Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 09.04.2010 klo 20:15

Ohjelmat & elokuvat

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 67

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Maanantaina, 24.05.2010 klo 21:27  
+
0
Minä! Koska John Corbett :love:
Ei mutta, ykkösen katsoin ja pidin siitä ja sarjaa seurailin joskus aika tiuhaan tahtiin. Jossain vaiheessa kun saan Supernaturalit katsottua, niin voisin pistää Sinkkuelämää tuotankokaudet latinkiin n____n

Mut se shoebox olis aikamoinen unelma :love:
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu maanantaina, 24.05.2010 klo 21:28)

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Maanantaina, 24.05.2010 klo 21:33  
+
0
MINÄ!!! Sinkkuelämää on paras ikinä ♥ nimimerkillä multa löytyy kaikki tuotantokaudet jotka oon kolunnu kolme neljä kertaa läpi + 3 kertaa katottu leffa :jjei:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Maanantaina, 24.05.2010 klo 21:37  
+
0
sinkkuelämää on sarjana kyl oikein hyvä, mut siis se leffa... jotain niin hirveetä kuraa. sit kun se vaan jatkui ja jatkui ja jatkui, aina kun ehdin toivoo et no NYT tää vihdoin loppuu niin eikun tsädääm vielä vähän venytetään. istuin jonkun vähän vanhemman motoristimiehen vieressä siellä katsomossa ja sen kärsivät ilmeet oli paljon parempaa viihdettä kuin sinkkuelämää-leffa... en oo todellakaan menossa katsomaan tota kakkososaa.

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Maanantaina, 24.05.2010 klo 21:58  
+
0
Munkin on pakko saada noi tuotantokaudet, se sarja on niin loistava ja mä "löysin" sen ekaa kertaa vasta viime joulukuussa, kun telkkarista tuli noita jaksoja.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Tiistaina, 25.05.2010 klo 16:39  
+
0
mun lemppari suomen huippumalli haussasta oli anna! kovin kaunis ja kiva luonne :-) harmi et tippus!

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Tiistaina, 25.05.2010 klo 17:09  
+
0
Huippiksessa ärsyttää ihan pikkasen se Mari, voi välillä tehä jotain muuta ku valittaa... en oo kuullu mitään positiivista sen suusta koko kisan aikana. Mulla ei oikeestaan oo mitään suosikkia, on vaan kiva seurata miten Saara pärjäilee kun tietää tyypin :D Tuntuu kyl että tippuu kohta jossei ala noi kuvat paranemaan.. Nii ja joku jo tuolla edellisellä sivulla kans sanokin, ni mulle kans tää Ira on vähä nobody, eilenkin tuomaroinnissa katoin et kuka hitto toi on, en oikeen huomaa sitä ikinä tuolta muiden joukosta :D
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Tiistaina, 25.05.2010 klo 17:26  
+
0

MAD kirjoitti:

mun lemppari suomen huippumalli haussasta oli anna! kovin kaunis ja kiva luonne :-) harmi et tippus!

Mä aloin tän takia ihan älyttömästi miettiä, miten tuo taipuu? :D:D Vai pitäiskö se vaan laittaa et Huippumalli Haussa-sarjasta/ohjelmasta. En siis ollut tulossa valittamaan sulle tai mitään, mua vaan kävi mietityttämään omassa pääkopassani. Katri, osasitko sä fiksumpana valaista mua? :(
Varjo 12/2010 ♥

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Tiistaina, 25.05.2010 klo 17:29  
+
0
sipuluuuuu, en tietenkää loukkaannu! :-D jatkat nyt samaanrataan tota pikunviilausta, hyvä se on et ees joku puuttuu sellasee :D

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Tiistaina, 25.05.2010 klo 18:17  
+
0
Eiks se oo vaan hausta?

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Tiistaina, 25.05.2010 klo 18:23  
+
0
mä jäin kaipaamaan kans ihan kamalasti ninaa, siinä oli mun mielestä ainesta malliks. vähän poikamainenhan se oli, mutta kyllä siitä ois kunnon nainen tullut, mut aika ei vaan riittäny..
sen jälkeen lempparina oli anna, joka oli mun(kin) mielestä hurjan kaunis ja mukava tyttö. häntäkin jään kaipaamaan.. nelli oli mun mielestä tosi kaunis, mutta luonteesta en osaa sanoa mitään.. harmi kun sekin kaunistus tippui.. mari ottaa muakin edelleen päähän kaikkine kommenteineen, vaikka esim. jennan-hammasrako-hiiten -ajatuksessa oon sen kannalla. vaikka, eipä jennassakaan mitään vikaa sinänsä..
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Tiistaina, 25.05.2010 klo 18:29  
+
0
Sipulu, haha :DD periaattees se olis että hausta, mutta sillon se olis väänetty sanasta "haku", eli Suomen Huippumallihaku :D Siitä "haussa" sanasta ei voi vääntää mitään, JOTENNN sit se olis vaan että "Suomen Huippumalli haussa -ohjelmasta".
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Tiistaina, 25.05.2010 klo 18:58  
+
0
^Jee! Olin oikeassa :D:D Ja sit kerro mulle vielä fiksuna, et millonka tulee toi väli ennen viivaa ja millon ei :( Mä muistin sen vielä vähän aikaa sit, mut nyt en muista enkä löydä mun trooluottosivua ;___;
Varjo 12/2010 ♥

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Tiistaina, 25.05.2010 klo 19:01  
+
0
Se väli tulee, jos kyseessä on useamman sanan sanaliitto. Suomen huippumalli haussa -ohjelmasta, vrt. Suomen huippumalli haussa-ohjelmasta, jälkimmäisessä se -ohjelmasta-loppuosa viittaisi vaan tohon haussa-sanaan.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Tiistaina, 25.05.2010 klo 19:01  
+
0
kun kyse on jostain vieraskielisesti sanasta (se väitti mua dude -henkilöksi) tai kun kyse on jostain jossa on kaks sanaa (kaksisanainen lause -henkilö). ok ei täst saa mitään selvää. ja mun mielest oli joku kolmaski mut ei nyt tuu mieleen. mut nii katri osaa varmaan selittää paremmin.
this parrot is no more!

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Tiistaina, 25.05.2010 klo 19:02  
+
0
väli tulee jos on useempi sana johon se väliviivan jälkeinen sana viittaa. muuten se viiva tavallaan linkittää vain sen vikan sanan jossa se on kiinni.
terveisin vara-katri... mäkin haluun mukaan tähän yhdys sana ja- kieli poliisi-kerhoon

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Tiistaina, 25.05.2010 klo 19:05  
+
0
Ah, kiitos kuomat. Se olikin noin yksinkertainen jutska! :)

Nipa, liity ihmeessä. Me tarvitsemme lisävoimia! :pyssyt:
Varjo 12/2010 ♥

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Tiistaina, 25.05.2010 klo 19:13  
+
0
Voi ei, mä en ehtiny!!!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

suhvelipuhveli

suhvelipuhveli
Viestimäärä: 184

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Tiistaina, 25.05.2010 klo 19:31  
+
0
Mä sanon aina et huippumalli haussista!
Ja mun lemppari on ehkä.. Mari :DD Aikasemmin se ärsytti mua ihan hirveesti, mut tos viime jaksos aloin jotenki tykkäämään siitä :--D En tykkää siitä Jennasta, johtuu lähinnä siitä ku mua ärsyttää ku se sai niin monia niitä uusia mahdollisuuksia ja sit NINA tippu!! :((

Seuraaks kukaa täydellisii naisii?! Se on maailman paras sarja ja maailman paras juttu on et Paul young palas sarjaan :DD <3
We can live forever if you've got the time

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Tiistaina, 25.05.2010 klo 19:34  
+
0
mä en jotenkin osaa seurata television tahtiin mitään ohjelmia ja oon sen takia ihan pudonnut tosta huimahasta. katoin sen ekan jakson eli ei ihan sen perusteella vielä mitään lemppareita syntynyt... tiialla on kiva naama mut siihen se sit jääkin. ei noi muut oikeen hetkauta.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OHJELMAT & ELOKUVAT - Tiistaina, 25.05.2010 klo 20:37  
+
0
^ Sama täällä ja siks aina lataankin kaiken suoraan koneelle ja tästä sitten töllöttelen :D Mä en myöskään jaksaisi odottaa sitä viikkoa mikä yleensä on väliä.
Varjo 12/2010 ♥


  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 67
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6330
Viestejä yhteensä545685
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään5
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265839
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 10:30)