Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 16.04.2010 klo 19:37

Omat rehelliset mielipiteet! Räyr!

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 29

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 16.05.2010 klo 14:40  
+
0
Mä en jaksa ees miettiä noita :-D Jos joku maailmanloppu tulee niin sit se tulee (ja kun ei kuitenkaan tule) Mä aattelin ainaki lähtee kaljalle 22.12.2012.
never regret something that once made you smile

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 16.05.2010 klo 14:42  
+
0
Aattelin muute lukee raamattuu, ihan mielenkiinnosta :D
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 16.05.2010 klo 14:47  
+
0

Hakis kirjoitti:

Jos joku maailmanloppu tulee niin sit se tulee (ja kun ei kuitenkaan tule)

Kyllä se joskus tulee. Nothing lasts forever, my friend.
Varjo 12/2010 ♥

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 16.05.2010 klo 14:52  
+
0
Joo no varmaan tuleekin mut ei koske mua varmaan enää siinä vaiheessa pahemmin :-D
never regret something that once made you smile

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Sunnuntaina, 16.05.2010 klo 15:15  
+
0
jos katla päättää vetää kunnon raivarit niin saattaa olla et se koskettaa meitäki vähän muutenki ku et lentokoneet ei lennä. ei tietenkään koko maailmaa käsitä mut harventaa populaatiota kyllä aika tehokkaasti jos on tarpeeks ärsyyntyny
this parrot is no more!

Kipa

moderaattori
Kipa
Viestimäärä: 135

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Perjantaina, 11.06.2010 klo 22:47  
+
0
Kiroileva siili on tosi juntti ilmiö.

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Perjantaina, 11.06.2010 klo 23:10  
+
0

Kipa kirjoitti:

Kiroileva siili on tosi juntti ilmiö.

IHANAA et joku on samaa mieltä. mun viha kiroilevaa siiliä ja kaikkia niitä siitä väännettyjä oheistuotteita kohtaan on ihan mittaamaton oikeesti.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Perjantaina, 11.06.2010 klo 23:12  
+
0
Sama tyhmä juttu toi kiroileva siili niinku duudsonit on. en käsitä mitä hienoo duudsoneissa on ja miks siitä pitää vääntää kaikkee paitoja ja kaikkee muutaki. sama ku loordi oli joskus, huoh!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Kilppari

Kilppari
Viestimäärä: 802

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Lauantaina, 12.06.2010 klo 00:16  
+
0

Kipa kirjoitti:

Kiroileva siili on tosi juntti ilmiö.



Ne sarjakuvat oli jees mut sit siit alettiin vääntää kaikkee fanisontaa nii meni maku >:(

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Lauantaina, 12.06.2010 klo 09:42  
+
0
No Lordi sentään on tehnyt jotain! Mutta kyllä siinä euroviisuhommassa taas nähtiin kuinka Rovaniemi osaa vetää niin yli tuollaiset jutut, jotka vähänkin liittyy Rovaniemeen. Sampoaukio muutettiin Lordiaukioksi ja sinne rakennettiin sen hirviöravintola. :roll:
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Lauantaina, 12.06.2010 klo 10:09  
+
0
Saaa minut niiiin raivon valtaaan!! Jos h*lv*tti viekööön ostaa koiran (joka on kolmas, 2 aiempaa otettiin samaan aikaan, oho olikin niin aktiiviset rodut et toinen lopettii kun "sairasteli" paljon, ja toinen vaan annettiiin pois kun ei jaksettu kouluttaa ja se oli niin villi.) niin eikö siitä voi huolehtia asianmukasella tavalla?! Tää on meijän tuttava perhe, heil on muutama lapsikin ja nääin. Koira on aktiivinen sekarotunen, jossa on ainakin saksanpaimenta. Päivittäinen "lenkki" on n15 min+pissatukset. Koiralla pidetään omistajien poissa ollessa kuonokoppaa, ettei levittäisi roskiksia yms.. Sit keksittiin et se viedää leikkautettavaks et se rauhottuis.. Ovat harkinneet jopa rauhottavia. ÄRSYTTÄÄ niin paljon sen koiran puolesta! Kai se nyt on sisällä rauhaton ja tuhoaa kun ei hyvänen aika pääse IKINÄ kunnon lenkille, juoksemaan vapaana tai leikkimään muiden koirien kanssa. Ja eihän tuostakaan nyt voi mihinkään (kai?) ilmottaa, kumminkin kaikki perustarpeet kunnossa...

Säälittää vaan niin paljon tuo koira. . :neutral:
Ja ärsyttää omistajat :pyssyt:

Niii ja muoks. Ettei ois vaan purkautuminen. Niin pointti oli et ärsyttäää ihmiset jotka ei näytä yhtyään välittävän koiristan sen vertaa, et antais niille liikuntaa :z
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 12.06.2010 klo 12:03)

Denkku

Denkku
Viestimäärä: 68

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Lauantaina, 12.06.2010 klo 12:38  
+
0
Haukeroisen kanssa samoilla linjoilla, ketuttaa ihmiset jotka hommaavat lemmikeitä eivätkä hoida niitä. Lisäks koirarodun päättäminen ulkonäön perusteella on niin raivostuttavaa. Just yks päivä yks mies kerto mulle lenkille et se osti kahdelle lapselleen pyreneittinmastiffin kaveriks... Ei sanonut ikiä mutta kaikesta päätellen kyseessä 5-12v lapset. Eläin ei ole lelu.

Mut toisaalta pakko lisätä et en pidä ihmisistä jotka puuttuvat liikaa toisten lemmikkejen kohteluun. Tottakai jokainen epäily eläinsuojelurikoksesta pitää ilmoittaa, mutta rajansa kaikella. Turhauttavaa ku mäkin oon saanut kuulla etten käytä koiriani. Kyseessä aina ollut kausia kun oon lenkkeilyt vaan öisin (päiväl saaneet käydä omas pihas/pikkupissilenkkejä) tai sit kun oon ollut koirien kanssa kavereiden luona... Ja kun etsin mun hiirille uutta kotia niin netis joku random tuli selittää et oon kusipää eläintenkierrättäjä. Tosias multa oli kuollut just gerbiilit ja kaverin hiiret kuoli vielä samaan syssyym ja alkoi vaan yksinkertaisesti ahdistaa pieneläimien omistaminen. En nukkunut pariin kunnolla viikkoon kun pelkäsin hiirten kuolemaa niin paljon. Hoidin ne tottakai sinä aikana asiallisesti niinkuin aina ja kenelletahansa en olis niitä antanut. Lopulta ongelma poistui itsekseen pikkuhiljaa joten hiiret jäi mulle. <: Mut tosi ikävä fiilis jäi kun niin rumaa tekstiä tuli siltä valittajalta :(

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Lauantaina, 12.06.2010 klo 15:26  
+
0
:pyssyt: vanhemmat, jotka ottavat koiran "lapsen kaveriksi". Mun entisen ystävän ja luokkakaverin perhe otti juuri koiran, pienen energisen terrierin. Perheen 8-vuotias pikkusisko oli kauan kinunnut koiraa ja sai vihdoinkin sen. Perheen äiti on yksinhuoltaja ja tekee pitkiä päiviä töissä (eikä suoraan sanottuna tiedä koirankoulutuksesta mitään) , ja tätä kaveriani ei voisi vähempää koirat kiinnostaa. Eli siis vastuu pennusta on pikkutytöllä, ja varmasti vuoden kuluessa pennusta on tullut kiertokoira kun ei kukaan ole opettanut sille tapoja.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

Denkku

Denkku
Viestimäärä: 68

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Lauantaina, 12.06.2010 klo 16:15  
+
0
Argh ihmiset joilla on aina mese auki mut tyyliin kokoajan tilana poissa. Onks se niin vaikeeta kirjautuu sisään uudelleen? Tottakai mullakin on välillä poissa mut se on silloin ku käyn pikasesti (max jotai 30min) jossain koneen ulottumattomana. Raivostuttavaa joilla on mesen tilana poissa vaikka koulupäivän ajan. En keksi yhtään hyvää syytä miks pitäis kokoajan olla online mut muokata vain tilaa, miksei voi olla online/offline? arrrrrgh :D

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Lauantaina, 12.06.2010 klo 16:52  
+
0
Denkku, mäkäään en tykkää kyl ihmisistä jotka LIIKAA kyttää, liika on aina liikaa. Mut toikin perhe just sanoivat etteivät ota enää ikinä koiraa, se ei sovi heille. (Kun olivat noista kahdesta luopuneet.) Mut kas, kun tulivat katsomaaan meidän koiran pentua pari viikkoa myöhemmin, niin suunnilleen kahen viikon päästä he hehkutti no kyl heki nyt sit osti koiran pennun. Jooo, justiinsa näin. He vissiin oikeen pohti sitä koiran ottoa :roll:
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

indaworld

indaworld
Viestimäärä: 30

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Perjantaina, 09.07.2010 klo 17:37  
+
0
Oon ehkä vähä myöhäs täs sossuelättiulkomaalaset-jutussa, mutta muakin ärsyttää, että ne saa ihan sikana kaikkia tukirahoja ja tommosia, ja silti ne ei oo yhtää kiitollisia, vaa tekee rikoksii ja sillee. Yleistämistähä tää tietysti on. Mulla ei oo mitään hyvin käyttäytyviä ulkomaalasia vastaan, joita on tietysti ihan runsaasti täälä suomessakin, mutta suhteessa siihen määrään, mitä niitä ulkomaalasia täällä on, niin ne kyllä tekee aika paljon rikoksia, joten mun mielestä ei nyt oo niin kumma, että jotkut niihin vähän varauksella suhtautuukin.

Okei muokkasin tätä vähän mukavammaksi.
(Viestiä on muokattu lauantaina, 10.07.2010 klo 20:39)

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Perjantaina, 09.07.2010 klo 19:25  
+
0

yli puolet suomessa tapahtuvista rikokstista on ulkomaalasten aiheuttamia, joten mun mielestä ei nyt oo niin kumma, että jotkut niihin vähän varauksella suhtautuukin.

saisko tähän jotain lähdettä tueksi?
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Perjantaina, 09.07.2010 klo 19:28  
+
0
^^ Ihmettelen kanssa, että vaikka meitä "supisuomalaisia" onkin varmasti enemmän, kuin maahanmuuttajia/ulkomaalaisia, kuinka ihmeessä rikoksia tekevät enemmän nämä muualta tulleet?
(Viestiä on muokattu perjantaina, 09.07.2010 klo 19:29)

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Perjantaina, 09.07.2010 klo 19:46  
+
0
ja mua kiinnostaa edelleen nähdä se tutkimus, jossa sanotaan että "yli puolet suomessa tehdyistä rikoksista on ulkomaalaisten tekemiä" koska musta tuo väite kuulostaa aikamoiselta hevonpupulta
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

schnii

schnii
Viestimäärä: 1590

VS: OMAT REHELLISET MIELIPITEET! RäYR! - Perjantaina, 09.07.2010 klo 20:29  
+
0
Mua ärsyttää se, että kun viranomaiset päästävät yhden maahanmuuttajamiehen tänne, he eivät anna miehen perheen tulla perässä ;( joku mummon tutuntuttu on tommoinen tapaus, en nyt yleistä kaikkia viranomaisia.
Vuoden Sekopäisin Junnu 2010

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 29
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28156
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6320
Viestejä yhteensä545643
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään6
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265818
(Tilastot päivitetty viimeksi 16.04.2024 klo 09:15)