Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 00:23

Pulkku 16

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 75

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 01:17  
+
0
aimee i feel you! joillain on sellaset kriteerit et melkei mikä tahansa alle polvenkorkunen rotu sopis niihi, ni kiva sit ehdotella kymmeniä rotuja. ja sit ne ei tiedä mistään mitään. ja siis argh.
mun rotukysely ei ollu kyl yhtää fiksumpi ku kukaa ei osannu ehdottaa mitään mitä mä tai mira ei oltais ajateltu tai antaa mitään tietoo mitä en ois aiemmin tienny joten siit ei sit ollu mitää hyötyy

ah, teetä <3
this parrot is no more!

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 01:36  
+
0
now it's beeping at me. jeremy ei tykkää "F1" -vaihteista :D

jenni sanoo:
miksi minun koneeni vammaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa xxx
mitä kuuluuu
xxx sanoo:
nii
en tiiä
: D
pelataan ghta
serkun kaa
jenni sanoo:
oot kakka
mäki haluun
viittisitkö tulla hakee mut jollai helikopteril teille pelaa gh
xxx sanoo:
joo
helikopteeraan itteeni ja lennän sinne :)

tykkään tästä tyypistä. vaik se käyttääki tota maailman vammasinta : D:tä. tai siis vammasin heti ;D:n raiskauksen jälkee
this parrot is no more!

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 01:43  
+
0
Mä käytän aina mesessä : D, koska muuten se juustonaama vallottaa koko ikkunan.

Mulla tekee pahaa katsoa levyhyllyä, nyt kun se termiittinulikka on sotkenut sen. Ja sinne on vielä kasattu jotain lehtiä ja leffoja mun sohvapöydältä. Aaaaaaargh, onneks purkauduin äidille ja keksin että jätän tänne aina jonkun korin, mihin se voi laittaa sen tiellä olevat tavarata. Ottaa niin julmetusti aivoon se, että se on sotkenut täällä aina kaiken mun palatessa kotiin. Eilen sain ettiä pikkukolikoita ja pinnejä talvivaatelaatikosta, kun se oli vaan siivonnut ne sinne. Ei hitto soikoon nyt mua kävi ärsyttää taas ihan julmetusti. Huomenna siivoan kaiken. Nyt mulla on täällä kaikki laatikot täynnä roskaa ja krääsää, kiitos äidin. Ei julmettu sentään.
Varjo 12/2010 ♥

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 01:51  
+
0
oon vähä sääääääääd nytte :( mutta lohduttaudun sillä että huamenna saan kokeella mun uusia meikkejä ja pistää uuret kengät jalkaan ja sitte meen katsastaa kaverin ja sen poikakaverin kämpän (lalalalaaa, jourun kyllä nii hillittemään ittiäni etten revi siltä -llia poikki, mun kavereita ei kohella tollalailla!) ja sitte voisin suostutella sen mun kans käymään terasille jos on nätti päivä ja jauhaa vaan paskaa ja vähä ehkä itkeskellä sille ja toivon mukaan sitte oon enemmän kondikses.

kuinka pinnallista, mut oon onnelline ku saan pistää uutta pakkelia naamaha :DD no hei mä kyl oon pinnalline, mut onnelline <3
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 02:45  
+
0
No niin, tuo jakso loppui joten nukkumaan. Yön aikana toivon mukaan valmistuu loputkin, niin pääsee päättämän kauden huomenna.

Ainiin tietty, hyvää yötä! :D

//Mulla tuli hurjat Everwood-nostalgiat yhtäkkiä. Aww.
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 07.07.2010 klo 02:55)

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 04:10  
+
0
Väsyttää? Ei.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 04:24  
+
0
jumalauta, mullolis huamenna reffit tieros. ai että, kuvakkeen kautta jonku vuatta nuaremman jätkän kans joka asuua s-joella. miten voinkaan kieltäytyä.

anto jo numeronsakki, vai pitäskö heittää et jos sä tarjoot nii lähen vaikka useemmallekki ;) muuten joo ehkä jos se ois paremman näkööne, harmi et son susiruma. ruma ku rullatuoli :DD
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 04:36  
+
0
:ASAKDKDDASSADDDDD
'voitais nähä tangoilla ja meinaakko juoda siellä voisin tulla sinun luoksesi'
'oot seksikäs', 'mitä teet huomenna voitko soittaa tai lähettää vietii'

:DDD mää kualen.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 07.07.2010 klo 04:37)

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 05:24  
+
0
voi hammond on niin pieni ja söpö <3





tekis mieli pistää se terraarioon, antaa sille juomapullo, salaattii sellases aktivointipallossa, juoksupyörän mut joka on vähän muunneltu et se ajaa autoo sellasessa, ja sit ottaa se syliin, lässyttää sille, rapsutella mahaa, harjaa sen hiuksia ja ottaa siitä kuvia maailman söpöin lemmikki -kilpailuun.

ps. JEE rastafari on maailman nopein uskonto!
this parrot is no more!

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 09:07  
+
0
kävin tossa lenkillä ja nyt mul ois nälkä mut mami ei suostu väsää mulle tomaattikeittoo y-hyy! :((( on tää elämä sit rankkaa

oikeesti mä vaan niin nautin ku sellaset asiat ku tietokoneen toimiminen ja mamin tottelemattomuus on niitä isoimpia huolia useimman osan ajasta, sitä noi elämä on vaikeeta -heitot joittenki pikkujuttujen perään on. oikeesti, kuinka helppoo elämä oikein voi olla?!?! <3 tai no siis kylhän se oma kämppä ois kiva, omat ruuat, rytmi ja elämä muutenki ois ihan jees ja haluisin opiskelupaikan ja asunnon mut noi faijapuolen ja mutsin purkaukset sillon tällön, ne vaikuttaa nykyään niin minimaalisilta vaikka ennen mä olin ton tyyppisistäki ihan kauhuissani. ja ku menee niin harvoin ihmisten ilmoille ni ei tarvi ulkonäköö angstata, ku kone hyväksyy mut sellasena ku oon.
this parrot is no more!

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 09:33  
+
0
Eiks muut oo viel heränny vai? Tai sit kaikilla ei oo tapana pompata tuolta sängystä ja rynnätä koneelle :viheltel: Noei, kävin mäki tossa vessassa. Ja sanoin veljelleki pari sanaa :D

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 09:37  
+
0
mä oon täällä :) mitäs sulle kuuluu ?
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 09:44  
+
0
Mäkin oon täälä ;)

Hui nyt jännätään iltapäivän kisojaa.. :D Masun pohjassajo kutitteleee.
Meil ei oo aamupalaa. En haluu syödä muroi enkä leipäää nuudeleita taidan syödä 8D
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 09:47  
+
0
Mun piti mennä 10.40 bussilla isän luo, mut meenkin vasta 12.40 kun haluun laittaa tässä rauhassa itteäni kuntoon ja vattakin vähän sekos nii ei sit tuu kiirettä.

Yöllä ukkosti vissii aika kovinki, heräsin siihen mut nukahin suht pian kuitenkin.
Mites Hooverilla ja Haukerolla hurisee? :D
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 07.07.2010 klo 09:48)

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 09:53  
+
0
Mulle ei mitään ihmeempiä, kavereita olis tarkotus nähä tänää :) olisin halunnu mennä shoppailee, mut ei oo yhtään itellä rahaa... mut ehkä me jotain kivaa keksitään kuitenki. Ja nii, harmittaa kun huomiselle olis se lintsikeikka serkkujen kans tiedos ja hesaris oli et voi olla kuurosateita ni saa nähä mennäänkö me sit ollenkaan... eli saattaa siirtyä ensviikkoon.
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 10:12  
+
0
Iha ok, ekat agimöllit tänää :D Sää vaaa näyttä aika tylsältä, toivottavasti ala sataa :s Pitää mennä kastelee kukkaset :D
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 10:20  
+
0
mä olin just tunnin pyöräilemäs koiran kans ja hittoo, tuol on ihan sika painostava ja kuuma ilma! huhhuh, jäähdytin koiraa suihkus varmaan 15 min ja nyt se lepäilee tossa :) ei varmaan tarvi mennä ennen iltaa käveleen, mahtaa olla veto pois.

mä heräsin tänään kaheksalta! päivä on niin paljo pidempi ku herää aikasin heheee (:

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 10:25  
+
0
Mun pitäis tyhjentää pesukone ja hmhmm.. miettii tarviinko viel jotain tonne laukkuun, ku lähen isälle.

Miten voi olla tää yks Michael Jacksonin kappaleen kohta niin koskettava ja ihana ♥
(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 07.07.2010 klo 10:28)

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 10:31  
+
0
Deanna, mikä biisi ? :)
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 10:33  
+
0
ok, screw you guys, i'm going to sleep

tää mun unirytmi on. oikeesti
this parrot is no more!

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6330
Viestejä yhteensä545682
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265838
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 07:15)