Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 23.04.2010 klo 15:37

Tatuoinnit, lävistykset ym. kehon koristelu

Siirry sivulle: 1 2 3 ... 24

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 23.04.2010 klo 17:05  
+
0
täältähän sit löytyy kattavasti tietoa jo noi hienot nimityksetkin jos jotain oikeesti kiinnostaa =)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 23.04.2010 klo 17:09  
+
0
Mun tatuoinnilla ei ole sen suurempaa tarinaa takanaan. Siinä on eläin ja sydän, jotka kertovat minun tykkäävän eläimistä, mutta muuta siinä ei sitten olekaan. :hymy: Mietin tatuoinnin hankkimista tosi kauan, mutta mikään kuva ei vaan tuntunut sopivalta. Lopulta tällainen kuva tuli piirrettyä ja hoksasin, että siinä se on! ^_^



Täytyisi käydä vahvistamassa reunat (hiiren nenu on ainakin kulut..), mutta ajattelin hoitaa sen sitten, jos keksin tuohon jotain jatkoa.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more
(Viestiä on muokattu perjantaina, 23.04.2010 klo 17:09)

Lapikas

Lapikas
Viestimäärä: 1790

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 23.04.2010 klo 19:14  
+
0
Ihtellä löytyy neljä normilävistystä korvalehdistä, kaksi siis kumpaisessakin. Rustokorua tekisi vielä mieli niiden seuraksi, mutta oon nyt jostain saanu syyn pelätä sen tulehtumista sekä sitä, paljon sen tekeminen tunnahtaa... :D
En tahtonut muuta kuin kaiken.

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 23.04.2010 klo 19:20  
+
0
Mä sain ekan lävistykseni 14-vuotiaana ja sen jälkeen oon ollu iha mennyttä :D. Tykkään lävistyksistä jos niitä on sopivissa suhteissa, naama täynnä rautaa ei kuitenkaan oo nättiä. Tällähetkellä iteltä löytyy smiley, kaks napakorua ja nännikoru. Nenäkorun otin pois joskus vuos-pari sitten.

Tatuoinneissa oon vähän samoilla linjoilla kun lävistyksissäkin. Koko keho tatuoituna ei oo musta hyvännäköstä, mutta esim. miehillä sleevet on tosi upeita ! Ittellä löytyy tällä hetkellä vaan tää
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 23.04.2010 klo 21:45  
+
0
^ sattuuko nännikoru miten paljon? mä ehkä tahtoisin jopa sellasen :)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 23.04.2010 klo 21:52  
+
0
Sattuu. :C Ja mulla kasvoi vielä ulos, joten kaikki se kipu oli ihan turhaa. Onneksi tissi on kuitenkin toipunut puhkomisesta varsin hyvin.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 23.04.2010 klo 21:54  
+
0
mä oon kauheesti yrittäny kaupata porukoille sitä et otan nännikorun. ku nikolla on yks, ja mäki tahdon. noi ei vaan oikei lämpee :eitietoo:

Sarvikas

Sarvikas
Viestimäärä: 1579

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 23.04.2010 klo 22:44  
+
0
Tällä hetkellä korvalehdistä löytyy yhteensä kolme normireikää eli ei mitään sen ihmeempää. En tiedä, haluaisinko ihan oikeasti mitään lävistystä, mutta medusa ja septum houkuttaa vähän. Medusan varmaan muuten voisin ottaakin, mutta kun sitä ei oikein saa piiloonkaan niin sukulaissuhteiden takia en viitsi :--DDD Septumista taas en ole varma yhtään, sopisiko se minulle.

Todella hienoja tatuointeja näkee tosi harvoin enkä ole oikein niiden perään. Oikeastaan tykkään enemmän arpi- ja polttotatuoinneista, joita ei taas paljoa ollenkaan näe.
come on night, take me home

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 23.04.2010 klo 23:08  
+
0

Sarvikas kirjoitti:

Medusan varmaan muuten voisin ottaakin, mutta kun sitä ei oikein saa piiloonkaan niin sukulaissuhteiden takia en viitsi :--DDD

pulun äiti vihaa tatuointeja ja lävistyksiä yli kaiken, eikä suku oo sen suvaitsevampi. mä olen sitä mieltä että tossa iässä pitää toimia niinku tuntuu ja jos joku poikkasee välit jonkun korun tai leiman takia niin oma häpeä
this parrot is no more!

Nookah

Nookah
Viestimäärä: 145

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 24.04.2010 klo 00:05  
+
0
Mun ensimmainen lavistys oli kielikoru, olin kai jotain 14 silloin ja se on siis mulla vielakin. Oikeesti haaveilin jo silloin ohimolle tulevasta lavistyksesta, mut paikallinen lavistajaseta ei ollu ihan perilla siita mita olin hakemassa ni se sit jai tulevaisuuteen..
Sit oli bridge, oikeastaan pariin otteeseen, ekalla kerralla kasvoi ulos ja toisella paatin vaan luovuttaa sen kanssa elamisen, sen ja lasien yhteiselosta ei tullu oikeen mitaan. Ja septum loytyy. Haluisin sen noin 2,5mm kokoon, mutku reika on vahan vinossa niin isommalla korulla sen vaan huomais paremmin. Taa on kylla mun lemppari, en osaa kuvitella omaa naamaa ilman enaa. :-D Hmmhmm ja korvista loytyy 5mm ja 8mm. Sellanen reilu kymppi ois molemmissa tavoitteena. Oon vaan suhteellisen laiska naiden kanssa niin ne nyt on vahan jamahtaneet tollaseen pieneen kokoon.
Mulla oli myos microdermalit ohimoilla reilun vuoden verran (puoltoista ehka?), mutta lopulta toinen paatti kasvaa ulos niin otin sit toisenkin pois. Jos ne ois tehty erilaisella korulla niin ne ois voinu pysya pidempaankin. Haluisin ne valilla takaisin mut kun on lasit niin eipa niita paljoa sit edes nakyis.

Eka tatuointi laitettiin marraskuussa. Taa on oikeestaan kaveritatuointi ja samalla muistuttaa mua yhesta elamani parhaimmasta ajanjaksosta, ja siita et loysin mun soulmatet. :D Watchmenin lukeneet (tai katsoneet, miten vaan) voi tunnistaakin mista on kyse. Samaistuin vaan Dr. Manhattaniin sen verran et taa tuntu oikeelta. Mun vetyatomi. :) (ei ollu parempaa kuvaa tahan hataan, paivan vanha ja just rasvattu)

Tasta pitkasta sepostuksesta voittekin siis paatella et oon aika viehattynyt seka tatuoinnesta etta lavistyksista. Eniten mua bodymodeissa viehattaa ne ikaankuin kokonaisuutena .. en osaa selittaa. Se et lavistykset on terveet + hyvin sijoiteltu ja tatuoinnit (ehka) matchaa keskenaan, saa mun sydamen lapattamaan. :D
(Viestiä on muokattu lauantaina, 24.04.2010 klo 00:08)

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 24.04.2010 klo 02:27  
+
0

MAD kirjoitti:

^ sattuuko nännikoru miten paljon? mä ehkä tahtoisin jopa sellasen :)


Mulla sattu vaan sen lävistämisen ajan tuskasesti ja samanpäivän aikana. Sen jälkee ollu maailman ihanin :) Et tääkin aika henkilökohtasta
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

Trix

Trix
Viestimäärä: 1018

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 24.04.2010 klo 08:18  
+
0
Mulla ei oo muuta ku korvikset, haluisin toisetki ehkä, tai toisen vaa yhelle puolelle,mut saapi nähä(: lävistystä ei oo innostusta ottaa, eikä muuta lävistystä ku korviksia.
I'll spread my wings and I'll learn how to fly
I'll do what it takes till I touch the sky

Kyame

Kyame
Viestimäärä: 19

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 24.04.2010 klo 08:21  
+
0
Musta lävistykset ja tatuoinnit on aina jees, jos niiden ottamisessa on käytetty järkeä; mikä, mihin ja kuinka paljon niitä on ylipäätänsä. Jos joku minimaalinen pläntti lyödään selkään(tatuointi), se on ihan älyttömän typerän näköinen. Ja sitten jotkut lävistää naamansa täyteen, kun luulee, että on cool tai että se näyttää hyvältä. NOT.

Multa löytyy vasta yksi tatuointi, niitä on tulossa, kun rahaa ja aikaa vain löytyisi - niin ja joku hyvä kuvakin tietysti?

Lävistykset tällä hetkellä:
- septum
- labret
- madonna
- kieli
- rusto
- 4 x normikorvis

Ollut:
- toinen labret (aka "snakebites")
- bridge
- nenä
- 10mm venytykset molemmissa korvissa
- muutamat korvareiät
Saksanpaimenkoira-mix Neppi s. 25.10.2008

tehtailija

tehtailija
Viestimäärä: 5993

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 24.04.2010 klo 14:32  
+
0
huomaan omistavani kaksi hakaneulaa. ne roikkuvat korvissani olevista rei'istä. jännää, i should know better ku noita on tosiaan ollu parhaimmillaan se 8 (3+5) ruston lisäks ja mun korvat ei niitä osannu arvostaa, ainoastaan ton rustokorun on hyväksyny kaikista lävistyksistä mitä oon yrittäny. mut mikäs tässä, venytyksen aioin eilen hommata varmaan koska pulul ja urkkijalki on?!?! en oikeesti ite tykkää kummemmi. mut tota. mikäs tässä.
this parrot is no more!

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 24.04.2010 klo 15:12  
+
0
Mm mulla on vaan korvikset ja niitäkään en käytä aina. Napakorun laitan jossain vaiheessa varmaan ja tatuoinnin myös aion hankkii. Aina oon niskaa tai nilkkaa miettiny, eli jompaan kumpaan niistä jotain pientä kivaa.
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu lauantaina, 24.04.2010 klo 15:12)

Annaronja

Annaronja
Viestimäärä: 203

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 24.04.2010 klo 19:13  
+
0
mulla kaamee tatska kuume, tiedossa jo mitkä otan ko ikä sallii, käteen labyrintti ja oikean olan ympärille kirsikankukka juttuja :)
FI CH Jellonaaman Cool`N Sexy 5/06
Jellonaaman Jokeri 3/08

suhvelipuhveli

suhvelipuhveli
Viestimäärä: 184

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 24.04.2010 klo 22:11  
+
0
Aa oon miettiny tässä et jos ottais smileyn! :)) Ja nyt kun tuolta wormzin sivuilta lueskelin niin lause " Lävistys paranee nopeasti, noin 2-4 viikossa ja lävistysprosessi on melko kivuton." sai mut niin varmaks! :D Pitäis äidiltä vielä kysyä ku oon kuitenki vasta 15 että en ihan omin päin pääse kyllä ottamaan :(

Napakorunki otan, siihen mulla on itseasiassa jo lupakin! mut päätin et otan sen vasta kesän jälkeen :D
We can live forever if you've got the time

Rapido

Rapido
Viestimäärä: 299

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 24.04.2010 klo 23:12  
+
0
Multa löytyy kaksi korvareikää, 1.6mm ja 1.2mm, smiley ja trgus sekä kaksi tatuointia.
Ennenn on ollut 2x smiley, labret, korvissa ties mitä, inner conch, napa ja medusa.
X-rotu Armi 05/2013
Leonberginkoira Wanda 02/2004-10/2012

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 18:59  
+
0
Mulla ei ole just nyt mitään lävistystä eikä tatskoja, olen siis ihan ¨puhdas¨. Otan kuitenkin korvikset niin, että vasempaan yksi reikä ja oikeaan kaksi reikää. Sitten haluaisin huulikorun (enkä nyt tiedä mitään hienompaa nimitystä).

Tatskoista en enemmälti tykkää, mutta jos niillä on joku tarina ja se tatska on sellainen siisti pieni, niin kyllä se menee. Itselleni ottaisin enintään jonkun samallaisen kuin Kadaverilla, joka onkin ihan söpö.

//Labret se taitaa olla (?)
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 25.04.2010 klo 19:06)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 19:10  
+
0
LABRET - Tappi missä kohdassa alahuulta tahansa.
LIP RING - Rengas jossain päin huulia.
MEDUSA - Ylähuulen keskellä. Joskus medusalla tarkoitetaan myös inverse vertical labrettia ylähuulessa, joka tehdään käyrällä tapilla. Tällöin ylempi pallo on ylähuulen keskellä ja osa tapista ja alapallo tulee ulos huulen sisäpuolelta, jolloin se saattaa näkyä hymyillessä.
MADONNA, MARILYN, CRAWFORD - Ylähuulen sivu.
SNAKE BITES - Yleensä renkaat alahuulen molemmilla sivuilla.
LOWBRET - Alahuulessa, niin alhaalla kuin mahdollista. Koruna yleensä normaali tappi.

ps. Lainausmerkki on ", ei ¨ :)
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 25.04.2010 klo 19:10)

  Siirry sivulle: 1 2 3 ... 24
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6329
Viestejä yhteensä545679
Uudet käyttäjät tänään7
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265838
(Tilastot päivitetty viimeksi 24.04.2024 klo 20:30)