta katsottuna.. blaah)

:shifty:

nyt tekis mieli aloittaa taas keräilemään jotain, mutta en oikein tiedä että mitä :mietiskel: oon miettiny game of thronesia (tätä hehkutetaan hulluna?) ja prison break (oon nähny kaikki, mutta toisaalta ainahan voi katsoa uudelleen ja kerätä itselle :D) on pyöriny mielessä. sitten kanssa gossip girli ja 90210, mutta en tiedä nappaiskohan ne. ehdotelkaas! millanen tää breaking bad on? skinssi kans houkuttelis.

ootan vaan niiiiiin että gren anatomian ysi kausi tulis!! :love:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
(Viestiä on muokattu perjantaina, 23.08.2013 klo 01:29)

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Torstaina, 28.11.2013 klo 21:40  
+
0
En oo ikinä nähny parempaa kirjaan perustuvan leffan toteutusta ku Vihan liekit. Niiiiin täydellinen, ihan pari juttua vaan puuttu mitö kirjassa oli. :poppari: :love: Sais muut ottaa oppia (etenki Percy Jakcson leffat)
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Maanantaina, 02.12.2013 klo 10:14  
+
0

Wallen kirjoitti:

nyt tekis mieli aloittaa taas keräilemään jotain, mutta en oikein tiedä että mitä :mietiskel: oon miettiny game of thronesia (tätä hehkutetaan hulluna?) ja prison break (oon nähny kaikki, mutta toisaalta ainahan voi katsoa uudelleen ja kerätä itselle :D) on pyöriny mielessä. sitten kanssa gossip girli ja 90210, mutta en tiedä nappaiskohan ne. ehdotelkaas! millanen tää breaking bad on? skinssi kans houkuttelis.


Breaking Bad on yksi parhaista sarjoista ikinä. Opettajasta tulee huumekokki vanhan oppilaansa avulla ja siis aaa Walter White. <3
Game of Thrones taas... AaAsASDAdASj hnnnghh eri tavalla yksi parhaista sarjoista ikinä! Piti ostaa kirjat syksyllä jotta pääsin jatkamaan siitä mihin sarja jäi ja nyt keräilen henkisiä sekä fyysisiä valmiuksia siihen että luen noi kaikki kirjat ennen seuraavan kauden alkamista koska en tahdo olla ilman!
En tiedä ootko kattonut jotain ton listan ulkopuolelta joten sanon että Dexter ja Pasila.
this parrot is no more!
(Viestiä on muokattu maanantaina, 02.12.2013 klo 10:15)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Maanantaina, 02.12.2013 klo 19:45  
+
0
^ ostin breaking badin ekan kauden ja aloittelin sitä, mutta mutta.. tää tarvii ehkä vähän lämpenemistä :nauru: mutta mentalist :love: :love:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

  Siirry sivulle: 1 ... 65 66 67
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28165
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6324
Viestejä yhteensä545661
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 20.04.2024 klo 05:00)