Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Perjantaina, 23.04.2010 klo 15:37

Tatuoinnit, lävistykset ym. kehon koristelu

Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 24

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Sunnuntaina, 23.05.2010 klo 15:09  
+
0
^ No juu. Periaattees varmaa onki =)
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

Arcturus

Arcturus
Viestimäärä: 1864

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Tiistaina, 25.05.2010 klo 13:29  
+
0
TÄSSÄ on mun tatuointisuunnitelma. Kadaver tai joku kyseli sitä vanhalla palstalla, ja muistin asian nyt!
Tohon tulee siis värit ja toi kuva on pelkkä suunnitelma, jonka takia ei niin huolella tehty kuin voisi (noi "suomut" on miten sattuu, pää vähän epäsymmetrinen yms.)
Toivon että tosta tulee tosi näyttävä värillisenä, ens kesänä toi tosiaan toivonmukaan ilmestyy meiksin hipiään.

//Väreiksi kaavailin sinistä, violettia ja ehkä jopa vihreää!
Do or do not. There is no try.
(Viestiä on muokattu tiistaina, 25.05.2010 klo 13:29)

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Tiistaina, 25.05.2010 klo 13:48  
+
0
^ Vau! Ja värillisenä tosta tulee varmasti upea! Mullakin polttelee monenmoiset tatskaideat päässä, mut rahaa ei ole.. :(
Varjo 12/2010 ♥

Jaymay

Jaymay
Viestimäärä: 646

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 03.06.2010 klo 00:57  
+
0
voi että löysin mieltätyydyttävän topickin.
minulta tatulointeja löytyy tällä hetkellä yksi pikkuinen vasemmasta ranteesta ja tulevana maanantaina oikean käden half-sleeve tehdään loppuun. on kyllä täysin selvää, ettei tämä ole vielä tässä!
itse alallekkin olen hakeutumassa oppipojaksi (perjantaina tapaaminen yhden studion pomon kanssa)
jänskää!

lävistyksistä taas olen pitkälti ajatuksenakin luopunut, historiikkina on tullut naamassa pidettyä snake bitessejä, labretteja, nenäkoruja ja korvavenytyksiä.
septum on tällä hetkellä ainut, mutta vertical labretista olen haaveillut jo pidemmän aikaa. olen vain ollut turhan laiska kotiuttamaan sitä vielä.
korvavenyilin joskus innostuksissani itselleni 20mm, joka korua vaihtaessa teki totaalisen blow-outin ja nyt olen kutistanut sen 8mm ja hyvä näin.. :D
winter brings the spring again

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 03.06.2010 klo 11:24  
+
0
^Kerrothan sitten miten pääsit noihin tatuointikuvioihin mukaan. :) Itselläkin nimittäin pyörinyt mielessä pari vuotta, että olis NIIN MUN JUTTU tatuoida, koska olen ihan suht hyvä piirtämään.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Jaymay

Jaymay
Viestimäärä: 646

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 03.06.2010 klo 12:07  
+
0
ja se pitkälti riittää, kun osaat piirtää. :)
mä suosittelisin aloittamaan siitä, että portfolion kanssa käyt liikkeistä kyselemässä. toinen vaihtoehto on tietenkin itseoppiminen, josta mäki olin suunnitellut aloittavani. eli välineet kasaan ja kuvia hakkaamaan kavereille ja kaverin kavereille. :)

tää minne itse olen hakeutumassa oli erikseen tarjoamassa "harjoittelijalle" paikkaa, joten löin jalan oven väliin vapaamuotoisella hakemuksella. asiaa helpotti tietenkin se, että kyse oli samasta liikkeestä, jossa näitä omia kuvia tehdään... eli samalla kannattaa pitää myös silmät ja korvat auki! paljon perehtymistä aiheeseen ja oikea asenne mukaan, niin pääsee jo pitkälle. :)
winter brings the spring again

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 03.06.2010 klo 12:09  
+
0
Itekin koitan treenailla piirtämistä juurikin sen takia, että joskus voisi ihan ihollekin piirrellä. Mutta huomattavasti enempi kiinnostaa lävistäminen :love:
Tai en tiedä kiinnostaako niin huomattavasti enemmän. Ehkä siinä on vaan se, että tatuoinnin tekeminen toiselle pelottaa hitusen, kun taas lävistäminen on mulle jo suht tuttua puuhaa.

Kada, miten sun smiley muuten voi?
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu torstaina, 03.06.2010 klo 12:13)

Jaymay

Jaymay
Viestimäärä: 646

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 03.06.2010 klo 12:17  
+
0
sipulu, kannattaa sitten harjoittaa itsellensä vaikka jonkun tietyn tyylin, jota hioo. :) suoria ääriviivoja, selkeitä kuvia ja varjostuksia!
winter brings the spring again

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 03.06.2010 klo 12:19  
+
0
Okei, selvä! Kiitoksia vinkistä! :)
Varjo 12/2010 ♥

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 03.06.2010 klo 14:35  
+
0
Oon itse asiassa aloittanut jo portfolion tekemisen. Ostin muovisen kansion muovitaskuilla, ja sinne sitten on tarkoitus keräillä kaikista hienoimpia töitä mitä tulee piirrettyä. Sitten kun siellä on tarpeeksi tavaraa, voisi lähteä kiertelemään.

Kiitos!
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 03.06.2010 klo 14:38  
+
0
^ Saako tuommosia ihan kirjakaupasta ja mitä ne maksaa? Vai millaista kansiota tarkotatkaan?

Mä voisin lähteä kehittelemään old school-tyyliä, koska se on selvästi kaikkin omin tapa mulle piirtää ja moiset tatuoinnitkin on eniten lähinnä sydäntä. Hitsit, nyt innostuin tästä ihan älyttömästi taas :D
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu torstaina, 03.06.2010 klo 14:39)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 03.06.2010 klo 14:43  
+
0
^Mä ostin omani Prismasta. Se kansio on siis ihan tavallinen muovinen kansio metallisilla kiinnityshommeleilla. Ne suojamuovit täytyy ostaa erikseen, ja niitä ei ole pakko käyttää jos ei halua, mutta mä haluan koska silloin kuvat säilyy parempina. Valaisiko? :D
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 03.06.2010 klo 14:44  
+
0
^ Kyllä valaisi! Kiitos :D Mut niin, mitä smileylle kuuluu?

//Niin ja korville toki!
Varjo 12/2010 ♥

(Viestiä on muokattu torstaina, 03.06.2010 klo 14:45)

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 03.06.2010 klo 14:55  
+
0
Smiley ja toinen korva voivat oikein hyvin, mutta toinen korvareikä tulehtui jossain vaiheessa. Laitoin pyyhettä turbaaniksi päähän, ja korva jäi vahingossa pyyhkeen sisään. Yhtäkkiä kuului kummallinen "poks", ja kun katsoin lävistystä, sieltä oli turskahtanut kamalasti mätää. O_o Mutta nykyään hän kyllä voi vallan mainiosti!

Palautan nämä sun korut kunhan tuun Helsinkiin seuraavan kerran. :)
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 03.06.2010 klo 14:58  
+
0
Ohoh, mitenkähän se on sillä tavalla. Mutta hyvä, että nyt kuuluu parempaa :)
Ja joo, kiva :>
Varjo 12/2010 ♥

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 03.06.2010 klo 15:10  
+
0
Oon varmaan räpinyt sitä tahmatassuillani ja saanut jonkun infektion. :D Ja luulen, että osansa on myös sillä, että olen montamonta kertaa aiemmin lävistänyt tuon korvan, mutta en ole saanut reikiä pysymään auki. Siellä siis on tosi paljon arpikudosta.
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 03.06.2010 klo 15:17  
+
0
Niin tosiaan voikin olla. Hyi, arpikudos on ällö sana D:
Varjo 12/2010 ♥

KadaverinAlterEgo

KadaverinAlterEgo
Viestimäärä: 3720

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 03.06.2010 klo 15:25  
+
0
^Tulee jostain syystä ne jelloshotit mieleen. :DD Epämääräisiä kovia juttuja.

Ei mutta ot:ta voi jatkaa pulkussa. ^_^
When we arrive in the middle of nowhere
Don't act like you know, I been here so many times
I never seen you before
But now that I have, I don't wanna see you no more

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 03.06.2010 klo 19:41  
+
0
Arcturus ~ Hieno *varastaa kuvan..* Juu ei vaan.. Ton tyylinen jännä vois olla kiva omallakin iholla koristeena. Toi oli just niit kivoi mist tykkään. Pieni, jännä/outo, ja oikeestaan tosi yksin kertanen :love:
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

jjjepa

jjjepa
Viestimäärä: 19

VS: TATUOINNIT, LäVISTYKSET YM. KEHON KORISTELU - Torstaina, 10.06.2010 klo 16:02  
+
0
Itelläni on rustossa lävistys ja labret vasemmalla. Nyt olis tarkotuksena, että kesällä kävisin ottamassa kielikorun :)

Mulla ei sattunut yhtään toi labret vaikka jännitin tosi paljon. Sitten menin ottamaan rustokorua hyvillä mielin, kun eihän se satu. No, sattuipa ihan saatanasti ja vertakin tuli. Paljonko kielikoru sattuu noin suunnilleen?

  Siirry sivulle: 1 ... 4 5 6 ... 24
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28099
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545432
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään0
Viestejä kirjoitettu tänään1
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 29.03.2024 klo 15:30)