Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 28.07.2012 klo 10:25

Pulina 62

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 75

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: PULINA 62 - Tiistaina, 07.08.2012 klo 15:53  
+
0
huh oon ollu puol kymmenestä asti keskustassa, eka kävin kelassa, sit terveysasemalla ja sit hengailtiin kaverin kans kaaaaauan. nyt on uus kalenteri, kun huomenna alkaa kouluki ! ja saatoin mä ostaa takinki :shifty:
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

Tribluee

Tribluee
Viestimäärä: 405

VS: PULINA 62 - Tiistaina, 07.08.2012 klo 16:25  
+
0
ohhh tänä viikonloppuna virallinen muutto jeejee. sit ens viikolla on kyllä paljo asioita hoidettavana, pitää käydä kelassa ja työkkärissä ja plääh. kaupungillaki vois käydä ostaa kaikkee, koulu alkaa onneksi vasta reilun neljän viikon päästä! jeejee. elämä on jees.

saatan ens viikon viikonloppuna nähä minun kasvattilapsimussu eeroa ♥
Sinussa on jotain jota ei voi selittää, sillä sinussa on jotain niin hämmentävää
Sinussa on jotain jota muut ei ehkä nää, se on jotain joka minuun iäksi jää
spu Euro ♥
(Viestiä on muokattu tiistaina, 07.08.2012 klo 16:26)

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULINA 62 - Tiistaina, 07.08.2012 klo 17:04  
+
0
ainut vapaa päivä tällä viikolla ja suunnittelin rynnistäväni salille, mut nyt -tuttaa taas niin lujaa että saa se paska ny jäärä.
huomenna aamulla kuureks ja siitä kymmeneen vaan töis, että jos sen jälkee jaksais raahautua salille ja solariumiin. voin ottaa taas kevyet tirstat siä solariumis vaihteeks :D
jos siis nyt pääsen het kymmyneltä pois, hianosti laittoovat mun työkaverin (toinen niistä jonka kans tuun juttuun) soittamaan mulle äsken ku eivät ilimeesesti itte kehrannu, että vaikka kaikki tuleeki huomenna kuuteen nii saa varautua sitte jokaanen olemaan koko päivän töis, vaikka puolehen yöhön asti.

joo kattotaan vaan, niillei oo oikeutta pitää mua siälä ku max. 10h ja toisekseen ei mun ees tarttis suastua tekemään huomenna muuta ku se 4h, kun eivät kahta viikkua ennemmin ilimoottaneet, saa ny nähä, joko oon huomenna kiva ja jään tekee ylimäärästä tai sitte ei vaan kinostele.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: PULINA 62 - Tiistaina, 07.08.2012 klo 18:20  
+
0
odotin kauan aikaa et J laittaa viestiä, et pääsen kertomaan sille tästä päivästä, mut muistin sit äsken et ne on siellä pirun leirillä :( ei sitte
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 62 - Keskiviikkona, 08.08.2012 klo 08:17  
+
0
jäinki sit eilen J:n luo yöks, se lupas heittää töihi. ihme et se jakso herätä seiskalta :D kiva oli tuolla sateessa ajella... sit vielä huomasin työpaikan ovella et avaimet jäi sen luokse:))))) yks työkaveri oli tullu jo, mut se oli yläkerrassa nii ovi oli lukossa eikä mulla tietty ollu sen numeroo. soitin sit pomolle ja se soitti sit sille et tulee avaa mulle oven :D aika mestari oon kyl.

äääää en tajua mitä oon muka tehny ansaitakseni tollasen miehen! se on oikeesti nii herrasmies ja iha liian komea. se oikeesti auttaa takinki päälle ja kaikkee, en kestä!!

mysterious

mysterious
Viestimäärä: 843

VS: PULINA 62 - Keskiviikkona, 08.08.2012 klo 09:56  
+
0
tää kuukaus loppuun asti onneks töitä, mut mitä mä sitte teen? kai täytyy työkkärin jotai koulutuksii kattoo yms mut nopeella vilkasulla siellä ei oo mitään mielenkiintosta. miksi mä en saaaa töitäää
the past should be left in the past, otherwise it can destroy your future.
live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 62 - Keskiviikkona, 08.08.2012 klo 10:57  
+
0
mä oon aivan täpinöissään! k tulee tänään meile!!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: PULINA 62 - Keskiviikkona, 08.08.2012 klo 12:29  
+
0
m vihjaili vähä et niil olis kämppä tyhjänä ens viikon vkl :D haha pitää kattoo meenkö

tänään shoppailee ja mul on kerranki rahaa! toivottavasti sit kans löytäisin jotai pitkästä aikaa, en ees muista millon oon viimeks tällee kunnolla shoppaillu. yleensä se menee kyl niin et sillonku ei oo rahaa, ni löytää vaik mitä kivaa ja sit ku on ni ei löydy yhtää mitään :D mut toivotaan parasta nyt, ostan vaik väkisin sit jotai :DD
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 62 - Keskiviikkona, 08.08.2012 klo 13:24  
+
0
VOISKO TOI SADE LOPPUA??! muuten mun pitää laittaa jotkut J:n yli-isot lasketteluvaatteet päälle toho matkalle etten kastu iha kokonaan :DD oon kyl varmaa näköne.

paitsi en tiiä kerkeeks se hakee mua ku meillä on vissii joku ylimääräne kokous töissä vielä tänään, plööh. kiva kävellä sit bussipysäkille ku ei oo sateenvarjoo tai mitäää

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 62 - Keskiviikkona, 08.08.2012 klo 14:56  
+
0
ostin kaupasta ufoa tälle illalle ja hyi että se on pahaa paljaalteen :D mutta spriten kanssa<3
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: PULINA 62 - Keskiviikkona, 08.08.2012 klo 17:42  
+
0
nyt ei nappaa taas yhtään. koulussa oli ihan jees, mut sit ku tulin kotii niin tuli iha tyhmä fiilis. koulussa ootin vaan et tänää pääsen kertoo J:lle kaikesta mitä on tapahtunu, mut nyt on sellanen olo et en haluu puhuu mitää.

aivot wtf :D
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 62 - Keskiviikkona, 08.08.2012 klo 18:22  
+
0
http://www.youtube.com/watch?v=8cJiBArztwA&feature=share

:DDD enpä hajonnu tos yhes kohassa

Murrau

Murrau
Viestimäärä: 136

VS: PULINA 62 - Keskiviikkona, 08.08.2012 klo 18:50  
+
0

viruskoira kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=8cJiBArztwA&feature=share

:DDD enpä hajonnu tos yhes kohassa



haha :'D Paras ikinä!

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 62 - Keskiviikkona, 08.08.2012 klo 19:35  
+
0
mitä mä keksin vielä ainaki tunniks.... tekis mieli rueta jo nukkuu mut tiiän et en iha viel saa unta. tämmöne tekemättömyys taas tympii ku tottunu menemään!

ja mitenhä mä pärjään pe-su ku J lähtee reissuun ja yks kaveri ei tuukaan ehkä tänne viikonlopuks... pitää jostai repiä seuraa ja TEKEMISTÄ, tuun muute hulluks :D

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULINA 62 - Keskiviikkona, 08.08.2012 klo 20:35  
+
0
nukuun viime yönä tunnin, heräsin pual neljää yöllä. menin kuureks aamulla töihin, pääsin vähä yli seittemän töistä. kevyet 13h.
hitto et olin varmaa kaunis, lievästi varmaa väsyneen näkönen ku silimät toljotti pääs ja muutenki näytin varmaa lähinnä joltaki narkkarilta.

olipas kyllä harvinaasen -ttumaanen ja pitkä päivä. nyt kyllä ansaattisin sen lauantai vapaan et pääsisin nollaamaan kunnolla lauantaina.
pakko ahistella työkaveria vaihtaa vuoroja. prkl.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: PULINA 62 - Keskiviikkona, 08.08.2012 klo 21:03  
+
0
pitäisköhän tehdä lj et pääsis purkaa päätään johonki..?
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINA 62 - Keskiviikkona, 08.08.2012 klo 21:41  
+
0
veeiuttaapa taas niin mukavasti kun huomenna pakko lähteä sinne hiton pasilaan jonottamaan. on taas niin helpoks tehty! kirosanoja. en jaksais YHTÄÄN kuluttaa aikaani nyt sinne mutta ei oo oikeen vaihtoehtoja.

:pyssyt:
never regret something that once made you smile

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: PULINA 62 - Keskiviikkona, 08.08.2012 klo 22:03  
+
0
miks hyvät ideat tulee aina liian myöhään? oisin ihan hyvin voinu lähtee yksille tänää (yksin?), nythän on keskiviikko ! enkä mä nyt enää jaksa ku oon istunu monta tuntii vaa tyylii yövaatteis... huomenna ois vasta kympiksi kouluunki ! oon idiootti.:ttou:
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 62 - Torstaina, 09.08.2012 klo 07:50  
+
0
ouuuuufuk hemmetin tiputteluvuoto. näköjään se vaikuttiki ku unohin yhtenä päivänä pillerin :ttou: nähään tänään J:n kanssa ja seuraavan kerran sit vasta maanantaina :< iha outoo ku tottunu olee sen kaa niin tiiviisti.

pitäs saada aikaseks käydä siellä passikuvissa, en todella laita tota mun 2010 kuvaa toho ajokorttiin ku en ees näytä siinä iteltäni. ja sit pitäis viiä kaikki paperit sinne poliiseille ennenku toi väliaikane kortti menee vanhaks. on se vaan niiin vaikeeta :D

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: PULINA 62 - Torstaina, 09.08.2012 klo 07:54  
+
0
SIIS HERRANJUMALA, MÄ MUUTA JO VIIKON PÄÄSTÄ JA KAHDEN VIIKON PÄÄSTÄ MULLA EI OLE ENÄÄ EDES TÖITÄ

//Lisäksi mun ELÄMÄNI PAHIN MORKKIS alkaa pikkuhiljaa laantua. Enää ei tulee mietittyä sitä lauantaita ihan koko aikaa. Mutta osaan ajatella positiivisesti. Onneksi örvelsin nyt enkä sitten koulussa. Osaa vähän katsoa omaa käytöstään ennen kuin korkkaa ja miettiä, että haluuko muiden näkevän MUT vai KÄNNIÄÄLIÖN.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."
(Viestiä on muokattu torstaina, 09.08.2012 klo 07:57)

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6330
Viestejä yhteensä545682
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265838
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 04:15)