Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 23.04.2010 klo 15:37

Tatuoinnit, lävistykset ym. kehon koristelu

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 24

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 19:13  
+
0
Hupsista, käytän aina vahingossa tota väärää...
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?

Riikks

Riikks
Viestimäärä: 202

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 19:25  
+
0
..ää haluisin kovasti jonkun kivan tatuoinnin kylkiluun viereen tai napakorun tai kieli korun mutta mulla on tosi heikko kivunsietokyky enkä halua ''satuttaa'' itseäni niimpä olen tullut tulokseen että en nyt sitte varmaankaan mitään ota vaikka kovasti houkuttais .Musta noi labretit on keskellä alhaalla: ::D:,lip ringit ja medusat on tooodella hienoja mutta niidenkin kanssa olen tullut tulokseen että ei sovi mulle ja sattuu varmaa liikaa .
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 25.04.2010 klo 19:30)

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 19:34  
+
0
Mulla ei oo tällä hetkellä ku yks reikä korvassa, toinen tulehtu pahasti 1,5v sitte ja oon kyllä harkinnut, että koitan ottaa siihen uusiks reiän mutta en oo vielä saanu aikaseksi. :D Nyt mulle on tullut joku ihme hinku ottaa kylkeen tatuointi, mut toisaalta en kyl välttämättä keksisi mitään sellasta, millä olis oikeesti joku tosi fiksu tarkotus ja jota jaksais katella koko loppuelämänsä. Enkä kyllä tiedä viittinkö mun KAUNIISEEN HIPIÄÄNI hakatakaan mitään. :D

Mistään lävistyksistä en tykkää yhtään, paitsi tietty korvista jos ne lasketaan. Varsinkin jotku huulilävärit hyi hittoo, en tykkää YHTÄÄN. Yhdellä tutulla on kaks rengasta huulessa ja sit mikä lie lowbret ja se on ihan kamalan näkönen. En ikinä ottaisi mitäääään lävistystä naamaani.
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Kilppari

Kilppari
Viestimäärä: 802

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 21:03  
+
0

milmau kirjoitti:

Aa oon miettiny tässä et jos ottais smileyn! :)) Ja nyt kun tuolta wormzin sivuilta lueskelin niin lause " Lävistys paranee nopeasti, noin 2-4 viikossa ja lävistysprosessi on melko kivuton." sai mut niin varmaks! :D Pitäis äidiltä vielä kysyä ku oon kuitenki vasta 15 että en ihan omin päin pääse kyllä ottamaan :(



Mulla on smiley tapilla, laitettu vajaa 5kk sitten. Mulla parani alle viikkoon ja lävistäminen ei oikeastaan tuntunut missään. Ja 15-vuotias saa ottaa ilman aikuisen lupaa (tosin riippuu vähän lävistysliikkeestä) :) ite olin 14 kun otin smileyn.
Sen lisänä oikeessa korvassa 5 reikää sillain siksakissa (yks liikkeessä laitettu, yks kaverin laittama ja loput ite tehtyjä) ja vasemmassa toistaiseksi vaan yks. Kieli- ja napakoru haaveissa joskus myöhemmin, tatuointikin sitten 18 vuotiaana :)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 21:23  
+
0
Mä tahtoisin smileyn takaisin. Otin pois viime kesänä, eikä vieläkään ole mennyt reikä umpeen. Voisin hankkia hitusen pienemmän korun siihen kuin mitä silloin oli.

Sain taas mahdollisuuden harjoittaa lävistäjän uraani, kun tehtis tahtoi korvikset. En tie, mut oon aina ihan kikseissä, jos pitää ottaa välineet esiin ja lävistää. Oli se sit oma naama tai kaverin.
Varjo 12/2010 ♥

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 25.04.2010 klo 22:05  
+
0
[pätemistä]Vain alle 18-vuotias saa ottaa lävistyksen ilman vanhempien lupaa. Yli 16-vuotias ei tarvitse enää lappua tai vanhempaa mukaan lävistyksen ottoon, mutta silti vanhemmilta ainakin pitäisi olla lupa.[/pätemistä]

Meikäl on ollu smiley nyt öööö.... 1,5 vuotta? Ja oli kyl todella kivuton lävistää. En ees tuntenut kun se tehtiin :DD. Nyt se on viimeaikoina ruvennut vihlomaan ja kaivautumaan ikeneen ja oonkin yrittänyt ettiä siihen joko segmenttirengasta tai sitten sellasta missä pallon toinen puoli ois litteä. Ei vaan tunnu löytyvän tarpeiks pieniä halkasijaltaan :(.
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan
(Viestiä on muokattu maanantaina, 26.04.2010 klo 20:36)

CSMONNI

CSMONNI
Viestimäärä: 14

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Maanantaina, 26.04.2010 klo 19:30  
+
0
Itellähän on snake bites ja kohta laitan septumin ♥

Miaci

Miaci
Viestimäärä: 1868

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Maanantaina, 26.04.2010 klo 19:39  
+
0
Oi tollain snake bites ois upee :love:
What if I say I'm not like the others?
What if I say I'm not just another one of your plays?
You're the pretender
What if I say I will never surrender?
(Viestiä on muokattu maanantaina, 26.04.2010 klo 19:40)

GliZ

GliZ
Viestimäärä: 6

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Keskiviikkona, 05.05.2010 klo 23:02  
+
0
Haluasin madonnan. :--) Mutta ei se vielä ole ajankohtainen. Ehkä sitten 16-vuotiaana jos vielä kiinnostaa. ;) Ja oishan sellanen kaunokirjaimella kirjoitettu L-kirjainkin aika ihana tossa kaulassa, nimittäin tatuointi. :P

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 06.05.2010 klo 00:05  
+
0
Mulla on selässä tatuointi, jonka sain mamalta 17- ja 18-vuotislahjaksi. :) Osa siitä tuli siis sinä kesänä, kun täytin 17 ja loput vuotta myöhemmin. Nyt haluaisin nilkkaan kuvaa, mutta eipäs ole rahaa, joten se odotelkoon. Katkeraa, äiti nimittäin otti nilkkaan oikein ihanan tatuoinnin juuri nyt keväällä, ja itse saa vaan kaihoisana katsella. :D

Smiley kiinnostaisi kyllä. Suun haavan luulisi paranevan suht nopeaan, eikä se ehkätoivottavasti mätisi. Mutta en haluais, että se ihan heti kasvaa ulos, kun silläkin ihmiset aina pelottelee. :B
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 06.05.2010 klo 00:33  
+
0
^ Smiley paranee nopeasti ja on kivuton lävistää. Kadalla on maailman hienoin smiley :))))))))))))
Mä just koklasin pistää oman smileyni takasin, mutta näh. Pitää tehdä se uusiksi ylemmäs.
Varjo 12/2010 ♥

Kennedy

Kennedy
Viestimäärä: 1808

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 06.05.2010 klo 00:41  
+
0
^ Haluisin sen kovasti, mutta mulla esim. korvikset mätii suht usein (oon vissiin allerginen jotenkin niille, vaikkei ne ole mitään rihkamaa, vaan nikkelivapaata hopeaa...) ja siksi arveluttaa lävistyksen ottaminen. :s Suun luulisi vaan reagoivan eri tavalla kuin muuten naaman ihon yms., joten elättelen vähän toivoa, että joskus smileyn saisin. :)
And this devilishly handsome sponge is your waiter?

Nookah

Nookah
Viestimäärä: 145

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 06.05.2010 klo 12:47  
+
0
Tää teidän smiley keskustelu muistutti mua siitä, et olihan mullakin se joskus n. vuoden verran (?). :D Otin sen pois, kun mulla oli pieni hevosenkenkä siinä, ja siitä tippui toinen pallo eikä mulla ollu varalla ylimäärästä. Ny tekis mieli pistää se takas.. laitoin sen itte eikä se sattunu yhtään, korkeintaan nipistyksen verran. Paranikin tosi nopeasti! Eikä se ollu mitenkään kipeä sen lävistämisen jälkeenkään.
(Viestiä on muokattu torstaina, 06.05.2010 klo 12:48)

Kilppari

Kilppari
Viestimäärä: 802

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 07.05.2010 klo 20:18  
+
0

Tokya kirjoitti:

[pätemistä]Vain alle 18-vuotias saa ottaa lävistyksen ilman vanhempien lupaa. Yli 16-vuotias ei tarvitse enää lappua tai vanhempaa mukaan lävistyksen ottoon, mutta silti vanhemmilta ainakin pitäisi olla lupa.[/pätemistä]



[lisää pätemistä]Tarkotat varmaankin YLI 18-vuotias? Ja tuo ikäraja riippuu ihan liikkeestä, jossa lävistys laitetaan ja joissain liikkeissä riippuu myös lävistyksestä. Mad Maxissa ainakin raja on 15 ja itse kävin siis siellä ottamassa smileyni.[/lisää pätemistä]

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Perjantaina, 07.05.2010 klo 20:35  
+
0

Ihana Toksu kirjoitti:

Vain alle 18-vuotias saa ottaa lävistyksen ilman vanhempien lupaa.

:D:D:D <3
Varjo 12/2010 ♥

Tokya

Tokya
Viestimäärä: 2012

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 08.05.2010 klo 03:44  
+
0
no vähä saatoin failaa :(
Sydämes tuntee sut paremmin kuin uskoisitkaan

Fowy

Fowy
Viestimäärä: 1055

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Lauantaina, 08.05.2010 klo 14:46  
+
0
täältä löytyy labret tosta oikeelta puolelta melko alhaalta, kuvaaaa jos joku kaipaa. Otin ton öm 2007 syksyllä eli kolmisen vuotta koko lukioajan tää on tässä ollut! Tän välillä unohtaa ihan kokonaan ja se jotenkin kuuluu mun naamaan nykyään niin etten peiliin katsoessa siihen edes kiinnitä mitään huomiota. Oon miettiny jo jonkun aikaa että ottaisin tän pois koska voi vaikeuttaa esim. työn saantia tms, mut tällä hetkellä se nyt on tossa koska eipä siitä mitään haittaakaan ole ja kyllä mä tosta oikeasti tykkäänkin.

Ja lävistäminen oli muuten ihan sika kivuliasta, mulla on suhteellisen korkea kipukynnys mut tuli vettä silmistä lävistäessä kun sattu niin sikana! Et tottakai riippuu paljon ihmisestä ja jotku sanoo et ei tunnu missään mutta mun kohdalla teki kyllä kipeetä ja kunnolla.
life is too short to live without poetry
(Viestiä on muokattu lauantaina, 08.05.2010 klo 14:46)

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 14:16  
+
0
Vauush.. Mäkin haluun tatskan.. Ranteeseen tai sit nilkkaan, jonkun semmosen jännän vaa. Hajuukaan et millasta, mut hieno varmaa olis x) Tai sit ala huuleen jonkun lävärin ;) Tai korvaan semmosen jännän se niinku lävistäis kahdest kohtaa tai semmosen oudon.. Ei nyt tuu mitään kuvailemanpaa mieleen tai sen oikeet nimee -.-

Mut kieli lävärit hyi.. en ymmärrä ihmisii jotka vai semmosta pitää.. Hyi ällö
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 14:18  
+
0
^ mä oon sit yks sellanen ällö ja käsittämätön ihminen, koska mulla on ollu vuosi takaperin kielikoru :D

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 14:22  
+
0
^ mut ei enää? No hienoo sit oot palautunu takas ihmiseks jota voi ymmärtää x)
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 24
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28161
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6321
Viestejä yhteensä545651
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään0
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265826
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 05:30)