Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 11:34

Pulkku 19 aka viimeinen teinipulina

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 77

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 16:22  
+
0
ajaminen ois kivaa mutku en oikeesti oo mikää kauheen lahjakas kuski viel ni tulee kokoaja sellanen olo et kaikki on sillee "nainen ratissa taas satana!?!??!". :D:D ei siin sillai oo mitää vaikeet mut vaihteet vielki tuppaa aiheuttaa ongelmia ja sit mäkilähdöt?! tää kuulostaa säälittävältä. Ja viel ku luin tuolt vihatuista ihmistyypeistä tota keskusteluu nii oon et juu ei. :D

/ps. sehä on AINA (ainaki melkei) peräänajajan vika ni mua pelottaa ain mäes et liu'un takan olevan etupuskuriiin...........................
I am what I am today because of the choices I made yesterday
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 25.07.2010 klo 16:23)

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 16:23  
+
0
Plus tietty auto on kouluaikana oikeesti pelastus, lukion ekalla ja aluks tokallaki (kunnes isä alko heittää mua kouluun, sen työpaikka on ihan toises suunnas ja meiltä on lukiolle 13km että sille tuli aina 26km ylimäärästä matkaa................. no onneks on ilmaset bensat) jouduin kulkee bussilla ja se oli niiiin tuskaa; piti lähtee siinä viis yli kaheksan bussille jos piti ysiksi ja kaiken lisäks mulla on ihan liian pitkä matka pysäkilleki, puhumattakaan et piti talvella jossain -25 pakkases siellä seisoskella. Ja muutenki täällä on niin surkeet noi bussiyhteydet kouluun et huhhuh, nyt on niin rentoa ku ei tarvi esim. koulussa odotella 45min että pääsee kotiin ja sen jälkeen vielä kävellä 3km kotia matkahuollolta..................... ja saan nukkua kauemmin!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 16:25  
+
0
Mua ärsyttää ku jos mulla on alle puoli tankkia bensaa, niin oon sillee että no ei se mitään et ajelen silti ku se bensa loppuu kohta kuitenki. Mut aina välillä ku isä pistää mulle tankin iiiiiiiihan täyteen niin alan säästellä sitä ja ajan muilla autoilla et omat bensat ei kulu :DD tai no diesel
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 16:27  
+
0
no kelpais itellekki auto, iskä laittamassa aina tankit täytee ja et se auto vielä ois joku aika uus mersu tai audi mut eiku mä saan varmaan jonku saabin retkun vuosimallia '85 ja sit siihenki bensaa sillonku on omaa rahaa ja sit siis ei ole :(
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 16:29  
+
0
joo en ees tiiä mitä vuosimallii meijä auto on mut voin kertoo et siin ei oo ilmastointia eikä keskuslukitusta. ja ei oo mitää toista autoo. :D
I am what I am today because of the choices I made yesterday
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 25.07.2010 klo 16:30)

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 16:32  
+
0
joo, mullekki kelpaas että isi tankkais mun auton... no ok, kyllä se on n.3 kertaa tankannu sen täyteen ja olin aiva taivais (ja ajelin ne bensat varmaa kahes päiväs, heheheheheheee kylärinki ja kisaalut gogo)! mut enää siiton turha haaveella.

onkohan mulla sokeritauti, ei tuu enää rapulaa oikestaa ollenkaa. no ok, lauantaina oli tosi heikko olo. mä oikeesti pirin matosta kaksin käsin kiinni ku makasin lattialla (nukuin siis lattialla) ku lattia heilu nii -lvetin lujaa :DD mutta heti ku sain juotua vähä mehua nii olo parani nopiaa, tai ettei enää ollu rapula fiilistä vaa muuten semmone heikko olo johtuen siitä ettei oo syöny.

oikeesti jos mullei pian taas rupia tulemaan semmosia rapuloja ku ennen vanhaa alan oikeesti pelätä et mullon tyylii joku sokeritauti tms. :D sitte vois kyllä -tuttaa.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 16:33  
+
0
Mä olin ennen semmonen et ei olisi kelvannu mikään vanha romu, mut sit ku sain kortin ja piti jonku aikaa jakaa auto veljen kans, niin opin että aivan sama mikä se auto on ja olkoon kuinka ruma tahansa, kunhan liikkeelle pääsee. Kyllä mulle edelleen semmonenki kelpais mut onhan toi Audiki ihan jees. :-D Ainoo huono puoli on, et ku yks päivä ajattelin ekaa kertaa kokeilla ajotietokoneen navigaattoria et se ohjais mut töistä kotiin, NIIN SE EI LÖYTÄNY MEIDÄN TIETÄ?!?!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 16:33  
+
0
meillä sentää on tilava farmari saab 9-3. ihan keponen mennä ja kunnon ilmastoinnit, keskuslukitus, penkinlämmittmiet, sähköikkunat, kunnon radio ja kaikki :----) en tiedä sit näistä muista hienouksista vaan mitä mä tarviin tossa autossa, hoh.
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 16:38  
+
0
määki olin ihan satavarma et hommaan ekaks autoks jonku hyvän ja vähä kalliimman, mutta nooooh täytyy sanua et ONNEKS mullon toi vanha romu. tai no ei se oikestaa mikää romu oo vaikka japsituatantua onki :D noin vanhaks autoks se on törkeen hyväs kunnos ja palvellua mua nii uskollisesti.

ja voi luoja jos mullolis joku uurempi auto.... voi kamala. leikin nii paljo ton auton kans, pari kertaa käyty penkas hienosen virhearvioonni vuaks nii ristus jos olis käyny huonommin ja auto rutus olisin tappanu itteni jos olis ollu joku kallis auto :DD thank god siis, että hommasin ekaks autoks tommosen koska kumminki tuun ruttuamaa ja kolhimaan sitä vielä nii ei ainakaa nii palijo -tutta sitte ku jos menisin uutta hianoo autoo kolhimaa. enkä uskaltais leikkiä sen kans JA MIKÄÄ EI OO PAREMPAA KU TALVELLA LUISUTTELEMINEN! parempaa ku keskiverto seksi.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 16:39  
+
0
Moro.

Meillä ei oo autossa ilmastointia ja helteillä automatkat on aika tuskaisia, mutta ehkä sitten seuraavasta autosta löytyis ilmastointikin. Eli sit ku ollaan rikkaita.. Sentään sähköikkunat ja keskuslukitus löytyy :D Ja lukot aukee nappia painamalla, wou! :P
Lapsuudessani totuin ihan tavisautoihin, koska iskä ei suostu hommaamaan muita kuin ns. karvalakkimalleja, joissa ei siis oo oikein mitään sähköistä :P
Ja mä otan kaiken ilon irti, ku ei tarvii ite ajaa, vaan Vesku istuu aina ratin takana :D
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 25.07.2010 klo 16:41)

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 16:40  
+
0
Vois mennä pienelle välikuolemalle... Jääny unet taas vähä vähii täs v-lopun aikana :D
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 16:40  
+
0
Mä varmaan kuolisin kauhusta Merjan kyydis............................... oon niin rauhallinen kuski!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 16:40  
+
0
Mä en tierä mitä tekisin jos mullei olis ajokorttia, tai siis ajaminen on ihan parasta.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 16:42  
+
0
mikä on välikuolema?
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 16:42  
+
0
Hyi hemmetti en kestäisi autos jossa ei oo ilmastointia. Veljen autos se on menny rikki ja oli kyllä niiiiiin tuskaa joskus pahimmilla helteillä olla kyydis ja sydän itki verta omien autojen perään!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 16:42  
+
0

H1N1 kirjoitti:

Mä en tierä mitä tekisin jos mullei olis ajokorttia, tai siis ajaminen on ihan parasta.

No äläpä! oikeesti elämä on PAREMPAA ku on ajokortti ♥
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 16:43  
+
0
tähän väliin: onko oikeesti rumempaa koiraa ku griffoni? hyi hemmetti
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 16:43  
+
0
mä rakastan meijän porukoiden ja nikon autoa! isillä on mersu katumaasturi (ML 320), semmoi ihan tän vuoden malli ja aah siinäki on kaikki herkut. sit äitillä on viime vuoden audi katumaasturi (Q5) ja seki on mun rakkaus <3 Nikolla on perus BMW sedan malli vm 2004 ja siinäki kaikki ilmastoinnit yms.
mul on hirvee tottuminen sit ku hommaan oman auton ehkä 4000 e:n budjetilla :D:D

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 16:45  
+
0
hei mad 4000e budjetilla??? ? ??

mä varmaan ostan vaan 1000e auton tai ehkä halvemmanki ÖÖÖÖ?
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 16:46  
+
0
mun budjetti riippuu sen hetkisestä rahatilanteesta. nyt on autoo varten öö tonni kasassa, tuskin mä iha neljää saan. ajan varmaa iskän autol sit jos en saa rahoi kerättyy omaa :DDd

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 77
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28160
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6321
Viestejä yhteensä545649
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265822
(Tilastot päivitetty viimeksi 18.04.2024 klo 00:15)