Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 11:34

Pulkku 19 aka viimeinen teinipulina

Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 77

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 17:14  
+
0

MAD kirjoitti:

nii siiis joku ysivitone on nii pieni viel et mite se voi synnyttää?!

Ihanasti sanottu, kun ite oot peräti vuoden vanhempi :D

Mut joo, arvatkaapa ketuttaako vai ketuttaako? Joka kerta kun tuun reissulta kotiin, niin äiti on vaihtanut mun huonekalujen järjestystä koska sen mielestä niin olis paljon fiksumpi. Mä tuun joka kerta ihan erilaiseen asuntoon enkä ikinä siihen ihanaan millaseks ite tän järkkäsin. Ja joka kerta se lupaa, ettei enää koske mihkään. Vitut. Koska se oikeasti oppii, että tää hitto soikoon on mun koti ja vaikkei sillä ole omaa kotia, jota järkätä niin ei sillä silti ole oikeutta muuttaa täällä mitään.

Mulla on maailman ihanimmat vihreät pyyhkeet kylppärissä ja nyt kun tulin, niin ne oli kadonnu siellä oli tilalla vaaleanpunainen. VAALEANPUNAINEN?!?!?!?!

Ja nyt vielä kun siskon kaveri kuoli ja siskolla on tavaraa sen tytön varastossa ja ne pitäis hakea pois, niin nepä tietenkin tulee mun varastoon koska olen ainoa sellaisen omaava. Ja koska siellä on jo äidin tavaroita, niin ne äidin tavarat tuodaankin tänne asuntoon säilöön, jossa muuten on jo valmiiks hemmetin iso vitriini, joka ei tänne sovi pätkääkään.

Ja kaiken lisäksi kun äiti sen asunnon saa, se aikoo viedä multa lipastot, kirjotuspöydän ja parven. Ne ANNETTIIN mulle, eikä se tarkoita että jos niitä itse tarvii joskus niin ne saadaan takas, varsinkaan jos mulla on niille käyttöä. Ja mistä helvetistä se nainen luulee, että mä tällä opiskelijabudjetillani ostan itelleni pöydän, lipastot ja sängyn? Ja tänne kun ei voi oikein ottaa muuta sänkyä, ko parven. Ei jumalauta, että mua ottaa nyt pannuun.

Maailman paras viikonloppu takana ja kotiintulo on TAAS tällanen pettymys.
Varjo 12/2010 ♥

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 17:16  
+
0
^ no siks sanoin että pieni ja ei pysty ees välttistä synnyttään koska en itekkää siihen pysty :D

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 17:17  
+
0
Joo tajusin, mutta jotenkin koomisen kuulosta kun tuo tuli tollattii "ysivitoset on vielä niin pieniä" -tyyliin :D
Varjo 12/2010 ♥

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 17:19  
+
0
Pulu: Ai sun äitis on kans tommonen ihana <3 Meillä äiti veti herneet nenään kun pidin itellä ne hikiset parikymppiä mitä sain lukiokirjojen myynnistä, kun ne kirjat oli hänen maksamia jne.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 17:20  
+
0
no hei tottakai nehän on sikapaljo pienempiä ja nuorempia ku mä koska mä oon sentää '94 ;)
/ ei vais, vaan sitä meinasin ku iteki oon kelannu ettei tällä ruumiinrakenteella viel mitään lasta synnytettäis.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 17:20  
+
0
Kyllä siihen synnytykseen yllättävän pieni ihminen pystyy, muutama vuosi sitte täällä synnytti yks 14-vuotias oikeesti ihan älyttömän hento ja pikkunen tyttö ihan mainiosti ison pojan :D onneks mulla on kuulemma SYNNYTTÄJÄN LANTIO niin pitäis olla sen suhteen helppoa :cool:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 17:23  
+
0
MAD: Meillä lapsilisä taitaa mennä ihan ruokaan ja vastaavaan. Rahaa saa pyytämällä, mutta itse en edes muista, milloin olisin varta vasten pyytänyt rahaa johonkin ostokseen. Meillä isä tuottaa paljon, mutta on silti säästeliäs eikä tuhlaa oikeastaan ikinäikinä. Itellä on ainakin niin, että jos on tehnyt töitä rahan eteen, säästänyt ja ostanut sitten vaikkapa jotain suurempaa, sitä osaa arvostaa ihan eri tavalla.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 25.07.2010 klo 17:25)

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 17:24  
+
0
yäk jouduin tosi hienosti laittaa samaan korvaan toiseen reikään hopeen ja toiseen kultasen korviksen :/ tommonen tyhmä rengas ei suostunu menemään tohon ylempään reikään, mikä olis ollu tietty parempi ku sillon toi reikä olis saanu ilmaan ton vammasen yliarvostetun "harjotuskorun" jälkeen, niin piti laittaa siihen joku kultanen. höh
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 17:25  
+
0
Stu, joo. Tällanen unelma mulla äitinä.

Mua pelottaa, kun lähen kohta taas kahen viikon reissuun, että mitähän se nainen tänne sillä aikaa keksii....
Varjo 12/2010 ♥

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 17:26  
+
0
mikset vaan nappaa sipulu sun äitiltä sitä avainta pois ja sano että sun kämppä, sun säännöt?

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 17:26  
+
0
Mä olin ihan järkyttynyt, kun poikaystävä eilen kerto et niillä on lapsilisät menny lasten säästötilille ja esim. sillon ku poikkis lähti opiskelemaan, niin sillä oli tililllä odottamas monta tonnia ja samoin sen pikkuveljellä on nyt odottelemas semmoset kevyet kuus tonnia....................
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 17:26  
+
0
Mulla on kivasti silmä mustana :P
Poju täräytti perjantaina päänsä täydellä voimalla suoraan mun silmään. Se oli siis mun sylissä, kävi vähän kierroksilla ja rupesin korjaamaan sen asentoo, ni se heilautti sit päänsä mun silmään. Välittömästi nousi pieni kuhmu ja ilmaantui mustelma. Onneksi se mustelma ei näy normaalioloissa eli ku katon vaan eteeni, ni ei ihmiset ala epäillä mun joutuneen perheväkivallan uhriksi :P
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 17:26  
+
0

MAD kirjoitti:

mikset vaan nappaa sipulu sun äitiltä sitä avainta pois ja sano että sun kämppä, sun säännöt?

Pulun äiti taitaa hoitaa siel Sussua näitten reissujen ajan?
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 17:29  
+
0
^ aa no sitten.

mun lapsilisät ikävuosina 0-13 on säästetty tilille opiskeluja varten. en ees tie paljo siel on. aika paljo.

Natskuu

Natskuu
Viestimäärä: 1768

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 17:30  
+
0
tintti: Isotädin entinen koira aiheutti hänelle ja varsinkin hänen parhaalle kaverilleen monet nilkan- ja kädenmurtumat tempaistessaan aina yllättävässä tilanteessa hihnasta.
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 25.07.2010 klo 17:30)

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 17:32  
+
0
Mä sain mun tilillä olleet lapsilisät käyttööni, kun se tili siirrettiin vain mun käyttöön. Ei siellä mielettömästi rahaa ollut, mutta muutama satanen kuitenkin. Siinä vaiheessa taisin olla jo yli 17 ni sinne ei enää tullu lapsilisiä.
Ja hassua, kun mun tilistä tehtiin sellanen, et ku täytin 18, ni äippä ei enää nähnyt oman nettipankkinsa kautta mun tilin tietoja, mut se edelleenkin näkee mun veljen tilin tiedot ja veli siis täyttää pian 26 :P
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Stu

moderaattori
Stu
Viestimäärä: 2198

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 17:35  
+
0
Meilläkin meni lapsilisät ihan elämiseen kyl kaikki. Oltiin aika tiukoilla sillon kun me oltiin pieniä, ja oikeestaan viel sillonki vähä ku olin ite teini. Mut mä olenki lama-ajan lapsi.
"Strength does not come from physical capacity. It comes from an indomitable will."

- Mahatma Gandhi


Wandering & Wondering Down Under

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 17:37  
+
0
Jahas, on vissiin yläkerran asukeilla taas rahat loppu, ku piti riita pistää pystyyn.. Kauhee huuto ja tavaroiden paiskominen kuuluu vaan. Ihmeen rauhallista siellä onkin viime aikoina ollu..

Nyt kauppaan -->
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 17:37  
+
0
Meillä on kaikkien lapsilisät menny tileille jotta sitte on jotain mistä ponnistaa ku omilleen muuttaa :-)

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 18:02  
+
0
Mä kauhistelin, ku Ristiinan näyttelyyn on ilmotettu 26 bortsua, mut eipä tuo ookaan paljon, kun samana päivänä olevaan erkkariin on ilmotettu 121 bortsua :D
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

  Siirry sivulle: 1 ... 5 6 7 ... 77
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28165
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6323
Viestejä yhteensä545659
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään8
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 23:15)