Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 23.04.2010 klo 15:37

Tatuoinnit, lävistykset ym. kehon koristelu

Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 24

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Keskiviikkona, 24.11.2010 klo 22:21  
+
0
No jaa, enpä nyt tiedä :P

Mulla tekis kans mieli jotain lävistystä, mutta bridgen ja septumin yhdistelmä on nyt niin hyvä, että pitää kunnolla miettiä että mikä tähän nassuun sopis, ilman että pilaa tätä. Jos edes mikään :D

//Ja mulle kans itse suunniteltua. Koskaan ei sais sanoa ei koskaan, mut sen sanon että tähän kroppaan ei tule yhtäkään kuvaa joka ois otettu tatuoijan katalogista tmv!
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 24.11.2010 klo 22:23)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Keskiviikkona, 24.11.2010 klo 22:25  
+
0
Aa, no varmasti joku ottaa nopeampaakin tahtia, mutta itse oon niin hidas tuollaisten esteettisiin juttuihin liittyvien päätösten suhteen että puolen vuoden välein uuden kuvan ottaminen on mun mielestä kamalan usein. Ja sanalla "kamala" en viittaa mitenkään siihen, että se olisi paha asia! Lähinnä vaan pisti silmään moinen eroavaisuus ihmisten välillä. :P
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Keskiviikkona, 24.11.2010 klo 22:30  
+
0
Ekasta on jo 1,5v. eli oli jo vuosi kun tuon edellisen otin :) On tää mullekin aika nopea tahti nyt näiden kahden välillä, mutta tätä uuttakin oon miettinyt jo sen verta kauan, että uskallan ottaa.
Varjo 12/2010 ♥

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Keskiviikkona, 24.11.2010 klo 22:34  
+
0
Etkö sä ottanut sen toisen bänditatskan kesällä? Jos nyt otat ennen uutta vuotta uuden kuvan, niin sittenhän niillä on väliä sen puoli vuotta. Ja se on mun mielestä nopea tahti. :D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Keskiviikkona, 24.11.2010 klo 22:39  
+
0
Mähän sanoin, että ekasta on 1,5 vuotta ja sen ottamisesta oli siis jo vuosi kun otin tuon edellisen ja että munkin mielestä on aika nopea tahti tämän edellisen (eli toisen) ja nykyisen väli joka on sen vajaa puoli vuotta :)

Eli ei siis ole kaikki puolen vuoden välein, kaksi "viimeisintä" vain :P
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu keskiviikkona, 24.11.2010 klo 22:41)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Keskiviikkona, 24.11.2010 klo 22:42  
+
0

Sipulu kirjoitti:

Ekasta on jo 1,5v. eli oli jo vuosi kun tuon edellisen otin :) On tää mullekin aika nopea tahti nyt näiden kahden välillä, mutta tätä uuttakin oon miettinyt jo sen verta kauan, että uskallan ottaa.


Nopeasti luettuna ymmärsin, että "nämä kaksi" tarkoittaa ekaa ja sitä kesällä otettua. :p
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Keskiviikkona, 24.11.2010 klo 22:47  
+
0
Aa, nii. Eijei, vaan edellinen ja tuleva :)
Varjo 12/2010 ♥

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Keskiviikkona, 02.03.2011 klo 22:50  
+
0
Nyt on ollut hmm, vajaan kuukauden smiley eli lävistys tuolla ylähuulen alla olevassa poimussa. Lävistäminen sattui varmaan vähemmän kuin rokotus eikä ollut yhtään kipeä myöhemminkään. Ainoa haitta on korun hankala vaihto - olen yrittänyt tässä ronkkia tällä hetkellä olevaa käyrää barbellia auki, kun haluan näkyvän korun vaihteeksi.
come on night, take me home

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Keskiviikkona, 02.03.2011 klo 23:05  
+
0
Pian menen varaamaan tatuointiajan :) Otan siis tuohon oikean lapaluun kohdalle sellaisen n. röökiaskin kokoisen lentävän linnun, ja muöhemmin otan toisen samanlaisen varmaankin oikeeseen olkapäähän. Vaikee selittää mutta luonnostelen jossain vaiheessa sen kuvan ja vaikka heitän tänne kuvaa :)
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Keskiviikkona, 02.03.2011 klo 23:13  
+
0
^ Mistä käyt varaa ajan?
Varjo 12/2010 ♥

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 03.03.2011 klo 11:29  
+
0
^ täältä varmaankin :)
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 03.03.2011 klo 11:50  
+
0
Liskogalleriassa tehdään kyllä kivannäköisiä kuvia, hyvä valinta! :)

Mulla tatuointikuume vaan pahenee. Mun piti silloin tammikuun lopussa käydä varaamassa aika, muttei ehditty ja sitten se jäikin kun aloin miettiä uusiksi mahdollista paikkaa. Nyt kun tuli ilmoitus töistä, niin nn viitikään tuohon käteen sitä nyt ottaa, kun veikkaan ettei työpaikalla katsottaisi kovin hyvällä. Selkä olisi sitten toinen vaihtoehto, jota oon miettinyt. Mutta onhan mulla aikaa miettiä. Lahjakortti vanhenee vasta heinäkuussa ja voisin säästää sen lisäksi rahaa, jos ottaisi sitten kerralla taasen vähän isomman kuvan :P
Varjo 12/2010 ♥

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 04.03.2011 klo 16:49  
+
0
mää kävin ottaa smileyn tänään afterschool !! tää on semikiva, mut se lävistäjä sano et toi mun jänne on nii pieni et aika varmaan kasvaa ulos :d mut iloitsen viel ku voin<3

Ficaro

Ficaro
Viestimäärä: 4311

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 04.03.2011 klo 16:57  
+
0
^Luokkakaveri laitto kans muutama viikko sitte ja se on kyllä hieno! :)

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 04.03.2011 klo 18:46  
+
0
Ajattelin vähän sillee et pyytäisin ehkä synttärilahjaks tatuointia. Niskaan siis edelleen ajattelin ottaa, vielä en kyl tiedä mitä mut on aikaa miettii viel! Ja sit joskus tulevaisuudes haluun kyl viel alavatsaan sivulle.
never regret something that once made you smile

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 04.03.2011 klo 20:16  
+
0
mä oon kans kelaillu tota tatuointia ja voisin kyl alkaa pikkuhiljaa suunnitella sitä. eli siis mitää muuta en oo suunnitellu ku et koiran tassun kuva. en viel yhtää tiedä tyylistä, mut sellanen aika pieni tatska niskaan tai nilkkaan :) lupa on, mut ei oo ollu jaksuja suunnitella :-D

Kilppari

Kilppari
Viestimäärä: 802

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 05.03.2011 klo 11:56  
+
0
Oon onnistunu hukkaamaan mun smileyn molemmista renkaista pallot :(

Vähänkö tekis mieli ottaa kielikoru, mutta äite on niin kaikkia lävistyksiä vastaan että huhhuh. Onhan niissä joo riskit, mutta mun monellakin kaverilla on lävistyksiä ja oikeestaan kenelläkään ei oo tullu mitään ongelmia niitten kanssa.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 05.03.2011 klo 11:57  
+
0
^ Oikein ja asianmukaisilla välineillä tehtynä lävistysten riskit on todella pienet :)
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu lauantaina, 05.03.2011 klo 11:58)

Kilppari

Kilppari
Viestimäärä: 802

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 05.03.2011 klo 12:04  
+
0
^ Niimpäniin. Ei mullakaan tullut mitään ongelmia ton smileyn kanssa mutta äitet osaa olla vaikeita :)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 05.03.2011 klo 12:09  
+
0
Jep! Äitihän raivosi mulle keuhkojensa täydeltä kun näki mulla ensi kertaa septumin.... Enhän ollut tuolloin kuin 18v. ja asunut jo tuokion pois kotoa :DD
Varjo 12/2010 ♥


  Siirry sivulle: 1 ... 9 10 11 ... 24
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28161
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6321
Viestejä yhteensä545651
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265826
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 01:45)