Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 28.07.2012 klo 10:25

Pulina 62

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 75

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

PULINA 62 - Lauantaina, 28.07.2012 klo 10:25  
+
0
Ja jatkuu.

Viruskoira: Missä teillä oli bileet. Tosi ”yllätys” että satuitte törmäämään J:n kanssa. :wink: Se vaikutti kyllä melko kiinnostuneelta!

Olipa ihanaa nukkua pitkään! Heräsin automaattisesti seiskalta, mutta väkisin painoin naaman takaisin tyynyyn ja heräsinkin ysiltä. Luin kännykän netillä puoli tuntia teekkarihaalareista ja -lakeista ja kuumottelin tulevaa koulua. Ouuujea! Kohta myymään lukiokirjoja, cittariin ja salille!
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: PULINA 62 - Lauantaina, 28.07.2012 klo 11:47  
+
0
mun vika teinivuosi alkoi tänään !:jjei: iltapäivällä leffaan kattoo Batman (jo toista kertaa, ku J ei oo nähny vielä) ja sitte illalla taas kaupungille pyörimään. minä tykkään
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 62 - Lauantaina, 28.07.2012 klo 14:26  
+
0

Kadaver kirjoitti:

Viruskoira: Missä teillä oli bileet. Tosi ”yllätys” että satuitte törmäämään J:n kanssa. :wink: Se vaikutti kyllä melko kiinnostuneelta!


oltiin eka tuol festarialueen ulkopuolella ja sit menin onnelaan J:n ja sen kaverin kanssa :D sinne oli iha järkyttävät jonot sillon puolen yön aikoihin, mut päästiin onneks jonon ohi ton kaverin ansiosta!

nosiis, mähän olin sillä asenteella liikkeellä et se ei ole edes juomassa koska ei se puhunu mulle missää vaiheessa siitä. sit tuli vaa viestiä jossai vaiheessa et mitä meinasin tehä loppuillan :-D ja joo musta kans vähä tuntuu et se on oikeesti kiinnostunu musta, jossai vaiheessa ku se meni kebulle ja mä toisten kavereitten kaa keskustaan nii tuli viestiä et "päätä sinä baari minne mennään, mulle ihan sama, tullaan mihin sä vaan meetki, tai ainaki mä tuun" :DDD vääääääh. onneks ei oo krapulaa.. nyt pitäis lähtee uuteen nousuun ja pääsin vasta kämpille takas...

piti mennä kattoo kaija koota mut se alottaa 6min päästä et en nyt iha selvinny siihe :D maattiin vaan sängys koko aamupäivä ja katottiin ismo leikolan dvd:tä.

sillo aamuyöstä ku mentiin sen kämpille nii se yritti opettaa mulle kitaransoittoo, ei tullu mitää. sit se soitti "my heart will go on" ja "sua ylikaiken mä rakastan" biisit ;__; auttakkeeee.

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: PULINA 62 - Lauantaina, 28.07.2012 klo 15:41  
+
0
Eiiiiiiiii mun piti mennä lenkille mut Kaljakellunnan päätepistehän on tietysti Pikkukoskella! Voi argh..... Enkä halua mennä minnekään muuallekaan. No toisaalta tuolla on niin kuumaki et en varmaan edes jaksais juosta.

Swi

moderaattori
Swi
Viestimäärä: 1932

VS: PULINA 62 - Lauantaina, 28.07.2012 klo 18:05  
+
0
Huhhuh kannattaa karjua niin että koko saakelin tuppukylä kuulee..
Oon ihan valmis lähtee äitin helmoihin. Tai johonkin missä saan hermolepoa.
Tassunjälkiä sydämessä
Laku 2013
Tytti 26.03.1999-20.04.2011

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 62 - Lauantaina, 28.07.2012 klo 18:18  
+
0
fiiiu ihana tunne kun selvisi 9tunnin työpäivän ja ei ollu hetkeäkään tylsää! huomenna sitte jaksaa puoli kahdeksitoista taas mennä :D
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 62 - Lauantaina, 28.07.2012 klo 18:43  
+
0
eehehe :D taisin tilata just monkilta takin.... tämmöisen oikein ihanan! :3 ja ei ollu ees kovin kallis! JA mä niin tarviin syksyksi toisenkin takin, tosin nyt on kesä. MUTTA silti :D
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012
(Viestiä on muokattu lauantaina, 28.07.2012 klo 18:44)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINA 62 - Lauantaina, 28.07.2012 klo 22:33  
+
0
OON NIIN HAJALLA! mun polvet on ihan haavoilla ja kyynerpäät kipeenä ja ranteet ja toi käsiluu tossa :heiluti: käsiraudat sattu ihan vitusti. kauheet painaumat ranteissa niistäkin :D mut oli ihan sika siistiä! vaikka en kyllä ollu mikään mestari..........

yhenkin jätkän kanssa (tuleva työkaveri muuten) kun otin siitä hallintaotteen mistä mun kuulu saada se makaamaan maahan vatsalleen ja raudotettava se siitä niiiin no harjoteltiin sitä alkuhallintaa ja pidin sitä semmosessa kroppaotteessa ja se vaan yhtäkkiä kiepautti (kirjaimellisesti, menin ihan pää alaspäin ja kaikkea..)mut siitä sen SYLIIN :DD et hyvin menee! suomeksi: asiakkaat voi siis heitellä mua ihan miten vaan :D

toivottavasti huomenna ei oo yhtäkään maahan paiskausta koska mun polvet ei kestä enää betonilattialle heittelyy enää kertaakaan :D ja huomen kokeetki! enhän mä kerkee mitään vittu lukee! noloo jos en pääse läpi... ei tunnu yhtään siltä että oon just ollu 14h putkeen tuolla.
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu lauantaina, 28.07.2012 klo 22:36)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINA 62 - Lauantaina, 28.07.2012 klo 23:43  
+
0
aaaaa tätä kipua :D mun pitäis oikeesti mennä jo nukkumaan kun kelasin vähän availla tota koulutusmatskuakin. viimekin yönä kerkesin nukkumaan ruhtinaalliset kuusi tuntia (kun roikuin koneella), taitaa tulla sama keissi kyl nytkin.

ja en rupee ehkä vittuilee kenellekään pygmillekään tulevaisuudessa aatellen ettei se mitään maha kun oon tyyliin kaks kertaa sen kokonen.. sitä kouluttajaa avusti semmonen mua varmaan vähintään päätä lyhyempi, 55kg, luuta ja nahkaa oleva luihu ja siro kaveri mut ei sen tarvinnu ottaa ku yks pieni ote musta niin sattu niin helvetisti että ei käyny mielessäkään rupee tappelee vastaan :D ehkä joku päivä mäki osaan..
never regret something that once made you smile

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINA 62 - Sunnuntaina, 29.07.2012 klo 14:28  
+
0
ahaaa no kolmas viesti multa :D onpas täällä kuollutta mut meiltä loppukin jo päivä! ja pääsin läpi ja sain noidenkin kautta töitä :D :heiluti: voitte tulla moiggaa mua weekendis
never regret something that once made you smile

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: PULINA 62 - Sunnuntaina, 29.07.2012 klo 16:40  
+
0
värjäsin tukan, tuli huono olo?

ja sain tilattuuu uudet pidennykset ! nyt vois jaksaa hoitaa noit paremmin ni kestäis enemmän ku 5-6kk

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 62 - Sunnuntaina, 29.07.2012 klo 17:02  
+
0
eiii kauheeta! ku J rupes kirjottaa toho osoteriville jotain ja ekana siihe tuli ehotukseks "koirat.com/keskustelu/junnupalsta" NÖYYY :DD

vähä kauheeta jos joku tuttu lukis oikeesti mun juttuja täältä...

Sindukka

Sindukka
Viestimäärä: 1530

VS: PULINA 62 - Sunnuntaina, 29.07.2012 klo 18:02  
+
0
Jätkät vetää aika huikeeta settiä! En ois ihan heti noista uskonu...:D
Ps. Vielä tuntii et lähetää kaupunkii vähä bailabaila juhlii etuoikeutettuina eiku mitä.

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 62 - Sunnuntaina, 29.07.2012 klo 18:35  
+
0
oivoi, oli kyllä rockcock. tiivistettynä: multa löyty puolikas metalliliiton kortti taskusta(???:D), rikoin J:n aurinkolasit (kuulema) ja olin yhteiskuvassa jonku x-factor kilpailijan kanssa. success!

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULINA 62 - Sunnuntaina, 29.07.2012 klo 19:17  
+
0
Kuinka monta ihmistä pitää olla että lasketaan ravintolas pöytäseurueeks? Neljä?
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 62 - Sunnuntaina, 29.07.2012 klo 19:35  
+
0
mitä tarkottaa houdi tai houdini :D selailen näit eilisiä viestejä ja yhes lukee "missä houdini?" :DD

Tribluee

Tribluee
Viestimäärä: 405

VS: PULINA 62 - Sunnuntaina, 29.07.2012 klo 19:56  
+
0
Ei hitto, sain äsken kuvia suomussalmirokista..... Kyllä ihminen voi sit ollakki iha hvetin kaunis :--D
Sinussa on jotain jota ei voi selittää, sillä sinussa on jotain niin hämmentävää
Sinussa on jotain jota muut ei ehkä nää, se on jotain joka minuun iäksi jää
spu Euro ♥

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 62 - Sunnuntaina, 29.07.2012 klo 20:00  
+
0

Tribluee kirjoitti:

Ei hitto, sain äsken kuvia suomussalmirokista..... Kyllä ihminen voi sit ollakki iha hvetin kaunis :--D



ärsyttää ku mulla ei oo silleen sieltä jätkästä mitään kuvia! ois ollu kiva katella jälkeenpäi :D
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Tribluee

Tribluee
Viestimäärä: 405

VS: PULINA 62 - Sunnuntaina, 29.07.2012 klo 20:01  
+
0
waltsu, meitsi ois toisaalta ollu ihan onnellinen, jos en kaikkia kuvia ois ikinä nähnykkää :D voivoi
Sinussa on jotain jota ei voi selittää, sillä sinussa on jotain niin hämmentävää
Sinussa on jotain jota muut ei ehkä nää, se on jotain joka minuun iäksi jää
spu Euro ♥

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 62 - Sunnuntaina, 29.07.2012 klo 20:05  
+
0
nii no niin :D kyllä mulla itellä on parit kuvat sieltä kuitenkii onneksi.

mua niin ärsyttää ku en tiiä yhtään miltä sää näytät :D tai ei oo mitää käsitystä että oisinko nähny sut sielä rokissa ees :D
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään10
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 22:15)