Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 11.07.2010 klo 22:30

Pulina 17

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 81

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULINA 17 - Maanantaina, 12.07.2010 klo 14:28  
+
0
Laitoin nyt sille mörököllille viestiä, mutta veikkaanpa ettei se muka tajua mistä on kyse ja nauraa vaan, että hoho tyhmä äiti jotain sekoilee ja sitten taas marmattaa äitille musta :(( Niin se melkein aina menee. Höh.

Aini ja tuli taas todistettua, että jos jollain on hyvät käytöstavat asioidessan äidin kanssa, niin se tyyppi voi sit sanoa ja tehä mulle mitä vaan :DD Sanoin äitille, että otti päähän se siskon poikkiksen sossupummi-kommentti ja se vastas, että "En ota kantaa tuohon. Minun mielestäni se oli mukava poika. Hyvät käytöstavat!". Tää menee oikeasti aina näin :DD Ja kun exä sano aina "mo" eikä "hyvää päivää arvon leidi", niin äiti vihas sitä koko sen ajan ko me seurusteltiin. Se jakso aina puhua siitä miten huonokäytöksinen se on ja hirveäkin vielä ja hyi, erotkaa heti paikalla.

Vähän äitipurkua. Mulla oikeasti on patoutuneita ahdistuksia. Eilenkin valvoin 4h sängyssä, kun en saanut unta ja ahdisti :(
Varjo 12/2010 ♥

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULINA 17 - Maanantaina, 12.07.2010 klo 14:30  
+
0
mua ahdistaa meijän äitissä vaan se että oon sille sylivauva vielä. ku oon kerta kuopus nii lässytilää hyvä ettei se osta mulle vauvanleluja. se on nii suojeleva mua kohtaan ja välillä on kauheet rajat esim kotiintulossa etc. kyl se sit keskustelemalla, mut jos hän sais päättää ni mä tulisin yhdeksält kotiin ja leikkisin barbeilla.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULINA 17 - Maanantaina, 12.07.2010 klo 14:33  
+
0
Ei mun mielestä sun ikäisten kuuluiskaan olla yötä myöten ulkosalla... :shifty:
Varjo 12/2010 ♥

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: PULINA 17 - Maanantaina, 12.07.2010 klo 14:36  
+
0

MAD kirjoitti:

mua ahdistaa meijän äitissä vaan se että oon sille sylivauva vielä. ku oon kerta kuopus nii lässytilää hyvä ettei se osta mulle vauvanleluja. se on nii suojeleva mua kohtaan ja välillä on kauheet rajat esim kotiintulossa etc. kyl se sit keskustelemalla, mut jos hän sais päättää ni mä tulisin yhdeksält kotiin ja leikkisin barbeilla.

Sama mulla! Tai no siis monia asioita mitkä on turhankin rajallisia. En mä nyt yötä myöten halua olla enkä myöskään sais olla missään, mutta monet muut asiat tosiaan..

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: PULINA 17 - Maanantaina, 12.07.2010 klo 14:36  
+
0
aaaa pien potterkuume tuli yhtäkkii. :D:D tulis nyt jo se leffa!
I am what I am today because of the choices I made yesterday

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULINA 17 - Maanantaina, 12.07.2010 klo 14:36  
+
0
no niiii..... :D no oon mä nyt hei 16 joten oon iso tyttö jo! ja teemu on vaan vuoden vanhempi (okei 1,5v) ja se saa tehdä mitä tykkää >:| no okei se kyl täyttää tammikuus 18 ehheh :D

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: PULINA 17 - Maanantaina, 12.07.2010 klo 14:37  
+
0
Niin mä aina sanon välillä että unohtuko se ykkönen siitä iästä pois..

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULINA 17 - Maanantaina, 12.07.2010 klo 14:39  
+
0
sit just ärsyttää ku ei noil kahdel oo mitää rajoja ku ne on nii paljo vanhempii ku mä :d sit kilttinä tyttönä tuun aina kaheltatoista kotiin ja muut pistää menemään aamuyöhön asti. ja sit just mä en saa pitää mitää pippaloita kotona mut niko ja teemu saa >:/

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: PULINA 17 - Maanantaina, 12.07.2010 klo 14:39  
+
0
mä en kyl tajuu miten kukaan voi tuomita toisia moikkaustavan perusteella

äääääeeeeeeeeeeeeeeeee kuuma. ja koht tulee viel kuumempi ku tos on kaikkii destiel-videoit venaamas mwahahahahahaahhaaa
this parrot is no more!

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULINA 17 - Maanantaina, 12.07.2010 klo 14:41  
+
0

MAD kirjoitti:

no niiii..... :D no oon mä nyt hei 16 joten oon iso tyttö jo!

Tota mäkin toistelin sillon kolmisen vuotta sitten ja nyt kun katsoo taaksepäin niin...... Meikä oli kaukana siitä :D

Mut mitä mä tiedän, niin aika useasti on niin että pojat saa vapaammin tehdä mitä lystää verrattuna samanikäisiin tai hitusen nuorempiin tyttöihin. Koska tytöt aina ja joka tapauksessa raiskataan, jos niitä ei vahdita :paapatus:
Varjo 12/2010 ♥

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULINA 17 - Maanantaina, 12.07.2010 klo 14:42  
+
0
^ nii, mutta kyllähän siitä saa tietynlaisen kuvan. meidän äitee aina paasaa mulle ku oon menossa esim. johonkin poikaystävän sukujuhliin niinku eilen, että MUISTA SITTE TERVEHTIÄ NÄTISTI JA HYMYILLÄ! ja mua niiiiiin raivostuttaa toi, se sanoo noin AINA, vaikka kyllä mä nyt herranjumala sentään kaikkia tervehdin ja niin nätisti ku osaan, en mä nyt halua että annan niiden suvulle jonku kauheen evvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvk-mökötys-kuvan ittestäni :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: PULINA 17 - Maanantaina, 12.07.2010 klo 14:43  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Ei mun mielestä sun ikäisten kuuluiskaan olla yötä myöten ulkosalla... :shifty:

no mitä! :D:D
this parrot is no more!

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULINA 17 - Maanantaina, 12.07.2010 klo 14:44  
+
0
nii ja salee sit ku mä oon 17,5 vuotias ni en saa tehdä samoi juttui ku teemu nyt! en varmaa saa pitää sillon bilei himassa vaik toi saa nyt. ja mä en varmaan saa jäädä sillon kavereitten kans viikoks meijän taloo ku muut on jossai ulkomail ja muual. mä oon niin sata varma tästäki, hitto ku risoo :D

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULINA 17 - Maanantaina, 12.07.2010 klo 14:44  
+
0

tehtailija kirjoitti:

mä en kyl tajuu miten kukaan voi tuomita toisia moikkaustavan perusteella

Äiti voi. Eihän se tykänny sustakaan sillon aluks, koska et tullut kättelemään sitä. Äitini on hitusen vanhanaikainen. Mainittakoon tästä esimerkkinä se, että poika voi olla tytön luona koko viikonlopun, mutta tyttö voi olla pojan luona vain yhden yön sillä muuten pojan vanhemmat pitävät tyttöä huorana.

Ah, ette tie miten onnellinen oon, etten enää asu äidin kanssa saman katon alla <3 Sen kanssa on paljon rennompaa nyt, kun mä olen täysi-ikäinen ja asun omassa kodissani. Äiti on jopa ihana ja kiva kun sillä ei ole sananvaltaa, mutta tuolloin se oli yhtä helvettiä.
Varjo 12/2010 ♥

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULINA 17 - Maanantaina, 12.07.2010 klo 14:45  
+
0

tehtailija kirjoitti:

[quote=Sipulu]Ei mun mielestä sun ikäisten kuuluiskaan olla yötä myöten ulkosalla... :shifty:

no mitä! :D:D[/quote]No sua ei lasketa, koska oot mun buddy ja muutenkin jo menetetty tapaus.

Sitä paitsi oot vanhempi ko MAD, joten mitäs kititset? :DD Hui, oot vajaan 6kk kuluttua 18!
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu maanantaina, 12.07.2010 klo 14:46)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULINA 17 - Maanantaina, 12.07.2010 klo 14:46  
+
0
nii ja sit viel sellane et ku mul on kavereita ketkä polttaa ja pajauttelee ni sit mutsi aina on mul sillee et "sä et sit polta siel" joo cmon jos mä haluisin polttaa ni olisin alottanu sen jo monta vuot sitte, hiton rasittavaa oikeesti tollane

oon nii baby äitil viel. iskä sentää pitää mua vähä vanhempana

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: PULINA 17 - Maanantaina, 12.07.2010 klo 14:51  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

^ nii, mutta kyllähän siitä saa tietynlaisen kuvan. meidän äitee aina paasaa mulle ku oon menossa esim. johonkin poikaystävän sukujuhliin niinku eilen, että MUISTA SITTE TERVEHTIÄ NÄTISTI JA HYMYILLÄ! ja mua niiiiiin raivostuttaa toi, se sanoo noin AINA, vaikka kyllä mä nyt herranjumala sentään kaikkia tervehdin ja niin nätisti ku osaan, en mä nyt halua että annan niiden suvulle jonku kauheen evvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvk-mökötys-kuvan ittestäni :D

nojoo mut en mä sen kummemmin osaa saada mitään kuvia ku et jotkut jotka kiljuu MOIIIII ja tulee huutaa on yleensä aivan kamalia, ne jotka hymyilee ja sanoo moi on hyväl tuulel ja normaalei, ne jotka tokasee moi menee yleensä mul ujoihin siis jos ne on uusia tai nuoria tai jotain koska sellanen mäki oon, en mä uusille enkä sellasille kunnon auktoriteeteille osaa olla mitenkää hymyilevä tai mitää
this parrot is no more!

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: PULINA 17 - Maanantaina, 12.07.2010 klo 14:54  
+
0

MAD kirjoitti:



oon nii baby äitil viel. iskä sentää pitää mua vähä vanhempana

sama.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULINA 17 - Maanantaina, 12.07.2010 klo 14:56  
+
0
mut toisaalt on kiva olla kuopus :--) koska sit äiti ja isi voi ostaa välil kaikkee kivaa pikku mädikselle :enkeli:

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: PULINA 17 - Maanantaina, 12.07.2010 klo 14:57  
+
0

Sipulu kirjoitti:

[quote=tehtailija][quote=Sipulu]Ei mun mielestä sun ikäisten kuuluiskaan olla yötä myöten ulkosalla... :shifty:

no mitä! :D:D[/quote]No sua ei lasketa, koska oot mun buddy ja muutenkin jo menetetty tapaus.

Sitä paitsi oot vanhempi ko MAD, joten mitäs kititset? :DD Hui, oot vajaan 6kk kuluttua 18![/quote]nii just arvasin et tulee tällanen selitys. oon niin epäsuojeltava.

enkä oo paljoo vanhempi! vuos vaan. ja mitä eikä ole _reilu_ 6kk eikö
this parrot is no more!

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 81
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28175
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6327
Viestejä yhteensä545676
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265831
(Tilastot päivitetty viimeksi 23.04.2024 klo 17:45)