Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Torstaina, 12.08.2010 klo 15:38

Saako eksiä tapailla?

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

SAAKO EKSIä TAPAILLA? - Torstaina, 12.08.2010 klo 15:38  
+
0
Aihe ei nyt ole omalla kohdalla mitenkään ajankohtainen, mutta muista syistä mahdottoman mielenkiintoinen!

Kun alettiin miehen kanssa seurustelemaan, tunsin kamalaa mustasukkaisuutta yhtä miehen eksää kohtaan. Heidän suhde ei onnistunut, koska miehen sanoin tyttö ei häntä huolinut. Olivat kuitenkin kavereita ja tapasivat aina kun sattuivat samalle paikkakunnalle. Annoin miehen tavata eksäänsä, mutta joskus vedin itku kurkussa peiton korvien päälle ja kieltäydyin hyväksymästä, että mies HALUAA tavata jotain toista vaikka voisi olla senkin ajan minun kanssa.

Eivät nykyään ole juurikaan tekemisissä. Kasvoivat ilmeisesti erilleen ja elävät nykyään aivan eri maailmoissa. Tyttö on musiikkia rakastava hippi ja mies ulkomaille sotahommiin himoava natsiluonne.

Mullahan ei eksiä ole, joten miehen ei ole tarvinnut mustasukkaistella.

Saako nykyinen kumppani mielestänne rajoittaa eksien tapaamista? Entä pitääkö kumppanin eksiin tutustua? Haluatteko tutustua? Miksette?
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SAAKO EKSIä TAPAILLA? - Torstaina, 12.08.2010 klo 16:12  
+
0
äää :-D mä oon jotenki pienessä mielessäni hirmu mustasukkainen jannen exille :-( se että ne on nätempiä ja laihempia ja kauniimpia mitä minä niin on jotenki kamala nipistys itsetunnossa, vaikka janne sanookin että mä oon kauniimpi mitä ne, mutta silti! :-------( ja jos ne vähänkään moikkaa kadulla tai facebookissa juttelee, niin mulle tulee sellanen JAHAS mitä mulle ei oo kerrottu fiilis. eli en kyllä ihan heti antais jannen tapailla noita sen exiä!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: SAAKO EKSIä TAPAILLA? - Torstaina, 12.08.2010 klo 16:25  
+
0
Tiedän/tunnen yhden py:n exän, ja mua ei haittaisi yhtään jos se sitä näkis - oon niiiiiiiin paljon parempi ku se, kaikin tavoin. :cool:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: SAAKO EKSIä TAPAILLA? - Torstaina, 12.08.2010 klo 16:30  
+
0
Ei oo ajankohtaista mutta jos olisin eksää paremman näkönen ja muutenki niin ei haittais niin paljoa, vaik kyl mä vähän kyseenalaistaisin sitä jos en ollenkaan sitä tuntis mut jos kyse taas ois jostain täydellisestä ilmestyksestä niin voi että, ei hyvä! Vetäisin aika raivot siihen väliin jos se ehdoin tahdoin lähtis sellasta tapaamaan..
never regret something that once made you smile

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: SAAKO EKSIä TAPAILLA? - Torstaina, 12.08.2010 klo 16:40  
+
0
Entä jos se eksä olisi ulkonäön suhteen oikea täydellisyyden ruumillistuma? Silloinko sitä ei saisi tapailla? :D Ihmeen paljon ihmiset asettaa painoa toisen ulkonäölle. Pelkäättekö te, että mies hyppäisi takaisin eksän luokse, mikäli eksä on teitä viehättävämmän näköinen? Vai minkä takia itseään kauniimpaa eksää ei saisi nähdä? Eikö se enää menekään niin, että luonne on toisessa kaikista tärkein?

Se eksähän on kokeiltu jo. Sen kanssa oleminen on nähty, eikä se toiminut. Eihän se muuten olisi eksä. Mikäli eksä viehettää edelleenkin, ei pettämistä voi estää kieltämättä tapaamiset.

Mä en tajua vaan tajua, miksi tilanne on eri, jos se eksä on rumempi/nätimpi.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: SAAKO EKSIä TAPAILLA? - Torstaina, 12.08.2010 klo 16:43  
+
0
itselle tulee sellanen itsevarmempi olo jos omasta mielestä ei se exä oo mikään maailman kaunein. mutta en tiedä, exä on ollutta ja mennyttä ja luonne on tärkein ja näin, mutta silti se on vaan jotenkin niin inhottava, miten oma itsetunto saa mielen temppuilemaan. :-(
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: SAAKO EKSIä TAPAILLA? - Torstaina, 12.08.2010 klo 16:45  
+
0
Mulla on yksi exä, jota olisi ihan kiva nähdä silloin tällöin ohimennen. Mä en kuitenkaan niin voi tehdä, koska sen nykyinen on kieltänyt mun oleskeluni exäni taloyhtiön pihalla, enkä kuulemma saa mennä 100 metriä lähemmäksi N:ää. Lievästi mustasukkainen ja itsestään epävarma tämä tyttönen siis. No, enpä usko että mitään menetän. Ärsyttää vain se, että oltiin kuitenkin 3 vuotta yhdessä ja toistemme ensimmäiset kunnon seurustelukumppanit ja nyt tuo tyttö koittaa kuulemani mukaan manipuloida N:ää niin, ettei se olisi koskaan minun kanssani edes seurustellut.

Mua ei haittaisi, että L näkisi exäänsä. Käsittääkseni he ovatkin kavereita yhä?
Varjo 12/2010 ♥

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: SAAKO EKSIä TAPAILLA? - Torstaina, 12.08.2010 klo 16:47  
+
0
Kaunista pidetään enemmän uhkana ku jotain rumaa (tai siis vähemmän viehättävää) :( Mun itsetunto sais ainaki kolahduksen jos se lähtis tapaamaan jotain sellasta täydellistä naista ja iteki kattoisin katkerana miten upeen näkönen se on :-D
never regret something that once made you smile

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: SAAKO EKSIä TAPAILLA? - Torstaina, 12.08.2010 klo 18:16  
+
0
Mulla ei ole yhtäkään exää, joten Veskun ei oo tarvinnu moisten takia tuntea mustasukkaisuutta tai mitään muutakaan :D Veskulla itsellään on yksi ex, jos sitä sellaiseksi voi kutsua, kun eivät kovin kummoisesti seurustelleet aikoinaan, mutta kuitenkin.. Mulle iskee omituinen olo aina, kun Vesku kertoo jotain siitä tyypistä, vaikka me ei ees kunnolla tunnettu Veskun kanssa silloin, kun se hengaili sen neitosen kanssa :P Ja yleensä oon ite pyytänyt Veskua kertomaan siitä ja silti se omituinen olo tulee :D
Muutaman kerran ollaan ohimennen nähty Veskun exää, eikä siinä ole mitään ongelmaa, kun ei niillä tosiaan kovinkaan syvällistä suhdetta ollut ja Veskulla ei ole nykyään oikein mitään mielenkiintoa edes kaveerata sen tyypin kanssa. Vesku ei edes itse ymmärrä, mitä se siinä tyypissä aikoinaan näki :D

Voisin hieman ihmetellä, jos Vesku yllättäen haluaisikin hengailla enemmälti tämän exänsä kanssa, mutta sitä tuskin tulee tapahtumaan. Vaikea sanoa, miten suhtautuisin, jos Veskulla olisi "kunnollisia" exiä, joiden kanssa haluaisi sitten enemmänkin viettää aikaa.
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: SAAKO EKSIä TAPAILLA? - Torstaina, 12.08.2010 klo 18:29  
+
0
mun on vähän hankala sanoo tähä mitään, koska meillä kummallakaan ei ole eksiä, mutta kyllä mä antaisin ton nähdä eksäänsä jos sillä sellainen olisi, ja jos niillä olisi ollut vakava suhde ja olisivat eron jälkeen edelleen kavereita, mikäs siinä. kunhan sen tapailu pysyisi tosiaan ihan kaverimaisena (voiko noin edes sanoa..)
se oiski varmaan sitten eri juttu tykkäiskö py jos mulla olis eksä jota tapailisin, kyllä se varmaan antaisi mun nähdä sitä mutta ei se varmaan siitä tykkäisi :D
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: SAAKO EKSIä TAPAILLA? - Torstaina, 12.08.2010 klo 19:42  
+
0

Mulla ei ole yhtäkään exää, joten Veskun ei oo tarvinnu moisten takia tuntea mustasukkaisuutta tai mitään muutakaan :D Veskulla itsellään on yksi ex. Mulle iskee omituinen olo aina, kun Vesku kertoo jotain siitä tyypistä, vaikka me ei ees kunnolla tunnettu Veskun kanssa silloin, kun se hengaili sen neitosen kanssa :P Ja yleensä oon ite pyytänyt Veskua kertomaan siitä ja silti se omituinen olo tulee :D

Aivan samoin täällä. Muutamia kertoja koko suhteen aikana on tullut puhuttua ja jotenkin tosiaan tulee aina tyhmä olo, mustasukkainen sielu kun olen.

H ei kuitenkaan ole yhteyksissä eksäänsä lainkaan enkä häntä ole koskaan nähnytkään, enkä suoraan sanoen kaiken kuulemani perusteella tahdo koskaan nähdäkään. Hyvä näin. ^^
En tahtonut muuta kuin kaiken.

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: SAAKO EKSIä TAPAILLA? - Torstaina, 12.08.2010 klo 19:53  
+
0
mä kyllä hengailen aika usein ja mielelläni exieni kanssa, ne on kuitenkin nykyään mun hyviä ystäviä melkeen kaikki. pari niistä on melkeenpä parhaita kavereita... en mä nää mitään pahaa siinä että kaveeraa entisten kanssa, ne kun tosiaan on niitä entisiä eli jotain siinä on pitänyt olla ettei se suhde oo toiminut. ihan hyvin mä voin tutustua siis myös exieni exiin ja sit joskus tulevaisuudessa myös uuden seurustelukumppanini exään jos niillä sellaset kaverilliset välit on. kaikilla ei oo ja tajuun kyl et jos ero on ollut jotenkin riitaisa niin ei silloin ehkä haluu pahemmin kaveerata.

en kyl kestäis jos mun uus parisuhdekamu ei sit tykkäiskään siitä että oon aika tiiviisti yhteyksissä entisten kanssa. ne on mun _kavereita_, en mä aio ottaa keneltäkään neuvoja siihen ketkä mun kavereita saa olla. bros before hoes ja sitä rataa.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: SAAKO EKSIä TAPAILLA? - Torstaina, 12.08.2010 klo 19:55  
+
0
mun exät on mun parhaita ja luotettavimpia ystäviä! ollaan tunnettu pennusta asti, oon sit säätäny noitten kanssa kaikkea ja mua on petetty ja kohdeltu väärin mut silti haluun olla tekemisissä noiden kanssa. se ystävyys on parasta, vaik seurustelu oli perseestä. ja en mä niin tulisesti ollu rakastunu eikä se rakkaus oo ikinä sen jälkeenkää syttyny. ei meillä oo kiusallisia hiljasuuksia tai mitään ees.
nikkellä on pari eksää ja hyväksyn täysin sen et ne moikkaa tai juttelee mesessä. toinen niistä on täydellisen kaunis, mut so what? niillä ei toiminu juttu, meillä toimii joten miks kajota eksään ku nyt on suhde mallillaan ?

Ame

Ame
Viestimäärä: 1119

VS: SAAKO EKSIä TAPAILLA? - Torstaina, 12.08.2010 klo 21:04  
+
0
En mä ainakaan tykkäis, että tuo mieheke entisiään ihan tarkoituksella lähtis tapaamaan. Niin pienellä paikkakunnalla liikuskellaan, että niihin väkisin törmää ja tämäkin on jo tarpeeksi epämukavaa. Eihän tuo mies ole omien sanojensa mukaan ole kenenkään muun kanssa tosissaan ollut, mutta en mä silti niihin entisiin ole innoissani törmäämässä. Olen hieman mustasukkainen luonne :D

Itsellä ei noita entisiä oikein ole, joten miehellä ei ole syytä olla mustasukkainen.

riiT

riiT
Viestimäärä: 700

VS: SAAKO EKSIä TAPAILLA? - Perjantaina, 13.08.2010 klo 16:51  
+
0
oon ihan samaa mieltä Wallenin kanssa ja tais olla samantyyppinen tilannekin kaiketi..
There's one heart beating and that heart beats for you.

silkkiterrieri n 05/07
silkkiterrieri 03/15
cockerspanieli 10/16

 
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28175
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6327
Viestejä yhteensä545676
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265834
(Tilastot päivitetty viimeksi 23.04.2024 klo 20:00)