Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 22:01

Pulina 9

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 76

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINA 9 - Maanantaina, 24.05.2010 klo 02:20  
+
0
Mä mietinki tos et onkoha toi yhteen vai erikseen mut nähtävästi sit kelasin et erikseen :-D

Tiistaina. Jää taas viimeseen iltaan lukemiset (hyvästi 9..) mut nyt oon kerranki opiskellu suht. ahkerasti koko kurssin ajan nii luulen kyl et mul on iha hyvät mahkut hyvään numeroon :-D
never regret something that once made you smile

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: PULINA 9 - Maanantaina, 24.05.2010 klo 02:23  
+
0
supernatural makes digging graves seem so easy. it's not tho. i've got to throw up.
this parrot is no more!

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULINA 9 - Maanantaina, 24.05.2010 klo 02:29  
+
0
^^ Hyvin se menee :)
Hah, oon saanu 3h sitten viestin, enkä ole huomannu mitään. Mulla on puhelimessa värinä ja se on ollut kokoajan sohvan selkänojalla mun vieressä :D:D Onneks ei ollu mitään tärkeää :D
Varjo 12/2010 ♥

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINA 9 - Maanantaina, 24.05.2010 klo 02:32  
+
0
Mulle oli yks päivä täl viikolla kaverit soittanu 8 kertaa ja tekstanneet 3 kertaa enkä ollu huomannu mitään :-D Äänetön <3
never regret something that once made you smile

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULINA 9 - Maanantaina, 24.05.2010 klo 02:40  
+
0
Haha :D:D Äiti on pari kertaa koittanut soittaa mulle niin, etten ole kuullut, koska mulla on aina pelkkä värinä päällä, niin ei sitä kuule esim. jos puhelin laukussa tai rotsin taskussa. Sit on hyvä, kun kattoo puhelinta niin siellä on ensin 10 soittoa ja sit 100 tekstaria "Kaikki ok?!" "Ootko kotona?!" "MISSÄ OLET?!" :D:D:D En yhtään ihmettele vaikka nyt sen asuessa tilapäisesti veljellään tossa 150m päässä, se pöllähtäisi tänne omilla avaimillaan ja mä vaan dataisin tässä onnellisena, kun en vaan ole kuullut mitään :D

Sillä on siis omat avaimet tänne ihan vaan sen takia, että se pystyy tulla joskus aamuisin hakemaan Sussun lenkille, eikä mun tartte nousta aamuyöstä avamaan ovea sille.
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu maanantaina, 24.05.2010 klo 02:40)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINA 9 - Maanantaina, 24.05.2010 klo 02:48  
+
0
Mä kerran lähetin jotenki vahingossa hätätekstarin mun puhelimesta. Ku mun puhelimes on sellanen toiminto et ku painan yhestä nappulasta 4 kertaa niin se lähettää siskolle, mutsille ja faijalle automaattisen tekstarin "Olen hädässä. Auta minua". Mun puhelin oli mun laukussa ja se jotenki painautu siel ja lähetti ne viestit. Sit en tajuu mitään ja kaikki vaan soittelee mulle hädissään et onks käyny jotain ja ku en vielä ees vastaa niin ne panikoitu iha täysin. Sit tajuun et mun laukku tärisee ja et puhelu on siel auki ja vastaan vaan ilosesti sillee "Ai moooooi!" ja hämmästelen vaan ku "Ooksä ihan ok? MISSÄ SÄ OLET?" "venaan metroo......mitä?"
never regret something that once made you smile

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULINA 9 - Maanantaina, 24.05.2010 klo 02:55  
+
0
Voi ei, varmaan kiva fiilis siskolla ja vanhemmilla siellä sulle soitellessa :D:D:D Äiti olis joskus melkein kuollu pelosta, kun mä olin ottanut pienet päiväunet ja se oli just sillon yrittänyt soittaa mulle... Se on vähän sellanen, että puhelimeen pitäisi vastata heti. Sitten se ei ikänä itse huomaa, jos sille soitetaan.

Tosta tulikin muuten mieleen, kun joskus tappelin äidin kanssa kotona asuessa aika rajusti ja juoksin sitten huoneeseeni, pistin luurit korville ja luin jotain lehteä sängyllä. Äiti oli huudellut mua alakerrasta ja lopulta tullut hakkaamaan mun ovea, mutten mä kuullut mitään. Lopulta se väänsi mun huoneen lukon auki (mulla oli sellainen vessan lukko huoneeni ovessa) ja pöllähti siihen mun eteen. Hetken tuijoteltiin toisiamme ja sit se oli vaan "mä olin ihan varma, että sä oot hirttäny ittes!" :D:D:D:D:D:D Se oli sitä aikaa, kun mä olin juuri päässyt yli masennuksesta ja itsetuhoiset ajatukset ja teot oli jo historiaa. Mut selvästi äidillä sit oli joku pelko siitä edelleen...
Varjo 12/2010 ♥

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULINA 9 - Maanantaina, 24.05.2010 klo 03:18  
+
0
Sitä vois painua pehkuihin. Öitärallaa ja huomenta ja hyvää koulu-/työpäivää aamuvirkuille :)
Varjo 12/2010 ♥

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: PULINA 9 - Maanantaina, 24.05.2010 klo 07:45  
+
0
Voi ei Kada! :o Kerro sitte ku selviää mikä on homman nimi ja miten H:n käy
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULINA 9 - Maanantaina, 24.05.2010 klo 09:10  
+
0
STUUUU!! Minkä värisiä värisiä vaatteita voin pestä samaan aikaan :DDD Pesen vaatteita kirpparille vietäväksi ja nyt on mustat pyykit konees, nyt olis vielä kasa VIHREITÄ, kasa RUSKEITA ja sit kasa semmosia vaaleenharmaita/mustavalkosia ja kasa keltasia/punasia PLUS muutama violetti ja turkoosi vaate erikseen, mitkä näistä kasoista voin pestä samaan aikaan ettei ne mee pilalle ja ku niitä ei viitti yksinkään pestä ku noi kasat on aika pieniä :shifty:

T. minä joka istuin pyykkikoneen edes tuskissani ja mietin, että ei hitto oliskohan Stu paikalla, nyt tarvii apua!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULINA 9 - Maanantaina, 24.05.2010 klo 09:18  
+
0
Niin ja vielä toinen kysymys! Mä avasin viime torstaina illalla jauhelihapaketin, otin sieltä vähä ja paistoin ja laitoin sen lopun takas jääkaappiin ja pussin sen paketin ympärille. Voinko paistaa ja syödä sitä vielä tänään :mietiskel:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 9 - Maanantaina, 24.05.2010 klo 09:19  
+
0
ilabsf vivin tunnit on niin oksettavia, ope ja aihe ja kaikki on täyttä shittiä! ärrrrr onneks tokavika tunti ikinä ja kohta pääsee poooooooiiiiiss.s mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 9 - Maanantaina, 24.05.2010 klo 09:21  
+
0
drontti, haistele sitä ja tsekkaa onks se örmyn väristä tai jotai :-D kai sen nyt näkee/haistaa onko se enää syötävää. mä en ehkä ite söis sitä..
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULINA 9 - Maanantaina, 24.05.2010 klo 09:23  
+
0
muaki vähä epäilyttää (ja jos syön sitä ja se olis ihan ok, niin silti koko ajan kuvittelisin että se maistuu jotenki oudolta), mut on pakko saada tänään tacoja ja kaupasta ei kuitenkaa saa jauhelihaa :suru:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULINA 9 - Maanantaina, 24.05.2010 klo 09:24  
+
0
sun täytyy laittaa vaan suoisiolla furi lihoiksi :paapatus:
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

keps

keps
Viestimäärä: 1133

VS: PULINA 9 - Maanantaina, 24.05.2010 klo 09:34  
+
0
aa, inhoan skolioosiselkääni. se on taas megakipee ja ihan jumissa, eli mun ei ole tänään mitään järkeä mennä klo 11:10 korvaamaan yhtään mitään liikuntaa, mut omalle (ainoalle, ffuuu!) liikkatunnille klo 13:10 on taas pakko mennä koska en voi olla enempää pois vai voinkohan hmm. koska en oikeesti voi tehdä mitään kovin liikunnallista. nyt on niin raiwo etten kyllä varmaan mee sinne!

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: PULINA 9 - Maanantaina, 24.05.2010 klo 10:05  
+
0
keps, auts :s

mä ihmettelin taas miks mesessä, fb:ssä eikä missään oo ketään mutta sitte tajusin että kaikkihan on koulussa :--D sitä se lomailu teettää.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 24.05.2010 klo 10:12)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PULINA 9 - Maanantaina, 24.05.2010 klo 10:25  
+
0
Ei ole vieläkään kuulunut mitään. Kyttään vaan jotain uutissivuja, että olisko siellä jotain jutta neljästä varusmiehestä kännissä. :S Huomasin äsken luettuani H:n päivällä lähettämän viestin tarkemmin, että se tosiaan oli lähdössä Kirkkonummelle joskus neljältä iltapäivällä..

Oi voi. Näin ton jutun takia kamalaa painajaista, että myöhästyin töistä kaksi tuntia ja melkein sain potkut. x_x

Sipulu, mä en tiedä miksi mua oksetti. :C Reagoin aina mahalla kaikkeen, joten varmaan johtuu tästä kamalasta henkisestä olosta mikä mulla just nyt on.

Stu: kerron kyllä.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PULINA 9 - Maanantaina, 24.05.2010 klo 10:25  
+
0
Ei ole vieläkään kuulunut mitään. Kyttään vaan jotain uutissivuja, että olisko siellä jotain jutta neljästä varusmiehestä kännissä. :S Huomasin äsken luettuani H:n päivällä lähettämän viestin tarkemmin, että se tosiaan oli lähdössä Kirkkonummelle joskus neljältä iltapäivällä..

Oi voi. Näin ton jutun takia kamalaa painajaista, että myöhästyin töistä kaksi tuntia ja melkein sain potkut. x_x

Sipulu, mä en tiedä miksi mua oksetti. :C Reagoin aina mahalla kaikkeen, joten varmaan johtuu tästä kamalasta henkisestä olosta mikä mulla just nyt on.

Stu: kerron kyllä.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: PULINA 9 - Maanantaina, 24.05.2010 klo 10:53  
+
0
Huomenta \o/
come on night, take me home

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 76
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545431
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään9
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.03.2024 klo 22:45)