Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 09.04.2010 klo 20:15

Ohjelmat & elokuvat

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 67

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Torstaina, 20.05.2010 klo 20:19  
+
0
^ B-luokan artisti, joka myy tuplaplatinaa ja keikkuu jatkuvasti Suomen top-listoilla. Aika hyvin. Vaikkei ko. artistista tykkää, niin ei kannata silti faktoja vähätellä.
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu torstaina, 20.05.2010 klo 20:20)

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Torstaina, 20.05.2010 klo 20:22  
+
0
No mä en ikinä voi oikeen ottaa artistia vakavasti, jos se ei tee juuri yhtään biisiään itse.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Torstaina, 20.05.2010 klo 20:30  
+
0
Uusimmalla levyllään Anna on osallistunut jokaisen biisinsä (lukuunottamatta Music Everywhere'ä) tekoon, useimmiten sanoittamalla :)
Varjo 12/2010 ♥

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Perjantaina, 21.05.2010 klo 19:50  
+
0
^ No jos se ei sen biisin tekoon oo osallistunut.. niin se sitten ainakin selittää miksi se on sen paras biisi mitä se on laulanut ^^

mistään muusta sen biiseistä en sitten tykkääkään.. ja koko anna on ite jostain ihan.. en nyt sano mistä.. mut kumminki.. ^^´
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Perjantaina, 21.05.2010 klo 19:53  
+
0
^ Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, muttei silti tarvitse tulla mulle haukkumaan mun suosikkeja. Vähän tilanteen tajua, kiitos.
Varjo 12/2010 ♥

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Perjantaina, 21.05.2010 klo 19:59  
+
0
^ noo noo ei tarviikaan, mut ilmaisimpa asian nyt vain suoranaisesti niin kuin sen näen :) Neikä tuossa nyt hirveästi haukkumista ollut.. No perjaattees oli, muttei suoranaista :] -voi toki ottaa monella tavalla..-

Eikä mua nyt ainakaan hirveesti haittais et joku tulis mun musa makuu haukkumaan tänne, koska en nyt usko et kukaan tääl esim kuuntelee SJ:tä ^^
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Perjantaina, 21.05.2010 klo 20:05  
+
0

Pites kirjoitti:

ja koko anna on ite jostain ihan.. en nyt sano mistä.. mut kumminki.. ^^´


Tämä ei sun mielestä ole haukkumista? :D
No mutta kuitenkin, en viitsi alkaa tappelemaan. Pointti kuitenkin toivottavasti tuli selväksi. Ei minua musamaun haukkimen haittaa, koska tiedän omaavani parhaan sellaisen (eikö jokaisen oma ole se paras?), mutten silti pidä siitä että mulle osoitetaan suoranainen haukkuminen yhtä ja tiettyä artistia/bändiä kohtaan. Jos on tarvetta haukkua, sen voi tehdä toisten ei-fanien kesken, ellei sitä sitten todellakin osaa perustella muulla tavalla kuin "Anna on itse sieltä jostain" (joka ei muuten liity musiikkiin mitenkään). Mutta, end of OT minun osaltani.
Varjo 12/2010 ♥

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Perjantaina, 21.05.2010 klo 20:15  
+
0
No ei suoranaisesti koska en sanonu mistä.. x) Mut jooh kyl se tais ol :'D Juuh tuli ^^
Nei.. En mie sulle sitä mitenkää pelkästää O.o ? Ja juuh..en tiennyt sitäkään että fani oot.. ^^´
No kyllä perusteluja löytyy jos niitä kaivataan, mutten vaa viittiny selittää, mut voin yhä jos haluu X_x Mut sen verran älysin et kantsi ehk jättää väliin, koska mun mieli piteet yleensä on -ihan kaikesta- eikä semmosia ettei niitä kannata mitenkänä sensuroimattomina julkasta.. :L

No eipä juuh liity.. Joten antaapi olla tai siirtykööt sinne musa eskusteluun =}}
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Lauantaina, 22.05.2010 klo 01:02  
+
0

Sipulu kirjoitti:

^ Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä, muttei silti tarvitse tulla mulle haukkumaan mun suosikkeja. Vähän tilanteen tajua, kiitos.

rupeeppas laskemaan kuinka monta kertaa oot mun lemppareita dissannut
this parrot is no more!

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Lauantaina, 22.05.2010 klo 01:08  
+
0
^ Mä en mielestäni kertaakaan dissannut sulle tyyliin "Joo Matthew Bellamy on sieltä ja syvältä, hyi helvetti" (Ville Valon kuuloiseksi sanominen ei ole haukkumista!) tai täysin perusteettomasti ja niin, että sä olisit siitä loukkaantunut. Omasta mielestäni oon perustellut miksen jostain ole pitänyt.
Varjo 12/2010 ♥

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Lauantaina, 22.05.2010 klo 01:23  
+
0
olet loukannut. ja joo, joskus kun muistat perustella teet sen, yleensä et. ja joo, aina, tai no sanotaan yleensä ku en muista kaikkia kertoja, se perustelu on tullu sellasella viivellä et on voinu hyvin päätellä että sä oot sit vasta muistanut sen.

mua loukkas myös se ku pysäytit sen kuvan missä poikien sivuprofiilit näky hyvin vierekkäin ja rupesit kiskoo musta sitä "dean on ihkumpi ku sam ihihhi" koska mikä muu syy siinä oli takana ku se että halusit ylpeillä sillä että varasit sen persoonallisemman ja komeemman?
this parrot is no more!

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Lauantaina, 22.05.2010 klo 01:33  
+
0
Mikset sä ole ikinä sanonut suoraan ja heti paikalla, että mä olen loukannut sua? Vai onko se oikeasti niin paljon helpompaa nettipalstalla kertoa siitä kaikkien kuullen päiviä myöhemmin kuin sanoa se päin naamaa silloin kun tilanne on vielä päällä?

Ja mä en todellakaan halunnut ylpeillä sillä, että "varasin persoonallisemman ja komeemman", vaan mä tosiaan vain kysyin, että kumman nenä on parempi? :D Jos sä olisit sanonut, että sä tahdot olla Dean, niin se olis ollut mulle okei. Mä pidän Samistakin paljon. Mä vain ehdin sanomaan Deanin eka ja sä olit hiljaa. Taas. Ihan älytöntä nurista siitä nyt.

Mua taas loukkaa tässä se, että tää on varmaan jo neljäs kerta kun saan täällä kuulla loukanneeni sua. Miksi ihmeessä sä et sano sitä suoraan, kun taas mun mielipiteet esim. koirista ja ihmisen tulevaisuudesta sä pystyt tyrmäämään niin suoralta kädeltä, että se jo itsessään loukkaa kun sä et anna mahdollisuutta toisten mielipiteille, vaan sinä tiedät ja sinä olet oikeassa? Koski asia aivan mitä tahansa maan ja taivaan väliltä.

//Kirjotusvirheitä tässä vain muoksin.
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu lauantaina, 22.05.2010 klo 01:45)

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Lauantaina, 22.05.2010 klo 02:01  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Mikset sä ole ikinä sanonut suoraan ja heti paikalla, että mä olen loukannut sua? Vai onko se oikeasti niin paljon helpompaa nettipalstalla kertoa siitä kaikkien kuullen päiviä myöhemmin kuin sanoa se päin naamaa silloin kun tilanne on vielä päällä?

ei mulla ole tarvetta ruveta vinkumaan jos mua loukataan jossain tollasessa asiassa. idea oli siinä että säkin loukkaat muita, että pata kattilaa soimaa. en mä jaksa sanoa mun loukkaamisesta päin naamaa koska mitä se hyödyttää?

Sipulu kirjoitti:

Ja mä en todellakaan halunnut ylpeillä sillä, että "varasin persoonallisemman ja komeemman", vaan mä tosiaan vain kysyin, että kumman nenä on parempi? :D Jos sä olisit sanonut, että sä tahdot olla Dean, niin se olis ollut mulle okei. Mä pidän Samistakin paljon. Mä vain ehdin sanomaan Deanin eka ja sä olit hiljaa. Taas. Ihan älytöntä nurista siitä nyt.

sun äänensävys ja tapa esittää oli just sellanen "eiks mun ooki parempi ku sun??", se ei ollu kysymys. ja tottakai mä olin hiljaa koska kokemuksen myötä mä oon tajunnu et jos joku on niin orientoitunu johonkin (esim. "mä oon prinsessa!! nii oo sä noita") ni se vetoo mäolinnopeempi -korttiin.
mut se oli esimerkki. en oo nurissu, plz jotain rajaa.

Sipulu kirjoitti:

Mua taas loukkaa tässä se, että tää on varmaan jo neljäs kerta kun saan täällä kuulla loukanneeni sua. Miksi ihmeessä sä et sano sitä suoraan, kun taas mun mielipiteet esim. koirista ja ihmisen tulevaisuudesta sä pystyt tyrmäämään niin suoralta kädeltä, että se jo itsessään loukkaa kun sä et anna mahdollisuutta toisten mielipiteille, vaan sinä tiedät ja sinä olet oikeassa?

en mä jaksa vinkua kaikesta mikä mua loukkaa ellei se jossain tilanteessa ole relevanttia. jos mä joka kerta sanoisin jotain ku joku loukkaa mua ni ei kukaan uskaltais sanoo mitään ku herkkinä päivinä kaikki loukkaa mua.
mä en kyllä muista millon aikasemmin oon maininnu sun loukanneen mua, mut se se onki. ku ei noi vaivaa mua ku maksimissaan viikon ja sit unohdan ne, enkä kanna kaunaa. toshio.

sä voit halutessas selventää mitkä mielipiteet oon tyrmänny suoralta kädeltä ja sen jälkeen kieltäny selittämästä mut mulle se on ihan sama. mua ei kuitenkaan kiinnosta selitykset esim. griffonin terveydestä koska ton tyyppiset koirat vaikka metrin pitusen nokan kanssa on mun mielestä, miten sen sanois, ei-kivoja, ja sitä ei kumota vaikka niistä jokaisesta sais täydellisen kisakoiran suojeluun. ja mä tosiaan olen tässä oikeassa, koska kyse on mun mielipiteestä, yhtälailla kuin sun mielestä anna on tosi ihku, ja sä olet siinä oikeassa.
kaikki tää lähti siitä et mä halusin vaan sanoa ettet säkään oo aina niin korrekti mitä tulee toisten mielipiteiden kunnioittamiseen, voi jeesus :D
this parrot is no more!

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Lauantaina, 22.05.2010 klo 02:20  
+
0

tehtis kirjoitti:

ei mulla ole tarvetta ruveta vinkumaan jos mua loukataan jossain tollasessa asiassa. idea oli siinä että säkin loukkaat muita, että pata kattilaa soimaa. en mä jaksa sanoa mun loukkaamisesta päin naamaa koska mitä se hyödyttää?


Mitä sä sitten alat siitä täällä vinkumaan myöhemmin? Mun mielestä olisi vaan reiluinta sanoa suoraan, että auts that hurts. Se hyödyttää siten, ettei sua mahdollisesti loukata samalla tapaa toisen kerran.

Tehtis kirjoitti:

sun äänensävys ja tapa esittää oli just sellanen "eiks mun ooki parempi ku sun??", se ei ollu kysymys. ja tottakai mä olin hiljaa koska kokemuksen myötä mä oon tajunnu et jos joku on niin orientoitunu johonkin (esim. "mä oon prinsessa!! nii oo sä noita") ni se vetoo mäolinnopeempi -korttiin.


Mä en ole missään vaiheessa sanonu, että Dean olisi mun tai verrannut sitä Samiin lesottaen sulle. Ja edelleen vertasin niiden neniä, en mitään muuta. Tää on nyt kyllä ihan jotain sun omaa mielikuvituksen tuotettas.

Tehtis kirjoitti:

en mä jaksa vinkua kaikesta mikä mua loukkaa ellei se jossain tilanteessa ole relevanttia. jos mä joka kerta sanoisin jotain ku joku loukkaa mua ni ei kukaan uskaltais sanoo mitään ku herkkinä päivinä kaikki loukkaa mua.
mä en kyllä muista millon aikasemmin oon maininnu sun loukanneen mua, mut se se onki. ku ei noi vaivaa mua ku maksimissaan viikon ja sit unohdan ne, enkä kanna kaunaa. toshio.


Mä en tiedä uskallanko mä nytkään sanoa sulle mitään, kun saan kuulla niistä jälkeenpäin täällä. Milloin oon keksiny sun pienuudestas lempinimiä (ja sä tosiaan sanoit tän monta viikkoa sen jälkeen, kun olin ekan maantiekiitäjäläppäni sanonut), millon oon sanonu, että Matt kuulostaa Ville Valolta, millon oon sanonu etten pidä Jagsterista vaikka hei, se voi tietää paljon ja olla oikeassa mutta sen tapa tuoda ne esille on sellainen, josta mä en pidä. Ja nyt tää. Tässä tapauksessa tosiaan olis ihan relevanttia sanoa, että ne on loukannut sua ja että sulla on kompleksi pienuudestas, etten mä tekisi samoja virheitä uudestaan luullen, että sä otat ne huumorilla. Älä naura, jos ei naurata.

Ja tohon koirajuttuun vielä, en mä mistään griffoneista tässä nyt puhutkaan vaan yleisesti sä kyseenalaistat kaikki mun tapani kouluttaa Sussua ja tapani toimia sen kanssa. Ja silti sanot, ettet ikinä lähtis neuvomaan, kun et koiraa tunne. Ymmärrän, että olet oikeassa siinä, jos sanot ette pidä griffoneista tai sen kaltaisista, koska sä et pidä ja mä olen oikeassa siinä, että Anna on mun mielestä ihku, koska se on, mutta silti välillä tuntuu, että sun mielipiteesi on absoluuttinen totuus kuten eilenkin, kun väittelit ihmisen tulevaisuudesta kertovaa kirjaa vastaan ja tyrmäsit siellä olleet jutut omillas.

No sama edelleen kirjoitti:

kaikki tää lähti siitä et mä halusin vaan sanoa ettet säkään oo aina niin korrekti mitä tulee toisten mielipiteiden kunnioittamiseen, voi jeesus :D


Kyllä mä tiedän, ja kukapa oliskaan, mutta kyllä mä saan silti sanoa jos mua loukataan. Muutkin voisivat sen tehdä heti, eikä valittaa myöhemmin.
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu lauantaina, 22.05.2010 klo 02:21)

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Lauantaina, 22.05.2010 klo 13:03  
+
0
sä vedit tän nyt ihan överiks
this parrot is no more!

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Lauantaina, 22.05.2010 klo 13:07  
+
0
Juuh.. jaah.. mukavaa tääl taas..

Mut nyt pois tosta niin vois kysyy vaik.. et hmm..

Kattooks joku selviytyjii?
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Lauantaina, 22.05.2010 klo 13:30  
+
0
Jaahas, vähän viihdettä saatiin kc:hen :-D

Mä oon kokonaan missannu koko ajan simpsonit vaikka ne uudet on jo alkanu! damn me
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu lauantaina, 22.05.2010 klo 13:30)

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Lauantaina, 22.05.2010 klo 13:31  
+
0
Aaaah, Glee tulee Suomeen! <3 Sit joku muukin ku Eve ymmärtää mitä aina hehkutan ;P
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Lauantaina, 22.05.2010 klo 13:35  
+
0
^ Glee ?
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Lauantaina, 22.05.2010 klo 13:43  
+
0
gLee :) Kertoo ohiolaisen high schoolin show choirista (anteeks : (( ei näille oo vaan olemassa järkeviä suomenkielisiä vastineita!). Tämmönen musikaalikomedia/draama :D
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 67
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28161
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6321
Viestejä yhteensä545651
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265826
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 01:30)