Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 30.04.2010 klo 18:06

PulinaHulina numero 7

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 75

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: PULINAHULINA NUMERO 7 - Lauantaina, 01.05.2010 klo 18:06  
+
0
Ilo olla avuksi n___n satutädin tietotoimisto palvelee edelleen useissa viestimissä (suurinpiirtein) 24/7 (:
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULINAHULINA NUMERO 7 - Lauantaina, 01.05.2010 klo 18:19  
+
0
päätin justiinsa et taidan pysyä vapun kotona, ei vaan kiinnosta ja kaikki on nii hankalaa.

ja taas se vaihe menos ku ei jaksa kattella ketää tai pysty olemaan missää, jurva, s-joki, vaasa jne..... liijan pienet piirit kaikki tuntee kaikki vaikka mihin lähtisit. sviddu.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULINAHULINA NUMERO 7 - Lauantaina, 01.05.2010 klo 18:20  
+
0
eikä kiinnosta eres ryypätä. onneks. voi vaan nauttia huomenna ku saa herätä iliman rapulaa piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkästä aikaa! ei nyt ees muista koska oon viimeks v-loppuna heränny iliman rapulaa.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULINAHULINA NUMERO 7 - Lauantaina, 01.05.2010 klo 18:53  
+
0
Mulla on hurjan helpottunut olo nyt :D Ehkä tuon Stun kertoman vuoksi ja kaiken iskälle avautumisen jälkeen n____n Vähän pelottaa, että miten Tampere reissun kanssa käy, kun äiti antoi sinne rahaa ja ne meneekin nyt laskuihin. Mutta sinne on vielä kaks viikkoa, joten jos sossu hylkää mun lappuset puuttuvien papereiden takia, niin mä ehdin vielä lähettää ne uusiksi ihan hyvin. Mut silti apua, kuinka noloa onkaan sit sano et sori en päässyt Tampereelle, et voikaan tulla tänne... Voe tätä elämätä. Mutta eiköhän tästäkin taas selvitä.

Mitä tänne kuuluu? Onko täällä kukaan? :D
Varjo 12/2010 ♥

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULINAHULINA NUMERO 7 - Lauantaina, 01.05.2010 klo 18:55  
+
0
Hmmmm... äitee teköö lättyjä vissiin. Ah, ihanaa. Oon mässäälly koko päivän ihan vtusti, lisää vaan <3
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULINAHULINA NUMERO 7 - Lauantaina, 01.05.2010 klo 18:57  
+
0
Mä en ole syöny tänään ko paprikan aamutuimaan ja äsken pari hassua leivänkannikkaa. Voisin kohtapuoliin ihan peräti kokata jotain kunnon ruokaa.
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu lauantaina, 01.05.2010 klo 18:57)

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: PULINAHULINA NUMERO 7 - Lauantaina, 01.05.2010 klo 19:00  
+
0
Sipulu: Sen sossun kanssa ei kannata jäädä oottelemaan, vaan reippaasti viet puuttuvat laput niin pian ku mahdollista! Ja yleensä (mun kokemuksen mukaan, Keravan sossusta en tiiä midn) ne kyllä soittaa jos jotain olennaista puuttuu.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULINAHULINA NUMERO 7 - Lauantaina, 01.05.2010 klo 19:02  
+
0
^ Siis joo, vien ne ens viikolla heti kun se on taas auki :)
Ja siis tuumin, että jos ne kattoo ne samantein läpi ja pistää tulee takas ennenko ehin edes lappuja kiikuttaa.

Aw isosisko tulee kylään tunnin kuluttua <3
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu lauantaina, 01.05.2010 klo 19:08)

Hoshii

Hoshii
Viestimäärä: 21

VS: PULINAHULINA NUMERO 7 - Lauantaina, 01.05.2010 klo 19:04  
+
0
Kyllä, Hoshii on uusi! :heiluti: Vanhalla palstalla olin samalla nickillä, mutta en kyllä hirveesti kirjotellu. Täytin tänä maanantaina 18! Niin eilen sitten vähän juhlittiin XD Ja tänään kärsittiin.
No anyway, Jyväskylässä asustelen ja mulla on toi Lk. collie, jonka ongelmien kanssa painiskelen.. Rähjäys on meillä tosi iso ongelma. Ei siedä yhtään vieraita koiria lenkillä, ja muutenkin reagoi kaikkeen yllättävään/ääniin haukkumisella.
Tänään taas ollu semmonen päivä ton kanssa että huhheijaa.. :roll:
Belgianpaimenkoira tervueren, "Taika" 04/2011

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULINAHULINA NUMERO 7 - Lauantaina, 01.05.2010 klo 19:04  
+
0
Ai niin, kyllä näkee kuinka ammattimaista toimintaa meirän koulussa on. :))

Ei vissiin ihan menny meikän opinnäytetyö lävitte. Opettajat väitti että oon vaihtanu aihetta kesken kaiken?! Anteeksi mitä?! Mä jo väliseminaarissa sanoin, että suunnittelen kutsukortit uuden kenkämalliston lanseeramistilaisuuteen. NYT NE OLI MUKA VTTU IHAN ÄIMÄNÄ LOPPUSEMINAARIS ET MITÄ NOI ON?! Ja kaiken lisäks oon vielä ohjaavalle opettajalle luetuttanu johdannon pätkän missä myös mainitsin ton että suunnittelen kutsukortit. Että niin ku anteeks mitä jos saan kysyä?!
Lisäks kuinka ammattimaista on ruveta koko salin eressä haukkumaan oppilasta? Ja REPIMÄÄN SIVUJA IRTI KIRJALLISESTA OSUURESTA KOSKA SE ON EPÄKELPO?! Oikeesti olin niin raivona, että en uskaltanu eres avata mun suutani sielä eres. Voitte olla varmoja, että kuinka lujaa lährin sieltä ku se tilaisuus loppu. Mä oikeesti ihan tärisin raivosta enkä uskaltanu jäärä koulun lähellekkää ettei oikeesti tapahru hirveitä. Heti ku pääsin kämpille niin totaali hajoaminen, kaikki eteen tulevat tavarat lensi pitkin seiniä ja kaiken lisäks hakkasin nyrkilläki vielä seinää ja nyt on nätisti rystyset mustana ja toooooooosi kipiänä.

Mä en ees muista mitä kaikkia ne mulle sano ku olin sielä eres, olin jotenki nii sekasin siitä raivosta että en pystyny sisäistämään puoliakaa. Mutta ne veti periaattees mun yksityisiä koulu asioita siihen esille; 'kun kattoo tätä sun koulumenestystä ja suori tuksia niin ei ihmekkään, että.... blaablaablaa ja eihän sulla voi olla kokemusta tästä taitosta koska sä et oo suorittanu niitä mun kursseja eli miten sä voit sitä ja tätä ja tuota'

okei, mun ahkera koulussa käynti ei oo mikään salaisuus MUTTA eihän ne jumalauta sais koko koulun kuullen ruveta vetämään noita asioita esiin?!

'kaikki kuulijat sitte huomio, että tässon malliesimerkki siitä että miten saa suututettua arvostelijat tekemällä näin!'

SIIS MITÄ?! En kyllä hetkeen muista koska olis nöyryytetty noin lujaa ja koska olisin ollu niin raivona että oikeesti itteäkin pelotti että naksahtiko nyt pääs lopullisesti.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULINAHULINA NUMERO 7 - Lauantaina, 01.05.2010 klo 19:05  
+
0
Tuo ei voi oikeesti olla laillista tehrä noin?


Mutta mikäpä toisaalta meirän koulussa meniskää lain mukahan.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: PULINAHULINA NUMERO 7 - Lauantaina, 01.05.2010 klo 19:05  
+
0
Hyvähyvä. :) Eikä ne mitään hylkää, jos sulla on rahantarve (tällä hetkellä ei vissii mitään tuloja?) niin kyl sä sieltä rahaa saat. (:

Minä siis oon täällä, maistelen viisaana flunssassa vähän aikuisten sihijuomaa. :P siivottiin tääl tänää ni nyt on kiva olla puhtaassa kodissa n____n ja voisin hehkuttaa tota harkkaani loputtomiin mut kukaan ei jaksa kuunnella :D
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: PULINAHULINA NUMERO 7 - Lauantaina, 01.05.2010 klo 19:06  
+
0
Kaheksan aikoihin lähettiin aamulla matkaan ja äskettäin tultiin takaisin. Päivä oli kiva ja kohta pääsee grillailee :)
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULINAHULINA NUMERO 7 - Lauantaina, 01.05.2010 klo 19:13  
+
0
Stu, joo, ei ole tuloja yhtään. Hurja kun tulee varma olo siitä kun sinä sanot "juu, näin se on" :D Itte yritän täällä samaa toistella itelleni, mutta sit tulee takaraivosta "mutta entäs jos..."

Aikuisten sihijuoma on muuten ihana sanonta :D Mä juon täällä kerrankin vaan lasten sihijuomaa. Itseasiassa koko viikkona en ole edes tissutellut! En edes eilen, vaikka kaikki muut joi ja puhelin täyttyi känniviesteistä ja -puheluista.
Varjo 12/2010 ♥

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: PULINAHULINA NUMERO 7 - Lauantaina, 01.05.2010 klo 19:18  
+
0
Voi ei, kaverin tuttu tuolla jenkeissä (tai koulukaveri, ei onneks sen läheisempi) teki eilen itsemurhan. Hirtti ittensä.
never regret something that once made you smile

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULINAHULINA NUMERO 7 - Lauantaina, 01.05.2010 klo 19:19  
+
0
Hoshiille hyvää synttäriä vähän myöhässä :D
Ihanaa olla uudella koneella, vaikka en oikein tiedä mistä saan revittyä photarin tähän :|
Do or do not. There is no try.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULINAHULINA NUMERO 7 - Lauantaina, 01.05.2010 klo 19:20  
+
0
^ Mihin päädyit? :)
Ja täältkin myöhäset onnittelut Hoshiille! :D
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu lauantaina, 01.05.2010 klo 19:20)

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: PULINAHULINA NUMERO 7 - Lauantaina, 01.05.2010 klo 19:23  
+
0
Tää on tällänen "väliaikakone", Antecin aika tykin olonen vehje (pöytäkone) ja kyllä tääki jää mulle sit ku sen läppärinkin saan hankittua :---) Mut HPn läppäri mulle varmaan tulee!
Do or do not. There is no try.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULINAHULINA NUMERO 7 - Lauantaina, 01.05.2010 klo 19:26  
+
0
^ Mitä sä kahella koneella? :D Ai hitto, ko mulla on ikävä mun kakkosnäyttöä <3 Se oli niin kätevä :D
Varjo 12/2010 ♥

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: PULINAHULINA NUMERO 7 - Lauantaina, 01.05.2010 klo 19:27  
+
0
Pojun ravi on hirmuisen kaunista <3 http://i42.tinypic.com/2ljgbih.jpg
Mut nuo sen raidat tossa etujalan luona ei oo niin kauniit :P En ymmärrä, miten se kone ajo kummaltakin puolelta nuo kohdat tollasiks.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545431
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.03.2024 klo 00:30)