Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 11:34

Pulkku 19 aka viimeinen teinipulina

Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 77

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 19:35  
+
0
Finnair <: Tai toki kaik käy jos äkkilähdölllä lähetään.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 19:44  
+
0

Deanna kirjoitti:

Kysyn huvikseen et mitä lentoyhtiötä te ja teiän porukat käyttää yleensä, kun ootte lähössä jonnekin ulkomaille?

Yleensä Finnairia tai SASia, mut mä oon kyllä edelleen SASille vihanen ku jouduin kerran odotella YKSIN New Yorkin kentällä 5h että lento lähtis, ku koko ajan vaan tuli että konees on teknisiä vikoja et kohta lähdetään ja sit sen 5h odotuksen jälkeen ilmotettiin, et lento on peruttu. Siinä oli sitte kiva olla yksin Amerikas lentokentällä ja miettiä että öööö mitähän täs nyt sit tekis :D Onneks täti perheineen oli vielä pari päivää NYCis niin tuli pelastamaan. Ei toi kyllä SASin vika ollu mut oon silti vihanen!! Mut sit niiden käytös oli ihan arsesta revittyä kun menin SASin tiskiltä tivaamaan uutta lentoa, yritti tunkee mua ihan kummallisille lennoille mut onneks sain kuitenki Finnairilta paikan :)
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 19:49  
+
0
Uskaltaisitteks mennä Wizzairilla? :D
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 25.07.2010 klo 19:49)

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 19:50  
+
0
En oo koskaan kuullukaan semmosesta, aika epäilyttävää :D no mut eiköhän se ilmas pysy!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 19:53  
+
0

Wikibabe kirjoitti:

Wizz Air on unkarilainen halpalentoyhtiö, joka pitää päämajaansa Unkarin Vecsésissä. Yhtiö on keskittynyt lennoissaan Keski- ja Itä-Eurooppaan. Kuten monet halpalentoyhtiöt, on sillä monta tukikohtaa ympäri Keski- ja Itä-Eurooppaa.
Yhtiö operoi usein pääkenttiä hiljaisemmilta kakkoskentiltä. Suomessa se käyttää Turun lentoaseman halvempaa kakkosterminaalia lennoillaan Budapestiin, Gdanskiin, Riikaan ja Varsovaan. Kesäkuussa 2010 yhtiö alkaa lentää myös Tampereelta Gdanskiin.

Varjo 12/2010 ♥

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 19:59  
+
0
Mistä tietää että rintsikat on sopivat? :D Pitääkö tissien kaikissa mahdollisissa tilanteissa täyttää kuppi, vai saako esimerkiksi huonoryhtisesti istuen kuppien yläosaan jäädä tyhjää tilaa? Nimim: käytänkö liian pieniä rintsikoita, tyttö 20v.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 20:02  
+
0
Aikuisten puolella oli joskus puhetta siitä, että moni nainen on koko ikänsä ostanut liian pieniä rintsikoita ja vasta ihan alusvaateliikkeessä saanut kuulla oikean kuppikokonsa. Kannattaa siis käydä ammattilaiselta kysäisemässä, jos on epävarmuutta asiasta ja tahtoo oikeasti just passelin kokoset liivit :)
Varjo 12/2010 ♥

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 20:04  
+
0
Kuka jaksaa mennä jonnekki liikkeeseen tivaamaan... luulis nyt että sentään koiratpistekomista löytyis tohonkin vastaus :D t. kiinnostunut, joka 99% käyttää liian pieniä rintsikoita
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 20:06  
+
0
Olen miettinyt, mitkä on paremmat rintsikat, sellaiset, joihin tissit "uppoaa" kokonaan vai sellaiset, joista pursuu vähän yli? :D Pursuavat tuntuu kävellessä sellaiselta "paketilta" etumuksessa :--D mutta on hauskaa kun tulee heti tissivako.
come on night, take me home

Lansu

Lansu
Viestimäärä: 1184

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 20:09  
+
0

Kadaver kirjoitti:

Mistä tietää että rintsikat on sopivat? :D Pitääkö tissien kaikissa mahdollisissa tilanteissa täyttää kuppi, vai saako esimerkiksi huonoryhtisesti istuen kuppien yläosaan jäädä tyhjää tilaa? Nimim: käytänkö liian pieniä rintsikoita, tyttö 20v.

!! mä mietin ihan samaa, kuuluuko sinne ylös jäädä huonossa ryhdissä tilaa! :D nimim. ostin eilen kahet rintsikat! taattua seppälälaatua kylläkin, muttamutta...... :D
Aatu, x-rotu, 22.6.2008

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 20:09  
+
0
Mä oon tehny vähä empiirisiä tutkimuksia ton suhteen. Semmosissa, joihin tissit uppoaa kokonaan tissit hölskyy välillä aika inhottavastikin, mut semmosissa "pursuavissa" ne pysyy paremmin tavallaan paikoillaan :poppari:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 20:10  
+
0
Mä olen käynyt liikkeissä, muttei ne ole oikein osanneet neuvoa. Ovat vain tuoneet sermin taakse niiden mielestä sopivan kokoisia liivejä ja sanoneet, että voivat tuoda isompaa tai pienempää, mikäli se tuotu koko ei ole hyvä. Mutta kun mä en tiedä, mikä on hyvä!

Pitääkö tissien täyttää koko kuppi vai saako esimerkiksi yläosa olla vähän tyhjä? Mulla on rintsikoita kokoskaalalta A70-65C, mutta tiedä sitten mikä noista on oikea. Tuntuu että huijaan itseäni jos ajattelen olevani C-kuppinen, jos käytänkin joissain mallessia A-kupin liivejä. :D:D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 20:10  
+
0
Eka puhuttiin lukiokirjoista ja nyt rintsikoista :D Mitähän seuraavaks? :DD
Varjo 12/2010 ♥

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 20:11  
+
0
Analysoidaan sitä mistä puhutaan. :D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 20:12  
+
0
Mä en käsitä tota kokologiikkaa. Jos on esim. 75C ja 70C, niin MINKÄ TAKIA tossa 70C:ssä sen kupinkin pitää pienentyä?!?!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 20:13  
+
0
Oikeastaan A70:llä ja C65:llä on kupin kohdalla yhtä iso kokoero kuin A70:lla ja A75:llä, jotakuinkin.
come on night, take me home

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 20:15  
+
0
No mitä ihmettä? :D Minkä kokoisia rintsikoita käyttää ne, joilla on oikeasti pieni ympärys ja isot tissit?
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 20:17  
+
0
Nimenomaan!!! Mä ajattelin kerran kokeilla että no miltäköhän 70 tuntuis ympärysmittana ja halusin nimenomaan että vaan se ympärysmitta pienenis, mutta turha toivo... :ylpea:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 20:18  
+
0
Mulla on 70DD :shifty: ja 70D on sitten sellainen pursuileva kompromissiratkaisu. Yhdet pursuilevat mutta oikein hyvät 70D:t löysin hulluilta päiviltä, harmi vain ne on valkoiset niin pitää pistää aina toppi paidan alle.
come on night, take me home

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: PULKKU 19 AKA VIIMEINEN TEINIPULINA - Sunnuntaina, 25.07.2010 klo 20:19  
+
0
Ei hitto mua ottaa nyt päähän. Mä olen tarkka siitä, että mun asunnossa ei polteta savukkeen savuketta ja äiti aina sanoo, että se on hyvä päätös eikä pidä antaakaan. Ja nyt aloin täällä nuuhkimaan, että tuoksuu eriltä ja soitin äitille ja kysyin, että onko pikkusisko ollut täällä yksinään (jolloin se polttaa kielloista huolimatta sisällä) ja se sano suoraan, että "ei, mutta annoin P:lle (isosiskolle) luvan polttaa sisällä, kun se ravas koko ajan ulkona" ja nyt ÄITI otti nokkiinsa siitä, kun mä sanoin että miks ihmeessä kun mä olen sanonut ettei täällä polta kukaan.

Oikeesti mitä ihmettä tuon naisen päässä liikkuu nykyään? Ihan kuin se tahallaan kapinois mua vastaan. Mennyt vähän roolit meillä sekasin.

//Mainittakoon, että minulla on vihreät rintaliivit tälläkin hetkellä ylläni, ettei mene ihan OT:ksi.
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 25.07.2010 klo 20:21)

  Siirry sivulle: 1 ... 8 9 10 ... 77
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28185
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6331
Viestejä yhteensä545690
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään10
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265843
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 20:45)