Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 28.07.2012 klo 10:25

Pulina 62

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 75

Tribluee

Tribluee
Viestimäärä: 405

VS: PULINA 62 - Sunnuntaina, 29.07.2012 klo 20:23  
+
0
niiiihmm. no minä en ainakaa sinua nähny missää! :D
Sinussa on jotain jota ei voi selittää, sillä sinussa on jotain niin hämmentävää
Sinussa on jotain jota muut ei ehkä nää, se on jotain joka minuun iäksi jää
spu Euro ♥

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINA 62 - Sunnuntaina, 29.07.2012 klo 21:06  
+
0
väsyttää niin paljon.. saiskin huomenna nukkuu! mutta ei. heti aamusta passikuvaan (tulee varmaan tän vklp:n jäljiltä tosi näde) ja uusii passi. sen jälkeen en kyllä tasan tee mitään. haluun vaan makaa kotona ja kärsiä mun vammoista.

salille kyl niin mielelläni lähtisin mut pakko kyl oottaa pari päivää ettei nää mustelmat ym. oo näin kipeitä. ei meinaan oikeesti tuu mitään mistään treenamisesta näiden kanssa t. kylmä pakastepussi polvella
never regret something that once made you smile

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 62 - Maanantaina, 30.07.2012 klo 08:54  
+
0
mitä ihmettä mä oon tehny tälle jalalle lauantaina??? iha samperin kipee kävellessä, pitää lenkuttaa sillee vammasesti et kävelen tavallaan kantapäällä. siis toi takapohje on kipee, sitä iha repii kävellessä. ja polvi iha mustelmilla, tsissus mun kanssa.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULINA 62 - Maanantaina, 30.07.2012 klo 11:04  
+
0
Täällä töis on käymäs joku chihuahua ja siis mikä toi on???? eihän tommosta osaa mitenkää edes rapsuttaa ku on niin pieni! Menee selkäki ku joutuu kumartua kaksinkerroin :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

nanae

nanae
Viestimäärä: 618

VS: PULINA 62 - Maanantaina, 30.07.2012 klo 11:33  
+
0
Eka mua ei harmittanu pahemmi etten päässy summer soundeihi töiden takii ja en ees mtn lippui ostanu ku tiesin et oon varmaa töis. Mut nytku kaikki kaverit lisää noit videoit ni kyl alkaa ottaa päähä >:
No mutta tänää vaihteeks stadii shoppailee :)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULINA 62 - Maanantaina, 30.07.2012 klo 11:42  
+
0
Enää 1,5h ja hyppään junaan ja matkaan kohti Olympiastadionia ja Bruuuuuce <3
Varjo 12/2010 ♥

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULINA 62 - Maanantaina, 30.07.2012 klo 13:06  
+
0
Aaaaah ihan parasta ettei oo enää kahta työtä! Nyt saan vaan olla koko loppupäivän <3
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 62 - Maanantaina, 30.07.2012 klo 13:30  
+
0
J kysy et lähenkö sen kaa ajelee motskarilla....... hitto me nähään joka päivä :D mut emmä voi kieltäytyä!! on niin hyvä ilmaki

mysterious

mysterious
Viestimäärä: 843

VS: PULINA 62 - Maanantaina, 30.07.2012 klo 16:42  
+
0
jos mun palkka ei tuu huomenna, suutun ja pahasti. tiputin tänää töissä lavalta 10kg mansikkaa lattialle.. hups. ei pomo suuttunu kyl ku kerroin.

ketuttaa taas vähä mun kaverit, onneks nään huome yhen ihanan kaverin jonka näny viimeks uv:na.
the past should be left in the past, otherwise it can destroy your future.
live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 62 - Maanantaina, 30.07.2012 klo 17:02  
+
0
huomenna vapaapäivä!!

tosin mua ällöttää nämä helteet, tulis vaan syksy! nytki ebaystä tuli tuo huppari, minkä tilasin ja se on TÄYDELLINEN :3
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 62 - Maanantaina, 30.07.2012 klo 18:12  
+
0
eeipä ollu taas kivaa ajellessa♥ sit se pyys mua kattoo niitten fudispeliä ja et torstaina golfaamaan.... :D tosin en oo torstaina täällä, nii mennään sit ehkä viikonloppuna. hih

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 62 - Maanantaina, 30.07.2012 klo 18:14  
+
0
ihana ku loppuu työt 6.7 eli tulevana maanantaina. saa ees vähä lomailla ja ei tarvii enää säätää noiden vuorojen kanssa! ihana päästä vähän sillee vaan lomaileen.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 62 - Maanantaina, 30.07.2012 klo 18:16  
+
0
eeeei vitsi ku noitten vastuksena on joukkue jossa pelaa yks mun luokkalainen :D pitäisköhä mennä kattoo, on kyl liian pitkä matka sinne kentälle... hmmmm, en haluu mennä yksin!!

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: PULINA 62 - Maanantaina, 30.07.2012 klo 18:26  
+
0
Katriiii, tule faceen!
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 62 - Maanantaina, 30.07.2012 klo 18:42  
+
0
haluisin ehk mennä kattoo... mikäs siinä katella hikisiä miehiä :DD mut tonne on 3km!!!!! kuolen tuolla helteessä, ja koskee jo nyt päähän.

mitähä sitä tekis... hittoku P on hakemassa oulusta koiranpentua, se ois voinu lähtee mun kaveriks.

//käytänkö viimeiset rahani bussilippuun et pääsen kattoo tota peliä? takasi mun on ehk kuitenki käveltävä, ellei J lähe siitä pelin jälkeen heti pois nii pääsis sen kyydil. HMMMMMM. onneks huomenna tulee palkka. piti oikeesti tänä aamuna kaivaa säästöpossusta bussilippuun rahat :DDD säälittävää
(Viestiä on muokattu maanantaina, 30.07.2012 klo 18:55)

mysterious

mysterious
Viestimäärä: 843

VS: PULINA 62 - Maanantaina, 30.07.2012 klo 20:10  
+
0
jeejee haettii vihdoin mun pyörä kaverin vanhalt pihalt.. pyörä ollu siellä pihas yli 3kk. nyt sain pyörän kotii! eiku vaa tsygä kuntoo ja kunno fillarointi aluillee

päätin että tänään mä värjään hiukset. kävin tos prismas ja samal moikkaamas työkavereita, ne sano että hommaa mulle potkut jos en lähe niiden kans lauantain ulos (+ prisman vartijoiden) mutku kaverin veli täyttää saman päivän 18v.... ehkä mä vähä kikkailen ni kaikki o happy tai kaikki suuttuu.
the past should be left in the past, otherwise it can destroy your future.
live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINA 62 - Maanantaina, 30.07.2012 klo 20:14  
+
0
passikuvasta tuli ylläripylläri hirveä.

mut löysin tänään VIIMEINKIN shortsit treenailee :D huomisen kyl haluun vaan oikeesti olla tekemättä mitään kun tänäänki koko aika ollu menossa. haluun nukkua! oon niin univeloissa. paitsi vittu pitää kyllä taas poliisilla käydä huomenna/ylihuomenna. viddu
never regret something that once made you smile

Tribluee

Tribluee
Viestimäärä: 405

VS: PULINA 62 - Maanantaina, 30.07.2012 klo 20:37  
+
0
Ottaisko koiranpennun vai oottaisko vielä ainakin sen vuoden, että löytyis seuraavan kerran joku sopiva......Äääää. Siinä vasta pulma.
Sinussa on jotain jota ei voi selittää, sillä sinussa on jotain niin hämmentävää
Sinussa on jotain jota muut ei ehkä nää, se on jotain joka minuun iäksi jää
spu Euro ♥

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINA 62 - Maanantaina, 30.07.2012 klo 21:03  
+
0
no ei toimi ajanvaraus eikä helvetti mikään muukaan. menee hermot! olis pitäny kyl tajuta varata aika jo muutenkin aikasemmin mutta ei tietenkään käyny ees mielessä vasta kun nyt. yllätys joo sekin.
never regret something that once made you smile

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: PULINA 62 - Maanantaina, 30.07.2012 klo 22:04  
+
0
tää ei oo ollu yhtää mun päivä. ekaks lähdin saattamaan J:tä bussiin, mentii tohon pihalle ja pikkusen ripsi vettä ja jyrähteli, mut aateltii et ei se vielä kerkee hirveetä myrskyy repii. no eipä, siinä ajassa ku oltii bussipysäkillä niin koko hiton kaupunki tulvi, välillä oli nilkkoihin asti vettä ku juostiin tuolla. siis sitä vettä tuli ihan järjettömästi, ihan ku ois suihkun alla seissyt :D kaikki alikulut oli aivan täynnä vettä, autot uppos ajovalojaan myöten, sit vielä ukkosti ihan sikana, koko ajan salamoi ja paukkui.
no, eikä siinäkää viel kaikki, tuun kotii ja kuivattelen vähän aikaa ja päätän lähtee kauppaan ku sade oli jo vähän hellittänyt. sillä samalla hetkellä ku suljen kotioven, tajuan et vtun avaimet on sisällä. muistin kuitenki et parvekkeen ovi on auki, eli meen kauppaan, tuun takas, heitän ostokset ekaks parvekkeelle ja kiipeen tollasen märän pusikon läpi itte perässä :D onneks asun tällee maan tasossa, mut silti venäytin varmaan jokaisen lihaksen..
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6329
Viestejä yhteensä545679
Uudet käyttäjät tänään7
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265838
(Tilastot päivitetty viimeksi 24.04.2024 klo 20:30)