Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 23.04.2010 klo 15:37

Tatuoinnit, lävistykset ym. kehon koristelu

Siirry sivulle: 1 ... 22 23 24

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Tiistaina, 27.05.2014 klo 19:21  
+
0
^ Laita sitten kuvaa!
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Keskiviikkona, 28.05.2014 klo 22:36  
+
0
Ehottomasti! Siitä tuloo niin siisti!
Oon niin innoossani :jjei:
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 30.05.2014 klo 14:42  
+
0
Mun haaveesta saattaa sittenkin tulla totta joskus :love::jjei: Joissakin muissa maissa tatuoinnit voidaan tehdä syvemmälle ihoon, jolloin kuva pysyisi myös jalkapohjassa. Mulla on muutama vuosi aikaa löytää maa, jossa saisin kuvan otettua.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Maanantaina, 02.06.2014 klo 13:37  
+
0
Mä varmaan kuolisin jos joku yrittäis tatuoida mun jalkapohjaa. Potkisin varmaan sitä tautoijaa vaan koko ajan kun mun jalkapohjat on niin herkät et ajatuski et joku koskee niihin on hirveä :D
never regret something that once made you smile

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Tiistaina, 03.06.2014 klo 00:33  
+
0
^ Mä oon puhunu yhden ihmisen kanssa asiasta viimeaikoina paljon. Hän on tentannut mua (huvikseen) ja mä oon aina päätynyt samaan vastaukseen: ainoot asiat, mitä mä pelkään, on se, että mä kutian liikaa (jolloin kuva menisi pilalle, kun en pystyisi olemaan paikallani) ja sitä, etten pystyisi kävelemään kuvan oton jälkeen. Itse tatuoinnin ottaminen/kipu ei pelota mua. Mä myös koen, ettei mun jalat oo erityisen kipuilevia, mutta kutiavia kyllä senkin edestä :nauru:
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.

Kadaver

moderaattori
Kadaver
Viestimäärä: 4330

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 08.06.2014 klo 01:09  
+
0
Mut.. miks? :shifty: Anteeksi tökerö kysymykseni, mutta jotenkin tuntuu absurdilta ottaa tatuointia paikkaan, josta sitä kukaan näkee. Tai onhan se siellä omana ilona, mutta kuinka usein sitä tulee omia jalkapohjia tiirailtua?
"Your husband is gay, your husband is gay, he wasn't born like that, you made him that way..."

Strikku

Strikku
Viestimäärä: 1820

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Maanantaina, 09.06.2014 klo 22:34  
+
0
^ Toiset ei halua esitellä kaikkea koko maailmalle.

Ja muutenkin, just tää on semmonen asia, mikä on/tulee olemaan muutakin kuin pelkkä kuva. Siksi haluan, että itselle tärkeä symboliikka on mukana hommassa. (Enkä mä nyt erityisemmin ajatellut sitä sieltä tiirailla).

Toki mulla on muitakin tatuointihaaveita, jotka haluan sitten näkyvämmälle paikalle. Näissä tapauksissa tatuoitavalla kuvalla ei oo mulle ihan samanlaista merkitystä. Tai no, kaikki tänhetkiset haaveet tatuointien osalta liittyy mulle tosi tärkeisiin asioihin. Niiden kohdalla vain symboliikka vie kuvat eri paikkaan, näkyvämmälle.
suomenlapinkoirat Rolle ja Bea

When only the best is enough good.
(Viestiä on muokattu maanantaina, 09.06.2014 klo 22:35)

janssyy

janssyy
Viestimäärä: 54

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 20.11.2014 klo 17:57  
+
0
Jestas mikä tatuointikuume :love:
Veronpalautusrahoja ootelles... :peukku:

  Siirry sivulle: 1 ... 22 23 24
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28163
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6322
Viestejä yhteensä545653
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265826
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 09:45)