Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 28.07.2012 klo 10:25

Pulina 62

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 75

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULINA 62 - Keskiviikkona, 01.08.2012 klo 12:26  
+
0
kiva kun mun vanha puhelin on j:n uures mersus ja jos töistä koitetaan soittaa.... ku ei niilloo tota mun toista numeroo (ja pirän huolen ettei saakkaa)...... noh.... emmä kuitenkaa töihin olis menos vasta ku silloon perjantaina vaikka ne kuinka yrittääs muuta.

mut ihan tosissaan oli kyl eilen ku käytiin jyväskyläs hakemas j:lle uus mersu, niin maailman rehellisen autokauppias.
oli kirjattunukki ilmotukseen et suomen rumin mersu, se kyllä piti paikkaansa ja muutenki oli aiva paska. ihme et liikku eres :D
mut saipahan töis kulku vehkeen.

ai niin ja jyväskylä oli ekalla silmäyksellä tosi kivan näkönen kaupunki....melkee vois muuttaa.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINA 62 - Keskiviikkona, 01.08.2012 klo 13:20  
+
0
kivaa mulla alkaa koulu vasta 28. päivä.

pitäis kyl päästä käymään opolla mutta en löydä mistään tota sähkösen ajanvarauksen linkkiä? tai ne kai luulee että tosta "TÄSTÄ" kohdasta pääsee sinne mutta se ei oo edes linkki... nooo ne ei varmaan oo vielä kerenny avata sitä vaikka tänään sen pitäis kyllä aueta! täytyy muistaa seurata tilannetta

ja oon täs koko aamun tärissy (no en kirjaimellisesti siis :D) et pitäis saada röökiä mutta nää ei lähde vielä hetkeen mihinkään. ohhoijaa
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 01.08.2012 klo 13:23)

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULINA 62 - Keskiviikkona, 01.08.2012 klo 13:50  
+
0

H1N1 kirjoitti:

voiko (ja ennen kaikkia pystyykö) ne muka kieltämään ton multa kun se reissu tosiaan on maksettu jo?



No ainakaan mun työpaikalla ei ole edes mahdollista saada palkatonta vapaata ollenkaan. Poikkeuksina häät ja hautajaiset ja omat valmistujaiset tms. Eikä meillä saa myöskään pyytää tiettyä loma-ajankohtaa, vaan meillä menee aina kierron mukaan. Kun mulla nyt on elokuu lomaa, ensvuonna on syyskuu ja sit kesäkuu. Lomiin ei meillä voi vaikuttaa mitenkään eikä niitä saa pitää kahdessa osassa ja vaikka mitä.

Mekin oltiin varattu viime syksynä matka Dubaihin kolmelle hengelle, mutta en saanut vapaata, niin piti perua koko homma.

Kyl toi joskus jakso ärsyttää ja kovaa. Mut kaikkeen tottuu. Pääasia et on joskus vapaita ja lomia!
Do or do not. There is no try.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULINA 62 - Keskiviikkona, 01.08.2012 klo 16:24  
+
0
no sen mä tiijän, että meillon mahrollisuus pyytää jotaki tiettyjä ajankohtia vapaaks ja vaikuttaa noihin lomaviikkoohin (tosin vanhemmat työntekijät saa jollaki etuoikeurella varata ensin lomaviikkonsa =) terve...) ja senki mä tiijän notta jos jyski ei päästä mua tuanne ja mun reissu on maksetut jo niin jyskin kuuluis maksaa se reissu.
ja jos olit kanssa maksanu ton sun reissus nii sun työpaikkas olis kuulunu se maksaa...



muttajoo, pitää ny kattua että mitenkä saan taisteltua tuan asian. seki helpottas jos saisin ees taiseltua itelleni viikon nyt ja viikon siihen turkin reissuun + pari palkatonta päivää. ärsyttää tämmöset vaan.
toisilla se on niin helppoo, että ei oo ku sanua vaan että oon silloon ja silloon pois että hoira asia. oon katkera.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULINA 62 - Keskiviikkona, 01.08.2012 klo 16:26  
+
0
niin ja en periaatteestakaan halua alistua taistelutta tuahon :D


nii joo, kellä on puhelimes tai ingstram - sovellusjuttu? mitenkä hemmetissä saan kuvat siitä omalle koneelle siirrettyä? puhelimessa näkyy että ne tallentuu galleriaan, mutta ku kytken puhelimen koneeseen ja niin niitä ei muka löyry mistään?
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 62 - Keskiviikkona, 01.08.2012 klo 16:49  
+
0
KATRI!!! sullahan on migreeniä?

meneeköhän nää mun oireet yhtään yksiin ku eilen alko särkee päätä ja aamulla heitti päässä, oksetti, raajat oli puutunu ja meinasi taju lähtä (oisko nää niitä aura oireita) ja kesti vaan n. vartin. sitte onki ollu vaan löysä olo, vähän oksettanu ja takaraivoo särkeny ja pikkuse otsaa :d kävin päivystyksessä ja lääkärillä mutta ei ne osannu sanua oikei mitään.

ku silleen ei särje vaan toista puolta päästä ja ei oo niitä näköjuttuja ollenkaan. ku vähän pelottaa että mitäköhän tää on :d
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULINA 62 - Keskiviikkona, 01.08.2012 klo 17:22  
+
0
siis mulla menee niin hermot ton instagramin kans!

eka en saa niitä koneelle mitenkää ja sittekku lisään fb:n se tekee niille oman kansion, se on ihan ok. mutta se lisää sinne vaan yhen kuvan ja ne muut näkyy tossa aika janalla semmosina typerinä pikku kuvina =))!
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 62 - Keskiviikkona, 01.08.2012 klo 17:29  
+
0
jooo tää on vissii jännityspäänsärkyä :d
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULINA 62 - Keskiviikkona, 01.08.2012 klo 17:31  
+
0
no ni! nyt ku poistin koko kansion fb:a jotta pääsen kokeilemaan alottaa kaiken alusta niin nyt ku koitan jakaa noita kuvia fb:a niin se ei teekkää automaattisesti tota kansiota enää =)))

eli nyt se vaan jakaa niitä typeriä pikku kuvia mun aikajanalle =)) mulla menöö hermot ihan justiinsa.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULINA 62 - Keskiviikkona, 01.08.2012 klo 17:34  
+
0
siis ei jumalauta, miks muillon kansiot misson miljoona kuvaa ja mulla se lisäs sinne vaan yhren? ja nyt ei enää sitäkää ku ei tee sitä kansiota enää automaattisesti =))))))
vittujen vittu.


puhelinki taitaa olla entinen ku nakkasin sen menemään vittuunnuksissani, pitäsköhän mennä johki vihan hallinta kurssille.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULINA 62 - Keskiviikkona, 01.08.2012 klo 17:35  
+
0
pakko soittaa j:lle, että saan vittuilla jollekki ja purkaa tän raivon johki.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULINA 62 - Keskiviikkona, 01.08.2012 klo 17:35  
+
0
onneks tääläki on nii vitusti elämää.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULINA 62 - Keskiviikkona, 01.08.2012 klo 17:43  
+
0
Miks mun työpaikan olis pitän maksaa mun reissu? En ihan ymmärtän :D Jos tiiän et meil ei saa vapaata ja meen varaamaa viikon lomamatkan, ni eiks se oo ihan mun oma moka sitte?

Ja siis ei - en aattele et sun toi juttu ois mitenkää moka tai tyhmää, teil jos tosiaa voi vaikuttaa vuoroihin vähänki enemmän ku meillä :D

VIHAAN TOT SALKKARI-JUULIAA NIIIIIIIIIIIN PALJON! Mä en kestä..............
Do or do not. There is no try.

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 62 - Keskiviikkona, 01.08.2012 klo 17:43  
+
0
tulipa taas haikee olo A:n suhteen. emmä sitä takasi kylläkää halua mut muutenku miettii mitä kaikkee kivaa tehtiinkään :( voih. eikä olla juteltu eroamisen jälkeen yhtään, must tuntuu et se vihaa mua tai jotain.

haluun pois täältä korvesta, toivottavasti nyt nähtäis ees J:n kanssa viikonloppuna, tuntuu iha oudolta ku ei olla hirveesti juteltu nyt. tai nojooo juttelinha mä eilen sen kaa. kaikkia perustylsiä juttuja. nyt oois vähä semmone olo et jonkun kainalo kelpais! byyyh

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 62 - Keskiviikkona, 01.08.2012 klo 17:44  
+
0
EIIIIIIII MÄ UNOHIN SALKKARIT! tää mun "loma" sekottaa pään, luulin et nyt on viikonloppu :b pöh, no onneks kerkeen kattoo suurimman pudottajan.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 62 - Keskiviikkona, 01.08.2012 klo 17:53  
+
0
kyllä kelpaa kun saa olla yli viikon yksikseen kotona! ja se on vielä lomaa nii ei ku maanantaina tarvii käyvä töissä! ja nyt vkl lähden käymään vuokatissa!! OEE :D huippua
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULINA 62 - Keskiviikkona, 01.08.2012 klo 19:14  
+
0

Arcturus kirjoitti:

Miks mun työpaikan olis pitän maksaa mun reissu? En ihan ymmärtän :D Jos tiiän et meil ei saa vapaata ja meen varaamaa viikon lomamatkan, ni eiks se oo ihan mun oma moka sitte?

Ja siis ei - en aattele et sun toi juttu ois mitenkää moka tai tyhmää, teil jos tosiaa voi vaikuttaa vuoroihin vähänki enemmän ku meillä :D

VIHAAN TOT SALKKARI-JUULIAA NIIIIIIIIIIIN PALJON! Mä en kestä..............



No jos oot sen maksanu jo niin niitten kuuluis se maksaa :)
Toki toi nyt voi olla eri, jos teillä ei saa vapaata ees palkatonta niin eri homma. Mut musta toi on kyllä kans outo homma ettei sais muka ees palkatonta. Koska ei se niinkää periaattees sais olla, ekkös kuitenki ollu kaupan alalla vai muistanko väärin? Vähä sama homma, jos pyytäsit johki häihin, hautajaisiin, ristiäisiin tms. vapaaks.... :D
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 62 - Keskiviikkona, 01.08.2012 klo 19:18  
+
0
kävinpä pellolla poimimas kurkkuja, höhö. oon vissii vähä kaupunkilaistunu ku noi muutamat ötökät meinas tehä mut hulluks.....
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 01.08.2012 klo 19:19)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINA 62 - Keskiviikkona, 01.08.2012 klo 19:20  
+
0
okeeeiiii... :D kaveri tekstas mulle eilen ihan perus miten menee tyyppistä juttuu ja vastasin ja kyselin takas mutta se ei enää vastannu ja nyt! 24h myöhemmin! se laittaa taas viestiä mis vaan höpöttää omiaan :D öm no okei.
never regret something that once made you smile

viruskoira

viruskoira
Viestimäärä: 3472

VS: PULINA 62 - Keskiviikkona, 01.08.2012 klo 19:47  
+
0
kivaku ne J:n kaverit tallo mun varpaat baarissa sillo pari viikkoo sitte, nyt tää on tulehtunu taas :B

//vitsiku keksi taas mitää juteltavaa tuon kanssa.. on mulla ongelmat :D ja byyh sil on huomenna töitä 8-22 eli huomenna siihe ei saa mitää yhteyttä.

tarvitsen lohdutusjäätelöä
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 01.08.2012 klo 20:18)

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28165
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6323
Viestejä yhteensä545659
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 20.04.2024 klo 00:45)