Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Sunnuntaina, 06.06.2010 klo 23:45

The Pulkku Eleven

Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 76

Café

Café
Viestimäärä: 673

VS: THE PULKKU ELEVEN - Maanantaina, 07.06.2010 klo 17:56  
+
0

nanika kirjoitti:

onks täällä nyt ketään joka ymmärtää jotain jalkapallosta


Riippuu mitä tarttee ymmärtää ;)

nanika sun kuva on niiiiin ihana <3
"I'll try to keep my shirt on all summer and for all the cab drivers out there, I love you!"
- Patrick Kane -

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: THE PULKKU ELEVEN - Maanantaina, 07.06.2010 klo 17:56  
+
0

nanika kirjoitti:

drontti, oon todennäkösesti missannu jotain mutta missä oot töissä? :D

Iiittalan tehtaalla :D
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Pites

Pites
Viestimäärä: 883

VS: THE PULKKU ELEVEN - Maanantaina, 07.06.2010 klo 17:58  
+
0
^ ei vitsi O.o vähä sul on hieno työ paikka.. Vou tommoseen ois kiva päästä joku kesä toihin =D Mut haaveeks jää, ei mitään toivoakaan pääst tollaseen F.F
We can't cry the pain away, we can't wind a need to stay.

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: THE PULKKU ELEVEN - Maanantaina, 07.06.2010 klo 18:02  
+
0
Café, mua kiinnostais se miten paljon joukkueita pelaa puolivälierissä :D:D onks niitä se kaheksan?
ja voi, sun kuva on myös erittäin ihana ! :DDD jonathan ja pate<3

katri vähän varmaan kiva paikka! mitä sä teet siellä? :D

Café

Café
Viestimäärä: 673

VS: THE PULKKU ELEVEN - Maanantaina, 07.06.2010 klo 18:04  
+
0

nanika kirjoitti:

Café, mua kiinnostais se miten paljon joukkueita pelaa puolivälierissä :D:D onks niitä se kaheksan?
ja voi, sun kuva on myös erittäin ihana ! :DDD jonathan ja pate<3


Joo kyllä niitä taitaa kaheksan olla. Ja todellakin Toewsin Jonathan ja Kanen Pate :D
"I'll try to keep my shirt on all summer and for all the cab drivers out there, I love you!"
- Patrick Kane -

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: THE PULKKU ELEVEN - Maanantaina, 07.06.2010 klo 18:10  
+
0
Cafe, Mä kans aattelin että täytyyhän niitä kaheksan olla, mutta ei tosta jalkkiksesta ikinä tiedä :D
Jonathanin parta on muuten aika hieno ! Se sopii sille hyvin. Se Patrickin taas on ihan kauhee :DD Ei siloposki-patelle sovi parta.
http://www.mtv3.fi/urheilu/jaakiekko/uutiset.shtml/arkistot/jaakiekko/2010/06/1138658 ahahaa vähän nauroin tälle eilen :D

Café

Café
Viestimäärä: 673

VS: THE PULKKU ELEVEN - Maanantaina, 07.06.2010 klo 18:14  
+
0

nanika kirjoitti:

Jonathanin parta on muuten aika hieno ! Se sopii sille hyvin. Se Patrickin taas on ihan kauhee :DD Ei siloposki-patelle sovi parta.
http://www.mtv3.fi/urheilu/jaakiekko/uutiset.shtml/arkistot/jaakiekko/2010/06/1138658 ahahaa vähän nauroin tälle eilen :D


Joo, Toewsille sopii parta kun nenä päähän, Kanen Patelle taas ei ollenkaan. Mut toi letti on kyllä tosi hieno. Sanoin jo siskolle että jos Blackhawks voittaa Stanley cupin niin leikkaan samanlaiset hiukset ja otan sitte permanentin, mutta saa nyt nähä:D Minäkin repesin tolle maikkarin jutulle, ja sitte kun play offit alko, oli muistaakseni nhl.com:issa sellanen mainosvideo tai joku missä oli Kanen sivuprofiili ja sitte siitä sen "takatukasta" lähti sellaset liekit :-D
"I'll try to keep my shirt on all summer and for all the cab drivers out there, I love you!"
- Patrick Kane -

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: THE PULKKU ELEVEN - Maanantaina, 07.06.2010 klo 18:21  
+
0

Café kirjoitti:

Joo, Toewsille sopii parta kun nenä päähän, Kanen Patelle taas ei ollenkaan. Mut toi letti on kyllä tosi hieno. Sanoin jo siskolle että jos Blackhawks voittaa Stanley cupin niin leikkaan samanlaiset hiukset ja otan sitte permanentin, mutta saa nyt nähä:D Minäkin repesin tolle maikkarin jutulle, ja sitte kun play offit alko, oli muistaakseni nhl.com:issa sellanen mainosvideo tai joku missä oli Kanen sivuprofiili ja sitte siitä sen "takatukasta" lähti sellaset liekit :-D



Hei joo! Leikkautat sellaset hiukset ja sitte siitä alkaa sellanen Kanen Pate-hiusvillitys!
Hajosin ku joku oli kommentoinu noita kuvia "5+20 takatukkaan kohdistunut taklaus" :D<3
Jonathan on muutenki niin siisti ihminen ettei sille sopis mikään kauhee risuparta. Niin kun just kauden alla IS Veikkauksessa oli "Jonathan Toews käyttäytyy 21 ikävuodestaan huolimatta kuin seestynyt valtiomies".
Höh ku en nähny tota liekkukuvaa :--D Oli epäilemättä hieno.

Café

Café
Viestimäärä: 673

VS: THE PULKKU ELEVEN - Maanantaina, 07.06.2010 klo 18:27  
+
0

nanika kirjoitti:

Hei joo! Leikkautat sellaset hiukset ja sitte siitä alkaa sellanen Kanen Pate-hiusvillitys!
Hajosin ku joku oli kommentoinu noita kuvia "5+20 takatukkaan kohdistunut taklaus" :D<3
Jonathan on muutenki niin siisti ihminen ettei sille sopis mikään kauhee risuparta. Niin kun just kauden alla IS Veikkauksessa oli "Jonathan Toews käyttäytyy 21 ikävuodestaan huolimatta kuin seestynyt valtiomies".
Höh ku en nähny tota liekkukuvaa :--D Oli epäilemättä hieno.


Sellanen Kanen Pate-hiusvillitys ois amazing! :D Jokohan tässä pitäs rueta toivomaan että Flyers voittas (NO EI TOSIAANKAAN!) jos Blackhawks nimittäin voittaa, oon vaikka tosiaankin valmis uuteen Kanen Pate-hiustyyliin!
Toewsille ei vois kuvitellakkaan sellasta partaa kun vaikka Niemellä, Campbellillä, Leinolla tai Timosella. (miks muuten kaikilla suomalaisilla on sellaset risuparrat?! Toewsin parta on paaaaljoooo tyylikkäämpi!)
"I'll try to keep my shirt on all summer and for all the cab drivers out there, I love you!"
- Patrick Kane -
(Viestiä on muokattu maanantaina, 07.06.2010 klo 18:28)

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: THE PULKKU ELEVEN - Maanantaina, 07.06.2010 klo 18:32  
+
0

Cafe kirjoitti:

Sellanen Kanen Pate-hiusvillitys ois amazing! :D Jokohan tässä pitäs rueta toivomaan että Flyers voittas (NO EI TOSIAANKAAN!) jos Blackhawks nimittäin voittaa, oon vaikka tosiaankin valmis uuteen Kanen Pate-hiustyyliin!
Toewsille ei vois kuvitellakkaan sellasta partaa kun vaikka Niemellä, Campbellillä, Leinolla tai Timosella. (miks muuten kaikilla suomalaisilla on sellaset risuparrat?! Toewsin parta on paaaaljoooo tyylikkäämpi!)



Jos niin kävis että Flyers voittais (hahaa, niin ei tietenkään käy :D) niin Kanen Pate-villitys vois kapinoida Flyersejä vastaan.
Suomalaisilla on aina sellaset hirveet antaa kasvaa vaan- parrat! Varsinki se Timosen parta on aivan kauhee. Ottaisivat Jonathanista mallia :D
Hei, ootko seurannu tätä draftin tilannetta yhtään? :D Mitä veikkaat millä numerolla Granlund varataan?

Café

Café
Viestimäärä: 673

VS: THE PULKKU ELEVEN - Maanantaina, 07.06.2010 klo 18:40  
+
0

nanika kirjoitti:

Jos niin kävis että Flyers voittais (hahaa, niin ei tietenkään käy :D) niin Kanen Pate-villitys vois kapinoida Flyersejä vastaan.
Suomalaisilla on aina sellaset hirveet antaa kasvaa vaan- parrat! Varsinki se Timosen parta on aivan kauhee. Ottaisivat Jonathanista mallia :D
Hei, ootko seurannu tätä draftin tilannetta yhtään? :D Mitä veikkaat millä numerolla Granlund varataan?


No Kanen Pate-villitys tulee (toivottavasti) kävi miten kävi. Mut kyllä Blackhawks voittaa seuraavan pelin ja it's over :) Ainut "hyvä puoli" Flyersin voitossa olis että kaks suomalaista sais Stanley cupin mutmut... Niemi olis eka suomalainen maalivahti ja Blackhawks on muutenki parempi joukkue.
Joo, oon jonkun verran seuraillu draftin tilannetta. Uskaltasin veikata et Granlund varataan siinä 12-25 välillä, toivottavasti pääsee poika hyvään seuraan jossa pääsis pelaamaan mahdollisimman pian ylhäällä. Eikös Granlund oo rankattu Euroopan ykköseks noista tänä vuonna varattavista pelaajista? Ja mitä mieltä nanika ite oot tuosta Granlundin varausnumerosta?
"I'll try to keep my shirt on all summer and for all the cab drivers out there, I love you!"
- Patrick Kane -

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: THE PULKKU ELEVEN - Maanantaina, 07.06.2010 klo 18:47  
+
0

Cafe kirjoitti:

No Kanen Pate-villitys tulee (toivottavasti) kävi miten kävi. Mut kyllä Blackhawks voittaa seuraavan pelin ja it's over :) Ainut "hyvä puoli" Flyersin voitossa olis että kaks suomalaista sais Stanley cupin mutmut... Niemi olis eka suomalainen maalivahti ja Blackhawks on muutenki parempi joukkue.
Joo, oon jonkun verran seuraillu draftin tilannetta. Uskaltasin veikata et Granlund varataan siinä 12-25 välillä, toivottavasti pääsee poika hyvään seuraan jossa pääsis pelaamaan mahdollisimman pian ylhäällä. Eikös Granlund oo rankattu Euroopan ykköseks noista tänä vuonna varattavista pelaajista? Ja mitä mieltä nanika ite oot tuosta Granlundin varausnumerosta?



Jep, seuraavasta pelistä voitto kotiin vaan :D Se ois siinä eikä tulis turhaa vatvomista enää 8)
Mä taas oon vähän optimistisempi ja veikkaan että Dallas varaa Granlundin ensimmäisenä eurooppalaisena numerolla 11. Mutta epäilen että siinä 11-18 paikkeilla suunnilleen. Onhan se tosi hienoa jos kahenkymmenen ekan pelaajan joukossa varataan. Tai ykköskierroksella yleensäkin. Hall ja kumppanit vaan on niin iso joukko pelaajia, jotka on nyt jo valmiita NHL:ään (toisin kun Granlund) että ne viedään päältä kuitenkin.
Aa siitä tuliki mieleen että mä muistan niin hyvin ku Blackhawks varas Kanen! Ykkösvaraus-Kane :D<3
(Viestiä on muokattu maanantaina, 07.06.2010 klo 18:48)

Café

Café
Viestimäärä: 673

VS: THE PULKKU ELEVEN - Maanantaina, 07.06.2010 klo 18:55  
+
0

nanika kirjoitti:

Jep, seuraavasta pelistä voitto kotiin vaan :D Se ois siinä eikä tulis turhaa vatvomista enää 8)
Mä taas oon vähän optimistisempi ja veikkaan että Dallas varaa Granlundin ensimmäisenä eurooppalaisena numerolla 11. Mutta epäilen että siinä 11-18 paikkeilla suunnilleen. Onhan se tosi hienoa jos kahenkymmenen ekan pelaajan joukossa varataan. Tai ykköskierroksella yleensäkin. Hall ja kumppanit vaan on niin iso joukko pelaajia, jotka on nyt jo valmiita NHL:ään (toisin kun Granlund) että ne viedään päältä kuitenkin.
Aa siitä tuliki mieleen että mä muistan niin hyvin ku Blackhawks varas Kanen! Ykkösvaraus-Kane :D<3


Oishan se tosi hienoo, että Granlund varattas 20 ensimmäisen joukossa ja sitten vaikka Pulkkinenkin ekalla kierroksella. Viimevuonnahan ensimmäinen suomalainen tais olla Koskinen toisen kierroksen ensimmäisenä. Siitä on varaa parantaa!
Tosiaan, Blackhawks tais varata Kanen vuonna 2007. Sitähän ne selostajatkin jossitteli että entä jos Hawks oliskin varannu van Riemsdykin eikä Kanea ja sitten Kane olis menny Flyersiin. Mutta onneks ei menny niin! Ajatella mitä Blackhawks oliskaan ilman Kanen Patea... :D
"I'll try to keep my shirt on all summer and for all the cab drivers out there, I love you!"
- Patrick Kane -

nanika

nanika
Viestimäärä: 4211

VS: THE PULKKU ELEVEN - Maanantaina, 07.06.2010 klo 19:00  
+
0

Cafe kirjoitti:

Oishan se tosi hienoo, että Granlund varattas 20 ensimmäisen joukossa ja sitten vaikka Pulkkinenkin ekalla kierroksella. Viimevuonnahan ensimmäinen suomalainen tais olla Koskinen toisen kierroksen ensimmäisenä. Siitä on varaa parantaa!
Tosiaan, Blackhawks tais varata Kanen vuonna 2007. Sitähän ne selostajatkin jossitteli että entä jos Hawks oliskin varannu van Riemsdykin eikä Kanea ja sitten Kane olis menny Flyersiin. Mutta onneks ei menny niin! Ajatella mitä Blackhawks oliskaan ilman Kanen Patea... :D



Mä en osaa kuvitella Patea minnekkään muualle ku Blackhawkseihin! Se on kuitenkin se Hawksien persoona. Vähän mä järkyttyisin jos Kane ostettais jonnekin muualle. Tietenkään Hawksit ei siitä luovu, mutta näin ajatuksen tasolla :D
Hawksit ja Kanen Pate kuuluu yhteen :paapatus:

Nyt vois lähtee koiran kans ulos. Heihei :heiluti:

/ Niin ja se piti sanoa vielä että musta tuntuu siltä että Anaheim varaa Pulkkisen !
(Viestiä on muokattu maanantaina, 07.06.2010 klo 19:01)

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: THE PULKKU ELEVEN - Maanantaina, 07.06.2010 klo 19:01  
+
0
jepajepa mahti päivä töissä :D rullailin vaan kebabbeja ja olin kassalla. yhdessä vaiheessa kuunneltiin arabimusiikkia kahden työntekijän kanssa + e&minä. syötiin paistettua pitsapohjaa ja juotiin teetä :D:D
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Café

Café
Viestimäärä: 673

VS: THE PULKKU ELEVEN - Maanantaina, 07.06.2010 klo 19:04  
+
0

nanika kirjoitti:

Mä en osaa kuvitella Patea minnekkään muualle ku Blackhawkseihin! Se on kuitenkin se Hawksien persoona. Vähän mä järkyttyisin jos Kane ostettais jonnekin muualle. Tietenkään Hawksit ei siitä luovu, mutta näin ajatuksen tasolla :D
Hawksit ja Kanen Pate kuuluu yhteen :paapatus:

Nyt vois lähtee koiran kans ulos. Heihei :heiluti:

/ Niin ja se piti sanoa vielä että musta tuntuu siltä että Anaheim varaa Pulkkisen !


Oon samaa mieltä, Kane ja Toews kuuluu yhteen! Tuntu ihan oudolta kun ne pelas olympialaisissa eri joukkueissa, ja olivat finaalissa vastakkain.

/ Pitäsköhän meidän tehä tälle ihan oma keskustelu kun tätä tekstiä näyttää tulevan....?
"I'll try to keep my shirt on all summer and for all the cab drivers out there, I love you!"
- Patrick Kane -
(Viestiä on muokattu maanantaina, 07.06.2010 klo 19:05)

H1N1

H1N1
Viestimäärä: 4401

VS: THE PULKKU ELEVEN - Maanantaina, 07.06.2010 klo 19:14  
+
0
auauauaua, oon töis melkee koko päivän sahannu ja sirkkelööny, ei se sirkkelöönti mitää mut se aattanan sahaus. kädet aiva paskana, ei huomenna varmaa toimi kovinkaa hyvi.... auauauauaua
You know my name not my story.
You've heard what I've done not what I've been through.

Aimee

Aimee
Viestimäärä: 2861

VS: THE PULKKU ELEVEN - Maanantaina, 07.06.2010 klo 19:22  
+
0
walleniii siis missä oot töissä, jossai kebab-paikas? :--D Kerro nimi jos tuun käymää Kajaanis(?)! nii varmaan. ;)
I am what I am today because of the choices I made yesterday

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: THE PULKKU ELEVEN - Maanantaina, 07.06.2010 klo 19:24  
+
0
tänää oli eka päivä töissä ja näkyy kivasti jo käsissä, kuivat ku mitkä kaiken sen pesuaineveden läträyksen takia, yksi hiertymä ja kynnet leikattu nysiksi ku kumihanskat menee rikki muuten :D mutta yllättävän nopeesti meni seitsemän ja puolen tunnin päivä.
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: THE PULKKU ELEVEN - Maanantaina, 07.06.2010 klo 19:24  
+
0
axun pizza&kebab ;) tossa kauppakadulla missä kaikki liikkeet on, intersporttia vastapäätä :-D

ootko sä tulossa siis kajaaniin joskus? :O mulla on vissiin tän viikon ma-pe ja ens viikon ma-pe 12-18 töitä aina ;)
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

  Siirry sivulle: 1 ... 6 7 8 ... 76
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28183
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6330
Viestejä yhteensä545682
Uudet käyttäjät tänään0
Viestiketjuja aloitettu tänään1
Viestejä kirjoitettu tänään2
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265839
(Tilastot päivitetty viimeksi 25.04.2024 klo 09:30)