Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 16.04.2010 klo 19:37

Omat rehelliset mielipiteet! Räyr!

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 29

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 23:25  
+
0
MULLA ÄRSYTTÄÄ (!!!!!!!) tytöt, jotka jaksaa joka paikassa korostaa omaa poikamaisuuttaan ja taipumustaan hengailla jätkien kanssa. Yleensä nämä samat tytöt tykkää niputtaa kaikki muut tytöt selkäänpuukottajien ja valehtelijoiden kastiin.

Menkää sitten vaan puukottamaan niitä jätkiä selkään. :heiluti: Itse jään hengailemaan omien huippujen tyttökavereiden kanssa.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

saussie

saussie
Viestimäärä: 414

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 23:33  
+
0
mua ärrrrrrrrsyttää, tuplamegasuperhypermonellaärrällä, ihmiset, jotka oikeesti ei osaa olla muille muuta ku mieliksi. tai siis et, kun ne on koko ajan vaan jotenki positiivisia ja sit jos toinen on niille tyly, niin ne on silti mukavia sille toiselle. eikä tavallaa osaa sit olla sillee "aha, sanoit mulle pahasti, suutun sulle". ei oo semmosta itsepuolustusvaistoa (?) tavallaan.

ehkä mä en vaan ymmärrä sitä, jos joku ihminen osaa aina olla pelkkää positiivista jne., ja se sit pistää ärsyttään. pitää joskus osata suuttua tai ärsyyntyä tms. ja myös näyttää se jotenkin. arr, ei kaikille voi olla kiva aina. nggh.

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 23:36  
+
0
^Mulle tulee tuollaisista ihmisistä aina kamala tarve saada ne suuttumaan! :D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 23:38  
+
0
mä oon niin zen että hyvin harvoin mikään pistää ärsyttämään, oon oppinut ignoraamaan kaikki tollaset ihmisten omat ongelmat niinku toi tyttöjen/naisten "naiset on niin hirveit selkäänpuukottajii hengaan miesten kaa ku ne on rennompii" ja kirjotusvirheet ja valittajat sun muut, mutta yks jonka takii oon aiwan raiwona on lastenrattaat kirpputorilla !!! etenki ne kakspaikkaset hyperrattaat että varmasti voit kantaa koko lapsesi omaisuuden messissä. voisitteko hankkia sellaset kantoreput tai kaikista mieluiten jättää ne vaavelit himaan tai jonneki hoitoon, ihan sama mitä keksitte mutta mä en kestä enää yhtäkään kertaa kun en pääse ohi tai katsomaan jotain pöytää koska MAMMA NYT TÄSSÄ PIKKU-TEPON KANSSA KATSOO. tosi kiva et pidätte ihanaa ihmisrotuamme yllä ja tuotte lisää ihmisii tälle ylikansoitetulle planeetallemme mut ei se tarkoita et voit alkaa tommoseks katujyräks :GGGG mummot rollaattoreineen mä ymmärrän koska niillä nyt ei oikeen oo vaihtoehtoo mut ihan oikeesti, mikä vika niissä kantorepuissa on? jumansviidu jääkää himaan opiskelee jotain yleisiä tapoja jos ette osaa käyttäytyä

saussie

saussie
Viestimäärä: 414

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 18.04.2010 klo 23:42  
+
0

^Mulle tulee tuollaisista ihmisistä aina kamala tarve saada ne suuttumaan! :D


no mullaki tavallaan tai sit mä oikeesti oon niille tyly ja vastaan tylysti ja sillee, et niitä alkais oikeesti ärsyttään, kun käyttäydyn silleen.. ja et ne suuttus. :-D

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Maanantaina, 19.04.2010 klo 15:21  
+
0
Aijaa.. no johan on murre :D

Mun mielestä pojat on rennompia ja niiden kanssa on jotenkin erilaista olla kun tyttöjen, mutta kuitenkin tyttöjen kanssa pystyy enemmän puhumaan syvällisiä. Ei kummissakaan vikaa ole. Esimerkiks tyttöjen kanssa voi lähteä vaikka shoppailemaan kun poikia ei sellanen tosiaankaan kiinnostais jne :D

Ja inhoon joidenkin ihmisten tyyliä edetä väkijoukossa. "äkkiä minä ensin minä minä!" Kuten esimerkiks messarissa oli sillon vähän ennen aamupäivää pirun ahdasta niin siellä oli meininki tollasta.. :paapatus:

(Viestiä on muokattu maanantaina, 19.04.2010 klo 15:23)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Maanantaina, 19.04.2010 klo 15:34  
+
0
oon samoilla linjoilla kadan kanssa. ihan ku kaveripojista olis tullu muotia, niistä toitotetaan IIIHAN joka paikassa ja kerrotaan kui ihania ja kivoja ne on ja muijat on ihan kamalia ei niitä voi sietää moisia juoruämmiä. on munki kavereista yli puolet jätkiä, mut en mä oo ikinä miettiny kummat on kivempia kavereina, tytöt vai pojat.

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Maanantaina, 19.04.2010 klo 19:31  
+
0
^^Mä en ole tollanen "minä ensin!" tyyppi, mut mua raivostuttaa niin paljon, jos joku kävelee hitaasti edellä eikä huomaa/tajua väistää sitä takaa tulevaa. Oon itte niin meneväinen ja en jaksa laahustaa hitaasti eteenpäin sen toisen perässä. Tätä tapahtuu kotonakin kun on tollasia kapeita käytäviä ja arggh kun osaa pistää välillä vihaks jos sattuu vielä olemaan kiire vaikka johonkin, ja toinen vaan taputtelee siinä edessä vatsaansa ja miettii mihin suuntaan liikkuis seuraavaks :roll:
(Viestiä on muokattu maanantaina, 19.04.2010 klo 19:32)

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Maanantaina, 19.04.2010 klo 19:39  
+
0
Musta on niin ihanaa, että jos jossain kertoo olevansa uskova kristitty, tai edes vähän vihjaa siihen suuntaan, niin sitten yhtäkkiä on vastuussa ristiretkistä, paavin ehkäsyvastasuudesta, lestadiolaisista ahdasmielisistä pikkukylistä ja Westbro babtist churchin "God hates fags"-mielenosotuksista. <3 Mä en usko uskontoon, mä uskon Jumalaan, kiitosvain.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Maanantaina, 19.04.2010 klo 20:01  
+
0
^ kuule, ihan samaa rakastan minäkin <3
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky
(Viestiä on muokattu maanantaina, 19.04.2010 klo 20:01)

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Maanantaina, 19.04.2010 klo 20:46  
+
0
Joo on kyllä tosiaan olemassa niitäkin ihmisiä mitkä ei yhtään sitten voi katella ympärilleen ja valtaa kokonaisen kapean käytävän (kuten messarista tämäkin.. :D).

Nookah

Nookah
Viestimäärä: 145

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Maanantaina, 19.04.2010 klo 22:22  
+
0

Sellanen kauppa on, joka on tarkoitettu ulkomailla asuville suomalaisille ja sieltä voi tilata ruisleipää ja Fazerin sinistä ja suomalaisia lehtiä ja kaikkea suomalasta :D

Melkein sorruin tilaamaan sielta, kun mulla oli ihan jarkyttava ruisleipahimo ... mutta ne hinnat vahan jarrutti, joten tyydyn vaan laskemaan paivia kotiinpaluuseen. :D

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Tiistaina, 20.04.2010 klo 01:13  
+
0

Kyllä mä puheessa voin sanoo just jauhelliha, hernekkeitto, niimpä tai kuullostaa, mut en mä niin kirjota


[ :paapatus: ] Kaksoiskonsonantti tulee vanhasta kantakielestä, jossa ilmeisesti (lue: muistaakseni) mikään sana ei voinut päättyä vokaaliin. Niinpä moni sana päättyi esim. k-kirjaimeen. (herne > hernek) Tämä tapa on jostain syystä (geenit kenties) säilynyt puhutussa kielessä, ja yhdyssanoja muodostetaan edelleen tällä konsonanttilopulla. Kirjoitettuna "hernekeitto", mutta sanottuna hernek+keitto = hernekkeitto. [/ :paapatus: ]
Vaikka Stuukkia lainasinkin, niin tämä oli tarkoitettu kaikille, jotka näitä kielijutskia pohtivat. :-) Mua ei kielivirheet hirmusti häiritse, koska kirjottelen itsekin niin sekavaa kieltä. Ihan kunnon murresanoja yritän välttää, muuten mua ei välttisti ymmärrettäis. 8(

yks jonka takii oon aiwan raiwona on lastenrattaat kirpputorilla !!! etenki ne kakspaikkaset hyperrattaat että varmasti voit kantaa koko lapsesi omaisuuden messissä. voisitteko hankkia sellaset kantoreput tai kaikista mieluiten jättää ne vaavelit himaan tai jonneki hoitoon, ihan sama mitä keksitte mutta mä en kestä enää yhtäkään kertaa kun en pääse ohi tai katsomaan jotain pöytää koska MAMMA NYT TÄSSÄ PIKKU-TEPON KANSSA KATSOO. tosi kiva et pidätte ihanaa ihmisrotuamme yllä ja tuotte lisää ihmisii tälle ylikansoitetulle planeetallemme mut ei se tarkoita et voit alkaa tommoseks katujyräks :GGGG



Joo äläpä! :pyssyt:
Pahinta on, jos kyseessä on suurensuuri kirpputori, jossa on kuitenkin kohtuullisen kapeat käytävät. Siellä sitten palloillaan niiden rattaiden kanssa, joissa lapset ei edes välttämättä istu(!!!!), vaan juoksevat ympäri kirpparia tavaroita levitellen. Sitten äiti huutelee kurkku suorana Matti-Terttuaan (joka todennäköisesti leikkii jonkun hyllyn alla toisesta hyllystä nappaamillaan leluilla) samalla, kun räyhää perässä laahustavalle isälle, että tämän olisi pitänyt vahtia ja pidä nyt tätä Kaapo-Irmeliä ja blaablaablaa.
Ja niin no. Onhan siellä kirpputorilla kaikilla oikeus käydä ja kaikkea, mutta en voi kieltää etteikö ärsyttäisi! Vielä kun sinne itse sattuu menemään juuri samalla hetkellä, kun nämä suurperheet ovat paikalla.
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Tiistaina, 20.04.2010 klo 14:58  
+
0
En voi ymmärtää sellaisia kauheita uskovaisia tai niitä joiden elämä pyörii uskonnon ympärillä. Suomessa ei nyt mielestäni yleisesti tavat johdu hirveästi uskonnosta, mutta joissakin maissa uskonto liittyy myös lakiin. Esimerkiksi vaikka nyt katolilaiset eivät saa tehdä aborttia, joka on mielestäni aivan kauheata (ajatelkaa nyt jos vaikka joku raiskattaisiin, en minä ainakaan aikosi kenenkään raiskaajan lasta synnyttää tai kasvattaa) tai (tämä on nyt lähinnä koomista) jotkut hindulaiset(?) juovat ja peseytyvät lehmän pissassa! Ja Intiassakin on tapana heittää ihmisen tuhkat tiettyyn jokeen (en muista nimeä), mutta joillakin ei ole varaa tuhkata vainaata, joten ruumis heitetään sellaisenaan jokeen! Intiassa käynyt tuttavanikin oli esimerkiksi nähnyt yhden ruumiin. Tuntuuko se vain näin suomalaisittain, vai onko nuo joidenkin maiden tavat vähän outoja?
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Tiistaina, 20.04.2010 klo 15:02  
+
0
^ Aika moni ulkomaalainen varmaan katsoo suomalaisten touhuja ihan yhtälailla ihmetellen :) Maassa maan tavalla, toisissa maissa uskonto on suuremmassa osassa kuin Suomessa. On täälläkin muita uskontoryhmiä kuin kristittyjä ja samoja "rituaalejaan" he täälläkin varmasti harjoittavat.
Varjo 12/2010 ♥

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Tiistaina, 20.04.2010 klo 15:06  
+
0
Ulkomaalaisten mielestä sauna on varmaan TOSI KUMMALLINEN perinne!

Miettikääpä miltä näyttää, kun alastomat ihmiset istuu pienessä huoneessa epämukavilla alustoilla, heittävät vettä kuumien kivien päälle ja hakkaavat toisiaan koivunoksilla. :DD Ja kaljatölkit käsissä, tietty. Sitten mennään pyöriskelemään lumeen, nauretaan ja tullaan takaisin.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more
(Viestiä on muokattu tiistaina, 20.04.2010 klo 15:06)

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Tiistaina, 20.04.2010 klo 15:10  
+
0

Ja Intiassakin on tapana heittää ihmisen tuhkat tiettyyn jokeen


Juu, ja sitten niillä on vielä tapana peseytyä siinä joessa, koska se on pyhää vettä. :eek:

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Tiistaina, 20.04.2010 klo 15:10  
+
0
joo jossai jenkkiläisessä ohjelmassa (tai siis siinä usko tai älä) ihmeteltiin saunaa ja siinä joku lääkäri tai joku selitti kuinka se on hengenvaarallista ku joku sisäelin voi posahtaa ku se ei kestä yli kuuttakymmentä astetta
this parrot is no more!

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Tiistaina, 20.04.2010 klo 15:11  
+
0
^^^ Älä viiti! Arvaa ollaanko usein saunassa mietitty tota :D:D Kyllä siinä kalpenee lehmänpissakylvytkin.

Ja Matka Maan Keskipisteen-leffassa oli, ettei ihminen kestä yli 60 asteen lämpöä, kun sisäelimet ei tätä kestä... :( Olkaa varovaisia saunoessa!
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu tiistaina, 20.04.2010 klo 15:12)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Tiistaina, 20.04.2010 klo 15:13  
+
0
Mun mielestä tuollainen hautauskulttuuri on jollain tapaa hienompaa kuin tämä meidän länsimaalainen. Esim. viikinkien hautajaiset oli varmaan tosi hienoja, koska ne JUHLI ja ILOITSI siitä, että tyyppi on päässyt Valhallaan juomaan olutta. Ja sitten ruumis laitettiin palavassa veneessä menemään virran mukana.

Ärsyttä, kun täällä vain itketään ja parutaan. Ei ole synkempää juhlaa olemassakaan. Ja kuolemakin on kuitenkin vain osa elämää.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 29
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28182
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6329
Viestejä yhteensä545679
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265838
(Tilastot päivitetty viimeksi 24.04.2024 klo 18:00)