Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 00:23

Pulkku 16

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 75

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:15  
+
0
Moikka, Dee! Pidä kivaa isäs tykö :)

Kieppi, mä oisin halunnu mielummin Christine Sixteen -pulkun ;_________;
Mut nyt ko mainitsit Sweet Sixteenin, niin tekis mieli pistää Idol Songs levariin. Mut katon Supernaturalia, ni en jouda :( No, näiden jälkeen sit.

//Mä en tykkää Spotifystä. Tai joo, iskän luona ollessa se oli elinehto, mutta muuten kannatan kyl CD:itä, LP:itä ja C-kassuja. Olen materialisti mitä musiikkiin tulee. Rakastan sitä, että on paljon levyjä. Rakastan sitä kun tuo uuden levyn kotiin, pistää sen soittimeen ja lukee sanoja bookletistä. Tai sitä kun tekee hurjan löydän Jäänsärkijästä ja kiikuttaa sen ikionnellisena kotiin ja joka sekunti toivoo, että olis jo kotona ja pääsis laittamaan sen LP:n soimaan. Do I sound like a freak to you? :DD
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:17)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:16  
+
0
mun vanhemmat riitelee välillä ihan hirveesti ja sit taas sopii ja toisaalt pelkään et ne eroo jossain vaiheessa mut toisaalta ne ehkä kuuluu just siihen kastiin ketkä ei eroo ikinä :d mut jos niillä menis jotenki erihuonosti nyt niin tuskin he olis ostanu mitää uutta hienoo omakotitaloa :mietiskel:

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:18  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Kieppi, mä oisin halunnu mielummin Christine Sixteen -pulkun ;_________;
Mut nyt ko mainitsit Sweet Sixteenin, niin tekis mieli pistää Idol Songs levariin. Mut katon Supernaturalia, ni en jouda :( No, näiden jälkeen sit.

Pitäiskö tästä jotain tajutakin? ;D

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:18  
+
0

pieni haukkunen kirjoitti:

Hei apua pakko vielä kysyy teiltä ammattilaisilta:Jos nyt päätän ottaa tohon mölliluokkaan 2 starttia, niin onko se sit vaan sillee et kun mölliluokka alkaa, nii aina kuulutetaa ketkä on seuraavana vuorossa, ja ku mun eka startti on menny, sit vaan jossain kohtaa mut pyydetään uudestaan radalle vaai? oon ihan sekasin auttakaa pientä haukia :<



Hjälp..
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:20  
+
0
En ole ihan satavarma, mut mun käsittääkseni ensin on kaikkien ekat startit, ja niiden jälkeen ne ketkä ottaa toisenkin startin nii huudetaa sit sinne. Siellähän kuitenkin tosiaa kuulutetaan joten jos vaan kuuntelet nii kyl huomaat millon on oma vuoro ;D

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:22  
+
0

Kieputin kirjoitti:

[quote=Sipulu]Kieppi, mä oisin halunnu mielummin Christine Sixteen -pulkun ;_________;
Mut nyt ko mainitsit Sweet Sixteenin, niin tekis mieli pistää Idol Songs levariin. Mut katon Supernaturalia, ni en jouda :( No, näiden jälkeen sit.

Pitäiskö tästä jotain tajutakin? ;D[/quote]
No mainitsit Sweet Sixteenin, joten oletin sun tietävän Billy Idolin ;D;D;D;D;D;D;D;D;D
Ja sitten mun teki mieli kuunnella Billy Idolin Idol Songs -levyjä, joka mulla on LP:nä, joten se pitää luonnollisesti pistää levariin a.k.a. LP-soittimeen a.k.a. vinyylisoittimeen.
Mutta koska katson Supernaturalia, eli sellaista sarjaa jossa on kaksi poikaa ja paljon demoneita, niin en nyt jouda kuuntelemaan mitään. Mutta kun olen nämä jaksot näistä pojista katsonut, niin sitten kuuntelen. Ja Christine Sixteen on KISSin biisi, joten siksi oisin tahtonut sen tämän pulkun nimeksi.

Get it now? :D
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:23)

Haukeroinen

Haukeroinen
Viestimäärä: 1057

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:22  
+
0
Okeei hyvä kiitti :D <3
I want to be your favourite hello and hardest goodbye.

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:23  
+
0
nam, nam, olipa hyvää ruokaa kun ukki oli käyny lapissa kalareissulla :P
mulla tähän toiseen mummolaan on n. 5h matkaa. eihän se sinänsä niin iso matka ole, mutta kumminkin. millasia teidän isovanhemmat on?
mun mummi on ihana. se tekee järjettömän hyvää ruokaa, ja se on tosi pirteä.
se on asunu monta vuotta afrikassa, joten se kertoo hauskoja tarinoita.
ukki on hauska. se on herkkusuu, ja ostelee aina kaikkea hyvää(mummi kyllä useinmiten estää). lisäks ukki on tosi huumorintajunen. pienenä tykkäsin käydä kalastamassa ukin kanssa, mut nyt se on vähän jääny. ukkikin kertoo joskus hauskoja tarinoita afrikasta. ukki on joskus tylsä, mut kyl se on silti oikee teräs-ukki ;--)
mummo on mukava. sen luona käyminen on joskus tosin vähän tylsää, käydään sen verran usein kun tämä asuu siinä alle tunnin automatkan päässä, eikä paha pyöräilymatkakaan oo.
kuulostaa ihan pöjältä kun teen ukin ja mummin kanssa kaikkea, ne kertoo mulle tarinoita ym. ihan ku oisin pikkukersa. joskus se vaan on kivaa, kuunnella höperöiden vanhusten juttuja ja tehdä niiden kanssa kaikkea mikä saa ne iloseks -samallahan siinä ittekki tulee hyvälle tuulelle.
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

Jaymay

Jaymay
Viestimäärä: 646

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:24  
+
0
nyt on kyllä jo vähän säälittävä olo, kun oon itkenyt silmät päästäni heti kun sain ne auki. ihana ikävä.
winter brings the spring again

Lansu

Lansu
Viestimäärä: 1184

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:24  
+
0
Pulu! koska lähetät paitoja.... :--)
Aatu, x-rotu, 22.6.2008

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:25  
+
0
Voi Jaukkaa :<

//Lansu, ainii! Joo, pitää käydä ostamassa huomenna kirjekuoria ja merkkejä. Sit voisin perjantaina pistää postiin. Kuinkahan monta merkkiä yks paita tarvii? Hmm.. Pitää soittaa sihteerilleni.
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:26)

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:26  
+
0
Mulle olis ollu helpotus, jos vanhemmat ois eronnu jo aikoja sitten. Kerran ne multa kysyi, haluanko niiden eroavan, mutten tietenkään 10-vuotiaana sitä halunnut. Myöhemmin mieli muuttui..
Monta kertaa äiti sanoi, että se ja se riita on viimeinen. Se ei koskaan ollut viimeinen. 2006 meinattiin muuttaa äipän kaa kahestaan jonnekin, ei sit muutettu.. Onneksi sitten löysin Veskun ja pääsin sen luo turvaan.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

riiT

riiT
Viestimäärä: 700

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:26  
+
0
oho aika vähän meni, puhuin tossa mumminki kaa puhelimessa.. :D haha joo pakko lähteee. sommoro!
There's one heart beating and that heart beats for you.

silkkiterrieri n 05/07
silkkiterrieri 03/15
cockerspanieli 10/16

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:27  
+
0
mulla on äidin puolelta jäljellä enää pahasta alzheimerin taudista kärsivä pappa ja isin puolelta mummi ja pappa jotka on eronnu.
mummilla on uus mies, mummi on ihana :) se on sellanen nuorekkaan olonen, se haluis olla viel nuori ja sellanen, se tekee kans hyvää ruokaa mut aina jotain perunasta D: joku pakkomielle, en tiedä. :p mummin miesystävä on kans hirmu hauska, sil on kiva huumorintaju. ja vaik ne on ollu niin kauan yhessä ku muistan nii ei se silti tunnu omalta pappalta vaikka kiva onki.
isän isä on mulle kauheen etäinen, en oo nähny sitä varmaan kolmeen vuoteen. en mä tiedä siitä kauheesti mitään, mummi ei ikinä puhu siitä koska ne ei oo minkäänlaisissa väleissä.
äidin isä onki sit hoitokodissa, tosi huonossa kunnossa. ei osaa enää puhua, syödä, kävellä, mitään. joskus se vielä muisti mut ei enää pariin vuoteen. pappa oli tosi ihana sillon joskus, se jutteli kauheesti kaikkee sodasta.

Lansu

Lansu
Viestimäärä: 1184

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:28  
+
0
Pulu, varmaan vaan yhden, ei ne niin paljoo paina :D Ja mä mietin, että jos ne on reiluja kokoja ni mulle voi lähettää sittenki S -kokosen...... :DD jos vaan on. ihan sama.
Aatu, x-rotu, 22.6.2008

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:30  
+
0
Ok ;D En tienny mikä on Billy Idol, enkä myöskään sitä että levysoittimesta käytetään sanaa levari. ;D Enkä myöskään että Christine Sixteen on KISS'in biisi ;D

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:31  
+
0
Sanoo Sweet Sixteen, eikä tiedä kuka on Billy Idol? Voi näitä nykyajan nuoria ;;__________;;
Varjo 12/2010 ♥

Räyhähenki

Räyhähenki
Viestimäärä: 1116

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:34  
+
0
mulla tulee heti kamala jätskihimo kun nään jonkun kulkevan tötterö kädessä!
ihan mahdotonta, koska täälä kaikki kulkee jätskitötterö kädessään :--((
kirjastoon koht, osaako kukaan suositella mitään hyvää kirjaa tältä seisomalta?
"Hänet on tuomittu!
Sinut on tuomittu!
Koko joukko on tuomittu!
Vaan mihin?
Huomaa, etten sanonut."

Christopher Paolini ~ Eragon


ex. Sippuland

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:36  
+
0
Alkuperäinen J.M. Barrien Peter Pan. Paras kirja koko maailmassa <3
Varjo 12/2010 ♥

Kieputin

Kieputin
Viestimäärä: 2156

VS: PULKKU 16 - Keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:37  
+
0
Höh. Olkaa onnellisia jos teiän isovanhemmat elää. Mulla on enää yks mummo elossa jonka kanssa en ole mitenkään läheinen. Sen mies eli mun pappa kuoli jo ennen mun syntymää.

Ja tossa ihan parin kilometrin päässä asuneet mummo ja pappa (isän vanhemmat) oli tosi läheisiä. Tai no pappa eli vaan kolme vuotta mun aikana. :'( Se oli kiva tyyppi ja me veisteltiin jo mun nuoresta iästä huolimatta kaikkia kaarnalaivoja sun muuta, pelattiin korttia jne. Se ties tosi paljon kaikista elukoista ja linnuista ja luonnosta. Mummo kans oli tosi kiva ja kerkesin mä olee siellä sentään hoidossa esim, mutta olihan se kunto jo huonontunu mummolla kuitenkin, mitä se oli esim. mun siskon ja veljen aikana. Paisteltiin lettuja (heh palovarottimet soi aina.. ;D ) ja kateltiin oravia ja istuskeltiin eteisessä ynm. Mummokin sitten kuoli viimevuonna. :'(
Lisäks kummankin juttuja oli kiva kuunnella.

Olen ihan varma että viihtyisin edelleen tuolla mummolassa, jos kummatkin olis vaan elossa. Ja olis vielä lähellä joten sinne vois itekki mennä millon haluaa.

// niin ja kateeks käy aina kun kuulee vanhoja juttuja siskolta ja/tai veljeltä tai vanhemmilta. Tai no siis lähinnä naurattaa ne jutut mutta harmittaa ku en ite oikee kerinny olee paljoa mummon ja papan kans.

(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 07.07.2010 klo 12:38)

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28165
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6324
Viestejä yhteensä545662
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään3
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 20.04.2024 klo 05:15)