Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 16.04.2010 klo 19:37

Omat rehelliset mielipiteet! Räyr!

Siirry sivulle: 1 ... 27 28 29

appenzelli

appenzelli
Viestimäärä: 277

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Lauantaina, 09.03.2013 klo 16:00  
+
0
Tahdon.

Ja siitähän ei paljon apua ole, alaikäinen kun olen. Mutta onko junnuilla mielipiteitä aiheesta? Ja jos joku nyt ihan oikeesti ei muka tajua niin Tahdon 2013
(Viestiä on muokattu lauantaina, 09.03.2013 klo 16:07)

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Lauantaina, 09.03.2013 klo 19:32  
+
0
Ehdottomasti tahdon.
Sukupuolineutraali avioliittolaki ei ole keneltäkään pois. Suomi on edistyksellinen, tasa-arvoinen maa ja saisi olla myös tässä asiassa.
Do or do not. There is no try.

magik

magik
Viestimäärä: 3965

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Maanantaina, 18.03.2013 klo 10:54  
+
0

KadaverinAlterEgo kirjoitti:

^Meille sanottiin valmennuksessa, että jos pitää päiväkirjaa niin sitä on ehdottomasti pidettävä suomeksi, sillä matka-ajan ikävät tunteet on parasta pitää poissa perheen tiedoista. Tämä tulikin hyvin selväksi siinä vaiheessa, kun ekan isäntäperheen uskovaisäiti näki mun matkapäiväkirjani kannen ja sanoi mulle, että mun tulisi pitää päiväkirjaani enkuksi eikä suomeksi, jotta oppisin paremmin enkkua. Aika jännä juttu oli se, että he eivät koskaan olleet nähneet (minun nähteni) päiväkirjani tekstejä. Akka siis bustasi itsensä. Oli käynyt lukemassa mun huoneessa päiväkirjaani ja tyypillä otti päähän kun näki oman nimensä muttei ymmärtänyt mitä olin sinne kirjoittanut. :))))

Meikä ei kyllä arvosta yhtään jenkkejä. Leffoja ja muuta viihdettä ne osaa tehdä, mutta muuta ei.



Hei,mun kaverille kävi myös silleen kun oli au pairina jenkeissä. Äiti oli lukenut hänen päiväkirjaa,missä kertoi perheestä yms ,englannin kielellä (en nyt yksityiskohtia ala kertomaan) mutta pienoinen soppa siitä tuli. Kaverini piti jatkaa siinä perheessä mutta tän takia ei ollutkaan siellä pitempään!! Että huom,kannattaa kirjoittaa suomeksi sitten eikä enkuksi Tosi törkeätä lukea toisen päiväkirjaa!
*2x serobi-uros ja narttu. Synt. 09/2012
*Kääpiövillakoira mix narttu. Synt. 05/2018
(Viestiä on muokattu maanantaina, 18.03.2013 klo 10:59)

  Siirry sivulle: 1 ... 27 28 29
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28155
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6320
Viestejä yhteensä545638
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265818
(Tilastot päivitetty viimeksi 16.04.2024 klo 04:45)