Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 28.05.2014 klo 07:52

Pulina 63

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 13

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: PULINA 63 - Perjantaina, 04.07.2014 klo 10:01  
+
0
Voi ei, Arctulle taitaa tulla piiitkä vuosi... :D

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULINA 63 - Perjantaina, 04.07.2014 klo 10:19  
+
0

kostajapingviini kirjoitti:

^Oletko sä menossa naimisiin?? Onnea :aurinko:



Joo, kiitos! :hymy:

nanika: NO AIJAA! :---D tää on ihan hirveetä ku tekis mieli tehä jo nyt esim. kaikkee mahdollista mut ei viitti vielä ja ei oo kyllä rahaakaan, haha..

Bigielma: Ei oo enää mitään koiraa :( berninpaimenkoirauros lopetettiin n. kuukausi takaperin.
Do or do not. There is no try.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINA 63 - Perjantaina, 04.07.2014 klo 13:15  
+
0
Miten vanhoiks me ollaan tultu ku junnulaisetkin menee jo naimisiin :ylpea:
never regret something that once made you smile

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: PULINA 63 - Perjantaina, 04.07.2014 klo 14:19  
+
0
Onnea Arctulle :)

Järkkyä, et mekin ollaan oltu naimisissa jo reilu neljä vuotta. Viidennelle hääpäivälle on vähän suunnitelmia, kun ei silloin 2010 pidetty mitään juhlia. Saa nyt nähdä, saadaanko mitään aikaiseksi. Meillä on mm. hääkuvakin edelleen ottamatta :D
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULINA 63 - Perjantaina, 04.07.2014 klo 16:13  
+
0
Kiitos!

Ihan hurjaa ajatella, miten kauan tinttikin on ollut naimisissa, muistan vielä, kun hehkutit täällä kun tapasitte! :D
Do or do not. There is no try.

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: PULINA 63 - Perjantaina, 04.07.2014 klo 17:05  
+
0
Arctu: hahaa, voi ei :-D

Joo junnut menee naimisiin ja ostelee taloja...

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: PULINA 63 - Perjantaina, 04.07.2014 klo 18:46  
+
0
^^Hah, vastahan se tosiaan oli, kun mun ja V:n tapaamisesta tulee syksyllä kahdeksan vuotta :D Ja Jensku täyttää reilun kahden kuukauden päästä jo kolme. Vuodet menee ihan kauheeta vauhtia.

--

Ja argh, miten rasittava voi olla juoksuinen basenji. Muutenkin se on yks luupää, ni sit vielä kiima siihen päälle, ni johan on kivaa.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013
(Viestiä on muokattu perjantaina, 04.07.2014 klo 18:47)

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: PULINA 63 - Perjantaina, 04.07.2014 klo 19:22  
+
0
Tosi helppo toisen tietty huudella mut... älä Arctu stressaa! KUKAAN ei muista tuhatta suodatinpaperiruusua tai sitä kuinka hel*** kallilla kalligrafiakynällä paikkakortit oli tuherrettu, vaan sen, että morsian oli säteilevän kaunis ja sulhanen komea ja kumpikin näytti törkeen onnelliselta :) miun vinkit:
panostakaa ruokaan (ja juomapuoleen mikäli juhlat on sen luonteiset)
hommaa mukavat kengät (/vaihtokengät)
älä juo liikaa! sie haluat muistaa sen päivän + kaatokännissä oleva morsian ei ole kaunis näky
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 63 - Perjantaina, 04.07.2014 klo 19:29  
+
0
Bigielma, meiltä löytyy mittelspitz :hymy:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULINA 63 - Lauantaina, 05.07.2014 klo 08:33  
+
0
Kiitos Stu! Päätettiinkin jo aiemmin, että kunhan ruoka, juoma ja musiikki pelaa, (ja mulla on ihana mekko...) niin ollaan tyytyväisiä! :) mut kyllä sitä hirveesti haluaisi panostaa yksityiskohtiin, varsinkin kun on lukenut mitä kaikkea muut morsiamet näpertelevät..

Ja kengät itseasiassa ostinkin jo! En tiedä onko jotenkin etikettivirhe mennä tasapohjaisissa ballerinoissa naimisiin, mutta sellaiset jo löytyy :D jos ei muuta, niin jatkokengiksi.
Do or do not. There is no try.

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: PULINA 63 - Lauantaina, 05.07.2014 klo 11:37  
+
0
^ no ei oo etikettivirhe! Ne on teidän juhlat, te päätätte mikä on okei ja mikä ei. Tutulla oli nyt keväällä lyhyen mekon kanssa valkoset polvipituset villasukat, semmosta ihanaa pitsineulosta :)
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: PULINA 63 - Lauantaina, 05.07.2014 klo 15:33  
+
0
Kaverikin meni naimisiin tasapohjaisissa balleriinamaisissa kengissä varmaan puhtaasti siitä syystä, että on muutenkin miestään pidempi eli pituusero olisi ollut vielä huomattavampi, jos morsian olisi iskenyt korolliset kengät jalkaan.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULINA 63 - Sunnuntaina, 06.07.2014 klo 11:32  
+
0
No jooo, oltiin eilen häissä ja morsiamella oli polvipituinen tosi nätti mekko ja punaiset Converset :nauru: Mutta oli kyllä kiva lookki!
Do or do not. There is no try.

snuit

snuit
Viestimäärä: 714

VS: PULINA 63 - Maanantaina, 07.07.2014 klo 01:47  
+
0
Hei nyt kaikki seis! Ei arctu voi mennä naimisiin, sehän on 16 ja sillä on sininen tukka ja risat farkut. Eijei.

En kestä miten vanhoja me ollaan (vaan ite en niin vanha kuin te! Hah!). Tosin meinaan aina sanoa olevani 16, vaikka tovin olen jo ollut parikymppinen. Kamalaa. Mun ikäkriisi paheni justiinsa puolella.

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: PULINA 63 - Maanantaina, 07.07.2014 klo 10:47  
+
0
Arctu menee naimisiin ja meikäläinen on vuoden päästä 24 ja tekniikan kandi. Terrrve! :eek:

Juma, kiva olla töissä kun tuntuu että mahaa viillellään sisältä päin. :twisted: Hirveät menkkakivut. Tuntuu että olen hirveän turvonnut ja ruma! Olo on tosi tukala. Ihan hirveetä! Loppuispa tämä päivä jo niin pääsis melomaan.
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULINA 63 - Maanantaina, 07.07.2014 klo 12:08  
+
0

snuit kirjoitti:

Hei nyt kaikki seis! Ei arctu voi mennä naimisiin, sehän on 16 ja sillä on sininen tukka ja risat farkut. Eijei.



:nauru::nauru::nauru::nauru::nauru:

Mut aattelen kyl ihan samalla tavalla..

Kadaver: OI, melomaan! Ei vitsi et olis kyllä ihanaa! Oon muutaman kerran eläissäni melonut ja oli kyllä hauskinta mitä voi kesäaikaan housut jalassa tehdä!!
Do or do not. There is no try.

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: PULINA 63 - Maanantaina, 07.07.2014 klo 20:39  
+
0
Arctu: Se on ihanaa! Me liityttiin paikalliseen melontaseuraankin ja aletaan pelata kajakkipooloa, kunhan saadaan tekniikka paremmin haltuun. :nauru: Laji, jolla varmasti saa rispektiä....

Mutta on ihanaa kun niitä kajakkeja voi käydä lainailemassa mielensä mukaan lyhyille reissuille! :love: Käytiin tänään joella tsekkailemassa yhtä uimarantaa ja hienoja rantataloja vähän eri vinkkelistä kuin aiemmin. Ensi kerralla tarkoitus mennä merelle, ja mikäli muistat yhtään Oulua, niin mennään melomaan torin tuntumaan, joka on kesäisin aivan ihana!
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULINA 63 - Keskiviikkona, 09.07.2014 klo 19:14  
+
0
Arctu! :eek: :eek: :eek:

Onnia hurjasti!
Oon siltiki shokissa, oon just taivastellu ku täälä päin monet mun kaverit/ entiset luokkakaverit on menny naimisiin. Oon jotenki shokissa, mihin aika on menny?!! :D
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULINA 63 - Keskiviikkona, 09.07.2014 klo 22:37  
+
0
Kajakkipoolo.. :nauru::nauru::shifty:

Oispa täälläki joku mesta mistä sais vuokrattua kajakkeja ! Olis niiiin kivaa! Yritin iskää ylipuhua ostamaan sellasen huvilalle, mut se meni ja osti moottoriveneen! Ei nyt ollu ihan sama asia...

Kiitti Merja! Aika jännä, mun tuttavapiiristä kukaan ei ole mennyt naimisiin! Jotenkin outoa, monet kuitenki seurustellu ja ollu avoliitossa vuosia! Lapset on kyllä kaikilla.. :mietiskel: Oon ehkä vanhanaikainen, mutta kyllä mulle on tärkeää olla naimisissa ennen kuin lastenhankintaa edes ajattelen!
Do or do not. There is no try.

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: PULINA 63 - Torstaina, 10.07.2014 klo 11:32  
+
0
Voisin kans tulla päivittelee kui aikuista... Muistan ku tintti ja V ei ollu viel ees tavannu tai kun Arctun kans pahisteinenä käytiin nurkan takana röökillä... Nyt tintil on muksu, arctu menee naimisiin ja mä ostin just kämpän ja sain inssipaperit, MITÄ?!?! :D
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 13
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28210
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6339
Viestejä yhteensä545729
Uudet käyttäjät tänään6
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään6
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265869
(Tilastot päivitetty viimeksi 03.05.2024 klo 19:30)