Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 23.04.2010 klo 15:37

Tatuoinnit, lävistykset ym. kehon koristelu

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 24

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 14:22  
+
0
^ Perustatko sä tosiaan mielipiteesi ihmisestä sen perusteella, onko sillä kielikoru tai ei? Eikö tämä ole vähän sama juttu kuin, ei voisi olla kenenkään punapaitaisen kaveri? :D

Ja se korvajuttu on varmaan industrial :)
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 23.05.2010 klo 14:25)

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 14:33  
+
0
^ En perusta.. Mut lähinnä tarkotin, et en voi ymmärtää miten ne pystyy pitämään kielessään jotain semmost koruu. Ittelläni Traumoja niist x) Joskus ala asteel oli joku apu opettaja ja sil oli kieli läväri ja se oli ällöö kun se vaan leikki sen kans koko ajan.. Tiiän kyl muitakin kel on semmonen, kait ainakin 3 tyypil tiedän et semmonen on? Ja luulis et semmosen laittaminen sattuu ihan jarkysti? En tie.. No jaa ^^
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 14:36  
+
0
Kielikorussa meikäläistäkin jurppii se, kun jengi leikkii niiden kanssa. Kauhea kilinä ja kolina kuuluu ja sitä palloa esitellään ja hyi. Enkä muutenkaan itselleni ikinä ottaisi, mun mielestä aika "turha", kun ei sitä kukaan juurikaan näe ellei sen kanssa tosiaan leiki mikä on aika vastenmielistä :--D
Do or do not. There is no try.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 14:37  
+
0
mm no mielipiteitä saa toki olla. ja kieli on tosi kivuton lävistää.

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 14:39  
+
0
mä en oo ikinä ymmärtänyt et miks lävistysten tai tatuointien kuuluis näkyä tai muuten en on ns. turhia? ei kai niitä sen takia oteta et pystyy jengille esittelee et mullapa on koru tässä ja tässä, vaan jostain ihan muusta syystä.

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 14:42  
+
0
Mä ottaisin itselleni lävistyksen sen takia, että mä ite näkisin sen, siitä olisi mun omille silmilleni iloa jos vaikkapa tuijottelen peiliin. Kielilävistystä en ottaisi koska sitä en itse näkisi eikä siitä olisi mitään silmäniloa.

Minkä takia jengi sitten ottaa lävistyksiä jos ei ulkoisten seikkojen takia?
Do or do not. There is no try.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 14:43  
+
0
no mä otin kielikorun siks että se oli vaan niin siistin näkönen, vaik se on toki harvoin esillä mutta silti :D

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 14:44  
+
0
Ai jaa.. Oon aina kuvitellu et kieli lävärin ottaminen sattuis ihan hirveest. Mut jaa voi sit olla ettei =} Mut huuleen otettavat ilmesesti sattuu aika paljon ?
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 14:44  
+
0
Eihän mitkään genitaalilävistyksetkään (toivottavasti) näy kaikelle kansalle ja silti ne on suosittuja ja jengi niitä ottaa :)
Varjo 12/2010 ♥

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 14:47  
+
0
koska itse tietää että se on siellä ja se lisää itsetuntoa tai tuntuu kivalta? en mä tiedä, lähinnä ajattelin oikeestaan genitaalilävistyksiä ja nännilävistyksiä joita vastaan ollaan aina just tolla perusteella että eihän ne näy kuin parille harvalle :D

tatuointien kohdalla mä ehkä vähän paremmin ymmärrän sen että haluaa että se myös joskus näkyy koska tatuoinnit nyt on vähän hintavampia.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 14:48  
+
0

Pites kirjoitti:

Ai jaa.. Oon aina kuvitellu et kieli lävärin ottaminen sattuis ihan hirveest. Mut jaa voi sit olla ettei =} Mut huuleen otettavat ilmesesti sattuu aika paljon ?

Se riippuu ihmisestä ja kipukynnyksestä. Mulla ei ole tuntunut huulen lävistäminen missään ja niitä parhaillaan oli se kaksi. Ja itse tein kumpaisetkin, kuten kaikki muutkin koruni. Ei sitä huomaa, kun se neula vaan sujahtaa läpi, jos sen hyvin tekee.
Varjo 12/2010 ♥

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 14:51  
+
0
^ Ok.. No mul vaa sattuis aikas paljon kun jo hammaslääkäris tyyliin nousee vedet silmiin xD
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 14:56  
+
0
miten hammaslääkäri liittyy lävistämiseen :mietiskel:

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 14:58  
+
0
^ No ei varmaan suoranaisesti mitenkään.. No saatto olla vähän epä toimiva vertaus. Tai no lähinnä aattelin sitä poraamista ja jotenkin liitin tähän. Olkoot.
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 15:00  
+
0
Ilmeisesti Pitesiin sattuu jo hammaslääkärissä todella paljon esimerkiksi poraaminen, joten hän epäilee lävistämisen olevan itselleen t o d e l l a kivuliasta, omistaessaan matalan kipukynnyksen.
Ei tuossa vertauksessa ollut mitään ontuvaa mielestäni :)
Do or do not. There is no try.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 15:00  
+
0
Se on ihan eri asia, kun hammaslekurissa ronkitaan viottuneita hampaita ja saatetaan huitaista ikeneen. Sama asia se olisi käytännössä vasta sitten, kun joku tuikkaisi neulan tulehtuneeseen haavaan ja sitähän ei yksikään ammattilainen tee :)

Mulla sattuu hammaslääkärissä jo sen poran näkeminen. Muttei silti tunnu lävistäminen ylitsepääsemättömältä :)
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 23.05.2010 klo 15:01)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 15:01  
+
0
no mulla tulee kyllä porauksessa kyyneleet ihan silmiin ja se on suoranaista tuskaa, mutta lävistys ei tunnu missään. tragus, napa ja kieli on lävistetty ja ne on ollu tosi kivuttomia ja nopeita toimenpiteitä. poraus kuitenkin kestää enemmän kun sekunnin kymmenesosan niin se nyt sattuukin aika paljon. lävistys on niin nopeeta et hyvä jos huomaa koko toimitusta.

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 15:03  
+
0

Arcturus kirjoitti:

Ilmeisesti Pitesiin sattuu jo hammaslääkärissä todella paljon esimerkiksi poraaminen, joten hän epäilee lävistämisen olevan itselleen t o d e l l a kivuliasta, omistaessaan matalan kipukynnyksen.
Ei tuossa vertauksessa ollut mitään ontuvaa mielestäni :)



Kiitän ^^´
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 15:04  
+
0
^^ Tuokin toki riippuu lävistettävästä kohdasta. Septumia lävistäessä kyllä nous kyyneleet silmään, vaikkei se hurjasti sattunutkaan ja näin on kuulemma ollut monella. Se kohta vain on sellainen, että sen kyllä huomas.
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 23.05.2010 klo 15:05)

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 15:07  
+
0
nojoo mutta lähinnä mä nyt meinasin sitä että mun mielestä hampaan porausta ja lävistämistä on turha rinnastaa.

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 24
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545432
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.03.2024 klo 10:15)