Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 16.04.2010 klo 19:37

Omat rehelliset mielipiteet! Räyr!

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 29

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Tiistaina, 20.04.2010 klo 15:14  
+
0

ja siinä joku lääkäri tai joku selitti kuinka se on hengenvaarallista ku joku sisäelin voi posahtaa ku se ei kestä yli kuuttakymmentä astetta

Onneks en sauno! Vaik kai aika monilt ois poksahdellu noit elimiä jo jos pitäis paikkaansa.
never regret something that once made you smile

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Tiistaina, 20.04.2010 klo 15:16  
+
0
mä veikkaan et ihmisnahka eristää sen verran tehokkaasti ettei tuol sisällä kauheen helposti ylikuumene :)
this parrot is no more!

Karona

Karona
Viestimäärä: 1347

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Tiistaina, 20.04.2010 klo 15:17  
+
0
Mun mielestä se on ällöttävää, kun niitä ruumiita heitetään sinne Indukseen (?), samoin kaikkea muuta jätettä, koska eihän se sitten oo kovin terveellistä mennä sinne uimaan. Ja joo, tiiän ettei ne mee sinne huvikseen vaan se kuuluu niihin niitten puhdistautumisrituaaleihin :D

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Tiistaina, 20.04.2010 klo 15:21  
+
0
Ukki ei tahtonut, että sen hautajaisissa itketään ja surraan, joten me sitten syötiin hyvin ja muisteltiin kaikkia kivoja juttuja ukista. Loppujen lopuksi me naureskeltiin ukin toilailuille ja musta tuntuu, että ukki olis arvostanut sitä ihan hurjasti :)
Varjo 12/2010 ♥

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Tiistaina, 20.04.2010 klo 15:24  
+
0
^ Meidän mummin hautajaisissa oli sama ja oikeestaa ukinki. Mun mielestä se on kiva, että just jutellaan kivoja ja hauskoja muistoja ja pidetään hauskaa ja syödään hyvin. Mut itse hautajaisissa sit rääyinki minkä kerkesin :-( tietysti.
never regret something that once made you smile

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Tiistaina, 20.04.2010 klo 15:25  
+
0
Me aina nauretaan meidän edelliselle koiralle (joo, tosi verrannollista......), että "Siellä se Jeri hyppii ihan raivoissaan pilven päällä, kun näkee että DAni (nykyinen koira) saa makkaraa!" :D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Tiistaina, 20.04.2010 klo 15:31  
+
0

Mut itse hautajaisissa sit rääyinki minkä kerkesin :-( tietysti.

Mä luulin, että mä tukehdun kun itkin niin... :<
Varjo 12/2010 ♥

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Tiistaina, 20.04.2010 klo 15:34  
+
0
parhaat hautajaiset missä oon ollu oli mutsin kaverin. jotenki en osannu kirkossa itkee vaikka mun serkkupoika, sillon oisko ollu 23v, itki mun vieressä. musta se vaan tuntu väärältä koska se kuollut tyyppi oli niin, no sellanen. sen kirkko-osuuden jälkee me mentiin pienel porukal baarii kunnioittaa tän tyypin muistoo (doq for life) ja siel sit alkusurun jälkee kaikki muutki tajus et ei se tyyppi halunnu et sen hautajaisis itketää, ja koht koko terassi täyttyki naurusta ku muisteltii sitä. nytki täält kyynelien lomasta naureskelen. heh, oli se vaan niin mahtava hyyppä.

ok tää ei tänne kyl kuulu mut..........
this parrot is no more!

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Tiistaina, 20.04.2010 klo 16:45  
+
0
Nyt kun päästiin hautajaisiin yms., niin pakko sanoa, että SUOMEN KIRKKOTOUHU ON AIVAN KAMALAA. Ihan oikeesti: täällä istutaan kankeena ku rautatangot kirkon kovilla penkeillä ihan vakavina, veisataan masentavia virsiä ja kukaan ei hiiskukaan. Pappi saarnaa kuivalla äänellä jotain edessä ja muut kuuntelee tarkasti, samalla kun palelee siellä penkeillä. Mä en yhtään ihmettele, että monille nuorille esim. rippikoulu on vastenmielinen just niiden kirkkokäyntien takia. Se on ihan kamalaa!

Täti raahas mut ja äidin edelliskesänä Amerikassa texasilaiseen kirkkoon, ja olin tietysti aluksi vastaan kun on tottunut tähän Suomen touhuun - kaikki kevätkirkot sun muut oli ihan hirvittäviä yläasteella! Lopulta kuitenkin suostuin lähtemään sunnuntaina kirkkoon, ja oli sitten HIEMAN eri meininki ku Suomessa... Ekaksikin, siellä ei todellakaan istuttu aivan jäykkinä ja hiirenhiljaa - siellä ihmiset oli ihan jeejeejeee-fiiliksissä ja kaikki oli oikeesti mukana siinä jutussa, papilla oli hawaiji-paita päällä ja se ihan kunnolla eläytyi siihen, mitä se puhui. Se näytti mm. jotain videota yms., kertoi kaikkia omia kokemuksiaan ja teki ihan kaikkea muuta, mutta ei Suomen tyyliin paasannut raamattu kädessä jotain. Järkyttävän urkumusiikin sijaan siellä oli semmonen bändi soittamassa ja ihmiset vaan tanssi mukana. :jjei: Jopa minä, joka inhoan kirkossa käyntiä, tykkäsin olla siellä ja olisin ihan varmasti voinu mennä uusiksikin!

Oon aina ollut sitä mieltä, että Amerikassa vaan on kivempaa. Jopa kirkossa.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 13:27  
+
0
Täällä on parikin pappia, kenen saarnoja on oikeasti maailman hauskinta kuunnella! Niihin jorinoihin eläytyy mukaan ja kirkossa on oikeasti hauskaa, lauletaan mukaansatempaavia lauluja ja kaikkea, en mä enää ainakaan osaa kuvitella että kirkossa olisi jotenkin superkauheaa, sinne menee ihan mielellään.
Ja konfirmaatioissa meillä on nykyään sellainen sademetsämessu missä bändi soittaa ja isoset laulaa ja jammailee ja koko konfirmaatio koostuu lähinnä just laulamisesta ja ne on niin kivoja! :D
Do or do not. There is no try.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 13:35  
+
0
Me käytiin jouluna siskojen kanssa yökirkossa ja se oli kyllä maailman ihmeellisin ja kyseenalaisin pappi. Se vertasi ortodoksisuutta akvarioon, jota kukaan ei koskaan pese ja se lika lopulta tappaa ne kalat (ortodoksit), mutta silti se akvaario (ortodoksit) on aina meidän elämässä vaikkei me koskaan puhutakaan niille kaloille (ortodokseille) mitään. Naputellaan vain lasia ja ihmetellään, miten ne voikaan olla niin erilaisia kuin me :DDD Se oli ihan järjetöntä.
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 21.04.2010 klo 13:37)

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Keskiviikkona, 21.04.2010 klo 16:30  
+
0
täällä, yks pappi innostuu aina vähän liikaa, ja sen saarnat venyy ja venyyy ja siinä meinaa joskus mennä järki. mut kaikki papit täällä on muuten ihan mahtavia persoonia, vaikka joskus saarna olis nii tylsä et ajatus harhailis koko ajan jossain muualla :shifty:. mä en koe kirkossa käyntiä hirveäksi, vain sitä heräämistä sunnuntai aamuna ku kirkko alkaa 10 :D ja siel mis kävin riparin, ne jumalanpalvelukset ja ylistyshetket<3 aws ne on just sellasta et kaikki (tai osa) seisoo ja jammaa mukana ym <3
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 21.04.2010 klo 16:30)

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 16.05.2010 klo 14:06  
+
0
Tuli muuten mieleen, kun Jim:ltä on tullu tosi monta jaksoa jo tota Maailmanlopun ennusteet ohjelmaa.. Uskotteko että noi jutut on oikeesti totta, ja että joku on menneisyydessä pystynyt ennustamaan koska maailmanloppu tulee, ja miten? Itteäni pelottaa kattoo noita ohjelmia, koska kumminkin niissä puhutaan isoja asioita ;:D ja noista ei voi ikinä tietää. Mutten kyllä usko et tulee mitään tuomionpäivää jolloin hyvät menee taivaaseen ja pahat helvettiin/kadotukseen. Tai ainakaa en halua uskoa, eihän sitä voi koskaan tietää mitä tapahtuu :(( Pelottavia, ISOJA asioita tuommoset. Ei voi ymmärtää
(Ruutu.fi:ssä on just nyt yks tuollanen jakso, aattelin katella sen ;)
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 16.05.2010 klo 14:10)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 16.05.2010 klo 14:22  
+
0
Maailmanlopun on pitänyt munkin elinaikanani tulla jo sen verta monasti, etten noihin enää sen kummemmin usko. 2012 kyllä kummittelee päässä, mutta senkin näkee sitten. Ihminen on niin itsetuhoinen laji, että tuhoaa kyllä itse itsensä alta aikayksikön ja maailma jatkaa kulkuaan ilman meitä, kunnes sitten lopulta simahtaa.
Varjo 12/2010 ♥

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 16.05.2010 klo 14:26  
+
0
mä en usko yhtään noihin maailmanloppulöpinöihin! ei kaikki elämä voi yhtäkkiä vaan loppua kuin seinään jonain tiettynä vuonna, vaan kyllä täällä elinolosuhteet sitten pikkuhiljaa huononee ja eliöt kuolee sukupuuttoon.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 16.05.2010 klo 14:36)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 16.05.2010 klo 14:34  
+
0
^ Ei eläimet ole ainoa elollinen asia maapallolla.
Varjo 12/2010 ♥

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 16.05.2010 klo 14:36  
+
0
ei nii, korjasin. kyllä mä silti kaikkea elollista meinasin :-)

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 16.05.2010 klo 14:36  
+
0
En tiiä mut musta tuntuu en viime aikoina on ollu hirveesti kaikkia isoja onnettomuuksia ja luonnon"katastrofeja"
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 16.05.2010 klo 14:39  
+
0
Jep, onhan niitä luonnonkatastrofeja ollu mutta en mä silti usko että yhtäkkiä joku jättihyökyaalto vetäsee koko maapallon alleen tai että maapallo halkee kahtia tai muuta sellasta :D IMO se tapahtuu pikkuhiljaa, ei yhtäkkiä vuonna 2012.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 16.05.2010 klo 14:40  
+
0
Aina niitä on ollut, nyt vaan uutisointi on sen verta nopeampaa ja kaikki saa tiedon heti, eikä viikon kuluttua joten se tuntuu siltä, että kaikkea tapahtuu enempi kuin ennen.
Varjo 12/2010 ♥


  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 29
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6329
Viestejä yhteensä545679
Uudet käyttäjät tänään7
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265838
(Tilastot päivitetty viimeksi 24.04.2024 klo 20:15)