Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
JUNNUPALSTA - Tiistaina, 15.06.2010 klo 15:26

TuSiNaPuLKKu <3

Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 75

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 18:56  
+
0
siis mä en kyllä tuu koskaan tajuamaan jalkapalloa... jaetulla ykkössijalla formulan kans typerimmis lajeis :D se kenttäki on niin järkyttävän suuri et niillä kestää joku vartti juosta se päästä päähän, ja kaikki vaan filmaa koko ajan että oivoi nyt sattu voiei mä kuolen!!!! ku joku vähä hipaseeki :ttou:
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 18:57  
+
0
fudis ♥ kunkkulaji!
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 18:57  
+
0
NYT hitsivie haluun mysliä!
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 18:58  
+
0
mitään urheilua ei voi kattoa jos ei haluu _intohimosesti_ jomman kumman puolen voittavan. muuten missään ei oo mitään järkeä
never regret something that once made you smile

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 18:58  
+
0
Outoo dataa nyt tällä läbäril ku tos pöytäkonees oli ihan helebskutin iso näyttö ja nyt tuntuu et pitää olla tosi lähel näyttöö et näkee mitää !
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:00  
+
0

Hakataru kirjoitti:

mitään urheilua ei voi kattoa jos ei haluu _intohimosesti_ jomman kumman puolen voittavan. muuten missään ei oo mitään järkeä

niimpä, jääkiekko on ainoo järkevä (oon edelleen katkera et yks mun kaveri ei ruvennu pelaamaan sitä mun kans pienenä... ja yksin en tietenkään uskaltanu) jota voi kattoa ja siinä tietysti suomi-ruotti on INTOHIMOA TÄYNNÄ! voi sitä raivon määrää...
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:01  
+
0
mä en oo ikinä oikein tajunnut et miks kukaan haluu syödä mysliä, myslissä on aina seassa jotain pahaa tai mille oon allerginen ja siis muutenki onhan se nyt vähä lame. mut sit kaveri teki just viime viikolla itse mysliä ja se oli niiiiin hyvää, nyt oon vaan haaveillut itsekin tekeväni mysliä ite kunhan oisin vaan rahoissani taas. eli ehkä ens vuonna...

tuleaari

tuleaari
Viestimäärä: 4478

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:02  
+
0
äh lähen lukee kirjotuksiin BUU:heiluti:
Mä kävelen kotiin joka kerta eri polkuu katon maisemii ja astun jalat solmuun.

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:03  
+
0
se on kamala tunne kun raivostuttaa niin paljon että vois hakata jonkun tohjoksi, siis oikeasti sellainen tärinä ja tajuton VIHA :D
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:03  
+
0
Rauhanturvaajia tulitettiin Afganistanissa

vitsi näitä on sitte mukava lukee + kuunnella radiosta Stubbin puheita et tilanne Afgois on pahentumas ens vuoden aikana, ei oo ainakaan mun poikaystävä joka sinne on luultavasti menos helmikuus... kuolen varmaan stressiin
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:04  
+
0

Gerberos kirjoitti:

se on kamala tunne kun raivostuttaa niin paljon että vois hakata jonkun tohjoksi, siis oikeasti sellainen tärinä ja tajuton VIHA :D

tuttua, tuttua !!! se tärinä on niin hirveetä, on vaikee pysyä paikoillaanki!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:04  
+
0

Gerberos kirjoitti:

se on kamala tunne kun raivostuttaa niin paljon että vois hakata jonkun tohjoksi, siis oikeasti sellainen tärinä ja tajuton VIHA :D

tuttua, tuttua !!! se tärinä on niin hirveetä, on vaikee pysyä paikoillaanki!
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Wallen

Wallen
Viestimäärä: 9188

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:05  
+
0
Onneks mun py on niin tyhmä että se ei tiedä jaksaako se mennä ees inttiin HUOH u_y
mittelspitz unique bachelor "luka" // 1.12.2012

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:06  
+
0
ja heti ku jaksan vaivautua sanoo aiheeseen jotaki niin oon auttamatta myöhässä ja puhutaan jo myslistä ja urheilusta :----D
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:07  
+
0
hakkaan sut -viha on mulle ihan tuntematon fiilis. siis oikeesti oon ehkä kerran elämässäni heitellyt tavaroita koska oon ollut niin vihanen ja heti ku olin päästänyt sen tavaran irti kädestä kohti maailmankaikkeuksien ilmatiloja niin tuli sellanen "EIIIIIIIIII EI OIS PITÄNYT" ja sen jälkeen kyl vit...sautti siivota. en mä jotenki osaa olla niin vihanen?!?! tai siis et silloin kun mä oon aiwan raiwona niin alan hikoilla ja alkaa itkettää ja on tosi epämukava olo mut et siinäkö muka sitten hakkaisin jonku ku hikoilen ku pieni sika? most definitely. silloin kun oon aiwan raiwona niin tekee hyvää maalata tai paras ois varmaan et värittäis värityskirjaa mut en ikinä muista ostaa.

nipanapa

nipanapa
Viestimäärä: 1859

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:07  
+
0

Wallen kirjoitti:

Onneks mun py on niin tyhmä että se ei tiedä jaksaako se mennä ees inttiin HUOH u_y

??? onks tää vitsi
siis et on tyhmä ja laiska jos ei mee inttiin...
(Viestiä on muokattu tiistaina, 15.06.2010 klo 19:08)

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:09  
+
0
tietysti jaksaa :D mun mielestä on supermegaseksikästä että mun py on oikeen urhee SOTILAS, olin ihan hulluna siihen ja sen maastopukuun ku se oli kosovos, halusin aina vaan nähdä varsinki ne housut sillee että on ilman paitaa ja vaan ne maastohousut! omnomnomnom. kosovo oli siitä hyvä et se oli niin nössö maa niin ei tarvinnu pelätä että siellä tapahtuis jotain, vaikka olis kuinka seksikästä niin afganistanin vois jättää väliin... mutta minkäs sille voi ku raukka on niin hurahtanu rt-hommiin :(
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Hakataru

Hakataru
Viestimäärä: 10899

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:10  
+
0
Okei täs tulee tarina, drontin innottamana jaan tän teiän kanssa.

Ku mä tänään näytin keskisormea autosta :D:D Se tuli ihan automaattisesti kun se oli niiiiin idiootti. Oltiin ajamassa risteykseen ja meiän IHAN edessä oli auto ja IHAN takana oli auto ja päädyttiinki keskelle suojatietä koska se nössö edessä oleva auto ei uskaltanu mennä eteenpäin (oletettiin et se menee jo niin mentiin eteenpäin eli suojatien päälle) sit sielt tulee joku piisaminaama lastenrattaiden kanssa JA ALKAA TÖKKIMÄÄN SITÄ MUN PUOLEN IKKUNAA ja osottelee et halooooo ettekö nää että mä oon tässä menkää eteenpäin ja mä katon sitä et "HEI IDIOOTTI NÄÄKSÄ ET MEIÄN EDES JA TAKANA ON AUTO!!" ja sit se vaa kattoo mua ja näyttää niin, ei oo sanoja kuvaamaan miltä, niin sit keskisormi :( Oisin halunnu ikkunan alas ja vaan raivota sille miten tyhmä joku voi olla et vittu kiipee vaikka yli jos et voi 20sek odottaa siinä, mutta enpä kerenny ja kompensoin sen raivon mun sormen kautta.
never regret something that once made you smile
(Viestiä on muokattu tiistaina, 15.06.2010 klo 19:12)

dronttiedward

dronttiedward
Viestimäärä: 5224

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:10  
+
0
siiiiiiis mua raivostuttaa et aina ku oon oikeen vihanen niin alkaa itkettää!! ei oo raivostuttavampaa, yritä siinä sitte kuulostaa vihaselta ja vakuuttavalta samalla ku tukehtuu räkään ja kyyneliin
the only way to true happiness is to live in the moment and not be worried about the future

Gerberos

Gerberos
Viestimäärä: 1049

VS: TUSINAPULKKU <3 - Tiistaina, 15.06.2010 klo 19:10  
+
0

dronttiedward kirjoitti:

[quote=Gerberos]se on kamala tunne kun raivostuttaa niin paljon että vois hakata jonkun tohjoksi, siis oikeasti sellainen tärinä ja tajuton VIHA :D

tuttua, tuttua !!! se tärinä on niin hirveetä, on vaikee pysyä paikoillaanki![/quote]

jotenki usein tekee tosiaa mieli heittää jotai päi seinää tai muute alkaa riehuu, mut sit yleensä ku alkaa 'raiwottaa' (:D) niin lähellä on vaan tietokone/puhelin/tv mitä ei oikei kehtaa alkaa heitellä ettei joudu maksumieheks :----D
Ymmärrätkö viimein miksi harvoin hymyilen?

  Siirry sivulle: 1 ... 3 4 5 ... 75
Hae viesteistä
Ohjeet ja säännöt
Takaisin
KESKUSTELUN TILASTOJA:Kpl:
Rekisteröityneitä käyttäjiä28165
Moderaattoreita16
Viestiketjuja yhteensä6323
Viestejä yhteensä545659
Uudet käyttäjät tänään4
Viestiketjuja aloitettu tänään2
Viestejä kirjoitettu tänään8
Aktiivisimman kirjoittajan nimimerkkiSipulu
Peukkuja ylös265827
(Tilastot päivitetty viimeksi 19.04.2024 klo 18:15)