Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 23.04.2010 klo 15:37

Tatuoinnit, lävistykset ym. kehon koristelu

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 24

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 23.04.2010 klo 15:37  
+
0
Mitä porukka tykkää tatuoinneista ja lävistyksistä? Sekä tietenkin kaikenlaisesta muusta kehon koristelusta?

Itselläni on tällä hetkellä vain yksi ainoa tatuointi, lisää tulossa viimeistään joulukuussa kun veronpalautukset kilahtaa tilille. Suunnitelmia sen sijaan on sen verta, että jos jokainen niistä joskus toteutuisi, niin paljasta nahkaa ei varmaan näy enää ollenkaan. Ei mutta, oikeasti tavoitteena olisi kuvittaa molemmat kädet half-sleeven verran ja yläselkään jotain. Varmasti tulee jonnekin muuallekin vielä, mutta nuo olisi nyt tämän hetkiset "tulevaisuuden suunnitelmat".

Lävistykset kiehtoo kovasti ja minulla on ollutkin nenäkoru, vasemmanpuoleinen labret, smiley ja septum. Tällä hetkellä vain septum, mutta mahdollisimman pian olisi suunnitelmissa myös medusa ja bridge. Korvissa killuu koruja 4 ja 2 + 6mm minivenytys. Tavoitteena olisi vähintään 8mm, aika näyttää josko vielä siitäkin suurempi.
Varjo 12/2010 ♥

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 23.04.2010 klo 15:44  
+
0
Mulla on ollu kielikoru ja napakoru, napa kasvo ulos ja kieli tulehtu pahasti. Tällä hetkellä toisessa korvassa tragus ja industrial, mitään muuta ei oo, ei edes tavallisia korviksia. Tatuoinnit on ihan jees, jos niitä on hillitysti ja sellasia pieniä :'D ite voisin joskus hamassa tulevaisuudessa jopa sellasen ottaa!

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 23.04.2010 klo 15:44  
+
0
haluun tatuoinnin mut mul ei oo mitään hajua millasen!!
this parrot is no more!

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 23.04.2010 klo 15:48  
+
0
teoriassa kyllä, käytännössä riippuu vähän että kuinka hieno ja miten sopii kantajalleen. mutta siis periaatteessa kyllä tykkään joo. joskus teinimpänä olin ihan fileissä lävistyksistä ja mulla olikin vuoden ajan bridge mutta sitten vähän pelleilin eikä oo enää. en varmaankaan ota takaisin, ei se enää houkuta niin paljoa nyt kun on elellyt ilman about puoli vuotta. septum vähän kyllä kiinnostais mut en usko että se sopisi mulle joten ei sit.

nykyään sitten tatuoinnit kiinnostaa enemmän. vielä ei oo yhtään kuvia, keräilen tässä rahaa jotta pääsisi leimauttamaan itseään. sen verran isoo kuvaa tulossa että voi mennä kyllä hetki... en oo tosin myöskään ihan päässyt nyt varmuuteen et minne meen hakkauttaa itseäni. mulla on pari vaihtoehtoa, toinen on se missä about kaikki kaverit on käyneet ja tiedän että sieltä saa varmasti hyvää jälkeä, toinen on sellanen mulle vähän tuntemattomampi mutta kun katselin niiden kotisivuja niin päätatuoijan tyyli saattais natsata vähän paremmin siihen mitä mä haen tulevalle kuvalleni.

henkilökohtaisesti digautan eniten sellasta tyyliä joka ei vältsii edusta mitään erikoista tyylisuuntaan vaan on poiminut vaikutteita vähän kaikkialta. japanilainen on myös jees, old schoolikin menee jos on hienosti tehty, mutta ei ne iänikuiset pääskyt tai skenetimantit oikeen jaksa sykäyttää. tribaaleja nyt tuskin tarvii edes mainita... toki tatuointi voi olla otettu ihan vaan siks että se kuva on siisti mut yleensä silti mun suosikeiksi nousee kuvat joiden takaa löytyy joku hyvä tarina tai tarkoitus.

jos sais valita koko maailmasta henkilön joka tatuoisi niin se ois kyllä Thomas Hooper. en oikeesti voi tajuta miten kellään voi olla noin sairaat skilssit. siis miten pystyy tekee tommosta jälkeä, vieläpä iholle? huhhuh. harmi että jenkkeihin on hieman matkaa. mut ehkä sit vanhempana, jos toi on vielä mestoilla ja duunissaan.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 23.04.2010 klo 15:56  
+
0
Mun tatska on kaikessa yksinkertaisuudessaan kunnianosoitus miehelle, jonka musiikki kirjaimellisesti pelasti mut 15-vuotiaana. Reason to Believe on Bruce Springsteenin biisi, mutta myös sitä mitä se musiikki mulle oli, on edelleen ja tulee aina olemaan, syy uskoa ja nimenomaan parempaan.
Varjo 12/2010 ♥

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 23.04.2010 klo 16:08  
+
0
Mulla on molemmissa korvissa reiät. Omaperästä. :D
Haluaisin lisää reikiä korviin + jonkun hienon tatskan (mut haluisin ehottomasti ottaa sen jossain jenkeissä, koska käsittääkseni halvempaa ja ei suomessa osata tehdä niin mageita tatuointeja ainakaan kohtuuhinnalla). Naamalävistyksistä en tykkää ollenkaan, varsinkin sellasista huulen ympärillä olevista (miks niitä nyt ikinä kutsutaankaan..?). Syy, miksi en tuu varmaan koskaan ottamaan lisää lävistyksiä tai tatskaa on mun äärettömän alhanen kipukynnys, joka tuli aika kivalla tavalla ilmi jo noiden korvareikien laitossa...

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 23.04.2010 klo 16:12  
+
0
hahhah mä olin iha paiseissa ku kävin ottamassa niebuhria :D kaveri oli onneks mukana ja se sai tulla pitelee mua kädestä... oli aika miellyttävä yllätys kun ei se sit sattunutkaan yhtään, tuntui lähinnä miellyttävältä!

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 23.04.2010 klo 16:12  
+
0

varsinkin sellasista huulen ympärillä olevista (miks niitä nyt ikinä kutsutaankaan..?)

Huulikoru a.k.a labret? :D:D
Varjo 12/2010 ♥

Reepo

Reepo
Viestimäärä: 903

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 23.04.2010 klo 16:17  
+
0

sipulu kirjoitti:

Huulikoru a.k.a labret? :D:D


ööh, kai? :D mulla on varmaan sivistyksessä iso aukko tai jotain, mutta mä en oo koskaan ymmärtäny/tajunnu noiden lävistyksien hienoja nimiä. täälläkin tullu ties mitä industrialia ja mitä toi nipanapa sanoi tossa aikasemmin ton hienon nimen. ei hajuakaan mikä sellanen on. :D onneks google on keksitty. :jjei:

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 23.04.2010 klo 16:25  
+
0
muistan ku kävin ottaa mun kulmakoruu, soli jännää ja se mun lävistäjä oli söpö <3 vaik sil oliki hirveet lävistykset poskissa... mul oli frendi siin messis ja sitä jännitti kuitenki enemmän ku mua ja ku se katto ja sil tuli yhtäkkii semmone oksetusilme olin et mitä "noku.. noku sielt lähti nahkaa!" ... :D

oikeesti voi kökkö nyt. antakaa mulle vinkkei miten voisin lähtee suunnittelee sitä tatuointia, taisiis musiikki tulee varmaan olee aiheena mut en haluu mitään kitaria tai muita soittimia, en lärvejä, en sanoja. yhyy?
this parrot is no more!

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 23.04.2010 klo 16:26  
+
0
Ei kaikki edes käytä niitä hienoja nimityksiä vaan kyllä nyt kaikki ymmärtää jos huulikorusta puhut. Tosin "tr00" (ylimieliset) lävistetyt saattaa kattoa silleen, "daa kandeex edes ottaa lävistystä, jos ei sen nimeä tiedä.. Huoh!"
Varjo 12/2010 ♥

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 23.04.2010 klo 16:26  
+
0
^^ Öö jotain nuotteja? :D
(Viestiä on muokattu perjantaina, 23.04.2010 klo 16:27)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 23.04.2010 klo 16:30  
+
0
tehtis, mä näin Brucen tokaa kertaa livenä ja samantien ko herra asteli lavalle, niin mulla välähti silmissä tämä kuva :D Ja keikan jälkeen kaverille ja piirsin sen, sit myöhemmin kotona piirsin puhtaaks ja tatskaaja tatskas sen suoraan mun piirroksesta sit :)
Varjo 12/2010 ♥

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 23.04.2010 klo 16:32  
+
0
musta noi ns. hienot nimitykset vaan helpottaa lävistyksistä puhumista. kun on termistöä jota käyttää niin ei joudu aina selittämään et no se tappi joka sullaki on tossa vasemmalla alahuulessa. vaik en mäkään kyllä aina kaikkia muista, etenki just noi korva- ja huulikorut vähä tuppaa unohtumaan kun en niistä oo niin kiinnostunut. tietty sit on eriasia jos tosiaan se jonka kanssa puhuu ei oo perehtynyt noihin nimiin mut mulle on oikeestaan aika se ja sama et puhuuko septumista septumina vai jonain sonninrenkaana niin kuin mun äiti...

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 23.04.2010 klo 16:37  
+
0
No siis, mä itse käytän myös oikeaa termistöä niin paljon kun vaan muistan niitä. Mutta sit jos juttelukaveri on just joku, joka ei niitä tiedä (ja mä tiedän, ettei se tiedä), niin en ala kettuuttani sekottamaan sen päätä vaan yleensä sanon just vaikka "labret eli se huulikoru".
Varjo 12/2010 ♥

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 23.04.2010 klo 16:39  
+
0
pulu, joo. täytyy toivoo et mäki saan siel musen keikal jonku valaistuksen. :D

näin btw, mä en kyl tajuu tatuointeja vaan sen vuoks et voi näyttää tatuointii ja sanoo et mul onki leima lälläslää. kyl siin pitää olla ideaa.
this parrot is no more!

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 23.04.2010 klo 16:41  
+
0
^ I totally agree with you! Mun peruskysymys onkin aina, että mikä ton kuvan tarina on? :D Kaikki kuvat mitä mulle tulee on sellasia, että voin vaan sormella osottaa sitä ja selittää siitä pitkät pätkät, että miks se on siinä ja miks se näyttää tolta ja miks otin sen :D
Varjo 12/2010 ♥

Kadabra

Kadabra
Viestimäärä: 38

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 23.04.2010 klo 16:56  
+
0
ltellänikin on vaan reijät korvissa, ei muuta... Kulmakorusta kyllä haaveilen, sellasesta tapista. Tuntuu vaan etten koskaan uskalla taikkai saa aikaseksi mennä ottamaan sellasta, enkä edes oikein oo varma, sopisiko sellanen miulle. :'D Mutta jatkan tätä haaveilua, ehkä joskus uskaltaudun sen ottamaan ellei tää oo vaan jotain ohimenevää villitystä. :roll:

Sellanen pieni tatuointi vois olla kiva, joku pieni kuva taikka tekstiä. Itekin oon sitä mieltä, että jos ottasin tatuoinnin, sillä pitäisi olla joku merkitys, eli en varmaan ottaisi tatuointia vaan koska kuva on hieno tms.

Sindukka

Sindukka
Viestimäärä: 1530

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 23.04.2010 klo 17:01  
+
0
Miulla on vaan oikeessa korvassa kaks reikää ja vasemmassa yks. Joku kulmakoru vois olla kiva, jos joskus semmosen uskaltaisin ottaa. Tai sit tähän huulen alapuolelle esim. vasemmalle. Mikä sen nimi muute on? T. laiska amatööri. Tatuoinneista osa on hienoja, mut tuskinpa ite koskaan mitään halua. Mut jos nyt tulis, niin pitäis olla joku merkitys ja oikeesti sydämestä tullu kuva, eikä mikään "se on vaa hieno"-tyylisiä.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 23.04.2010 klo 17:02  
+
0
^ Alahuulessa oleva koru on labret :)
Varjo 12/2010 ♥


  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 24
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28161
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6321
Viestejä yhteensä545651
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265826
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 01:30)