Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 28.07.2012 klo 10:25

Pulina 62

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 75

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: PULINA 62 - Maanantaina, 30.07.2012 klo 22:47  
+
0
Olen aina tiennyt, että mun kaverit juo olutta melko paljon verrattuna moniin jätkiinkin, mutta en mä silti olettanut että kahden päivän saldo kolmelta mimmiltä olis 175 tölkkiä...
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 62 - Maanantaina, 30.07.2012 klo 22:51  
+
0
no sinnehä mä menin kärsii... siellä ei ollu ees katsomoo eli siel piti istuu nurmikolla semmoses pienes mäes, perse puutu, päähän koski, sit tuli kylmä ja nälkä. sit ne vielä voitti jotain 7-0(?) nii oli aika tylsää kattoo :D

lähin kävelee kämpille(!!sitä matkaa oliki joku 4km) ja jalkoihin sattu hemmetisti. J laitto viestii et miks en tullu kopeille pelin jälkeen. no enkait mä sinne uskalla tulla!? siellä oli sitäpaitsi se K joka ahisteli mua baarissa.. sit se vaan "no oisit sanonu et tuut kattoo sitä peliä nii oisin ottanu toisen kypärän ja heittäny sut.." siihenku vastasin nii ei laittanu enää mitää.

miks mä ees tulin koneelle? huomenna pitäis herätä varmaa puol kuus ku pitää keritä käydä kaupas ennen töihin menoa.. ja noni, ei se puhu mulle koneella, se suuttu!

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 62 - Maanantaina, 30.07.2012 klo 22:55  
+
0
ahaa no nyt se vastaski, tekstarilla vaik oon koneellaki :D:D pöhkö.

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 62 - Tiistaina, 31.07.2012 klo 08:22  
+
0
oli muuten aika huono idea eilen mennä kattoo sitä peliä.... nukuin 2 tuntii pommiin :D:D en oo IKINÄ nukkunu pommiin, oikeesti. vaikka kuinka lyhyet unet tulis nii mä herään aina herätyskelloon.

tää on kyl kaikkien aikojen ennätys; tunnin sisällä töissä heräämisestä. ottaen huomioon et bussipysäkille on matkaa reilu kilsa ja tänne työpaikalle menee bussilla semmonen 12min. + KÄVIN viel ostaa ärrältä safkat töihin.

tosin sen näköne on tää naamaki.....

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 62 - Tiistaina, 31.07.2012 klo 10:02  
+
0
ihana kun nytten on +19 ja pilvistä! just meiksyn mieleen tollanen ilma :D
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

mysterious

mysterious
Viestimäärä: 843

VS: PULINA 62 - Tiistaina, 31.07.2012 klo 10:11  
+
0
palkka ei tullu tänäää, suunnitelmat meni uusiks ja ties millo nyt kerkeen saada kaverin kans sovittuu uuden päivän et nähää ja sopii sit molemmille :( hitto.

no meen varmaa kaverin äitille touhuilee tänää jotai. menee se vapaa näinki..
the past should be left in the past, otherwise it can destroy your future.
live life for what tomorrow has to offer, not for what yesterday has taken away.

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: PULINA 62 - Tiistaina, 31.07.2012 klo 11:11  
+
0
kiva et heräsin tänään ekaa kertaa varmaan vuoteen kunnolla kun mies lähti töihin ja rupes prässää ku ei tullu unta enää nii kelasin et no -ttu, minäki alotan aikasin sitte! ja kuudelta olin hk:lla ihan et jooo..... ja hihi tuhlasin ja kävin kasvattamas applefamilyy ja nyt en taas malta odottaa et pääsen kotia leikkii ja lenkille oujee!

VIRUS ! oon selkeesti ollu liian kauan poissa täältä taas mut voisitsä vähäääään valasta sun miestilannetta? menee lujaa huti meinaan - taas vaihteeksi :D

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 62 - Tiistaina, 31.07.2012 klo 11:49  
+
0

keps kirjoitti:

VIRUS ! oon selkeesti ollu liian kauan poissa täältä taas mut voisitsä vähäääään valasta sun miestilannetta? menee lujaa huti meinaan - taas vaihteeksi :D


:DDDD no näin lyhyesti: tutustuin reilu viikko sitten yhteen J:hin (onks siitä oikeesti niiin vähän aikaa??) ja aattelin kyl alkuun et oltais vaan kavereita, sit erosin A:n kanssa muutama päivä sen jälkeen ja nyt oon täs hengaillu J:n kans kokoaja mut ei olla kyl tehty mitään. et kattellaan!

hyi xxx nyt muistan elävästi miks en syö tommosia valmis"tuore"patonkeja mitälie, tai ylipäätään mitää tollasta. hyväku ei yrjö lentäny ku yritin mättää tota ärrältä ostettua patonkia :x ei se niinku maistunu miltää?? ja 16 E-koodia, hehe.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 62 - Tiistaina, 31.07.2012 klo 14:02  
+
0
hihii! heti piristy päivä kun löysin täydellisen reikäneuleen mikä on ihanan korallinpunainen :3 ja superkivan kaulakorun! ja illalla teen namnam jauhelihakaalimössöä<3
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULINA 62 - Tiistaina, 31.07.2012 klo 14:07  
+
0
kello ei oo ku kaks ja oon ehtiny tehdä täyden 8h päivän töis, töiden jälkeen lenkin ja nyt on jo ruokaki tekeillä, wohoo! miten ikinä pystyn olla jossain 8-16 töis saatika sit vuorotyös, arvostan liikaa sitä et pääsen aaaaikasin kotiin <3
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 62 - Tiistaina, 31.07.2012 klo 14:28  
+
0
hmm vois vaikka perjantaina tehdä oikein kunnon inventaarion vaatekaappin ja nakata kaikki sellanen pois mitä en oikeesti käytä. toi on taas aikamoinen läävä nimittäi :D ja nyt houkuttelis tilata new lookista yks tilaus :3 koska mulla ei oo kunnon baarialukkua, mulla ei oo kivaa laukkua ja tuola ois parit nätit korviksetki! :D
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULINA 62 - Tiistaina, 31.07.2012 klo 14:28  
+
0
Mä taas rrrakastan vuorotyötä! Välillä pääsee ihanan aikasin kotiin kun menee vaan aikasin töihin. Välil taas saa nukkua ja touhuta koko päivän kaikkea ja mennä vasta iltaan töihin :3 Välil taas saa nukkua pitkään, mut pääsee myös ihmisten aikoihin töistä ja illalla voi vielä tehdä kaikkea!
Do or do not. There is no try.

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: PULINA 62 - Tiistaina, 31.07.2012 klo 15:01  
+
0
virus mitäihmettä, eksä ollu iha lässynlää jo a:n kans? :o

jajooo aikasin on ihanaa päästä !
(Viestiä on muokattu tiistaina, 31.07.2012 klo 15:02)

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 62 - Tiistaina, 31.07.2012 klo 15:09  
+
0

keps kirjoitti:

virus mitäihmettä, eksä ollu iha lässynlää jo a:n kans? :o


nojjooooh. mä nyt vähä pelkäsinki et jossai vaihees rupee taas ahistaa tää seurustelu, ei ollu nimittäin eka kerta... tuntu vaa jotenki et haluu taas olla ja mennä mite haluaa!

mä nyt vaan oon tämmönen tuuliviiri :D miehet, älkää tutustuko muhun!

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULINA 62 - Tiistaina, 31.07.2012 klo 15:11  
+
0
Mun päivästä ei tuu mitää jos tietää et illalla pitää töihin, mietin sitä vaan koko ajan ja vahtaan kelloa että kauanko vielä. Paljo kivempaa ku pääsee aina suht samaan aikaan! Kirpaseehan se vähä aamulla herätä 04:45 ja torstaisin 04:30 ku joutuu kuunnella muiden kuorsausta, mut onneks on helvetin kiva työ jossa päivät menee suhahtamalla ja sit on jo yhen jälkeen kotona nokkaunilla :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULINA 62 - Tiistaina, 31.07.2012 klo 15:38  
+
0
Mä herään kans aamuvuoroihin samaan aikaan ja siis onhan ne aamuvuorot tosi kivoja kun tosiaa pääsee aikasin :D mut kyl mä myös nautin iltavuoroista mitkä saattaa alkaa vasta 18:00 ja siin on koko päivä melkein aikaa tehä kaikkea! Ja saa nukkua pitkään! En kestäis jos JOKA AAMU pitäis herätä ennen viittä :|

Mut kuka tykkää mistäki :D mun mielestä vaihtelu on ihanaa.

MUT TÄÄ KESÄLOMA ON KYLLÄ IHANIN! Mun eka palkallinen loma ikinä, oon niiiiiiiin onnellinen nyt ^_______^
Do or do not. There is no try.

snuit

snuit
Viestimäärä: 714

VS: PULINA 62 - Tiistaina, 31.07.2012 klo 17:29  
+
0
voi sadugsd sanonko mikä.
jonkun ukon piti tulla kattomaan mun skopaa, soviittiin silleen alustavasti puoli kuus, mutta soittelee uudelleen vielä. tässä nyt oon koko päivän soitellu ja häsessä tulostellu kaiken maailman papereita sun muita ihan siltä varalta että se vaikka haluaisi ostaa sen heti, niin olis kaikki sitten valmiina. järkkäsin vielä illan vapaaks eli peruin treenit jne. ja nyt hänest ei sit kuulu mittään??!!

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 62 - Tiistaina, 31.07.2012 klo 17:58  
+
0
hetiku tuli palkka nii syön iha hulluna ja meen selailee kaikkia vaatteita netistä. ois vissii parempi olla köyhä nii sillon tulis syötyäki vähemmän? :D mut tuolta bestselleriltä löyty onlyn pitsijakku ja tommone ihana paita ;___;

//höh, krriiisi! kumpi noista on hienompi; toi musta-valkee vai vaalee jossa on värillinen kuvio?
(Viestiä on muokattu tiistaina, 31.07.2012 klo 18:03)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 62 - Tiistaina, 31.07.2012 klo 19:25  
+
0

viruskoira kirjoitti:


//höh, krriiisi! kumpi noista on hienompi; toi musta-valkee vai vaalee jossa on värillinen kuvio?



AAAH HALUAN TOLLASEN!!! :D
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 62 - Tiistaina, 31.07.2012 klo 19:50  
+
0
hei, et vastannu mun kysymykseen!!! :D

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28176
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6328
Viestejä yhteensä545677
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265834
(Tilastot päivitetty viimeksi 24.04.2024 klo 02:15)