Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 16.04.2010 klo 19:37

Omat rehelliset mielipiteet! Räyr!

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 29

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 16:06  
+
0
cabiza, kyllä ne kolmekymppisetkin tuntuu juovan just nimenomaan siks että se on niin kewl.

Mua ärsyttää se, että jotkut itkee tyyliin "yhyy en saa nyt kesäksi töitä miksi" tai "haluun heti sen kämpän nytten". Ymmärrän jos tilanne on huono, mutta pistää silti silmään tuo valittaminen.

mistä ihmeestä te revitte näitä ärsytyksen aiheita? siis mikä tää nyt on, joku ei saa sanoa ääneen että ahdistaa kun ei saa töitä tai kämppää? oikeesti ei huhu
this parrot is no more!

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 16:09  
+
0
Mä valitan työtilanteesta ainaki just niin paljo ku mua huvittaa, koska alkaa kyrpimään kun on yli kymmeneen mestaan laittanu hakemuksia ja käynyt kyselemässä jne. eikä mistään tärppää!
Do or do not. There is no try.

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 16:12  
+
0
^Muistahan silti junnupalstan kielenkäyttö!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 16:51  
+
0
Ja mun mielestä toi, että valittaa työpaikasta/asunnosta (tai pikemminkin niiden puutteesta) on vielä hyvä valituksenkohde. :-D Sellasta en ymmärrä, että valitetaan jostain mitättömistä pikkuasioista tyyliin "yhyy, mun vanhemmat ei niiQ ostanu mulle sitä Louis Vuittonin laukkua, yhyy, angst, ranteet auki, elämä on pilalla!!!!!111" -tyyliin.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 18.04.2010 klo 16:52)

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 16:59  
+
0
mua ei ainakaa ärsytä, jos joku valittaa ku teen sitä ittekki koko ajan :DD:shifty:
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 17:01  
+
0
Mun kaverit kuudennella luokalla hylkäs mut sen takia, koska kerroin mun tuntemuksia ja olotilaani sanomalla ulkona välillä esim. "Mulla on kylmä" ym. ja näiden myötä olin kamala valittaja. :roll: Itse en kyllä luokittele ihan tollasta valittamiseksi, etenkään jos se ei toistu joka minuutti..

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 17:07  
+
0
En tarkottanu tai oo sanonu missään vaiheessa etteikö sais sanoa/purkaa ahdistusta, mutta sellanen "yhyyy en saa töitä" -tyylinen vaan pistää silmään. Noi just on isoja asioita mut siit tulee ihan sellanen fiilis jos tolleen sanoo että se ei sanojan mielestä ole mikään iso asia.

Ihmiset kehittyy eri tahtiin ja joillekkin voi olla tosiaan jotain haittaa juoko 15-16-vuotiaana kännit. Etenkin siitä syystä kun se juominen saattaa sillon lähteä helpommin lapasesta. En nyt sitäkään sano etteikö keltään yli 18-vuotiaalta lähde, mutta silloin todennäkösesti kuitenkin osaa ottaa kohtuullisemmin.

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 17:08  
+
0

Mun kaverit kuudennella luokalla hylkäs mut sen takia, koska kerroin mun tuntemuksia ja olotilaani sanomalla ulkona välillä esim. "Mulla on kylmä" ym. ja näiden myötä olin kamala valittaja. :roll: Itse en kyllä luokittele ihan tollasta valittamiseksi, etenkään jos se ei toistu joka minuutti..

no huhhuh.. :O

Nookah

Nookah
Viestimäärä: 145

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 17:45  
+
0

Mä vihaan ihmisiä, jotka vihaa Suomea ja Suomessa asumista. Muuttakaa pois jos on niin hirveetä. :C

Luultavasti sellaset tyypit alkais arvostaan Suomea pikkasen enemman, jos ne heitettais maan rajojen ulkopuolelle joksikin aikaa. :-D Nain niinku omasta kokemuksesta voin sanoa.. tekee ihan hyvaa vaihtaa maisemaa valilla.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 18:39  
+
0
Käytän uutisten lukemiseen http://www.ampparit.com/uutiset/suosituimmat ja mua ärsyttää lähes joka päivä ihan mielettömästi kaikki uutiset siitä, kuinka nyt se ja se ja se poseeraa alasti KATSO KUVAT!!!!!!! ja kuinka nyt jonku tissit ei meinannu mahtua sinne ja tänne, kuinka jonku nänni vilahti ja se ja se estottomissa kuvissa, KATSO!!!!!! :pyssyt::pyssyt: Tai jotku uutiset siitä, miten joku julkkis nyt on ollut ilman meikkiä julkisella paikalla. Ei hitto, ihan hirveetä :eitietoo:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 18.04.2010 klo 18:39)

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 18:41  
+
0
Juu, mun mielestä kans niin typerää että julkkiksista uutisoidaan tollasista jutuista. Tai "näin julkkiksetkin kompuroivat" hohhoh..

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 19:47  
+
0
inhottaa ku harkoissaki ni jos mä sanon että mahaan sattuu tai ää ei jaksa etc. valitan. niin heti pojat on että YFYföjs sä valitat ÄÄHHcöasf aina sä valitat hitsi miks sun pitää aina valittaa!1 NO MIKS NE SIT KUUNTELEEE :( ihan tyhmää ku mä sanon tai sit valitan, niin heti pitää valittaa takas et mä valitan :pyssyt: :pyssyt: anteeks vaan jos mä oon sellanen luonteeltani et vähän valitan >:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 19:51  
+
0
Musta rupes tuntumaan ala-asteella yhessä vaiheessa siltä, että sanoin mitä tahansa niin kaikki oli niiden mielestä valittamista. Onneks ei tarvi enää kestää sitä naurettavaa touhua, ja seurakin on nykyään vähän fiksumpaa.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 18.04.2010 klo 19:51)

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 21:17  
+
0
Mua vitsittää välillä sellaset ihmiset jotka ei jaksa kuunella muita yhtäään. KYllä mä ymmärrän ettei välttämättä kiinnosta kuunnella jotain kuinka kissa oppi tekemään kuperkeikan, mut jos kaverilla on murheita, jotka ei hänelle tunnu suurilta, mut jos se kaveri haluis kertoo, ja on paha olo, nii kyllä musta ystävän kuuluis kuunnella.. Tai muutenkin. Blah.
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 22:42  
+
0
Mä en kestä, jos joku ei osaa yhdyssanoja, tai jos joku TODELLA TURMELTUNUT kirjoittaa enääN tai kuulLostaa. Enään on kaikista pahin.

Nyt kaikki, jotka jostain syystä luulee, että ko. sana on ENÄÄN, kuunnelkaa:

SE ON ENÄÄ ILMAN SITÄ ÄNNÄÄ LOPUSSA!!!! :pyssyt::pyssyt:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 22:44  
+
0
Muokin ärsyttää tollaset kirjotus virheet. Sama et joku sanoo niiMpä, kun se on niinpä ja just toi kuullostaa, enään ja siis onhan näitä.

ainiin esim myös tulkun virhe perJaatteessa! :-DD
never regret something that once made you smile

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 22:46  
+
0
Mun mielestä noi teidän kutsumat kirjotusvirheet, voi olla ihan jossakin murteessa noin? Ja ei kai sentään murteilla puhuminen kiukuta. :)
En tahtonut muuta kuin kaiken.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 22:48  
+
0
Ne on kauheita kielioppivirheitä eikä niitä saa sanoa! :D
HAKATARU, kai kirjotit tahallaan kirjotus_virheet................... :pyssyt:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 22:50  
+
0
Mua ärsyttää kans yhdyssanavirheet tosi paljon :D Ja just noi mitä te mainitsitte. Tosin itekki (itsekin.. :D) kirjottelen jotain kaikkee "nytten" "tulin kotia" jne, eli en oikeaoppisesti. Mut en ymmärrä Kadaverin tyyliä "mulla ärsyttää" jne, sehän on "mua ärsyttää" :D

Miten te sanotte jauheliha? Mulla se menee automaattisesti ihan vaa jauheliha. Jotku sanoo sillee jauhe lliha (sit se ällä kuulostaa oikee pitkältä siinä..). se on ihan outoa :D

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 22:51  
+
0

HAKATARU, kai kirjotit tahallaan kirjotus_virheet................... :pyssyt:

Niinpä! (niimpä :twisted: )


  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 29
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28155
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6320
Viestejä yhteensä545638
Uudet käyttäjät tänään1
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265818
(Tilastot päivitetty viimeksi 16.04.2024 klo 04:15)