Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Lauantaina, 17.07.2010 klo 22:18

Täysi-ikäinen pulina

Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 75

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Sunnuntaina, 18.07.2010 klo 00:42  
+
0
Mul on niiin outo olo. Haluisin vaan jutella syvällisii jonku kanssa tai no oon jauhanu jo vaik mitä syvällist kavereiden kans ku oltiin iltaa viettämässä kaveril ihan vesilasin äärellä ja ku oli sit pakko lähtee jo nyt ku sain kyydin siskolta himaan mut mul jäi tällänen vaihde päälle ja äää vuodatin vaan vaik mitä juttuu siskolleki autossa ja siis eiii, en tiiä mikä mul on mut waaa ootte kaikki ihania :)
never regret something that once made you smile

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Sunnuntaina, 18.07.2010 klo 00:54  
+
0
Haha! Loisto häät! Oon ihan mukavasti päissäni! Ja superkiva oli nährä oikeesti tätiäki jonka oon viimeks nähny.... mmmh 5 vuatta sitte ja just päätin et se on törkeen rento samaten sen äijä jota pelkäsin pikku kersana ja het ku pystyn meen yllätys vierailulle! Soli super ihana mulle tänää.
'Älä ressaa siitä ettet valmistunu, sullon KOKO IKÄ AIKAA OPISKELLA!' WAT!!!! ET VOI OLLA MULLE SUKUA KU SANOT NOIN!! Koska kaikki muut on vaa voivoitellu kukaa ei oo ottanu sitä noin rennosti vaa kaikki on ollun sillee ku se olis suuriki häpee. Oikeesti, nyt skarppaan ja meen käymään!

Muutenki oli super mukava nährä muita sukulaasia, pari pikku serkkua.... Plus mun veli ja sen likka kaveri nii tyhjennettii booli astiaa oikee hyvin. Kunnes ne lähti ja pikku serkkujen voimin jatkettiin sen tyhjentämistä.... LOISTO BILEET! Oon super onnelline et lährin. Olisin hallunnu viä jääräkki (booliaki oli viä!), mut issee ja isosisko halus lähtee :(
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Sunnuntaina, 18.07.2010 klo 00:59  
+
0
Awww Hakis :DD

Mä tahtoisin jonkun häitä viettämään.
Varjo 12/2010 ♥

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Sunnuntaina, 18.07.2010 klo 01:00  
+
0
Turhaudun tääl ku en pääse puhuuuu oikeesti yyh enkä voi tänne :D koska...ootte koiratyttöjä. en tajuu tätä mun oloo, varmaa ku oon nukkunu nii vähän nii jotenki vaa en voi uskoo et oon selvä
never regret something that once made you smile

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Sunnuntaina, 18.07.2010 klo 01:09  
+
0
Mua kiinnostaa tua mistä Hakataru puhuu ja haluusin kommentoora sitä mut oon nii päissäni etten jaksa / pysty. Lähinnä jaksa. En jaksa keskittyy nii et pystyysin. :(

Oi, että haluun lisää häitä! :DDD Oli oikestaa iha superia. Veli meinas tehrä kusiset kyllä aluks ku se tuumas et sää ajat sitte meirän autua, haistatin paskat ja menin kiskoo boolii ja sanoon et katotaan ku mä ajan. Hahah. Hv, torellakaa. Lähin niihi pippaloohi iha sen takia et saan juara :DD
Hävetys ku sisko oli vissii menny sanoo morsiusparille et 'Joo ei me vielä olla lähös ku täälon boolia, eli Merjaa ei olla saamas lähtemää hetkee!' Voi kamala. Kiitos.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Sunnuntaina, 18.07.2010 klo 01:12  
+
0
Puasta vaa ku on taas nälkä vaikka oon syäny koko päivä :D Noh, oon kyl nestäyttäny vähä liijanki hyvi et........ Mut eniveis. Vois mennä syömää.


+ perseest etten jaksaas avata ja selvittää mun hiuksia. aijaijai
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Sunnuntaina, 18.07.2010 klo 01:14  
+
0
Nii ja haha :DD Mikon aina yhtä mukavaa nii nährä tiettyjen tyyppien ilmeet ku ne näköö mut piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkästä aikaa. esmer. pikku serkku.... sillä meinas tipahtaa silmät päästä ku se näki millane leidi muston tullu ;) hahahah :DDD voi reppana, oli meil kyl muutenki hauskaa loppu illasta tyhjentäes sitä booli astiaa hyvää tahtia..........
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Sipulu

Sipulu
Viestimäärä: 16096

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Sunnuntaina, 18.07.2010 klo 01:14  
+
0

Hakataru kirjoitti:

Turhaudun tääl ku en pääse puhuuuu oikeesti yyh enkä voi tänne :D koska...ootte koiratyttöjä. en tajuu tätä mun oloo, varmaa ku oon nukkunu nii vähän nii jotenki vaa en voi uskoo et oon selvä


Mulla on ihmeen järkevä olo. Tää on ihmeellistä. n. 37h valvomista takana ja nyt meen peiton alle kattomaan dvd:ltä sarjaa, josko sit alkais uni pikkuhiljaa tulla kyläilemään D:

Öitä, Hakis, Possu, tehtis ja muut kukkujat!
Varjo 12/2010 ♥

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Sunnuntaina, 18.07.2010 klo 01:18  
+
0
Öitä pulu!

Tää on muute varmaa historian ensimmääne kerta ku täälä toivotan kellekkää öitä.... Oon muute aika törkeesti päissäni. Sääli tuhlata sitä kotona, oikeesti masentavaa :<
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Sunnuntaina, 18.07.2010 klo 01:34  
+
0
Oikeesti, tylsää hukata tää pöhnä kotona! Mut pakko kai son mennä maate ku ei tääläkää (= missää muuallakaa netis) tapahru mtn. Säälittävää.
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Sunnuntaina, 18.07.2010 klo 01:35  
+
0
tuli tost yhest mieleen et h1n1 ois varmaa ainut tyyliin koko koirat.comis kelle vois vaa huolet puhuu iha mist vaa ja sillee miten mä selitän asioit aina kavereille tai jotain mitä helvettiä mä oikeen selitän :D:D ei täst nyt oikeesti tajuu mitään, en tiiä mikä mul onnnnn tai ehkä tiiän mutta se ei oo kc-matskuu. oikeestaan kc on kyl niin erilainen ku mä.

häpeen ehkä aamul, pidän kc-breikin joop
never regret something that once made you smile

riiT

riiT
Viestimäärä: 700

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Sunnuntaina, 18.07.2010 klo 01:37  
+
0
heisanvaanhei kaikille, jos täälä kukaan enää on!

mun jalat kuolee, aaaarh :D mut oli ihan jees äitin kaa käydä vähä kaupungilla.
There's one heart beating and that heart beats for you.

silkkiterrieri n 05/07
silkkiterrieri 03/15
cockerspanieli 10/16

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Sunnuntaina, 18.07.2010 klo 09:29  
+
0
Kylmä. Mutten jaksa laittaa ikkunaa kiinni ja kamala ku väsyttää muttei saa nukuttua...
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Sunnuntaina, 18.07.2010 klo 10:12  
+
0
Onkos täällä ketään enää?

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Sunnuntaina, 18.07.2010 klo 10:20  
+
0
mä oon :) mitä kuuluu ?

oon niin ilonen, tänään takas helsinkiin ! :))
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

Deanna

Deanna
Viestimäärä: 2261

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Sunnuntaina, 18.07.2010 klo 10:25  
+
0
Aijaa :D Mulle kuuluu hirmuhyvää, jännitän huomista kun lähetään aamulla Helsinkiin myös ja sieltä sinne Budapestiin :) Tai no olooni ainoastaan vaivaa tässä se, että mun kroppa on jotenkin jumissa koska oon kai venytelly vähän liikaakin, ja sit paikat on ollu seuraavana päivänä vielä kipeempiä vaikka tarkotus ei oo ollu kyllä tämä :P Sattuu kauheasti tosta solisluiden alta ja olkapäiden vierestä, tuli vissiin kun tein muutamia punnerruksia 2pv sitten. Ei oo kyllä koskaa tullu tällasta ennen, sen takia vähän kumma. Noh mutta mitäs Hooveri?

//Nyt on kyllä myönnettävä kun nää kattos, et on se hoikkuus kyl kaunista :P
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 18.07.2010 klo 10:26)

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Sunnuntaina, 18.07.2010 klo 10:28  
+
0
Höh, no mut eiköhän tuo ohi mene.

ja mullee kuuluu hyvää tosiaan suurimmaks osaks sen takia, että pääsen kotiin ja mahdollisesti nään tänään kavereitaki :) jeejee

ja jooo meki katottii noit joku pari viikkoo kavereiden kans :D heh
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109
(Viestiä on muokattu sunnuntaina, 18.07.2010 klo 10:29)

tintti

tintti
Viestimäärä: 2881

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Sunnuntaina, 18.07.2010 klo 10:33  
+
0
Kiva.. Eilen just Veskulle sanoin, et Ristiinan näyttelyyn ei varmaan paljon tuu bortsuja, ku erkkari on samana päivänä, ni nyt katoin netistä, et Ristiinaan on ilmotettu 26 bortsua.. Ja bortsut on vieläpä heti aamusta. Turha odottaa minkäänlaista menestystä :P
Näin tänään.

R.I.P. schapeu Poju 1.2.2007 - 17.10.2011

basenjinarttu Keena s. 12/2013

MAD

MAD
Viestimäärä: 6504

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Sunnuntaina, 18.07.2010 klo 10:36  
+
0
nukuimpa hyvin ! kerranki sain nukuttuu pitkään ja rauhassa ja ah mikä autuuus <3 tänään luvassa jotain kivaa, toivottavasti aurinko alkais paistaan ni pääsis rantsulle.

Hooveri

Hooveri
Viestimäärä: 1828

VS: TäYSI-IKäINEN PULINA - Sunnuntaina, 18.07.2010 klo 10:42  
+
0
jaaaha kai mun täytyy mennä auttamaan tos siivoomises et päästään lähteeki, heipsu :heiluti:
Keskikokoinen villakoira
♥ Celesterling Just Surprise Me "Aku" 291109

  Siirry sivulle: 1 2 3 4 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28097
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6266
Viestejä yhteensä545431
Uudet käyttäjät tänään2
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään9
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265761
(Tilastot päivitetty viimeksi 28.03.2024 klo 23:45)