Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 16.04.2010 klo 19:37

Omat rehelliset mielipiteet! Räyr!

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 29

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Lauantaina, 17.04.2010 klo 16:37  
+
0
mä voisin mielelläni asuu solussa(: mielummin niin, ku jonku umpioudon ihmisen kaa kaksiossa.
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Lauantaina, 17.04.2010 klo 16:43  
+
0
Mua ei hirveesti nakerra mikään muu ku prinsessat, joille porukat ostaa oman kämpän tai vaihtoehtosesti jotkut 20+tyypit jotka asuu vielä porukoiden luona, käy töissä eikä maksa asumisestaan mitään ja sit kattoo silmät pyöreinä jos joku kommentoi että ei ole varaa tehdä jotain.
Toki on ihan omia valintoja ollu se, et on muuttanu nuorena pois kotoo ja opiskelee ja kituuttelee sen sijaan et humppailis rahansa juomiseen ja matkusteluun. Olishan sitä itekin voinut valita toisin. Ei se siis ärsytä, vaan se että on näitä ihmisiä joilla on elämän realiteetit himppasen hukassa.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Lauantaina, 17.04.2010 klo 16:58  
+
0

eikä ymmärretä sitä, ettei opiskelijabudjetilla pahemmin ole varaa asua kovinkaan herroiksi.

mä en kyllä tunne yhtäkään joka ei sitä ymmärrä. ja mulle ei tosiaan ole solu vaihtoehto, omg oon typerä.

Ps. Kyllä siellä solussakin lämmintä vettä on ja tähtäsin siihen, että siellä on mukava olla. Kyllä siellä useimmiten olikin.

se oli kärjistämistä, joku kiva yksiö jossa asun yksin ja on sänky, sohva, joku kone jne. vs. joku surkee yksiö jossa asun yksin patjan ja tyynyn kanssa, tarkotuksena siis kommentoida tuohon:

Tätä ei kukaan tarkoittanut, käsitit ihan väärin.

no mä käsitin että ihmisen pitää kokea jotain tosi kamalaahirveääyhyy ennen kuin saa muuttaa yksin johonkin siedettäviin oloihin. mut jos sitä ei tarkotettu, niin mitäs sitten?

Kada, mun asenne tunnetaan. haluan mun ympärille ihmisiä joilla on samanlaisia aatteita ja samaa makua, en ihmisiä jotka on toiselta planeetalta, ihan sama vaikka se toiselta planeetalta tullut oliskin hyvä ihminen noin niin kuin yleensäottaen. toki solussa voi olla mukavaa asua ja olla tosi ihanaa joillekin ja kämppiksestä saattaa tulla paras kaveri, mutta mä tarviin sen oman tilan ja jos mulla ei ole sitä niin toisen ihmisen on parempi olla tosi neutraali, mulle tärkeä tai kovanahkainen.

siis tässä nyt ihmetyttää lähinnä se, että teidän mielestä ihminen joka ei ole asunut solussa ei osaa arvostaa omia kaappeja sun muuta. mistä tää idea tulee? kyllä mä ainakin yritän täällä välillä muokata jotain hyllyjen järjestystä ja mua ärsyttää toi keittiö ja se että voiveitsi pistetään jääkaappiin purkin päälle ja pikkuveli on muutamaankin kertaan pölliny mun limut tmv. enkä voi viedä tota [K18]kurko playaa[/K18] jääkappiin enkä voi minä päivänä tahansa pyytää esim. puluu mehulle mut silti mä en osais arvostaa omaa kämppää ja omaa elämää?
this parrot is no more!

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Lauantaina, 17.04.2010 klo 17:01  
+
0
Kyllä nyt tietenkin jotkut sen voi tajuta, varsinkin jos ei kotiolot ole mitä parhaimmat (enkä viittaa suhun mitenkään arvostellen nyt!). Tuossa puhuttiinkin niistä, jotka ei sitä ymmärrä. Sä voit ihan hyvin tajutakin, oot fiksu typy (välillä.... <3)
Varjo 12/2010 ♥

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Lauantaina, 17.04.2010 klo 17:04  
+
0
Mäkään en ole asunut solussa koskaan mut osaan silti kyllä arvostaa omaa rauhaa. varmaan esim. kuka tahansa jolla on sisaruksia on kokenut sen, että omia tavaroita lainataan ilman lupaa tai että mitään juttuja ei voi jättää näkyviin tai ne pengotaan ja niille nauretaan ja pitkän, kettumaisen koulupäivän jälkeen se kauan kaivattu keksipaketti onki typötyhjä siinä vaiheessa kun ite pääsee kotiin. Ja esim. mulla ei todellakaan ollut kotona asuessa edes mitään omaa tietokonetta tai telkkaria joten en saanut surffailla netissä sillon kun huvittaa ja mitään omia juttuja ei kannatanut koneelle tallentaa muuten kuin salasanojen taakse, enkä saanut läheskään aina katsoa omia lempiohjelmiani tai jotain leffaa silloin kun itseä huvitti.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Lauantaina, 17.04.2010 klo 17:14  
+
0
pulu, kyllä mä tällä hetkellä tarkotan ihan muuta ku mun vanhempien vammasuutta noin niinkuin oikeasti, tarkotan sitä et porukat voi tulla millon vaan periaatteessa penkoo mun kamoja, pöllii juttuja, joku juttu on väärällä kohdalla hyllyllä jne. ja kun toi mun telkkari ei nyt toimi niin en voi kattoa omia ohjelmia (joita on kokonainen kolme kipaletta) kun yleensä mun mennessä olkkariin jollain muulla on jotain _tosi_tärkeetä_ siel telkkarissa.

ja mua ärsyttää kun meillä on niin rumia astioita :( ne on jotain tosi kestäviä ja kalliita mutku ne on ihan rumia, haluun halpaa ikeaa!
this parrot is no more!

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Lauantaina, 17.04.2010 klo 17:18  
+
0
Tietenkin jotkut osaa arvostaa, mutta omaa kaveripiiriä seurailleena uskallan väittää, että suurempi prosentti aiemmin solussa asuneista osaa arvostaa sitä omaa tilaa ja omia kaappeja enemmän kuin ne, jotka muuttavat suoraan omaan kämppään. Eikä tämä nyt ole hyökkäys ketään kohtaan vaan ihan vain oma havainto. :hymy:
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Lauantaina, 17.04.2010 klo 17:20  
+
0
Mä asuin vuoden solussa ja se oli kyllä tosi opettava kokemus. Meitä asu kahdeksan tyttöä samassa kämpässä ja siinä oli välillä välit koetuksella. Vaikka mulla oli tosi mukava huonekaveri ja tultiin kaikki hyvin juttuun, niin kyllä välillä rupes muitten naamat ärsyttämään. Oma rauha oli tosiaan välillä todella kortilla ja ite ainakin tarvin omaakin aikaa. Meillä onneks sai omat tavarat olla rauhassa, eikä tarvinu pelätä että jotain katoo tms.
Eniten ärsytti sellaset tyypit jotka oletti että ne voi tulla asuntolaan vaan hengaamaan ja asumaan. Jotku ei juurikaan koulussa käyny.

Kämppiksistä tuli kuitenki parhaat kaverit mitä mulla on ikinä ollu ja edelleen käyn niitten luona joka päivä, vaikka en enää saman katon alla asukkaan.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Lauantaina, 17.04.2010 klo 17:24  
+
0

haluun halpaa ikeaa!

Ihan ot, mut haluun sun kaa Ikeaan! :D
Varjo 12/2010 ♥

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Lauantaina, 17.04.2010 klo 17:26  
+
0
no mennään! :D

mut omg en voi ottaa yhtään rahaa sinne. paitsi joku tietty määrä niin et ne menee kaikki rottiin. voi ei ostan sen mestan tyhjäks ;;________________;;

// oho me ei olla pulkus, sori
this parrot is no more!
(Viestiä on muokattu lauantaina, 17.04.2010 klo 17:27)

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Lauantaina, 17.04.2010 klo 18:37  
+
0
nooh.... Mitä mä nyt sanoisin.. :D En tykkää ihmiseistä jotka ostaa koiran, sit sille tulee koulutuksen puutteenvuoksi joku ongelma, esimerkiksi jatkuva haukkuminen tai lenkillä vetäminen, ja sitten koira annetaan pois. Miksei voi sitten panostautua siihen koiraan jos sen ostaa -.-
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Lauantaina, 17.04.2010 klo 19:12  
+
0
Mua ärsyttää ne vanhemmat ketkä ostaa sille lapselle kämpän, auton ja koiran kaupanpäälle. Lainatakseni yhtä lehtijuttua, en-muista-mitä: "lapsi ei ole vanhempien omaisuutta, se on vain lainassa". Tällä siis meinaten sitä, että sen kakaran täytyy elää ite sitä elämäänsä eikä aina niin et äiti ostaa, isi hommaa. Mä oikeasti tiedän mistä puhun, mä olen kirurgin tytär, mä olen aina saanu sen minkä haluun. Se oli ekat 2 kuukautta tosi siistiä, mut mä olen pikkuhiljaa heränny siihen et haloo- ei tä näin voi mennä. Mä en vuosi sitte osannu siivota, en osannu laittaa ruokaa KOSKA meillä kävi siivoja ja äiti toi ravintolasta ruokaa joka päivä, ei se ehtiny tekemään täällä mitään - ei ehdi kyllä vieläkään. Mua on alkanu niin suuresti pännimään se, et äiti yrittää rahalla ostaa mulle hyvän elämän. Se yrittää korvata kaiken uusilla vaatteilla, tavaroilla yms. Se ei vaan loppupeleissä oo niin hienoa miltä kuulostaa. Ihan sama, mä ainakin haluan et tämä paapominen loppuu viimeistään kun muutan omaan kämppään, soluun, asuntolaan - mikä se sitte onkin.

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Lauantaina, 17.04.2010 klo 19:14  
+
0
Mä vihaan ihmisiä, jotka vihaa Suomea ja Suomessa asumista. Muuttakaa pois jos on niin hirveetä. :C
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Lauantaina, 17.04.2010 klo 19:25  
+
0
Yleensä ne Suomea vihaavat ovat nähneet vain sen oman tuppukylänsä. Kunnon reissu ympäri Suomea auttais varmaan paljon asiaan. Myönnän, että Suomessa on jotkut jutut pahasti pielessä, mutta on tää silti kiva maa ja ihan hyvä paikka asua ainakin mulle tällä hetkellä :)
Varjo 12/2010 ♥

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 15:10  
+
0
Mä tykkään Suomesta. Tää on hieno maa. Vaikka tosin täällä on asioita pielessä mitä Sipulukin sano. Ja tuntuu kyllä että Suomen touhu menee jatkuvasti vaan huonompaan suuntaan. Silti, en mä osais kuvitella itteäni jossain muussa maassa asumassa :D

Mua ärsyttää se, että jotkut itkee tyyliin "yhyy en saa nyt kesäksi töitä miksi" tai "haluun heti sen kämpän nytten". Ymmärrän jos tilanne on huono, mutta pistää silti silmään tuo valittaminen.

Sitten mua ihmetyttää sekin että mikä on niin pakko päästä alkoholiin käsiks alaikäsenä. Kun ei sitä ole tarkotettu alaikäsille, ei se laki turhaan ole olemassa. sitte jatkuvasti kerrotaan kuinka taas oli kännissä ja oho kun tuli sekoiltua ja join sellasta ja sellasta. en nyt ketään tuomitse tai mitään mutta ihmetyttää vähän toikin meininki, naurettavaa. kyllähän sitä hauskaa ilman alkoholiakin voi olla.

tulipa tönkköä tekstiä :D

(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 18.04.2010 klo 15:10)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 15:16  
+
0
^No mutta joissain muissa Euroopan maissa alaikäraja alkoholin ostamiseen on 16, kun taas jenkeissä se on 21. Mikä on sitten oikea ikä alkoholilla läträämiseen?
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 15:46  
+
0
Vaikka muissa maissa olis miten olis, niin me ollaan nyt Suomessa ja sillon kuuluis noudattaa Suomen sääntöjä. Enkä mä tarkota sitäkään että elimistö muuttuu alkoholille sopivaksi heti kun täytät kahdeksantoista. jos ymmärrät mitä haen takaa :D

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 15:48  
+
0
Joo, mutta mä haen takaa sitä, minkä perusteella nuo lait on tehty. :wink: Koska mun mielestä on typerää uskoa sokeasti lakikirjaa. Täytyy osata kritisoida.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 15:56  
+
0
Juu, mutta myöskin tuntuu siltä että osa nuorista vaan haluaa vetää kännit alaikäsenä koska se on niin coolia. Mutta ymmärrän kyl esimerkiks jos haluaa viiniä juoda ruoan kanssa, (mut kuitenkin kohtuudella) tai juhlissa juoda skumppamaljan, mut kunhan ei vaan sen takia että se on niin coolia ja haluaa esittää.

(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 18.04.2010 klo 15:57)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 15:57  
+
0
Entä jos vetää kännit sen takia, että se on kivaa? Musta on jotenkin hassua, että alaikäisenä juominen on täysin nou-nou, mutta heti kun täyttää 18, vastustelut loppuu siihen paikkaan. Ikään kuin se vuosi tai pari hirveästi asiaa muuttaisi.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 18.04.2010 klo 15:58)

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 29
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28173
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6327
Viestejä yhteensä545676
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265831
(Tilastot päivitetty viimeksi 23.04.2024 klo 12:30)